הטריבונה על שם בלה דיאמנט ז״ל: מלחמת ״חרבות ברזל״

קניון TLV הקים מיצג של מגן דוד עשוי מקורות עץ ששימשו כחלק מחממה חקלאית משנות החמישים.לובקה, אמן ה- READYMADE בנה את הסמל היהודי בעל 12 משולשים זהים המייצגים את 12 השבטים.הסמל ממוחזר וייחודי במינו בקניון TLV להנאת הציבור.המגן דוד ממוקם בכניסה מרחוב החשמונאים.

עוד בקניון: מותג האיפור KIKAS יוצא לראשונה מגבולות האונליין למכירה פיזית ומגיע לקניון TLV כחלק מיריד TLV MARKET שמתקיים בקניון בימים חמישי ושישי.הדוכן יציע 15% הנחה על כל המוצרים, כאשר 10% מכל מכירה ייתרמו לתושבי העוטף.

בשיתוף פעולה מרגש במיוחד בין חברת אדמה למיזם 'ניצחון כחול לבן' ילדי העוטף שחוו טראומה קשה בשבת השחורה, יצאו להפוגה מעודדת בהונגריה, במהלכה הגשימו חלום ונפגשו עם שחקני נבחרת ישראל.הילדים שיצאו לפעילות הפוגה מעודדת ומשמחת טסו במסגרת מיזם 'ניצחון כחול לבן' בהובלת אברהם דרייזין ויהונתן שרביט, לצפות מקרוב במשחק של נבחרת ישראל בבודפשט. טרם הגעתם למשחק קיבלו הילדים חולצות  ממותגות עם הסלוגן "לעולם לא תצעדי לבד, ישראל!" שנתרמו מטעם אדמה.

אמריקן אקספרס מארחת סדרה של ערבים מיוחדים, אשר יתקיימו במסעדות שהתגייסו לחזית המאמץ האזרחי, האכילו וסייעו לחיילים ומפונים. בסדרה יתקיימו מפגשים חמים עם השפים הטובים  שלנו בהנחיית אשת הקולינריה אפרת אנזלבכל ערב יציגו השפים מנות ומאכלים שיוצרים הרגשה של בית, המבוססים על תוצרת חקלאות מקומית מדרום ועד צפון, ונותנים רגעים של נחמה.
אשת הקולינריה אפרת אנזל תנחה את הארוחות, אשר יפתחו במפגש שיח אינטימי עם השפים. נשמע משף יובל בן נריה, על היום בו פרצה המלחמה, בהחלטה של רגע, פשוט נכנס למטבח ואף ׳הכשיר׳ אותו מיד כדי לאפשר הכנסתו לבסיסים.

שף שרון כהן ישתף כיצד, בהחלטה של רגע, גייס עובדים, ספקים ולקוחות וביחד הם התחילו לבשל. ו׳האחים׳ שף אסף ויותם דוקטור, נשמע על הקמת חמ״ל האוכל הגדול והמורכב בישראל. עוד נדבר על אוכל כנחמה, על מאכלים שיוצרים הרגשה של בית וזיכרון, ועל משמעות הבישול בחייהם האישיים והמקצועיים.

שלושת הערבים הראשונים יתקיימו במסעדות:
26.11| "אייבי" – שף אסף ויותם דוקטור ("האחים")
27.11| "טאיזו" – שף יובל בן נריה
4.12| "שילה" – שף שרון כהן

עיר דוד פותחת את הלב ואת שעריה לתושבי הדרום והצפון ללא עלות  כניסה חינם לגן הלאומי עיר דוד  סיור מודרך בעיר דוד המקראית  הקרנה מיוחדת של מופע הלילה הללויה  סדנאות חקלאיות בחווה בגיא, כולל הגשר התלוי  לקבוצות: סיור חינם ואוטובוס ממקום האירוח בירושלים. לתיאום מול דבורה 0523542986 כל הפרטים באתר הפעילויות מתקיימות בתיאום מראש ותחת הנחיות פיקוד העורף.

סמר רזי חלבי מדליית אל כרמל, מפקד חוליית חימוש בגדוד 605 מחטיבה 188 נפצע במהלך קרב בעזה ופונה לסורוקה במהלך האשפוז שלו באו לבקר אותו מהיחידה עם דגל של חטיבה 188 שקישט בגאווה את המיטה בבית החולים.

כ- 350 נשים וילדים של מפקדי לוחמי ואנשי הקבע של חטיבה 188 הגיעו לאירוע התרעננות והפוגה במוזיאון טכנודע חדרה שסגר במיוחד עבורם את פארק המוזיאון. חטיבה 188 הפועלת בחזית הצפון וגם בעזה הצליחה לשלוח מספר נציגים בקרב חייליה לאירוע והאירוע כולו הוקדש לטובת ילדי החיילים. כל משפחה קיבלה זר פרחים ותיק יחידה וכל ילד/ה קיבלו חולצה מיוחדת שעליה היה הדפס "אבא שלי בחטיבת ברק- מה כוח העל שלך?

מחלבות גד מחזירים את פרוייקט סיקרט דינר הנחשק במהדורת חרבות ברזל על מנת להודות לכוחות הביטחון והבריאות. במסגרת הארוחות, תעניק מחלבות גד חוויה קולינארית ייחודית לכוחות בטחון והרפואה בערב בלתי נשכח עם השפים והאמנים המובילים בישראל.השבוע, הגיעו מחלבות גד לטייסת 133, אבירי הזנב הכפול יחד עם השף אסף גרניט, שהגיע בהתנדבות לבשל יחד עם המוזיקאי והשחקן גל תורן שריגש את כולם.

שר הבריאות, אוריאל בוסו הגיע לביקור בכפר ובבית החולים השיקומי ״עדי נגב – נחלת ערן״בביקור נכחו ירון סחר, ראש אגף שיקום במשרד הבריאות, ד״ר יצחק (צאקי) זיו – נר, מנהל בית החולים השיקומי ומנכ״ל הכפר ובית החולים השיקומי, מר אבי וורצמן.השר ביקר במחלקות לשיקום נוירולוגי ואורתופדי, במכונים ובמחלקה הממוגנת שמאכלסת כ80 משתקמים במצב חירום.כמו כן, ביקר השר במחלקת סיעודי מורכב שמכילה 28 דיירים, מתינוקות עד בוגרים במצבים רפואיים מורכבים.

בשבועות האחרונים עמותת אקואושן העבירה פעילויות חוויתיות לילדים ומשפחות מפונים במלונות בתל אביב ונתניה למשפחות שפונו מאשקלון, שדרות, קרית שמונה, עבדון ועוד ישובים מגבול הצפון.הפעילות עסקה בסביבה הימית והחופית וכללה משחקים ויצירה. יחד גילו את נפלאות הים והחיים בו וחקרו אוצרות שנפלטו אל החוף, הכירו צדפים וקונכיות ושיחקו במשחק רצפה ענקי.

בית חולים אלי"ן, מרכז העוסק בשיקום וטיפול בילדים ונוער בימים שבשגרה, מתגייס גם הוא למאמץ המלחמתי ומעניק סיוע לילדים עם מוגבלויות שפונו מבתיהם למלונות ולבתי הארחה זמניים. בית החולים מציע למפונים לפנות למרכז פל"א שהקים, מחלקה העוסקת ביצירה ובפיתוח פתרונות ייחודיים לצרכים מיוחדים. אם פוניתם מביתכם עם ילד עם מוגבלות ואתם חווים אתגרים בתפקוד שלו ובטיפול בו בסביבתכם החדשה, הם יעניקו סיוע במתן פתרונות טכנולוגים ובניית מוצרים בהתאמה אישית.לפנייה ישירה בשיחת וואטסאפ: https://wa.me/97226494255 או במייל [email protected]

בורגראנץ' נרתמת להעלאת המודעות להחזרתם של החטופים והשבויים ברצועת עזה, ומעמידה עבור קהל לקוחותיה בסניפים מיצג מחווה של שולחן וכיסאות שמורים לחטופים עם בובת דובון, בתקווה שישובו במהרה, כשהם בריאים ושלמים.על גבי השולחן יונח משטח ייעודי עליו יוכלו הלקוחות והמבקרים לכתוב, לצייר ולשתף בתחושות ובמסרים אישיים לחטופים.עמדות המחווה יוצגו בסניפיה השונים של הרשת ברחבי הארץ.

לרגל שבוע האוכל האיטלקי המתקיים זו השנה השמינית ברציפות בישראל ובעולם, נציבות הסחר האיטלקית בישראל, תקדם את קטגוריית הגבינות האיטלקיות.על רקע מגוון סיבות: בשנתיים האחרונות (21-22) נרשמה עלייה מצטברת של 56% ביבוא גבנות לישראל. כמו כן, נרשמו הקלות בייבוא גבינות קשות מאירופה ללא מכס או עם מכס מופחת,מה שאפשר את הגדלת היבוא ואת המגוון. בנוסף, ישנן מספר לא מבוטל של גבינות איטלקיות המשווקות בישראל  שפחות מוכרות לצרכן הישראלי, חובב המטבח האיטלקי.במסגרת הפעילות נציבות הסחר האיטלקית תצא בשיתוף פעולה עם זוכה "מאסטר שף",  השף האיטלקי מסימיליאנו די מתאו שיערוך למשפיענים, בלוגרים, מובילי דעת קהל, ואנשי תקשורת בישראל, סדנה מיוחדת ואקסקלוסיבית עם דגש על מגוון גבינות איטלקיות.

20 אנשי צוות ממשרד עורכי-הדין נ. פינברג ושות', משפטנים, מתמחים ומינהלה נסעו למושב חצב למשק של דודו ועופר ימין כדי לסייע בשתילת כרוביות ופלפלים. את היוזמה הציעה עו"ד אורלי אבירם, השותפה-המנהלת במשרד, שרתמה את כולם למלאכות הלא-שגרתיות מחוץ לכתלי המשרד – מיון, העמסה ושתילה – עבודות הדורשות כושר גופני ומאמץ בשמש. עם עלות השחר נסעו כולם בבגדים נוחים, חולצות ארוכות, נעלים סגורות, כובע רחב שוליים, כפפות, קרם הגנה והרבה הרבה מים. כל אחד קיבל מארז אוכל והנחיות פעולה לגבי העבודה שמצריכה ביצוע על הברכים, בכיפוף או בישיבה. ימים ספורים קודם לכן יצאו עורכי הדין לתרומת דם, יוזמה שמצטרפת למשלוחים לחיילים ולתרומות כספים לחמ"ל 'אחים לנשק'.

במרפאת השיניים 'מכבידנט' בבאר שבע התרחש אירוע מיוחד השבוע, כאשר 20 ילדים מקיבוץ בארי קיבלו יום טיפולים ואירוח מיוחד שכלל טיפולי אורתודונטיה במרפאת המומחים בעיר והרבה כיף ושמחה לילדים. האירוח המיוחד והפעולות הנוספות של המרפאה הביאו שמחה והתרגשות לילדים ולהוריהם.

רמי לוי וצוות גדול של עובדי הרשת עם רכבים עמוסים כל טוב הגיעו לשטחי הכינוס של חיילי צה"ל בדרום לחזק ולפנק ולחלק אלפי חבילות עמוסות כל טוב סופגניות, ספינג'יים, חטיפים, ושתייה.

"מכבי תנועה עולמית" פתחה בכפר מכביה מתחם לפעוטות לגילאי 0-3 שכולל מתחם ג'ימבורי, מתחם כישורי חיים, גן משחקים וגן ילדים עם גננת מוסמכת. בכפר מכביה מתארחים כיום כ-800 מפונים תושבי עוטף ישראל והדרום ביניהם עשרות ילדים לגילאי 0-3.

קק"ל, בשיתוף האגודה למען החייל, תרמה 120 שולחנות עם גגון בשטחי הכינוס בגילת, באשתאול, במרחב איו"ש ובסיסי כיפת ברזל. ספסלי קק"ל הם חלק בלתי נפרד מהשטחים הפתוחים בישראל שאנחנו רגילים אליו כבר שנים. שולחן קק"ל הינו שולחן מעץ הכולל פלטה שולחנית רחבה המחוברת לספסלי עץ המאפשרים ישיבה נוחה. מטרתו הראשונית היא עריכת פיקניק בטבע בנוחות, אך בזמן מלחמה הוא בעל שימושים עבור החיילים שעוצרים בספסלי קק"ל להפוגה בזמן עבודתם המבצעית.

חברת סמלת, יבואנית רכבי היוקרה והשטח המובילה בישראל יוצאת במבצע מיוחד עבור כל מי שרכבו נפגע בפעולות הטרור. החברה תעניק הנחה של 20,000 ₪ על כל דגמי סובארו למעט (BRZ).המבצע מיועד לאנשים שהרכב אשר בבעלותם הוכר כנגפגע מס רכוש בעקבות מלחמת חרבות וברזל ושמחזיקים באישור לכך.

סוף השבוע האחרון (15-16/11) התקבצו בפורט לודרדייל פלורידה למעלה מ-50 ראשי ערים ומנהיגים מקומיים כדי להשתתף ב"פסגת ראשי הערים" נגד אנטישמיות, להפגין סולידריות ולגבש שורת צעדים למלחמה באנטישמיות הגואה בצל המלחמה בישראל. הפסגה הסתכמה עם תכנית פעולה עירונית בת עשרה שלבים אופרטיביים- למלחמה מקומית באנטישמיות, ובהם: מינוי רכז אחראי על הקשר עם הקהילה היהודית המקומית, אימוץ ויישום הגדרת העבודה של IHRA לאנטישמיות לפיה ביטויי התופעה כוללים גם  פגיעה ברכוש, מוסדות של הקהילה היהודית ואתרים דתיים, הקצאת משאבים עירוניים לטיפוח סובלנות ועוד.

מלון קיסר פרמייר ירושלים וטרם-רפואה דחופה יזמו הפנינג לילדי המפונים (כ-100 ילדים) המתארחים במלון במהלך ההפנינג נהנו הילדים ממגוון פעילויות ובהן: דוכני אוכל ומגשי פיצות, פינות יצירה, עמדת צילום, הפעלת משחקים, הופעת קוסם ו"בית ספר לרפואה" לילדים

קמפיין עולמי ראשון מסוגו- MomToo# שמטרתו ליצור חיבור רגשי עמוק בין אמהות מרחבי העולם לאמהות בישראל. המוטיב המוביל בקמפיין הינו האשטאג MomToo#, בצירוף קיו.אר.קוד לסריקה המוביל לאתר ייעודי בו מוצגים כל הסרטים. את הקמפיין מוביל חמ"ל ההסברה של קבוצת גיתם BBDO והוא עלה היום בכל המדיות הבינלאומיות בין היתר: ניו יורק טיימס, וושינגטון, גם שילוט בטיימס סקוור ועוד.היום, מתקיים כנס בלונדון תחת המעטפת של קמפיין mom too בהובלת דניאל קינד, ישראלית המתגוררת באמסטרדם אשר הצליחה לטלטל את הפרלמנט לפני כשבועיים בסרטון מרגש בו קראה לנשים להתגייס ולקרוא לשחרור החטופים בעזה. קישור לאתר הקמפיין – https://bit.ly/momtoo

עובדות ועובדי מפעל מל"מ של התעשייה האווירית, אספו מעל 50 זוגות אופניים, שנשלחו לאחר טיפול ותיקונים, לשמח את ילדי העוטף המפונים ששוהים בשדות ים ובים המלחלאחר קבלת הודעה שהמשלוח התקבל בשמחה על ידי ילדי העוטף, התרחב האיסוף גם לאופני איזון, תלת אופן ובימבות לטובת הילדים הקטנים יותר, שנהנו גם הם בזמן שהייתם הרחק מהבית.

האופות של מרכז מורשת יהדות בבל ריגשו את המפונים מעוטף עזה הנמצאים באיזור בקעת אונו,ובמיוחד את אביבה שחגגה יום הולדת וביקשה לאכול בעבע תמר, מאפה עיראקי מסורתי.אביבה קיבלה את מבוקשה וגם מאפים מסורתיים נוספים.עשרות משתתפות בסדנת אפיה מיוחדת לטובת המפונים הכינו מגשים עמוסי כל טוב במאפים עיראקיים טריים ומיוחדים.זמן שהבעבע בתמר, סמבוסק והכעכאת נאפו, נהנו האורחות מסיור בתערוכות המוזיאון והתמקדו בתערוכת ה"מטבח".לאחר מכן למדו ממתנדבות המרכז גם כיצד לאפות את הכל.מקווים ומתפללים לימים שקטים וטובים יותר לכולם.מקווים ומתפללים לימים שקטים וטובים יותר לכולם.

השבוע צוין בכל העולם יום הילד הבן לאומי – לרגל היום המיוחד נערך מפגש בין דיירי הבית לילדי כיתה ט׳ בבית-הספר אורט סינגלובסקי, לפעילות משותפת למען ילדים.יחד הוכנו סמלי חופש, פרפרים ועפיפונים, בצבעים עזים, סמל לתקוותינו לחזרה מהירה של הילדים החטופים.

כחלק מהמאמץ להשבת החטופות והחטופים ולהעלאת המודעות לסוגיה, השבוע נתלו ב-15 משרדי ואתרי אלביט מערכות ברחבי הארץ, מיצגים עם תמונות של 239 החטופים והנעדרים, לצד תפילה לשובם הביתה בשלום.לצד כל תמונה של חטוף או נעדר ישנו ברקוד שמקשר לסרטונים שמטרתם להעלות את המודעות לנושא החטופים והנעדרים. את המיצג ייצרו בבית הדפוס של קיבוץ בארי, שנפגע קשות במתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר ונפתח מחדש באחרונה.

בהמשך לקמפיין הטלוויזיה המיוחד שהעלה בנק מזרחי טפחות בשבוע האחרון והכניס את האנשים שמאחורי העסקים שנפגעו בצפון ובדרום  לסלון של כולנו, פלטפורמת העסקים 'כתום.ישראל', מעלה הילוך ומביאה את בעלי העסקים ואת מיטב התוצרת שלהם לכל רחבי הארץ, באמצעות 4 משאיות שופינג טראקס, שכל אחת מהן היא למעשה חנות של בעל עסק שפרנסתו נעצרה עם תחילת המלחמה. השופינג טראקס יגיעו למתחמים מרכזיים בערים השונות והציבור הרחב יוכל לרכוש ישירות מבעלי העסקים- צעצועים, יינות, פרחים ועציצים, דבש ומוצרים נוספים.פעילות השופינג טראקס של כתום. ישראל תחל השבוע במרכז המסחרי "מרום נווה" ברמת גן בין השעות 12:00-16:00 ובמשך השבועיים הבאים תגיע לחיפה, ירושלים, רחובות  וערים נוספות. על מנת להתעדכן ברשימת הערים אליהן יגיעו השופינג טראקס יש להיכנס למתחם כתום.ישראל באתר בנק מזרחי טפחות.

כחלק מהמאמץ הקבוצתי שלנו לתמוך ולסייעה לעסקים ולכלכלת העוטף , החלטנו בעזריאלי שרונה לצאת עם שתי יוזמות עד לסוף חודש נובמבר .

בימים אלה שעסקים בדרום קורסים בשל המלחמה, וכחלק מהמאמץ הקבוצתי של קבוצת עזריאלי לתמוך ולסייעה לעסקים ולכלכלת העוטף. עזריאלי שרונה מספקת הזדמנות ליוזמות ועסקים שנפגעו בעקבות המלחמה להמשיך לעבוד, להתחיל מחדש ולהתפתח.לאורך כל חודש נובמבר עזריאלי שרונה מארחים 2 עסקים אשר נפגעו עקב המלחמה.תערוכת עוטף ליבי, שאוצרת קרן בר-גיל, תוצג בעזריאלי שרונה בקומה 1 ליד הסופר פראם עד תחילת דצמבר. בתערוכה יציגו 12 אמנים שיצרו והציגו בעוטף, עם דגש על שתי הגלריות שנפגעו בשבת השחורה.בתערוכה יוצעו למכירה הדפסים של שרון דרעי ושל שירה גלזרמן. כל ההכנסות מההדפסים יופנו למשפחות החטופים ולמפוני העוטף. MIZRAHI – חנות הפופ אפ של האמן איתמר מזרחי מקיבוץ רעים שנפגעה עקב המלחמה ותיפתח בעזריאלי שרונה למשך שבוע  בקומה הראשונה – מול אולסיינטס. לצד פריטי האופנה וכהמשך ישיר שלהם יוצגו עבודות אמנות ממוסגרות עשויות מחומרים טקסטיליים בסגנון מופשט מינימליסטי שקל ומתאים לשלב בכל מרחב.

לאחר יותר מחודש ימים של אי ודאות, ישראלים רבים שמנסים להתרגל למציאות החדשה ועסקים רבים שהיו סגורים לסירוגין, החליטה פלטפורמת המשלוחים תן ביס לתמוך במסעדנים ולקדם את המסעדות איתן היא עובדת. זאת על מנת לעודד לקוחות לשוב ולבצע הזמנות ממסעדות "דווקא עכשיו" על מנת לעזור למסעדות להתאושש, להתחזק ולחזור לעבודה.הקמפיין נקרא "ביחד נפרגן" בו מזמינה תן ביס את כולם לתמוך במסעדות מקומיות ואהובות ולהזמין משלוח טעים ומנחם עד הבית.הקמפיין שם דגש על מסעדות עם סיפור יוצא דופן מהתקופה האחרונה שחשוב להעלות. בין הסיפורים ישנן  מסעדות שחוו אובדן אישי, מסעדות שהצוותים שלהם נרתמו לסייע למאמץ הלאומי, מסעדות שפתחו את מטבחיהן להכנת מנות לתרומה ועוד.

ישראלה, הלא היא יסמין פרדיס, בדמותה של ילדה שוחרת ישראל, "נולדה" ביום ההולדת ה- 70 למדינה. עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" חזרה פרדיס לתלבושת האהובה ולדמות המתוקה והחלה להופיע בהתנדבות בפני ילדי מפונים במלונות. השבוע חברה לדיירי בית גיל הזהב תל אביב שארזו מתנות וממתקים לילדים וביחד הגיעו למלון לאונרדו ברמת גן ובמשך שעתיים הנעימו ביחד את זמנם של הילדים בפעילויות שירה וריקוד וביצירה וציור. פרדיס מגלה את הסוד: "הקשר הבינדורי מעצים כל פעילות. בני הגיל השלישי מתחברים לילדים ומרגישים שהם תורמים ומעורבים. האנרגיות החיוביות עובדות שעות נוספות ופועלות לכל הכיוונים. כולם יוצאים מהפעילות המשותפת נשכרים ומחוייכים".

למרות המצב קבוצת "מורז צמחי מרפא" חברה ישראלית בינלאומית המייצרת ומשווקת מוצרים קוסמטיים מבוססי צמחי מרפא, ומפיצה את מוצריה בהצלחה רבה ב-27 מדינות ברחבי העולם, לקחה חלק בתערוכת  Cosmoprof Asia- תערוכת הביוטי העסקית הבינלאומית המובילה באסיה שהתקיימה שמתקיימת בהונג קונג. במהלך שלושת ימי התערוכה  כ- 60,000 איש מכל העולם מבקרים בתערוכה. קבוצת מורז הציגה בגאווה את מגוון מוצריה 'כחול לבן' בדגש על הטכנולוגיה הייחודית של מורז המשלבת צמחים בריכוז גבוה מאד המכילים רכיבים פעילים לשיקום וטיפוח העור במגוון מוצרי המותג.

זכיינית UPS בישראל מפיקה קטלוג ייחודי של עסקים קטנים מהדרום עבור לקוחותיה המעוניינים לשלוח מתנות לחו"ל במהלך חג המולד. הקטלוג מכיל הצעות מגוונות למתנות, אותן תקדם ותפרסם UPS בקרב אלפי לקוחותיה בישראל.בנוסף, UPS תעודד את לקוחותיה לרכוש מן העסקים הללו על ידי מתן הנחה של 20% ממחיר השילוח לחו"ל, מתוכה 10% יתרמו על ידי החברה לשיקום יישובי עוטף עזה.בין העסקים שנכללים בקטלוג, "פתורה בוטיק משפחתי" משדה משה שבחבל לכיש, המציע מארזי שמן זית, ממרחים ועוד; "הסבון של דדה" מכוכב מיכאל שבמועצה האזורית חוף אשקלון, המציע סבונים טבעיים, נרות ומוצרי עץ; "השוק של פרנצ'סקה" מהיישוב גילת שליד אופקים, שמציע ממרחים ביתיים ותערובות תיבול מיוחדות; ו"הללויה" מעין הבשור שבחבל אשכול, המציע ממרחים מבוססים שמן זית מחקלאות הנגב. 

עמותת שניר משיקה מיזם ייעודי "בשביל האימהות" בשיתוף פעולה מקצועי עם פורטל mamy יעניקו לנשות העוטף מהדרום ומהצפון למילואימניקיות, לנשות מילואימניקים אוזן קשבת וכתף תומכת בתחומי היריון, לידה והורות. וזאת על בסיס התנדבותי.לתמיכה וסיוע ניתן ליצור קשר גם באמצעות וואטס אפ 0585445681. להעברת תרומות עמותת שניר – https://www.snir-il.org/donation

׳אנו מוזיאון העם היהודי' מצטרף ליוזמה של מטה משפחות החטופים והנעדרים במסגרת יום זכויות הילד הבינלאומי שחל השבוע.עובדי המוזיאון הציבו בקומת הכניסה של המוזיאון 'קולאז' מודפס עם תמונתו של אור יעקב בן ה-16 מניר עוז החטוף בעזה.לתמונת אור יעקב הוספה הכותרת SOS צבועה באדום.מיצג זה הינו חלק מפנייה משותפת לארגוני זכויות הילד ובראשם האו"ם UNICEF לנקוט עמדה ברורה כנגד חטיפת ילדים שהינה פשע נגד האנושות
וכן לפעול באופן מידי לסיוע לשחרורם של עשרות הילדים והילדות הנמצאים כעת בשבי החמאס בעזה והשבתם למשפחותיהם ולבתיהם.

המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס מזמין את הקהל למפגש עם המאייר והסטיריקן הידוע והמוערך, דני קרמן, לשיחה על סאטירה, איור והרבה הומור, לרגל תערוכתו "דני קרמן- רטרוספקטיבה" המוצגות בימים אלו במוזיאון.המפגש הינו ללא עלות, בהרשמה מראש באתר המוזיאון יום שבת, 25.11.23, בשעה 12:30

קבוצת עזריאלי בתרומה משולשת: קבוצת עזריאלי יצאו בקריאה ללקוחות לתרום מוצרי טואלטיקה והיגיינה אותם הם משנעים לפתחון לב, אף תרמו מאות אלפי שקלים מטעם הקבוצה, וגייסו את עובדי הקבוצה להתנדב מדי יום באריזות במרלוג החירום. גם בנק דיסקונט – תרמו מאות ערכות לחיילים ולחיילות ובנוסף הקצו מאות מתנדבים מדי יום לאריזה. בנוסף, נרתמו למהלך גם GETT מוניות – שתרמה כ- 1000 נסיעות בעלות של 100 אלף שקלים לשינוע חבילות וסלי מזון ממרלוג החירום לבתי התושבים + הזנה של לקוחות החברה לתרום לפתחון לב לטובת הסיוע בזמן מלחמה, חברת וניש – תרמה רבע מליון שקלים לטובת רכישת ציוד ומזון לתושבי הדרום, זאת בנוסף לשיתוף הפעולה הקבוע עם תרומת מכליות ב-150 תחנות סונול, אליהן מוזמן הציבור להביא ביגוד יד שניה לטובת מקבלי הסיוע. ביגוד שאינו ראוי ללבישה, נגזר על ידי עובדים עם מוגבלויות, נמכר והכסף שנכנס מכך משמש לסלי מזון נוספים, בימים אלו גם למשפחות המפונות וחיילי צה"ל. וכן בנק הפועלים – שתרם 100 אלף שקלים לטובת רכישה של מזון וציוד.בנוסף לחברות המסחריות, גם שגרירות טאייואן בישראל נרתמה למהלך ותרמה כ 70 אלף דולר וחבילות סיוע.

הצבא שלנו צועד על קיבתו אבל גם ולא פחות חשובה זו איכות השינה של החיילים שלנו. שינה איכותית משפיעה ישירות על תפקוד וחשובה לחיילים, הנדרשים לריכוז ותיפקוד ברמה הגבוהה ביותר. חברת עמינח נרתמה מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל" להבטיח לחיילים והלוחמים שלנו שינה איכותית ותרמה עד היום כבר אלפי מזרנים לבסיסי צה"ל השונים, בסיסי חיל האויר, גדודי צנחנים, עמותת גולני, שייטת 13, עמותת "אחים לנשק" ועוד.עמינח מחזקת את ידי החיילות וחיילי צה"ל, כוחות הבטחון וההצלה ונרתמת למאמץ הלאומי במחווה ובתקווה לימים טובים יותר.

קבוצת הולמס פלייס נרתמת להעלאת המודעות לחטופים בעזה: במועדון גו אקטיב ראשון לציון החליטו להירתם למען העלאת המודעות להחזרת החטופים מעזה ורגע לפני שיעור באדי פאמפ, 45 המשתתפים החזיקו בידם שלט עם תמונה של אחד החטופים בעזה והקריאה "החזירו אותם הביתה עכשיו. Bring them home now".

תגובות

להשאיר תגובה