הטריבונה על שם בלה דיאמנט ז״ל

רגע לפני הצילומים לעונה החדשה של 'ארץ נהדרת', אספו שני כהן, ערן זרחוביץ ויניב ביטון  בסופ"ש האחרון את בני המשפחה והצפינו לגליל העליון לחופשה במלון פסטורל בכפר בלום. במלון נהנו המשפחות מכרי הדשא העצומים והמרחבים הירוקים ומתוכנית 'חלום ליל קיץ' שכללה בין היתר תצפית כוכבים, טיול עששיות, קומזיץ של פעם, הופעה, משחקי חשיבה ייחודיות, סדנאות, מסיבה לילית ועוד. החבורה נהנתה גם מאויר הלילה הגלילי, מארוחות כיד המלך ומהאטרקציות הסמוכות למלון.

 

 

 

 

 

 

 

 

 בכירי עמותת שניר בראשות, ניר שמול – יו"ר העמותה, ד"ר יהודית רובינשטיין מנכ"לית העמותה והילה חמו סמנכ"לית. חברו יחד אמש, לשרון ושלר – מנהל קהילת הפייסבוק לייף סטייל "הגימלים" המונה כ 65,0000 אלף חברים.האירוע נערך בשיתוף פעולה עם החברה למתנסים עם גלעד ויטנברג ובאירוח של נועם  דרסינובר מנהל מתנ"ס שיכוני המזרח.  בשילוב הרצאה מרתקת בהתנדבותו של ד"ר חיים שפירא "האושר ועוד דברים חשובים וקטנים" , מהמרצים המבוקשים בעולם. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

קבוצת "רב בריח" אותה מובילים היו"ר והבעלים שמואל דונרשטיין והמנכ"ל עידן זו-ארץ ערכה אירוע חגיגי לכיתות א' בחדר הדרכות בקריית רב-בריח באשקלון, אירוע אליו הוזמנו כל עובדי וילדי הקבוצה.במהלך האירוע עידן זו-ארץ מנכל קבוצת רב בריח בירך את הילדים, ביצע להם סיור בגשר המבקרים ולסיום היה מופע של קוסם. בנוסף, לכיתות ב-ו הקבוצה חילקה מארזי חזרה לבית הספר שכללו בקבוק, קופסת אוכל ומארז מרקרים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

השפית והקונדיטורית הישראלית קרין גורן נבחרה להוביל קמפיין דיגיטל לצבעי שיער של  לוריאל פריז, בישראל.במסגרת הקמפיין גורן תצבע את שערה ותדגים את השימוש ותיקח גורן חלק בקמפיינים דיגיטליים וביצירת תוכן בהלימה לערכי המותג שיעלו בנכסי המותג לוריאל פריז, ובנכסיה האישיים של גורן וברשתות החברתיות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עמותת Soul Talk המקדמת מודעות לנושא עיבוד חוויות לחימה ופוסט טראומה, חוברת לשיתוף פעולה עם הזוג גבריאלה ואלי שיר שבימים אלה הוציאו לאור ספר והשיקו סשן הרצאות ארצי- "על אהבה והלם קרב"- אשר חושפים את המסע האישי המטלטל, ההתמודדות הזוגית והמשפחתית, ממשבר לצמיחה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מלון Link hotel & hub בתל אביב, מרשת מלונות דן, אירח במשך חודש שלם את כל צוות השחקנים של מטילדה (Matilda) המחזמר המצליח מהווסט אנד בלונדון שהגיע לישראל לסדרת הופעות במהלך הקיץ.עבור כל צוות השחקנים של המחזמר המצליח מלונדון שוריינו כ-40 חדרים במלון Link hotel & hub בת"א, הסמוך למשכן לאומנויות הבמה שם הופיע המחזמר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

גם השנה, אייל גולן זוכה בפרס הזמר המושמע והמבוקש ביותר בקריוקי בישראל לשנת 2023, על פי חברת ״שרים קריוקי״, החברה המובילה את תרבות הקריוקי בישראל.הפרס הוענק לאייל גולן בהפתעה ע"י אבי פטמן, מנכ"ל חברת "שרים קריוקי", על הבמה באמפיתיאטרון קיסריה במהלך הופעתו במוצ"ש מול אלפי הצופים שבקהל. זו הופעתו השלישית של אייל במסגרת סבב מופעי הקיץ, הכולל 9 מופעים באמפי קיסריה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רון חולדאי קפץ השבוע לפסטיבל סוף הקיץ של תיאטרון אורנה פורת, שנערך כמדי שנה בשבוע האחרון של אוגוסט. במסגרת הפסטיבל עלו 25 הצגות מצליחות של תיאטרון אורנה פורת בשלושה מוקדים בעיר וכשהגיע חולדאי למוזיאון תל אביב, הוא פגש שם את יו"ר תיאטרון אורנה פורת מיקי ירושלמי, ושיבח אותו על זכיית ההצגה "אלוף העולם" בהצגת השנה לילדים ולנוער ובזכייתו של אסף לוי המשחק בהצגה "הרון הלא נכון" של תיאטרון אורנה פורת בפרס שחקן השנה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

באירוע לקראת ראש השנה  חגגה חברת מטבחי סמל באירוע רב משתפים באולם הטראסק בתל אביב. הבעלים ברטו מוהדב ואחיותיו ויקי שדה וסברינה מוהדב הציגו בפני המוזמנים את סיפור הקמתה של החברה על ידי אמן ואת הקמת ה-show room  החדש בראשון לציון.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סקר שערכה חברת "בריקסטון" באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה בקרב מדגם מייצג של תושבי ירושלים קובע: ש-33% מעדיפים לשמור חפצי ערך ומסמכים במתחם כספות בבנק, 22% מעדיפים לשמור חפצי ערך במתחם כספות מאובטח שאינו שייך לבנק ו-45% מעדיפים לשמור בכספת בבית או במקום נסתר בתוך הבית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מלון "כפר המכביה" יארח 6 נבחרות בכדורעף בתחרות אליפות אירופה לגברים שתתקיים בין התאריכים 29.8-5.9. בבית ד' באליפות אירופה לגברים בכדורעף שתתקיים בישראל ישתתפו הנבחרות צרפת (האלופה האולימפית) טורקיה, יוון, פורטוגל, רומניה וישראל. ארבעת הנבחרות הראשונות יעפילו להמשך הטורניר שיתקיים בחודש ספטמבר באיטליה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בית האופנה משכית מקיים בפעם הראשונה בתולדותיו גראז׳ סייל לסופ"ש אחד בלבד,שרון וניר טל מבעלי משכית השיקו את המכירה הגדולה של המותג עם מאות לקוחות שהגיעו לחנויות המותג ברמת השרון והוד השרון. בין לקוחות המותג שרה ג׳סיקה פרקר,מיכל אנסקי,אנה ארונוב,עמית פרקש,מאיה ורטהיימר ועוד.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

קרן ההון סיכון SIBF אירגנה במלבורן באוסטרליה כנס משקיעים בשילוב אירוח קוקטייל וקונצרט לחגיגת 75 שנות עצמאות למדינת ישראל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

השבוע הגיעה מירי בוהדנה, להפוגה קטנה, בקליניקה בהרצליה  פיתוח של ד"ר להבית אקרמן.במהלך הטיפול שיתפה על חוויות החופש הגדול: " החופש עבר לי מהר, בנעימים ובלי הרבה דרמות. הקטן שלי עולה לחטיבת ביניים, כך שכל שלושת הילדים שלי באותו בית ספר,עוד הוסיפה בוהדנה כי אוגוסט היה רווי יעדים בחו"ל לכל המשפחה: בבו, רפאל הקטן והיא נפשו באיטליה ובאתונה במהלך אוגוסט, בן שהה בתאילנד משך חודש עם בני משפחה ואסתר הייתה חודש באמריקה במסגרת קייטנה.מירי אגב,הגיעה לקליניקה של ד״ר להבית אקרמן לטיפול מיצוק במכשיר סופוויב שעושה פלאים לפנים ולצוואר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מנחת הטלוויזיה, יוצרת התוכן והדוגמנית יעל גולדמן נבחרה כשגרירה מקומית של מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי המוביל VICHY (וישי) בישראל. במסגרת התפקיד החדש, תיקח גולדמן חלק משמעותי בפעילות המותג בישראל, בכלל זה קמפיינים דיגיטליים, פעילות ברשתות החברתיות, נראות בנקודות המכירה ברחבי הארץ, פעילות בנכסים הדיגיטליים שלה ועוד.

 

תגובות

להשאיר תגובה