עם כל הכבוד לגברים, בקילומטרג' שצברתי בסיקור קולקציות נעליים, התחום הנשי תמיד ניצח, את התאוריה הזו שיניתי השבוע כשראיתי את קולקציית הנעליים של Clarks  לגברים ולנשים לסתיו חורף 2015-16 , כולל קולקציית Originals שמושקת לראשונה ובה הדזרט בוט (מגפי המדבר) בהשראת מגפי הזמש המחוספסים עם סוליית הקרפ שנעלו קציני הצבא הבריטי, מגפיים שעוצבו במיוחד בבזארים של קהיר. המגפיים הושקו ב-1950 והן משדרות סטייל קז'ואל נינוח עם תשומת לב לדיטיילס הקטנים כמו תיפורי stichdown פרימיום, סולית קרפ עשויה לטקס נוקשה מעץ הגומי ועורות זמש איכותיים. השיטה, הטכנולוגיה והחומרים, נשמרו זהים במהלך 65 שנות קיום הדזרט בוט, הם עשויים בעבודת יד ובעשייתם יש שמירה על כדור הארץ.

ב-Clarks מעצבים בכל עונה קולקציה על-פי דרישת השוק ומקפידים לשמר היסטוריה, מורשת, ולשלב חדשנות ואמנות. כריס לואו, ראש מחלקת העיצוב החדש של קלארקס, יצר קולקציה ודאג לשלב ערכים אלה.

בקולקציית הגברים אהבתי מאוד את נעלי העור עם השרוכים, אם מי מהקוראים מתכנן חתונה יש כאן נעליים מושלמות,

קלארקס תמונה גברים

 

בקולקציית הנשים אהבתי מאוד את נעלי המוקסין עם סוליית טרקטור, הן נוחות וסטיילסטיות, אין קולקציה מושלמת ללא נעלי בובה מלק או מעור ומגפונים. יש כמובן נעלי מרי ג'יין, נעלי סירה עם קיטן הילס מלק שחור, חרדל, או בג'

קולקציית קלארקס אוריג'ינלס מתאימה מאוד לחורף (שרק יגיע), הגזרה גבוהה, הנעצים בתחתית הנעל מסייעים בשמירה מהקור והרטיבות, כמו גם ריפוד הלבד ועור הכבש.

בקולקציה שתי קטגוריות לגברים ולנשים, מגפי הדזרט בוט הקלאסיות של קלארקס; נעלי הוולאביס העל זמניות עם דגמים מלוטשים ורעננים, תיפורים וגימורים, הכל בצבעי חורף כמו שחור, קאמל ובז' לגברים ותוספת בורדו לנשים.

בבטנת הלבד בדגמים נעשה שימוש ב-100% סיבי צמר היוצרים לבד מפוספס בשילוב זמש ופריטי עור, כאן שולט האפור על גוני.

פרט חשוב בקולקציה הוא הסוליה שעוצבה בהשראת קו החוף הסלעי של סומרסט שנמצא לא רחוק מהמשרדים הראשיים של חברת קלארקס באנגליה. שלושת הדגמים זוכים לטוויסט מעניין בדמות סוליה עבה ואלסטית שפותחה על ידי חברת ויבראם-מהמובילות בעולם בייצור סוליות גומי; עליונית עור איכותית, בטנה מרופדת צמר טהור וזריקות צבע.

טווח מחירים:
699.90 – 999.90 ₪

להשיג ברשת חנויות Clarks ורשת nimrod&more ברחבי הארץ.

 

תגובות

להשאיר תגובה