אם אתן פאשיוניסטות בלב ובנשמה ונמאס לכן לשלם סכומי עתק על בגדים ואקססוריז, כדאי לכם להכיר את אתר האופנה והסטייל MY CLOSET IL  שמציע את הטרנדים הכי חמים במחירים ממש שווים. חוצמזה לפעמים בא לנו להתחדש אבל לא ממש בא לנו לצאת מהבית אז זה בכלל מעצים את החוויה שאפשר להתחדש בלחיצת מקש.

את האתר הקימה אילנה ישועה שחיה ונושמת אופנה ושמה לה למטרה לתת מענה אופנתי ועכשווי במחיר נגיש לכולן, תמהיל המוצרים כולל אוסף פריטי אופנה שליקטה ישועה בערים בינלאומיות מכתיבות אופנה בהן בילתה בתקופה אחרת בחייה, כשעבדה בחברות תכשיטים מובילות כמו "ה. שטרן" . ישועה הסטייליסטית למדה להכיר את קהל הנשים הישראליות ורצונותיה ולפי מדדים אלה בנתה קולקציות של אביזרי אופנה וחולצות T.

ב MY CLOSET IL, מוצע אוסף שרשראות, צמידים, משקפי שמש, עגילים  טבעות וקולקציית T club   במהדורה מוגבלת אז לא תנסו?.  

קולקציית התכשיטים כוללת שרשראות, מענקים צמודים לצוואר עד שרשראות ארוכות בשלל צבעים, חלקם עברו אינטרפרטציה של ישועה ואת כולם מיתגה תחת השם MY CLOSET IL. קולקציית הצמידים כוללת מצמידי אזיק, דרך צמידי שרשרת מאסיביים ועד צמידים מינימליסטיים. קולקציית הטבעות כוללת מטבעות קטנות עד טבעות קוקטייל.

תכשיטי פופ ארט המוצגים כליין האורבני של MY CLOSET IL.  

קולקציית משקפי השמש כוללת משקפי וינטג', חלקם הומא'ג לשנות ה-70' ועד עיצובים חדשים.

קולקציית התיקים נחלקת ל-2 קבוצות, קו צעיר בשלל צבעים שעוצבו במיוחד למותג תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים כעיצוב דיסקית לוגו מסוגננת.

unnamed (11)

 

קולקציית תיקי פרימיום מעור בשם "פאשניסטה" בצבעים שמרניים קלאסיים עם לוגו הטבוע בתיק בחריטה ייחודית.

לא יודעת מה אתכם, אני אוהבת לקבל את המתנות שלי באריזות יפות אפילו אם אני קונה לעצמי, כשתזמינו ממי קלוזט תקבלו את המוצרים באריזות נאות עם סרטים, פינוק עד הסוף.

 MY CLOSET IL – www.myclosetil.co.il / www.myclosetil.com
או ב FACEBOOK

 

תגובות

להשאיר תגובה