למרות שהמונדיאל נראה רחוק, בחודשים יוני-יולי שנה הבאה, הוא כבר מושך תשומת לב בישראל וברחבי העולם ולא רק בקרב חובבי הכדורגל הקלאסיים.
ב־Arena Tickets מזהים עלייה ברורה בהזמנות מצד שלושה קהלים מרכזיים: גברים פרטיים, אבות-ובנים שמנצלים את האירוע כמתנת בר־מצווה, ומשפחות שלמות שטסות לחוויה אינטנסיבית יחד.

בארנה טיקטס מציעים מגוון חבילות הכוללות טיסה, כרטיסים למשחקים ולינה. בחברה מוסרים כי ממוצע ההזמנה לאדם עומד על כ־5,000 דולר לחבילה. יחד עם זאת, יש גם לקוחות שמסתפקים ברכישת כרטיסים בלבד, מתוך רצון לוודאות ולהימנע מהוצאות נוספות.

אך השינוי האמיתי אומרים בחברה הוא במגמה הרחבה יותר: תיירות ספורט. בשנים האחרונות הישראלים יוצאים בקביעות למשחקי ליגת האלופות, הגביעים האירופיים או משחקי נבחרות בחו״ל, ומגדירים את הנסיעה כחוויה נופשית־ספורטיבית. האירועים הגדולים מהמונדיאל ועד גמרי הליגות של אירופה מניעים את התיירות העולמית ומושכים קהל שונה מהממסד הקלאסי.

בארצות הברית כבר מודעים למגמה זו ונערכים בהתאם. מבחינת מארגני אירועים ובעלי תשתיות ההשקעות במתקני אירוח, תחבורה, שירותים דיגיטליים ומלונאות מותאמת חווייה בולטות. בעקבות המונדיאל באמריקה הצפונית, הוזנקו חבילות ספורט־נופש בארה״ב שמיועדות לקהל בינלאומי: נוסעים שמצטרפים למשחקים, משלבי טיול בעיר, סיורים בעיר ועוד.

Arena Tickets מספקת כרטיסים למגוון רחב של אירועי ספורט והופעות מהגדולים בעולם. ארנה טיקטס נוסדה על ידי קולומבוס תיירות בשנת 2018 בכדי לתת מענה לקהל הישראלי המעוניין לראות את אירועי הספורט והמוזיקה הנצפים בעולם.

תגובות

להשאיר תגובה