קבוצת תלמידי ישיבה מישיבות שונות מבני ברק שהחלימו מהקורונה מגיעים בכל שבוע לעשות שמח ולנגן עבור החולים במחלקות הקורונה ובכלל בקרב החולים והמשתקמים. "אנחנו לא מבדילים בין חילונים לדתיים, בין יהודים ללא יהודים" סיפר לי יו"ר ארגון 'עזר לחיים' נתן שינסקי

מי שהגיע במוצאי שבת האחרונה לבית החולים שיבא בוודאי נתקל בצוותים הרפואיים שקבלו את מנת החיסון השנייה, חולים מזדמנים וגם קבוצת צעירים תלמידי ישיבה מבני ברק שהפליאו בנגינה ובשירה ורוממו את לבם את החולים והמשתקמים השונים בבית החולים .

"אנחנו מגיעים מדי מוצ"ש וגם במהלך השבוע כדי לעודד את החולים עם צוות המנגנים שלנו" סיפר יו"ר הארגון, נתן שינסקי "אנחנו מוסיפים עזר לחיים והרופאים אומרים לנו כשמנו כן אנו. מתברר שאנחנו נותנים קצת יותר כוח לחולה להתגבר על המחלה. אני פונה מעל במה זו לכל מי שזקוק לעזרתנו ויודע על אדם או קרוב שנמצא בבית החולים. אתם מוזמנים להפנות אותו אלינו". 

בימי הקורונה זה לא דבר מובן מאליו שחבורת צעירים חרדים מסתובבת בבית החולים "נכון שבתחילת המגפה היה לנו קשה להגיע אך לאחר זמן מה אספנו צעירים שהחלימו מהמחלה והם יכולים להסתובב ביתר חופשיות". במחלקת השקום פגשנו צעירה מחלימה על כסא גלגלים שאותה חבורה עטפה אותה בשירים ונגינה מהלב. מחזות שכאלה יש בכוחם למוסס כל חומת חשדנות במיוחד על רקע הימים האלו בהם הקיטוב רב מתמיד "אנחנו עוזרים ותורמים לכולם ולא מבדילים בין חילונים לדתיים ובין יהודים ללא יהודים"

 

תגובות

להשאיר תגובה