בנמל יפו קיימו אירוע חגיגי לתושבים עם מגבלה

במהלך יום שישי האחרון של חול המועד סוכות מועדון "דיגיתל נגיש" קיים חגיגה סובבת עולם במרחבי נמל יפו הקסום- אירוע גדול ,מושקע ומונגש לתושבי ותושבות העיר עם מוגבלות

 

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "תל-אביב-יפו שייכת לכלל תושביה. לכולן ולכולם יש כאן מקום והם מוזמנים להרגיש בבית – גם תושבינו בעלי המוגבלויות שלכבודם הוקם מועדון דיגיתל נגיש שמקיים גם שלל אירועים מופלאים מותאמים למענם. מועדון דיגיתל נגיש הוא חלק מתפיסת העולם הערכית שלנו, שמשקיעה משאבים אדירים לאורך כל השנה כדי להפוך את העיר לנגישה ומותאמת לנשים ולאנשים עם מוגבלות. מהנגשת מבני ציבור וחופי הים, דרך הנגשת אירועי התרבות המתקיימים ברחבי העיר ועד התאמתם של אתרי האינטרנט העירוניים".

"דיגיתל נגיש" הינו כרטיס הטבות ייחודי עבור תושבים ותושבים עם מוגבלות, המנגיש את השירותים הדיגיטליים שמתקיימים ברחבי העיר ומייצר קהילה ייחודית של תושבות ותושבים עם מוגבלות ומשפחותיהם. קהילה זו מעצימה את חבריה, מפיגה את תחושת הבדידות, מייצרת קשר ישיר בינם לבין העירייה, מעודדת מעורבות חברתית ומשפרת את איכות חייהם. הנרשמים ל-"דיגיתל נגיש" מציינים את ההתאמות והנגישות להם הם זקוקים ומקבלים את המידע שמתאים להם: אירועים עם הנגשה ללקות ראייה ולעיוורון; תרגום לשפת הסימנים; התאמה לרגישות יתר לרעש ולתאורה; שפה פשוטה וקלה להבנה; הנגשה לכבדות שמיעה וחירשות; הנגשה למוגבלות בניידות.

 

עיריית תל-אביב-יפו מקיימת בשנים האחרונות אין ספור פעילויות רב גיליות לנשים ולאנשים עם מוגבלות ובני משפחתם. אנו פועלים על פי התפיסה המקצועית המקובלת כיום, שדוגלת בהתאמת הקהילה ומוסדותיה לצרכיו של האדם ולא להפך. היא מתמקדת בנגישות ובהנגשה ומעודדת העצמת הגיוון האנושי, תוך הבנה כי כולנו שונים, אך שווים. לשם כך, משקיעה העירייה ותמשיך להשקיע מאות מיליוני שקלים בהנגשת העיר בכל ההיבטים: הנגשת מבני הציבור, גני המשחקים והגינות הציבוריות, הנגשה מלאה בכל חופי הים, כל אתרי האינטרנט העירוניים הונגשו, קידום תכנית העסקת עובדים עם מוגבלות, מתחמים שקטים באירועי תרבות גדולים למשפחות עם צרכים מיוחדים ועוד.

 

תגובות

להשאיר תגובה