חגיגאיה

במקום לצאת לבר השכונתי, GAYA COSMETICS מזמינה אתכם לקחת את הבסטי שלכם לחוויה מסוג אחר. GAYA COSMETICS, רשת מוצרי האיפור והטיפוח המינרלית, משיקה לרגל חגיגות יום הולדת 7 להיווסדה, MAKE UP BAR חדשני וייחודי. מתחם הפופ אפ הייחודי של GAYA מעניק לנו חווית קנייה שטרם הכרנו בכך שהוא מאפשר לנו לרקוח את המייקאפ  בהתאמה אישית יחד עם המאפר/ת, באופן מידי, בדיוק כמו שברמן מכין קוקטייל על הבר. המייק אפ בר יכלול 8 גוונים של מייק אפ מינרלי אותם ניתן לערבב ולהגיע לאינסוף גוונים אשר יתאימו לכל גוון עור. בנוסף, גם לאחר הרכישה והשימוש במייקאפ, הלקוחה תמיד תוכל להגיע לאחד הסניפים ולשנות את הגוון ללא עלות, על מנת שגוון המייקאפ יתאים לגוון העור העדכני שלה, בהתאם לעונות השנה.

המייק אפ בר הוא חלק מחגיגת ענק לציון יום ההולדת של GAYA ובמהלך שבוע, החל מה-23.12.2018 ועד ה-5.1.2019, תינתן 50% הנחה על כל הפריטים בחנויות ובאתר, לרגל חגיגות שבע שנות פעילות לרשת.

שחר גמליאל, בעלים גאיה קוסמטיקס: "הרעיון למייק אפ בר נולד בהשארת אחת מאבני היסוד של המותג ה-custom made, רקיחת המייק אפ המדויק לגוון עורה של הלקוחה בכל עת. בעולם הריטייל של היום המייק אפ בר יעניק חווית קנייה ייחודית ושונה שלא באה לידי ביטוי ברכישה באונליין. הקונספט מושק לראשונה בימים אלה בישראל בסמוך לתשעת סניפי הרשת ברחבי הארץ ובהמשך ייעשה בו שימוש בסניפי gaya cosmetics ברחבי העולם".

gayacosmetics.co.il

תגובות

להשאיר תגובה