הטריבונה על שם בלה דיאמנט ז״ל

בטקס ממלכתי לציון יום הזיכרון הבינלאומי לשואה שהתקיים השבוע במשואה, המכון הבינלאומי ללימודי השואה, בשיתוף משרד החוץ, בסימן "העדים האחרונים". נשא דברים שר התרבות והספורט- מיקי זוהר, לצד פרופ' שלמה ברזניץ, ניצול שואה, מייסד המרכז לחקר טראומות באוניברסיטת חיפה, ושגרירת ארצות הברית למועצת זכויות האדם של האו"ם – מישל טיילור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בימים אלו פתח השף צ'רלי פדידה את האקדמיה לטאבון ומועדון הדינר קלאב אשר במסגרתן החל להריץ ארוחות ערב לחברים קרובים ולמכרים עסקיים. לאירוע ההשקה הגיעו כמה מחבריו הקרובים של השף ביניהם איש העסקים שלמה שרון, מנכל ובעלים של חברת מד אופ הישראלית המומחית בפיתוח טכנולוגיה לאסטטיקה, המאמן שייע פייגנבאום כוכב גולדסטאר, הזמר יהודה אליאס שיצאו כולם מהאירוע עם בטן מלאה וטעם של עוד.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כנס "עסקים בחדרה" התקיים השבוע במלון ריזורט חדרה של רשת ג'ייקוב.בכנס השתתפו מאות מוזמנים ביניהם שר הכלכלה החדש ניר ברקת, ראש העיר חדרה ניר בן חיים,מנטורים בתחומים שונים ביניהם גם אלון אולמן, חברי הנהלת העיר והחברה הכלכלית של העיר, מכובדים ואנשי עסקים שנהנו מהרצאות מרתקות ומכיבוד אנין ומשובח פרי ידיו של שף מוריס הנדלר – השף הרשתי של מלונות ג'ייקוב.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יונה יהב נבחר ליו"ר חבר הנאמנים של המכללה האקדמית להנדסה בראודה כרמיאל, יהב יהיה אמון על ההתנהלות הכספית, התקציבית והמשאבים הנכסיים של המכללה ועל מימוש ייעוד המכללה ומטרותיה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ' חגג יום הולדת בשלישי האחרון וקיבל אלפי ברכות בכל פלטפורמה אפשרית: וואצפ, אינסטגרם, טיקטוק, טלפונים, הודעות, מיילים וכמובן פנים מול פנים. אבל הברכה הכי מושקעת שהגיעה אליו הייתה בצורת סרטון ובו ברכו את ראש העיר כל צוות תיאטרון לילדים ולנוער באר שבע: צוות הנהלת התיאטרון וילדיהם ביניהם מנכ"לית התיאטרון – מור אזולאי ובנה, לא מעט שחקנים, מפיקים ואנשי צוות נוספים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בשבוע שעבר הגיעה הגברת מיכל הרצוג, רעיית נשיא המדינה, לביקור בעמותת בית חם לבריאות הנפש בבני ברק. במהלך הביקור פגשה את הרב אריה מונק, מנכ"ל העמותה ואת ראשי המחלקות השונות, ביניהם עובדים סוציאליים קליניים ופסיכולוגים שהציגו את המענים הטיפוליים והשיקומיים, רגישי התרבות, שניתנים לאלפי מתמודדים ומתמודדות נפש מהמגזר החרדי, הדתי והכללי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

צילומי קולקציית הכלות החדשה של המעצבת שלומית אזרד,  יחד עם מותג התכשיטים של רוסלנה רודינה שיושק בקרוב נערכו בסוויטה הנשיאותית של מלון סטאי בתל אביב. רוסלנה הופתעה על סט הצילומים עם מארז פירות ענק בצורת אננס מנכ״ל מלון סטאי יניב אדיבי הגיע להתרשם מהצילומים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בשבוע שעבר התקיימה מסיבת ההשקה של חברת INDOLA ישראל  שהשיקה את סדרת מוצרי הבלונד החדשה Blond expert בתצוגת שיער של מעצבי השיער הבולטים בישראל.  באירוע נכחו שלמור שטרוזמן, רווית אסף, מיכל אמדורסקי שהייתה הפרזנטורית הראשונה של מותג השיער אינדולה בישראל וביצעה על הבמה רימייק  לפרסומת האלמותית של המותג מתחילת שנות ה-2000.

 

אריאל תובל, בעלים ומנכ"ל רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה  ממשיך לקיים את המסורת השנתית וגם השנה קיים את "טיול המצטיינים השנתי" של הרשת.תובל העניק במתנה חופשה ליעד התיירות הפופולארי, פריז , לחברי הנהלת הרשת, ביניהם עדי הופמן , מנהלת השיווק של הרשת, כפיר גולדברג מנהל רשת  החנויות ול-6 מנהלי סניפים מצטיינים מסניפי הרשת השונים ברחבי הארץ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בנק מזרחי-טפחות, והתאחדות יועצי המשכנתאות הארצית, אירחו 150 נשים בכירות בתחום הנדל"ן והמשכנתאות לכנס 'נשים בעולם הנדל"ן'.הכנס, שנערך בהשתתפות בכירות הבנק וההתאחדות, התקיים באולם האירועים 'סטוקו' ועסק בנושאים הבוערים ביותר כיום בתחום הנדל"ן והמשכנתאות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מותג בגדי הספורט Panta  Rei פתח חנות חדשה בקניון עזריאלי ראשונים בהשקעה של כמיליון שקלים והשיק רשמית את הרחבת המותג לקטגוריית בגדי הספורט לגברים. ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים ארחה את עדי קרום, מנכ״לית קניון עזריאלי ראשונים, בני הזוג טל טלמון ולירן שטראובר, השגרירה לאה שנירר ומאמנת הכושר ליקי רוזנברג ועוד אורחים רבים אחרים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מישל גרציג, נבחרה להוביל את קמפיין הוולנטיין של רשת LALINE, לפני נישואיה לשוער ריאל מדריד, טיבו קורטואה.בתמונה: אורי גורן, סמנכ"ל השיווק רשת LALINE  ומישל גרציג.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מרכז הקונגרסים הבינ"ל בנייני האומה ירושלים אירח אלפי אנשים בהופעות של שלומי שבת שציין 40 שנות יצירה במופע מיוחד ואת הזמר העולה אבי אבורומי במופע סוחף. רקפת אילוז, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בבנייני האומה ירושלים החליטה להפתיע את שבת ולפני ההופעה שלו במרכז היא העניקה לו זר פרחים לכבוד 40 שנות יצירה.רקפת אילוז, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בבנייני האומה ירושלים החליטה להפתיע את שלומי שבת ולפני ההופעה שלו במרכז היא העניקה לו זר פרחים לכבוד 40 שנות יצירה, איחלה לו הצלחה ובריאות להמשך הדרך וכמובן שיהיה לו מופע מוצלח.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בכירי טיב טעם בראשות חגי שלום בעלי ומנכ"ל הקבוצה, חגגו אמש, השקת סניף IN The City  בקונספט עירוני-שכונתי, ברחוב מחניים 4 בחיפה, שניפתח בהשקעה של 2.5 מיליון שקל ויצטרף ל- 20 סניפים בפורמט הסיטי ברחבי הארץ.רגע לפני הרמת הכוסית הגיעה לסניף, נכדתו הבכורה של חגי שלום אנה כהן שעושה שנת שירות בעיר חיפה. חגי, שכל כך הופתע ושמח אמר לה "ברוכה הבאה כמה טוב שאת כאן."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כידן דהרי וירון אדיב בעלי קבוצת "תנופורט- ישפרו" השיקו בימים אלו קונספט חדש של מתחם מסחרי המתבסס על משתלה ועסקי בילוי וחנויות צורך חיוניות – ADGARDEN בצומת "עד הלום"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

במפגש שנערך בשבוע שעבר במרכז מנדל בת"א בהובלת איגוד התעשיות המתקדמות IATI ועיריית ת"א בין מנהלים בכירים מחברות ההיי טק בישראל לבין טאלנטים מהחברה הערבית. איגוד ה IATI הוביל שיח פתוח בין עשרות עובדי הייטק מהחברה הערבית יחד עם מנכלים ומנהלים מחברות בתעשייה.במפגש נכחו: רון חולדאי, ראש העיר תל אביב יפו, רוני פרידמן מנכ"ל אפל, פרופ' יוסי מטיאס סגן נשיא  Google העולמית דן ענבר מנכל DELL, אפרת רפפורט מנכ"לית Salesforce , רולא בישארת CPO General Motors, תאיר איפרגן מנכ"לית זרוע העבודה במשרד הכלכלה והתעשייה ועוד

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הפרזנטור האולטימטיבי רמזי, כוכב סדרת הקאלט 'קופה ראשית', ממשיך לככב גם בקמפיין החדש והקורע מצחוק של קבוצת דור אלון, והפעם בתפקיד רוק סטאר המופיע במיני סופר אלונית עם להקת הרוק ה'מיני סופרז'. רמזי בלוק קשוח מגיש עם להקתו ביצוע מחודש של הלהיט המלהיב "אינקובטור" משנות ה-80 שביצעה להקת "קליק" המיתולוגית. עודד גולן, מנכ"ל דור אלון, ציין כי הפעם חושף הקמפיין בין מדפי המיני סופר גם את כשרונו של רמזי כזמר. ולא סתם זמר, אלא כוכב רוק אמיתי עם להקת ליווי מגניבה המבצעת שיר שללא ספק יהפוך ללהיט.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שחקני קבוצת מכבי תל-אביב בכדורסל עם כוכבי העבר של הקבוצה סיירו במוזיאון "הספורט היהודי העולמי" בכפר מכביה. שיא הביקור במוזיאון היה כאשר השחקנים הגיעו למיצג של גביע אירופה לאלופות שמכבי תל–אביב זכתה בו ב-1977 וטל ברודי ומיקי ברקוביץ הניפו שוב את הגביע .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כ- 50 אדריכלים ומעצבים נפגשו בסופ"ש האחרון באירוע שערכה רשת -ZAGA פינות אוכל, בסניף הדגל בנתניה, במסגרתו נחשפו לרזי השיווק ברשתות החברתיות שהעבירה גל זוטא, יוצרת תוכן, מנהלת סושייאל ויועצת מדיה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עוברים ושבים בקניון עופר חדרה הופתעו לפגוש את השחקן וכוכב הרשת בן זיני שעבר בין השולחנות היושבים בקפה קפה עם תפריט טאבלט ומלצר את הלקוחות.אחרי ברור קצר התברר כי  בן זיני לא ערך הסבה מקצועית, הוא הגיע  לקניון לצילומי בלוג חדש לערוץ היוטיוב שלו יחד עם מי שמככבת איתו בקליפ  החדש שלו, שרה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עובדי אינטל ירושלים, מקהילת קשרי קהילה וקהילת קיימות, קיימו השבוע מסיבת החלפת בגדים באינטל קמפוס ירושלים. הבגדים הרבים שנותרו מהאירוע נתרמו לגמ"ח ירושלים, המעביר את הבגדים לנזקקים.

 

 

 

 

ביום ראשון ציינה תכנית "ניצנים" את קבלת פרס הרמטכ"ל בערב הוקרה מיוחד. האירוע שנערך לכבוד הצוות המוביל את המיזם היה ביטוי נוסף למהפכה החברתית שעושה עמותת בנתיבי אודי וחיזק את הרוח הערכית והציונית שנושבת בכל אחד ואחת מחברי הצוות החינוכי והמקצועי של המיזם הלאומי, ניצנים.

 

תגובות

להשאיר תגובה