מי עדן , מותג המים המינרלים המוביל בישראל, משיק שפה תקשורתית חדשה תחת הסלוגן "יש טעם למים". השפה התקשורתית החדשה מושקת בקמפיין תדמיתי בכיכובו של עודד ליאופולד אשר יעלה בפריסה ארצית בטלוויזיה, בדיגיטל.במסגרת השפה התקשורתית החדשה המותג שואף להחדיר לתודעה את טעמם הייחודי של מי עדן, המבדל אותם מפתרונות של מים מסוננים ומותגי מים מינרליים אחרים.
מי עדן, מותג המים המינרלים המוביל בישראל, משיק שפה תקשורתית חדשה המתמקדת בנושא הטעם, תחת הסלוגן "יש טעם למים" בו הוא קורא תיגר על המיתוס עליו גדלנו לאורך השנים לפיו אין טעם למים – ומנפץ אותו.
כולם יודעים שבמים מינרליים יש מינרלים חשובים כמגנזיום, סידן ואשלגן. במי עדן מבקשים להחדיר תובנה עמוקה יותר – שהמים גם יותר טעימים. לאורך השנה האחרונה מי עדן שמה דגש על עניין הטעם והחלה לחלחל בתודעה הציבורית את ההבדלים בין פתרונות המים השונים, כשהעלתה על נס את יתרון המים המינרלים הטעימים בישראל של מי עדן שמונפקים מאדמת הבזלת של רמת הגולן וטומנים בחובם וזאת על ידי סרטוני רשת מושקעים ושיתופי פעולה עם עדן דניאל גבאי, כוכב הטיקטוק רועי הראל, שרוטונים ומשפיענים.
כעת מי עדן בשיתוף משרד הפרסום מקאן לוקחים את נושא הטעם צד אחד קדימה כאשר משיקים את השפה התקשורתית החדשה יחד עם קמפיין תדמיתי שיעלה בטלויזיה, בדיגיטל, ובמסכים הדיגיטליים בכיכובו של עודד ליאופולד.
אלון אלפרוביץ, מנכ"ל מי עדן: "בשפה התקשורתית החדשה אנו באים לנפץ סטיגמה של שנים שטוענת שאין טעם למים, כשאנחנו אומרים יש טעם למים והמים של מי עדן הכי טעימים! מים שמונפקים שברמת הגולן, אשר עוברים בין אבני הבזלת וסופחים את המינרלים החשובים לגופנו וכל זאת ללא התערבות מגע יד אדם. בשפה התקשורתית הקודמת היה חשוב לנו לחזק בתודעה הישראלית את העוצמה שבמים המינרלים אשר שמה דגש על החיבור בין הטבע למים שלנו ובקמפיין זה אנו עוזרים לצרכנים להבין איך החיבור הזה יוצר להם מוצר יותר טוב- ובפרט יותר טעים. חשוב לנו בשפה התקשורתית החדשה לשים על המפה את נושא הטעם ולייצר בידול בין מים מינרלים לאלו שאינם. בקמפיין, לצד כל ההומור, המסר של הטעם מחלחל ואין לי ספק שכל מי שינסה להשוות טעמים יגלה – שיש טעם למים״












