ימי החורף הקרים לצד העלייה בתחלואה משאירה משפחות רבות בלי אפשרויות בילוי איכותיות עם הילדים – ובייחוד כאלו שמפעילות את הגוף ורחוקות מהמסכים. יוזמה חדשה של מתחמי פליי-פארק ברחבי הארץ תאפשר להשכיר פארק אקסטרים רחב ממדים לבילוי סגור של עד 10 משתתפים, אז מה תקבלו בתמורה?

מי לא חלם בילדותו לקבל פארק אקסטרים פרטי רק לעצמו? כעת, בעבור משפחות רבות החלום יכול להפוך למציאות. רשת פלי פארק משיקה יוזמה חדשה: פרייבט פארק, שתאפשר להנות מהפארקים עצומי הממדים של הרשת למשפחה אחת או לקבוצת חברים קטנה.

בין אתגרי הפעילויות הזמינות בפארקים השונים: קירות טיפוס, מתקני נינג'ה, בריכת כדורים ענקית, אתגרי רשתות טיפוס ומגה קיר – כל אלו יהיו רק שלכם במשך שעה וחצי. ללא תורים, המתנה, או חשש להתקהלות.

היוזמה החדשה זמינה לאירוח פרטי בכל ימות השבוע. חבילת בילוי של  עד 10 ילדים, הכוללת גם 3 מגשי פיצה זוגית וכוס ברד לכל ילד 990 שח' (כל ילד נוסף 49 שח'), וחבילות בילוי VIP עד 10 ילדים, הכוללת כיבוד חופשי: פיצות, גלידות, ממתקים וחטיפים, וופל בלגי, ברד, שתיה קלה, שתיה חמה להורים ללא הגבלה, והפתעות לילדים בסיום 1,500 שח' (כל ילד נוסף 69 ש'ח).

פרייבט פארק מתקיים ברשת מתחמי פלי פארק ברחבי הארץ

לתיאום מראש ולהזמנות

09-8811669, [email protected]

תגובות

להשאיר תגובה