השנים האחרונות הפכו את הזמן הביתי למשמעותי, וכן, התעצמה ההבנה שהשהייה בבית צריכה להיות אופנתית כיפית ונוחה. מעבר לשדרוגים בחלל הביתי שקרו במשקי בית רבים, עלתה החשיבות גם לבגדים שאנשים לובשים בזמן הפנאי הביתי.

רשת "ערד טקסטיל" משיקה לראשונה קולקציית הלבשת פנאי טרנדית לנשים. הקולקציה עשויה מבדים נעימים ובמגוון גזרות שיוצרות את השילוב האולטימטיבי בין אופנתיות לנוחות בלבוש ביתי.

הקולקציה החדשה, כוללת מבחר רחב של פיג'מות, חלוקים, חליפות בית, שמלות חולצות ומכנסיים וכותנות שינה, כולם מתאימים לשהייה בבית, אחרי שעות העבודה, בסופי השבוע ובכל זמן שרוצים להרגיש בסטייל המשלב נוחות בשעות הפנאי.

בין הדגמים הרבים, ניתן למצוא קימונו רחב, העשוי בד סאטן נעים למגע ומגיע בצבעי בייסיק שחור, לבן פנינה וניוד.סט קיס הכולל מכנס ארוך ורחב עם חולצה רחבה משולבת כפתורים וצווארון רחב עושים גם הם בד סאטן, המגיע גם בצבעי תכלת מעושן.

חולצת "תומר" ענקית וארוכה משובצת כפתורים לאורכה, במקום לקחת לבן הזוג חולצה גדולה שלו, חולצת תומר היא הפתרון האולטימטיבי, עשויה מבד סאטן ומשלבת צווארן וכיס רחב.

מערכת שינה הכוללת מכנס וחלוק עשויים בד כותנה ג'רסי המגיעים בצבעי אפור, חום ושחור. המכנס והחלוק מגיעים עם שרוולים ארוכים ומלטפים את הגוף עם בד נושם וקליל בדיוק לשעות הערב.

לקולקציה עוד מגוון רחב של אפשרויות, כולן עשויות בדים נושמים, נעימים ומלטפים היוצרים תחושת מגע מלטף על הגוף. את כל הדגמים ניתן להשיג בטווח מידות רחב, המאפשר לכל אישה למצוא את לוק הפנאי הנוח לה.

יעקב הרפז, מעצב הטקסטיל של החברה: "מחשבות על לילות קרים, על נשיות חזקה ועל אמירה עצמאית הניבו קולקציית בגדי בית ושינה בקו נקי, מבדים איכותיים ובצבעוניות רכה, המחמיאה ויוצרת מראה נינוח, חזק, אלגנטי וייחודי. הקולקציה שעוצבה ישר מהלב ומטרתה להפוך את הלילות למרגשים ומיוחדים קיבלה השראתה מנשים משוחררות, יפות וזוהרות ברגעים אינטימיים".

את הקולקציה החדשה ניתן למצוא בסניפי ערד טקסטיל נבחרים ובאתר האינטרנט בכתובת: 

www.aradtextile.com

 

תגובות

להשאיר תגובה