מחלבות גד וחברת Remilk הישראלית, מובילה עולמית בפיתוח וייצור של מוצרי חלב אמיתיים ללא פרות, הכריזו כי 'החלב החדש' יושק בבתי הקפה והמסעדות בישראל; בתחילת ינואר 2026 יושק החלב החדש ברשתות השיווק המובילות ובחודשים הקרובים יושקו מוצרים נוספים
"נביעות", מותג המים המינרליים, מרחיבה את סדרת המשקאות 'נביעות בטעמים' ומשיקה במהדורה מיוחדת שני טעמים: נביעות בטעם נענע מנטה ונביעות בטעם נענע ליצ'י.סדרת הנענע תהיה זמינה בבקבוקים של 1.5 ליטר ו-500 מ"ל, ותימכר בפריסה ארצית ברשתות השיווק המובילות.
כריות של תלמה משיקים שני טעמים חדשים שלוקחים את החוויה המוכרת של כריות, לרמות חדשות של פינוק בהשראת קינוחים קלאסיים: כריות בטעם שוקולד פאדג' וכריות בטעם וניל פטיסייר.
שטראוס משיקה קטגוריה חדשה ופורצת דרך: CowFree, סדרת מוצרים חדשניים וטעימים של המותגים סימפוניה ויטבתה. שלא מיוצרים מן החי, וגם לא על בסיס שיבולת שועל, סויה או שקדים. מדובר בפריצת דרך טכנולוגית שמביאה את העתיד של תעשיית החלב למקררים בישראל כבר היום.משקה/ממרח COWFREE ללא לקטוז, מועשר בסידן, טבעוני ופרווה. כל רכיבי המוצרים אינם מן החי. המוצרים אינם מתאימים לאלרגיים לחלבוני חלב.
שטראוס מחדשת עם בשורה לקטגוריית המזון המצונן בישראל, ומשיקה במדפי המקרר את FRESCA, סדרת פסטות טריות המיוצרות בשיטה איטלקית מסורתית. עם השקת סדרת הפסטות החדשה, מרחיבה שטראוס את קטגוריית המזון המצונן בארץ ולראשונה מציעה לצרכן הישראלי פסטה איטלקית איכותית, טרייה ונגישה, שמוכנה תוך 4 דקות בלבד.
קיבוץ יפתח מבשלת שפירא מפריחה את הצפון ומשיקה את: בירת אגסים – קיבוץ יפתח, בירה במהדורה מוגבלת, עונתית, מקומית ומפתיעה, המסייעת לשקם את הצפון. לטובת הבירה הייחודית, יצא צוות מבשלת בירה שפירא לקטיף בצפון והביאו איתם אגסי עדן טריים שנקטפו בפרדסים של קיבוץ יפתח.
עלית מבית שטראוס משיקה סדרת מסטיקים חדשה – MUST קראנצ׳, חוויית לעיסה חדשה ועשירה המשלבת מעטפת אקסטרה קראנצ׳ית, ארומה פירותית מפתה ועיצוב צבעוני ומלא חיים. מדובר בחידוש כולל בעולם המסטיקים: צורה חדשה של מסטיק בצורת "פוף" שמעניקה מרקם פריך ונעים, אריזה בגווני ורוד וכתום שמבליטה את המוצר על המדף, ושני טעמים אהובים במיוחד – תות ו־אפרסק.
שוקולד פרה, מותג השוקולד המוביל בישראל של עלית, משיק את סדרת השוקולד החדשה סו מאצ'- חוויה שוקולדית עשירה, מוגזמת ומפנקת במיוחד, שמביאה את עולם הפינוק לרמה חדשה.
Creamy – שכבות קרם נדיבות,
Chunky – תוספות גדולות וצ'אנקיות,
Crunchy – קראנץ' שמעניק לכל ביס טוויסט מרקמי מפתיע. האיזון בין הקרם, התוספת, גודל התוספת והשוקולד עצמו יוצר חוויית פינוק עשירה, רגשית ומספקת במיוחד.
סדרת הקרקרים המצליחה של FITNESS THIN מתחדשת בטעם חדש ומפתיע – מיקס ירקות שורש. הקרקר החדש משלב את הפריכות האייקונית של סדרת FITNESS THIN יחד עם נגיעות ירקות טעימות, ליצירת חוויית נשנוש קלה אכילה, טעימה ומאוזנת.
מאפיית אנג'ל,מרחיבה את מגוון המוצרים בסדרת ה-PRO ומשיקה את "פיתה PRO". הפיתה מציעה תכולת חלבון של 20 גרם ל-100 גרם מוצר ו- 40% פחות פחמימות (בהשוואה לפיתה מדגן מלא).המוצר החדש מגיע במשקל 500 גרם וישווק ברשתות השיווק והמרכולים ברחבי הארץ. הפיתות כשרות פרווה בהשגחת בד"צ ונושאות את תו ה-Vegan Friendly.
אסם־נסטלה מרחיבה את עולם השוקולד ומשיקה בישראל שני חטיפים מפנקים במיוחד: קיט קט צ'אנקי פאנקי ו־וופל CRUNCH (קראנץ') החדש
פררו, גאה להציג את קינדר ג'וי במהדורת סופר מריו החדשה, אשר מעוררת את הדמיון וההרפתקה ומציעה חוויית משחק מהנה ומלאת מעורבות לכל המשפחה. הסדרה זמינה כעת ברשתות השיווק ברחבי ישראל. ניתן לרכוש ביצת קינדר ג'וי בודדת או באריזת שלישייה מיוחדת עם ידית צבעונית בעיצוב ייחודי.
לראשונה, מותג דוריטוס של שטראוס משיק טעם חדש שנולד מתוך שיתוף פעולה ייחודי עם נבחרת צעירים ישראלים של דור ה-Z. דוריטוס שום עם טוויסט הוא טעם נועז במיוחד, אשר פותח יחד עם הצרכנים עצמם – קבוצת צעירים מגוונת שלקחה חלק בתהליך, מהרעיון הראשוני ועד לבחירת שם של החטיף החדש.
























