אני רוצה להודות לכל האנשים שקראו את הטור הקודם ושלחו לי בעקבותיו שאלות לתיבת המייל. בכל שבוע אבחר שאלה או מספר שאלות ואגיב עליהן בהרחבה. כיוון שרוב הפניות שלכם בשבוע שחלף נגעו בזוגיות, אתמקד הפעם בנושא זה.

ידוע כי אחת התהיות הבוערות והחשובות בחייו של כל אדם נוגעת לשאלת הזוגיות. כולנו שואפים לזוגיות הרמונית ומושלמת המוכרת לנו מסרטי הקולנוע; כולנו חולמים על זוגיות אוטופית שבה קיימת זרימה טבעית של הלב והאהבה מצוירת במכחול ומרטיטה את עולמנו שוב ושוב. אין זה משנה אם אנחנו נעדרי זוגיות בהווה או מקיימים זוגיות ברגע זה; אין זה משנה אם אנחנו לאחר פרידה ולקראת זוגיות עתידית חדשה, רובנו מלאי השתוקקות להכניס  מישהו עמוק ללבנו ולרקום אתו יחסים משמעותיים מלאי רגש, ביטחון ותחושת שייכות.

אם כך נשאלת השאלה מהו המניע החזק אשר גורם לבני האדם מכל המינים ובכל הגילים וקשת המצבים לשאוף ולרצות להיות חלק מזוגיות  אידיאלית ומושלמת והאם זוגיות כזאת היא ברת השגה?     

הנומרולוגיה הקבלית מתייחסת לזוגיות כאל דבר ערכי וקדוש, על כן היא מתבוננת לעומק בהיבט הזוגי בחייו של האדם, מנתחת כל מה שניתן כדי לבחון התאמה זוגית וכדי להמריץ מערכת יחסים קיימת על מנת שתנסוק למרומים ותחיה את הזוגיות שלנו בכל האלמנטים החשובים שלה.  

חשוב לציין כי הנומרולוגיה הקבלית יוצרת חיץ בין בני אדם הנמצאים בהתהוות מערכת יחסים שעדיין לא נכנסה למסלול הזוגיות במלוא הדרה לבין אנשים המנהלים מערכת יחסים בפועל ומבקשים לממש אותה בצורה ראויה ומושלמת עבורם. כמובן, הנומרולוגיה מתייחסת גם לרווקים המעוניינים להימצא בזוגיות שעדיין לא נראית באופק, אך ניתן לזרז את מסע הזוגיות לכיוונם.

את הניתוח הזוגי בחייו של כל אדם מבצעת הנומרולוגיה הקבלית בקלות, ובעקבות הניתוח היא מצליחה לזהות הרגלי חשיבה ודפוסי התנהגות של האדם המשפיעים על מצב הזוגיות בחייו. הנומרולוגיה הקבלית לעולם לא מסתפקת בצד התיאורטי של ניתוח המספרים והאותיות, לכן היא מעניקה כלים מעשיים כיצד לזמן זוגיות טובה וכיצד למקסם את הזוגיות הקיימת למען האושר הפנימי של כל אחד הנמצא במערכת יחסים זוגית ושל כל אחד המעוניין להימצא בה אף שעדיין איננה חלק מחייו.

לא פעם הגיעו אלי לקליניקה בחורות שהוטרדו מכך שאינן בזוגיות, אך במקום להתמקד בשאלה המהותית מה יגרום להן להיות מאושרות, הן שאלו מתי הן יתחתנו. שאלת החתונה צפה לא פעם אצל לקוחות רבים, נשים וגברים כאחד, אך חתונה איננה מטרה בפני עצמה, אלא מציאת זוגיות פורייה שתעצים את בני הזוג, תאפשר להם להרגיש שייכות, ביטחון, אושר ואהבת אמת.

"יש הרבה זרים שרוצים לזכות באזרחות ישראלית ומחפשים כלה ישראלית להתחתן איתה, אם את בעניין…" תהיה זאת תשובתי לרוב הנשים המוטרדות שפקדו את הקליניקה שלי, אך האם לכך התכוונו אותן הנשים שרצו לדעת על פי המפה הנומרולוגית מתי הן יתחתנו?

בני אדם אמנם כמהים לזוגיות, אך רבים מהם לא מוכנים לצאת מאזור הנוחות שלהם, ונשאלת השאלה מה הם באמת עושים למען המטרה שלשמה התכנסו כאן.

חשוב להודות כי גם כשאנשים נמצאים בזוגיות, הם מנסים לא פעם לשנות את בני הזוג שלהם ולא טורחים לעשות מאום כדי לשנות את עצמם, וזוהי טעות מיסודה, שכן אי אפשר לשנות איש, מלבד את עצמנו.

באחת ההרצאות שלי ניגשה אליי אישה ואמרה לי: "עשרים שנים אני מנסה לשנות את בעלי". אם היא לא הצליחה אחרי שבוע, גם ניסיונות של 19 שנים, 11 חודשים ושלושה שבועות יהיו מיותרים לחלוטין.   

הנוסחה פשוטה מאוד: כשאתה נמצא במערכת יחסים, כל מה אתה רוצה לקבל מבן זוגך- תן לו בעצמך!  

כמו שהבטחתי, אני מפרסם שאלה של אחד מקוראי הטור, ומשיב לשאלתו. כדי לשמור על פרטיות הקורא, לא אפרסם את שמו המלא.

שאלה:

"ניר שלום, קוראים לי*****ונולדתי בתאריך 1-10-1968. אני נשוי כבר 21 שנים ל*****והיא נולדה בתאריך 24-4-1971. יש לי גם מאהבת שקוראים לה***** והיא נולדה בתאריך 17-9-1977. רציתי לדעת האם נכון לי לעזוב את אשתי ולהתחיל מהתחלה או לעזוב את המאהבת ולחזור הביתה?"

תשובתי:

"***** היקר, שלום. בהמשך להתכתבות שלנו השבוע אני מעלה בטור את תמצית הדברים. אתה אוהב מאוד את עצמך ולא רואה באמת את הסובבים אותך. יש בך יכולת מניפולטיבית גבוהה ואתה יודע לשכנע את הסובבים אותך בכל דבריך דרך מניפולציות רגשיות. ניכר שאתה מנהל רומן לפחות חמש שנים. נראה שגם לרומן הזה קדם רומן שנמשך שנתיים או שלוש שנים. מצד אחד, אתה לא מסוגל לוותר על הריגוש והתשוקה ברומן. מצד אחר, אתה מאמלל את אשתך שלא מצליחה להבין מה גרם לשינויים שחלו בך בשנים האחרונות ולמה אתה כבר לא מעניק לה את מלוא תשומת הלב. חוסר היחס שלך אליה משפיע לרעה גם על הערך העצמי שלה. היא חווה תסכולים וכעסים שגורמים לך להתרחק ממנה היישר לזרועות המאהבת שלך. אני ממליץ לך לנתק את הקשר עם המאהבת ולהשקיע את הזמן בשיחות, בחיבוקים ובמגע עם אשתך. אם תצליח להשקיע לטובת הזוגיות עם אשתך לפחות עשרה אחוזים מן האחוזים שהשקעת עם המאהבת שלך, נכונה לך הצלחה בתחושה עם אשתך, והזוגיות שלך תשתדרג פלאים. עשה את הבחירה הנכונה. היא תלויה בך".

תגובות

להשאיר תגובה