אומרים לנו שיש סקס אחר

מיזם חדש ופורץ דרך לתכנים ומוצרים אינטימיים ואביזרי מין איכותיים מהמעצבים המובילים בעולם ובטכנולוגיות המתקדמות בתחום www.fizzz.co.il. קארן אטיאס, יזמית פיזזז: שנת הקורונה העלתה את צריכת אביזרי המין, את הפניות לעיסוק בנושא והנכונות למימוש מאוויים של גוף ונפש. תקופת הביתיות מהווה כר פורה לחיפוש תחומים חדשים לביטוי עצמי ו/או זוגי.

פיזזז (www.fizzz.co.il) הוא מיזם חדש להעצמה אינטימית ולשיווק אביזרים ומוצרים אינטימיים איכותיים, עם דגש על פרי דמיונם של המעצבים המובילים בעולם ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום.

"פיזזז" תומכים בשיח חופשי ופתוח, ללא מבוכה, המיועד לפרוץ תקרת זכוכית ולהפוך תחום שבעיני רבים נחשב לטאבו – ללגיטימי ובהיר. זאת באמצעות מוצרים אינטימיים המאפשרים חוויות מגוונות ומרעננות, ללא 'סליז', בסביבה מעשירה ומעודדת.

לדברי קארן אטיאס, יזמית "פיזזז" (שעד לקורונה הייתה מנהלת הפקה באל-על): "…האתר חוויתי עם תכנים בשפה עכשווית מובנת, המלווה את הכניסה לעולם האינטימי באופן הנעים והעוטף ביותר. וזה הוא רק השלב הראשון שלאחריו נמשיך להנגיש את עולמות התוכן לגולשים/ות וללקוחות בצורה מפתיעה ומגוונת".

אתר "פיזזז" מציע מגוון מוצרים ללקוחות בכל רמות הניסיון, "מתחילים/ות" ו"מתקדמים/ות", "צעירים/ות" "ומבוגרים/ות" – החל מגרסאות עכשוויות למוצרים קלאסיים ומוכרים וכלה במוצרים חדשניים באמת. הקולקציה מעוצבת וכוללת מותגים מובילים המשלבים טכנולוגיות מתקדמות.

לדברי אטיאס, בשנים האחרונות הפך תחום המוצרים האינטימיים לטכנולוגי ומתפתח גם מהבחינה העיצובית. הפתיחות שמעודדות הרשתות החברתיות מניבה קולקציות צבעוניות ומסוגננות עם שלל אפשרויות לתחכום טכנולוגי, בהתאמה למחקרים העדכניים ביותר בתחום האינטימיות המינית.

אטיאס מוסיפה, "פיזזז הוקם כחלק מתנועה עולמית עכשווית, (שהתעורר עוד יותר בעקבות המיזם של גווינת' פאלטרו) ואני רואה עצמי כחלק מהמגמה האוניברסלית הזו, לפיה, סקס ושיח בנושאים אינטימיים כבר אינם בחזקת משהו שעושים בדברים סגורים. חשוב לי לאפשר דיון  פתוח ובריא על ביטוי עצמי מיני, אנו פעילים מספר חודשים וכבר ניתן להצביע על  שינוי מגמה, בהובלתינו. "אם בתחילת הדרך קהל הלקוחות היה בגילאי 40-60 היום ניתן לראות כי גם קהל צעיר בגילאי עשרים פלוס נחשף למותג ומתעניין וגם קהלי הגיל השלישי מוצאים חיוניות חדשה באמצעותינו. 

לדבריה, "שנת הקורונה העלתה את צריכת אביזרי המין, את הפניות לעיסוק בנושא והנכונות למימוש מאוויים של גוף ונפש. תקופת הביתיות מהווה כר פורה לחיפוש וניסיונות הגשמה של תצורות חדשות של ביטוי עצמי חושני, בין אם סולו או כחלק מזוגיות".

 

תגובות

להשאיר תגובה