בכנס הקעקועים הרביעי פגשנו את אנשי הקעקועים שחושבים על איך להוסיף עוד קעקוע. דפנה מתלבשת ומתאפרת סטייל נערות הזוהר של שנות החמישים, שירלי מחוררת את הגב בעשרות טבעות פריסינג כדי להפוך "ליצירת אומנות" והמארגנים מרוצים מכך שגם הפנסיונרים מגלים את הקסם של תרבות הקעקועים

כנס הקעקועים הרביעי מתקיים השבוע בתל אביב וזוהי הזדמנות נהדרת לפגוש אנשים שכל פיסת עור חשוף אצלם זו סיבה לחגיגה ועוד מחשבה על ציור, פירסינג או כל דבר שתחפצו. דפנה בראל (28) בעלת המראה סטייל שנות החמישים מסבירה לנו שהיא עוסקת באיפור מיוחד לחתונות ושהיא מאוד חובבת את 'הפינאפ' סטייל שנות החמישים "זוהי תת תרבות שלמה בסגנון נערות הזוהר של אותה תקופה" מתברר שלמראה הזוהר והיייחודי שלה שכולל שעיר אדמוני, לבוש מסוגנן ולא מעט קעקועים כל זה לא מפריעה לה למצוא זוגיות "לא הייתי נכנסת למערכת יחסים עם מישהו שלא היה מקבל או כפי שאני מה גם כשאתה נמצא בתרבות שוליים שכזאת אתה מחפש אנשים שהם כמוך". באחת מהפינות פגשנו את שירלי ספייקס שהחליטה לעטר את גבה בטבעות פירסינג שהושלחו אל תוך גבה "זה פליי פירסינג' זו אומנות בעזרת מחטים כפי שאתה רואה חוררו לי את הגב בכעשרים טבעות פירסינג". מה הרעיון ? "זה למעשה להפוך את הגוף שלך ליצירת אומנות זה פשוט הופך את זה ליותר מעניין".

"הכנס הזה נולד לפני ארבע כאשר פניתי לחבר"מספר שי דאודי יוזם הכנס לצידה של חברתו עלווה שפיק "רצינו לעשות אירוע קטן עם כמה מקעקעים ונוצר אירוע שכזה שצמח משנה לשנה".

איך הכנס הזה לעומת כנסים דומים בעולם ? שפיק "הכוונה שלנו היא לעשות כנס בדומה למה שקיים בכנסים הגדולים בברלין, אמסטרדם וסן פרסיסקו. לכנס הזה הגיע למעלה מחמישים אומני קעקוע מכל העולם. אנחנו מקבלים פידבקים חיוביים מאוד".

ספרו לי קצת על סצינת הקעקועים בארץ ? "הסצינה מאוד מתפתחת בשנים האחרונות והיום אנשים גם מרשים לעצמם יותר לבטא את הקעקועים שלהם גם במקומות שהם פחות מוסתרים ויותר גדול והיום כבר אני שומע יותר ויותר אנשים שאומרים 'יש לי גב או צוואר או גב".

שפיק "מה שריגש אותי היום במיוחד היה כאשר חבורה של אנשים בגילאי השישים ואף שבעים שהסתובבו עם קעקועים. כן גם הסבתות נפתחות לזה וני רוצה שהקהל שלנו פחות יגיע לא רק מת"א אלא גם מהפריפריה וממקומות אחרים".

2 הערות

להשאיר תגובה