את לא כמו כולם

בעולם בו כולם מחפשים להיות מיוחדים גם קולקציות משקפי השמש הפכו ל "More of the same" אז איך בכל זאת מפתיעים? זה הזמן להכיר את Kreuzbergkinder

יבואנית מותגי משקפי הפרימיום המובילים לישראל מציגה את המותג שהולך להפוך ללהיט של שנת 2018 Kreuzbergkinder. המותג מציע קולקציה אופנתית במחירים נוחים ובאיכות בלתי מתפשרת ונולד באמצעות שיתוף פעולה בין שלוש מדינות: ישראל גרמניה ואיטליה.Kreuzbergkinder צילום גילי שני (82)

הרעיון והקונספט למותג נוצרו באמצעות שיחות עם היפסטרים, שהפכו כבר מזמן למובילי דעה ומגמות בעולם האופנה שהציגו את הצורך במשקפיים מיוחדים, איכותיים ובמחירים נוחים. המותג נולד בעיר ברלין בהשראת השכונה Kreuzbereg  שהצמיחה ומטפחת עד היום את תרבות ההיפסטרים. הם שמחפשים את המיוחד, השונה ,הבלתי צפוי וקוראים תיגר על המסוכמות היוו את ההשראה לשלל הדגמים בקולקציה המגוונת של המותג.

בין שלל הדגמים ניתן למצוא טוויסט טרנדי למשקפי הטייסים העל זמניים עם עדשות שקופות שהפכו ללהיט של הקיץ האחרון,  משקפי אוברסייז עגולים בשלל הדפסים, מסגרות חתוליות למראה סקסי ומסגרות מרובעות שיהפכו את הטוטל לוק לשיקי במיוחד. המשקפיים בקולקציה עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר ומשלב פלסטיק לצד מתכת ואף שילוב בין שני החומרים.Kreuzbergkinder צילום גילי שני (44)

המותג החדש נולד על מנת לתת מענה של משקפיים איכותיים וטרנדיים במחירים נוחים. המותג עתיד לפתוח חנות קונספט ראשונה בעיר ברלין וכן להימכר ב: איטליה, ספרד, פורטוגל, ישראל וטורקיה. המותג יושק בתערוכת האופטיקה המובילה MIDO במילאנו בפברואר הקרוב .

טווח מחירים:600-700 ש"ח

 

תגובות

להשאיר תגובה