יוצאים לדרך

חברת Sofwave בבעלותו של היזם ואיש העסקים ד"ר שמעון אקהויז, קיבלה את אישור אמ"ר (אגף ציוד רפואי) במשרד הבריאות, לשימוש בטכנולוגיית אולטרסאונד חדשנית פרי פיתוחה  SUPERB™

הדור הבא של טכנולוגיית אולטרסאונד בתחום האסתטיקה, יטפל בקמטוטים ובקמטים בעור הפנים ובצוואר ללא פעולה פולשנית בטיפול אחד. טכנולוגיה זו תושק לראשונה בישראל במרפאתו של פרופ' אייל גור, מבכירי הכירורגים הפלסטיים  והמיקרוכירורגים בארץ ובעולם

חברת Sofwave בבעלותו של היזם ואיש העסקים ד"ר שמעון אקהויז, קיבלה את אישור אמ"ר (אגף ציוד רפואי) במשרד הבריאות, לשימוש בטכנולוגית אולטרסאונד חדשנית פרי פיתוחה, המהווה פריצת דרך מזה עשור בתחום האסתטיקה.
שם המכשיר הוא Sofwave המבוסס על טכנולוגיית Synchronous Ultrasound Parallel Beam Technology SUPERB™  המטפלת בקמטוטים ובקמטים בעור הפנים והצוואר ללא פעולה פולשנית, מהווה את הדור הבא של טכנולוגיית האולטרסאונד למתיחה ולחידוש עור הפנים והצוואר. טכנולוגיה זו תושק לראשונה בישראל במרפאתו של פרופ' אייל גור בתל-אביב, מבכירי הכירורגים הפלסטיים והמיקרוכירורגים בארץ ובעולם.

עיקר החדשנות המוצגת בטכנולוגיה בלעדית זו, מאפשרת מיקוד ממוקד של אנרגיה בשכבות העור וכוללת שימוש בגלי אולטרסואנד פרקציונאליים באמצעות 7 מתמרים מיוחדים הפועלים יחדיו בתיאום מדויק ומאפשרים שטח כיסוי גדול יותר והעברת אנרגיה לרקמת העור בתדירות המעודדת את חידוש ייצור הקולגן והאלסטין האחראים על מיצוק העור, גמישותו ושיפור מרקמו.

טכנולוגיה זו, מייצרת מסלול עוקף לדרמיס, בכדי לא לפגוע באפידרמיס ולמעשה ממקדת את כל האנרגיה לעומק של 1.5 מ"מ בלבד ( עומק זה הוכח במחקרים קודמים כאזור אפקטיבי ביותר לשיפור מרקם העור ומיצוקו). בכך פותרת טכנולוגיית Synchronous Ultrasound Parallel Beam Technology SUPERB™ את חולשתן המוכרת של טכנולוגיות שהיו עד כה בשימוש, הפוגעות בשכבת האפידרמיס, ויוצרות היפר פיגמנטציה וצלקות. טכנולוגיה חדשנית זו בנגוד לדור הקודם של טכנולוגית אולטרסאונד, ממקדת את כל האנרגיה לעומק האידיאלי של 1.5 מ"מ בלבד ובכך מונעת סיבוכים הנובעים מפגיעה ברקמות עמוקות יותר כמו עצבים, כלי דם ו/או ורקמת השומן, תופעה הגורמת לאטרופיה בעור הפנים.

טיפול אולטרסאונד זה יעיל ובטיחותי במיוחד כך שניתן לבצעו בזמן הפסקת הצהריים- Lunch time procedure . משך הטיפול אורך כחצי שעה ובסיומו ניתן להמשיך בשגרת היום. טיפול בשיטת Synchronous Ultrasound Parallel Beam  מתאים לכל סוגי העור ומיועד גם לבעלי עור כהה הנוטה לרוב לפתח היפר-פיגמנטציה. בניגוד לטכנולוגיות אחרות בתחום, טיפול זה ניתן לביצוע בקרב מטופלים עם פילרים ( חומרי מילוי) וקיימת אפשרות לבצעו במקביל לטיפולים אחרים, ללא כל מניעה.

מחקרים קליניים מעידים כי 87% מהמטופלים אשר עברו טיפול אחד בלבד, ראו שיפור משמעותי תוך 12 שבועות. תוצאות הטיפול חסרות תקדים בקטגוריית טיפולי האסתטיקה הבלתי פולשנית ועל כך היא זוכה להצלחה ולהכרה רבה בעולם.
לואיס סקפורי ( Louis Scafuri), מנכ"ל חברת Sofwave "אנו שמחים להיכנס למגרש הביתי ולצרף את השוק הישראלי לפורטפוליו המכובד של החברה. עולם האסתטיקה בארץ מתחזק בשנים האחרונות ומתאפיין במודעות ועניין גוברים, לצד פריחה בביצוע הליכים אסתטיים פרואקטיביים בקרב גברים ונשים כאחד. הודות לפשטותה ולנוחותה של הטכנולוגיה, קל להטמיעה בכל מרפאה, כך שאנו צופים כי עד סוף שנת 2021 נגדיל משמעותית את נוכחותנו בשוק המקומי בדומה לפעילותנו בצפון אמריקה, אירופה, אסיה ואפריקה".

ד"ר רותי אמיר, דירקטורית קלינית ורגולציה בחברת Sofwave, ציינה "אנו מאמינים כי פרי פיתוח כחול לבן זה אשר החל את דרכו בחממת אלון מדטק ונצ'רס, יהווה game changer בקטגוריה, הודות לחדשנות ולתוצאות הייחודיות שהוא משיג בטיפול אחד בלבד והוא מתאים אף כטיפול מונע. במקביל, אנו פועלים במרץ על הרחבת הטכנולוגיה והתאמתה לטיפולי גוף ייעודיים לזרועות, ישבן, ברכיים כך שללא ספק יש למה לחכות".

פרופ' אייל גור, מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית במרכז הרפואי איכילוב ובעלים של מרפאה פרטית בתל אביב, מסר "אני נרגש מבחירתי להיות הרופא הראשון להשיק בישראל את טכנולוגיית Sofwave המהפכנית, אשר אושרה על ידי CE וה- FDA ונמצאת בשימושם של בכירי הפלסטיקאים בעולם. טכנולוגיה זו מהווה את חוד החנית של הטיפולים למיצוק ולחידוש עור הפנים והצוואר. תוצאות הטיפול הן מהאפקטיביות, הבטיחותיות ופורצות הדרך שנראו עד היום. אידיאלית למטופלים בגילאי 40+שעדיין אינם בשלים, או מתאימים לניתוחי מתיחת פנים, מטופלים שאינם מעוניינים בטיפולים פולשניים, או כאלה המעוניינים בטיפול באזור ספציפי שבו קיימת נפילה, תופעות סנטר כפול, טיפול ממוקד בצוואר ועוד".

עוד הוסיף פרופ' גור "כחלק ממחויבותי למצוינות, אני מאמין גדול בטכנולוגיות מתקדמות ואני משוכנע שטכנולוגיית- SUPERB  פה כדי להוביל את השוק בשנים הקרובות. הצורך להיראות טוב הנו קיומי, כך שגם בימי קורונה אנו עדים לביקושים גוברים בהליכים אסתטיים. עם השקת טיפול זה תימשך המגמה, בין אם מדובר בטיפול Stand alone בודד המציג תוצאות יוצאות דופן ומהווה גם אלטרנטיבה לקהל התומך בגישת ה-Pro Ageing ובין אם מדובר כטיפול תומך בגישת הפרוטוקול המשולב הנהוגה במרפאתי".

פרוטוקול טיפול בטכנולוגיית אולטרסאונד- SUPERB™ במרבית המקרים יצריך טיפול אחד בלבד. במקרים בהם תינתן המלצה רפואית לפרוטוקול של שני טיפולים, יש לבצעם בהפרש של  4-6 שבועות מהאחד לשני.
לאתר האינטרנט של חברת Sofwave: https://sofwave.com/

תגובות

להשאיר תגובה