מי אני : עדי חורי יבואנית מותגי אופנה  מובילה בדרום,בעלים של חנות המותגים IDAN בנתיבות

איך הגעת לתחום?

החנות קיימת 29 שנים. התחלתי לעבוד שם כסטודנטית לתואר ראשון ניהלתי את החנות במקביל ללימודים. אחרי 4 שנים הכוונתי לעזוב על מנת למצוא עבודה במקצוע שלמדתי . הבעלים הציע לי להכנס לשותפות הסכמתי ומשם הכל היסטוריה

רכישה הכי טובה:

מכנס עור שחור מבית REPLAY , שימושי נוח תמיד מציל אותי כשאני מסתבכת ולא מוצאת מה ללבוש.

רכישה הכי גרועה:

דווקא לא רכישה אלא שמלה שתפרתי לארוע לפני כמה שנים ,הייתי נראית איתה מגוחכת , לא הרגיש לי נוח ונאלצתי להידבק לכסא למשך כל הערב.

שאיפה מקצועית

האמת שיש כמה דברים שאני מתכננת לעשות . כמובן שהעסק שלי יתפתח ויגדל לעוד סניפים קוליים ונכונים כמו החנות הנוכחית . ישנו עוד חלום קטן ששוכן במגירה בנתיים הייתי מאוד רוצה לעצב ולייצר בגדי קזואל לגברים

כמה נעליים יש לי:

לא סופרת מעל ל100 זוגות. חולת נעליים .

כמה גינסים:

יש לי המון בכל זאת אני בעלים של חנות מותגים שמוכרת ג'ינסים.אבל תמיד קיימים ה4-5 גינסים שאני לובשת ללא הפסקה. אני מעריכה שלפחות 40.

אסון אופנה?

אין אסון אופנה בעיני. יש אנשים שמתלבשים ללא מודעות. בעניי כל פריט אופנה יכול להיות יפה מה שקובע זה מי האדם שעושה בו שימוש. אנחנו עושים את הבגד לא הוא אותנו.

פרגני למעצבת מוכשר/ת?

דווקא מעצב, אלון ליבנה. קו משלו, אחר שונה קיצוני ומדוייק.

הסגנון שלי:

אין לי סגנון אחיד זה מאוד תלוי כיצד התעוררתי בבוקר, אני יכולה ללבוש כל דבר וכל סגנון תלוי מתי ולאן. אפשר לומר שיש לי העדפה לבגדי קזואל פחות אלגנט.

איפה אני אוהבת לעשות קניות?

אצלי בחנות מה זאת אומרת?

הספורט שלי:

תלוי בזמן שיש לי. אימוניים אישיים מידי פעם אבל לא באופן קבוע.

הבושם שלי:  

האמת שיש 2 מגיל 14 ועד לפני שנה  הוא היפנוטיק פוזיין – מכורה אליו. ולפני שנה התחלתי להשתמש בנרסיסו רודריגז השחור אחלה בושם:)

תגובות

להשאיר תגובה