בזמן שהעולם כולו נסחף בגלי צרכנות מואצת, הסנטר מציע דרך אחרת, לקנות חכם ולבחור נכון. הסנטר שחרט על דגלו את ערכי הקיימות, מציג את Clever November, אלטרנטיבה ערכית לבלאק פרידיי, במסגרתה ציבור המבקרים יוכלו ליהנות מחוויית קניות חכמה, יצירתית וידידותית יותר לסביבה.
מחלקת הקיימות של דיזנגוף סנטר משיקה קולקציה במהדורה מוגבלת של תיקי בד מעוצבים לשימוש רב-פעמי, המחליפים את שקיות הפלסטיק, הנייר והקרטון. התיקים מעוטרים באיורים ובגרפיקות של סמלים המתכתבים עם המבנה האייקוני של הסנטר מתולדות המקום, ביניהם "מגלשת הפיל", "אתה אבוד": מחווה הומוריסטית למבנה הסבוך המפורסם של הסנטר ו"ילד סנטר לנצח", קריצה תל אביבית בין דורית.
התיקים, שעוצבו על ידי המעצבת רעות הרשקוביץ מהסטודיו התל אביבי, המקורי ובעל הסגנון הבועט No Offence, יימכרו ביומיים בלבד, 27-28 בנובמבר, בעמדת מכירה ייעודית בשער 5. הקולקציה כוללת 457 תיקים בלבד, כמספר הגימטרי של המילים "בלאק פריידיי", וכל אחד מהם מיוצר באיכות גבוהה לשימוש ממושך. התיקים יימכרו במחיר מסובסד של 9.90 ₪ בלבד, במקום ב-39 ₪.
בנוסף, לאורך כל חודש נובמבר יציע הסנטר שורה של פעילויות חווייתיות המדגימות צרכנות עירונית חכמה במיטבה:
- אקו-שיק: סיור אופנה בחנויות יד שניה עם סטיילינג בהנחייתה של לירז (לירי) כהן מרדכי, דוקטורנטית ומרצה בעלת ניסיון בינלאומי בתחומי הקיימות, החדשנות והאופנה הישראלית.
- רהיט להיט: סדנה לבניית פריטים שימושיים משאריות עץ של עסקי הסנטר.
- עטלף במרתף: סיור לילי במתחמים התת-קרקעיים והיכרות עם מושבות העטלפים שבמקום.
- הסיור הסודי של הסנטר: הצצה אל מאחורי הקלעים: הכוורות על הגג, גינת הירקות, מערך המחזור והקומפוסט.
להרשמה לפעלויות: https://did.li/AlKgT
לדברי דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף דיזנגוף סנטר: "הסנטר ממשיך להוביל ולמשוך לכיוון מגמת צרכנות אחראית ומקומית. כחלק ממחויבותנו לחיזוק מודל הכלכלה המעגלית בלב העיר, אנו מקדמים עסקים קטנים לצד בינוניים וגדולים, חנויות יד שנייה, תיקונים, מחזור ויצירה מחומרי גלם קיימים ומזמינים את הציבור לקנות חכם".










