הטריבונה על שם בלה דיאמנט ז״ל

מותג האופנה הנחשק MY JEANS משיק חנות דגל חדשה בקניון עזריאלי איילון ברמת גן. בין המוזמנים שהגיעו: דניאל עמית, רוני שינקמן, טניה לאורן, פאני בר מוחה, כריסטינה סים שרהי ועוד. המוזמנים נהינו משופינג, טקס גזירת סרט אדום וקוקטיילים מפנקים בחסות רמי מרטן.לדברי מאיה קופרברג ודניאל נחום בעלות מותג MY JEANS :"אנו מתרגשות להשיק בשיאה של עונת הקיץ את חנות הדגל החדשה למותג בקניון עזריאלי איילון ברמת גן. לאור הביקוש שנוצר בחנות הראשונה בגבעתיים הבנו את החשיבות של נגישות פרונטלית, חווית הקנייה והקשר הפיזי עם הקהל שלנו במקביל לפעילות בחנות האונליין״.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

היזמית ויוצרת התוכן מור סילבר נבחרה להצטלם לרגל היום הבינלאומי להלבשה תחתונה שיחול ב5 לאוגוסט עם קולקציית הלבשה תחתונה וגופיות של one project.הצילומים נעשו בהשראת הצילומים של קייט מוס האייקונית למותג CK.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פקטורי 54 השיקו את  FACTORY 54 ARCHIVE חנות פופ-אפ בהאנגר החדש של נמל יפו,שתפעל לתקופה מוגבלת עד החגים –ותציע עד 80% הנחה על כל הפריטים לנשים, גברים וילדים. אירוע ההשקה נערך במתחם שעוצב בהשראת עולם התערוכות, עם מיצגים שעוצבו על ידי המותגים בחו"ל ובית קפה בוטיק בקונספט ייחודי של פקטורי54. האירוע התקיים בנוכחות: רוני ויפעת אירני, ויוי אירני, יוסי אירני, תומר אירני ודור אירני. הגיעו להתחדש:  משה רוזנבלום, דפנה ואמיר פושינסקי, דנה רוזנבליט,  דושי לייטרסדורף, דלית מרחב, ציפי לנדאו, אורלי צוקר, מיכל אנסקי, ישראל אהרוני, רותי רוסו ועוד.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אמריקן איגל בחרה בשחקנית קים אור אזולאי והזמר שחר סיאול "קונגו בוי" כפרזנטורים של המותג בישראל. זוהי הפעם הראשונה בה אמריקן איגל בוחרים בפרזנטורים מקומיים להוביל את קמפיין המותג בארץ, כאשר צילומי הקמפיין הראשון בכיכובם יהיה קמפיין ה BACK TO SCHOOL.. הקמפיין רחב ההיקף, יעלה בערוצי הטלוויזיה, בפרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

השבוע התקיימה פתיחתה של תערוכת הדינוזאורים המדוברת בישראל בהיכל טוטו חולון.  עשרות דגמי דינוזאורים בגודל אמיתי (עד לגובה של 12 מטרים!) אשר התפרשו על שטח של כ2000 מטרים, לפתיחה החגיגית הגיעו לבלות עם ילדיהם איש העסקים שוקי ביטון ובנו מישל באירוע השקה ראשון, ג׳קי אזולאי, מגישת הרדיו מאיה בצלאל, המאפרת ואושיית הרשת עינב בובליל ועוד.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מושיק רוט השף והשופט ב'משחקי השף' שזכה בשני כוכבי מישלן, הצפין בסוף השבוע למאפיית 'מטרלו' בקיבוץ עין זיוון, לבשל יחד עם חברו השף והאופה עדי פרץ, אליהם הצטרפו גם השף רועי דורי ממסעדת רוז' במלון פרא רוט ושף קונדיטורית 'מטרלו' מעיין שרון. השפים רוט ופרץ רקחו יחד תפריט עם מנות המבוססות על חומרי הגלם והטראור המקומי מהחקלאים והיצרנים ברמת הגולן והגליל העליון, שנבחרו בקפידה רבה.

 

 

 

 

 

 

 

 

הזמר והיוצר סטטיק, חגג השבוע מסיבת קיץ באירוע מושקע במיוחד, יחד עם בכירי המותג CeraVe (סרווה), בניהם: גיא דנמן, מנהל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה בלוריאל ישראל. לאירוע  שנערך בבית השמחות בת"א, הגיעו גם כוכבות הרשת: השחקנית קים אור אזולאי, ויוצרת התוכן ליאל אלי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ערב הוקרה למתנדבי עמותת דאנא לליווי רגשי בתהליכי פרידה וגירושין נערך בשבוע שעבר בבית אברהם במטרה להעצים את תחושת הקהילה בעמותה, כיבדו בנוכחותם ונשאו דברים: ראש העיר כפר סבא, מר רפי סער ועו"ד נחום פינברג, המכהן בהנהלת העמותה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כ-30 חברי מועדון פורשה ישראל הגיעו ביום שישי (28.7) ברכביהם היוקרתיים לנמל קיסריה. בין 30 מכוניות הפורשה נצפו דגמים מיוחדים כגון Porsche GT4 RS, Porsche GT3 RS,  Porsche GT4 Porsche 718 Spyder, ועוד.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כלל ביטוח ופיננסים, מהחברות הוותיקות והמובילות במשק הישראלי, משיקה עם "סופרסונס" את התוכנית הראשונה של "בית הספר למנכ"ליות העתיד" לקידום נשים לתפקידי ניהול בכירים. התוכנית נפתחת על רקע נתוני הדירוג הנמוך של ישראל בין מדינות ה- OECD בנושא של שוויון בין גברים ונשים ודוחות פערי השכר שפורסמו וממשיכים להציג פערים בעולם העסקי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מה מבשל אסף גרניט? היועץ המקצועי והפרזנטור של רשת נעמן נתפס על סט צילומי קולקציית החג החדשה שבקרוב תנחת בחנויות ובאתר האון ליין.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Visa  ודיסני משלבות כוחות וחוגגות יחדיו את יום ההולדת ה-100 של דיסני בקמפיין אותו תוביל בישראל הזמרת עדן בן זקן המשפיענית והמנחה שלמור שטרוזמן ויוצר התוכן המפורסם אלכס שולץ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שבת, שעה 9 בבוקר. התייצבו במרכז החומוס האסלי, יפו – השחקן החביב דביר בנדק יחד עם חברו הטוב, השף צ'רלי פדידה ובנו – לארוחת בוקר ופתיחת שולחן כיד המלך שכללה מנת חלבון של חומוס, מסבחה, פול וביצה ומגוון סלטים.השחקן סיפר שבדיוק חזר מחופשה משפחתית ביוון וחשקה נפשו בחומוס על הבוקר של יום שבת, מסתבר שזה מנהג קבוע של צמד החברים הללו.

 

 

 

 

 

 

 

 

נדב ארנס-ארד מנכ"ל יקבי כרמל, היינן הראשי יפתח פרץ ורן אסא מנהל אגף השיווק התכנסו ביום ראשון האחרון, לרגל השקת סדרת היינות החדשנית Xperiment המציגה זנים, שיטות גידול ותהליכי ייצור חדשים. הסדרה מצטרפת למגוון הסדרות והיינות של Carmel Signature – מותג יינות היוקרה של יקבי כרמל.מיטב עיתונאי היין התכנסו במסעדת מנרה של השף נמרוד הדס, כדי לשמוע על הסדרה ולטעום את היינות החדשים.

השבוע התארחו במלון פסטורל כפר בלום שבגליל העליון בכירים המייצגים למעלה מ-40 מסוכנויות התיירות הנכנסת המובילות בארץ. האירוע התקיים לאחר שינויים ותמורות משמעותיים שחלו בענף במהלך תקופת הקורונה ולאחריה.הכנס, אותו הגדירו בפסטורל כ- Grand Reunion  של הענף, הפגיש את הסוכנים אלה עם אלה וחשף בפניהם בין היתר את השינויים שנערכו במלון ב-3 השנים האחרונות, ביניהם שיפוץ חדר האוכל, מתיחת הפנים שנערכה לספא, השקת סוויטות חדשות, שדרוגי חדרים והעמקת חווית האירוח בהתאמה לחוויה התרבותית המוזיקלית אותה מוביל המלון בשני העשורים האחרונים.

הדוגמנית דורית רבליס למותג התכשיטים ORD DIAMONDS בבעלות ובעיצוב אור ונטע דביר משיק אתר מקוון חדש עם 20% הנחה על תכשיטים נבחרים לקראת ט"ו באב.

פורום השגרירים הזרים בישראל של איגוד התעשיות המתקדמות  IATI שבראשו קרין מאיר רובינשטין מנכלית ונשיאת האיגוד, ערך השבוע את המפגש הרבעוני שלו בביה"ח אכילוב בת"א. במפגש נכחו למעלה מ 50 שגרירים ונספחים כלכליים הפועלים בישראל ששוחחו עם היזם יוסי ורדי ועם פרופ' רוני גמזו על המאמצים לפיתוח תעשיית ההיי טק והביומד בישראל, דווקא בתקופה זו. במפגש סיירו השגרירים ברחבי ביה"ח וכן נחשפו לכנס השנתי של האיגוד ה MIXiii Health-Tech.IL שיתקיים  בנובמבר הקרוב בירושלים

יורם ניצן, אחד השפים המובילים והמוערכים ביותר בישראל, מצטרף לצוות המרצים של אורט דן גורמה ויוביל את קורס הפרופשיונל גורמה במרכז

אלעד דדון, מנכ"ל ארגון הקבלנים בנגב, אשר מתאמן דרך קבע בקבוצת הטריאתלון "אלפ"א" בהובלת המאמן האגדי שמואל פרנקל, סיים בפעם השנייה את תחרות "איש הברזל" – IRONMAN למרחק המלא בתחרות שהתקיימה ממש לאחרונה בעיר היפיפייה "ויטוריה" שבספרד. בתחרות השתתפו כ-2,000 ספורטאים מכל רחבי העולם וביניהם עשרות ספורטאים מישראל!

כמידי שנה, אחרי סיום שנת הלימודים ובפתחה של שנת לימודים חדשה, נערך טקס, שכבר הפך למסורת בפותחים עתיד, טקס הוקרה לעובדות המצטיינות על שפת הכנרת, במתחם אוהלו.'פותחים עתיד' הינה עמותה, חברת בת של הסוכנות היהודית הפועלת משנת 2006, למען ילדים ומשפחות המצויים במצבי סיכון, בחרה השנה בערגה עוליאל מאילת, העובדת בעמותה כמנהלת יישוב, ונמצא בעמותה במגוון תפקידים מזה כ-17 שנים.

השבוע נערך טורניר חד פעמי בכפר המכביה לכ-30 קבוצות כדורגל של מקומות עבודה בישראל, בהובלת ועדי העובדים. הטורניר ארך יום שלם במהלכו שיחקו העובדים תחילה בשיטת הבתים, כאשר הטוב משלוש עולה לנוקאאוט, ואחר כך שיחקו בצורה אינדיבידואלית. קבוצת כתר זכתה מקום ראשון בשלב הבתים והתקדמה לשלב הנוקאאוט. וכך בטורניר הסופי ניצחה קבוצת כתר מול קבוצת הוט בתוצאה 5-4 לטובת כתר, ובסיומו של יום מלא אדרנלין ומשחקים עם למעלה מ-30 קבוצות מכל הארץ, האלופים של כתר הניפו את הגביע.

סמנכ"ל הכספים החדש של קבוצת דור אלון הוא נתי בוטבול, בן 46, רואה חשבון ובעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות (B.A) מאוניברסיטת בר אילן.לנתי בוטבול ניסיון עשיר בניהול כספים בחברות גדולות ובחברות ציבוריות ובליווי אסטרטגי של חברות אנרגיה, חברות אחזקות ואחרות.בשמונה השנים האחרונות, כיהן כסמנכ"ל הכספים של 'אלקטרה פאוור' ולפני כן כיהן כסמנכ"ל הכספים של חברת האחזקות 'גרנית הכרמל השקעות'.

רשת הקמעונאות "קשת טעמים" אימצה את מפקדת חטיבת הקומנדו של צה"ל במסגרת הפרויקט "אמץ לוחם".בכנס שהתקיים בבסיס בית ליד בנוכחות בכירי קשת טעמים, מפקד חטיבת קומנדו ונציגי הפרויקט והאגודה למען החייל, נמסרה תעודת אימוץ ל-3 שנים הקרובות על פיה "קשת טעמים" מתחייבת ללוות את היחידה על מנת לשפר את רווחתם של לוחמי היחידה בכלל ושל החיילים הבודדים בפרט.

מינוי חדש במלון היוקרה וולדורף אסטוריה ירושלים:  אמיר אבו ערפה (35)  מונה לתפקיד סמנכ"ל התפעול של מלון היוקרה וולדורף אסטוריה.אמיר מגיע לתפקיד סמנכ"ל התפעול  עם ניסיון של 16 שנה במלונאות. הוא בעל תואר במלונאות ועבר הכשרות רבות בארץ ובחו"ל. אמיר חלק מצוות המלון כבר מהפתיחה ב2014  אז החל לעבוד כסגן מנהל קבלה. ב7 השנים האחרונות כיהן כמנהל הקבלה ובשנה האחרונה היה מנהל אגף החדרים במלון.

טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE TASE: TEVA) מודיעה על מינויו של ד"ר אנגוס גרנט כסמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי. ד"ר גרנט יחל את עבודתו ב-1 באוגוסט 2023 ויישב במשרדי החברה בפרסיפני, ניו ג'רסי, ארה"ב.

 

תגובות

להשאיר תגובה