לירון רביבו היא הזוכה הראויה . העונה של הישרדות מגיעה לשלביה הסופיים ,והדרמה עוצרת נשימה, רוב הציבור בעד רוסלנה וטיל טיל ,אבל מי שאוהד את המשחק חייב לתמוך בלירון רביבו.

רביבו, היא השורדת הכי מוצלחת וגדולה של כל עונות התוכנית ,בחורה שבגיל 22 מגלה תעצומות נפש ורוח לחימה שלא נראתה שנים במחוזותינו,פייטרית והכי חשוב ווינרית ,אחד אחרי השני היא מביסה את כל אלה שהם פייבוריטים של הקהל בבית כולל טיל טיל אהוב ההמונים ,והטוקבקיסטים שהתוצאה לא נאה להם וסוחבים משקעים כלפי הפטרון שלהם על האי עומר רוזן ,הולמים ברשת בתגובות ארסיות ודוחות ביותר ועל מה? האם בגלל שובניזם? משום שלא יאה להם שיש אישה שיכולה בתנאים הכי קשים להביס כל גבר או בגלל קינאה שהבחורה היא יפהפייה שכמוה לא נראתה שנים במחוזותינו.

רביבו, היא הדמות המוצלחת, החכמה, טובת לב ואינטלגנטית הפוך מכל מה שעמח`ה ישראל שיושב בבית אוהב ,כל מי שמכיר אותה מעבר למסך יודע לומר כי מדובר בכוכבת על מוכשרת שתישאר שנים רבות בצמרת מפת הבידור של ישראל ,מי שלא רצה אותה בהישרדות ,יקבל אותה על שלטי ענק בנתיבי איילון,כל מי שבעד משחק אסטרטגיה והוא גרופי של הפורמט חייב להצביע ללירון כי רק היא הזוכה הראויה של כולנו.

תגובות

להשאיר תגובה