חנוכה כבר מעבר לפינה ומותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל "הצורפים" מציג את קולקציית החג המהודרת המשלבת מבחר דגמים  בשלל סגנונות עיצוב מלכותיים לצד דגמים קלאסיים בקו אלגנטי חלק.

הקולקציה מציעה את פריטי החנוכיות המסורתיות בשלל עיצובים. החנוכיות הן פרי יצירתם של אמני המותג, מאחורי כל חנוכייה הסיפור וההשראה הייחודית לה. כל עיטור וחריטה נוצר בעבודת יד מוקפדת מה שהופך את החנוכיות ליצירות אומנות על זמניות. הקולקציה משלבת חנוכיות העשויות מכסף לצד חנוכיות בציפוי כסף מקולקציית מרדינגר סטודיו.

בין שלל החנוכיות של קולקציית הצורפים לשנת 2021 

חנוכיית ברקת:חנוכייה בעיצוב המתכתב עם בית המקדש בהשראת אבן הברקת, אחת מאבני החושן ששימשו את הכהן הגדול. החנוכייה ,שעשויה מכסף סטרלינג 925 ,מלוטשת ברבים מחלקיה בצורת משושה, צורה המקנה לה מראה של אבן חושן. המידות המיוחדות של החנוכייה (גובה 30.3 ס"מ ורוחב 22.9 ס"מ) מקנות לה מראה נדיר.

 

חנוכיית סימן שאלה:החנוכייה בעיצוב סימן שאלה הפכה עם השנים לפופולאריות והמבוקשת ביותר. צורתה המיוחדת והמסולסלת מושכת את העין ומעוררת סקרנות. אמני הצורפים יצרו חנוכייה שפורצת את גבולות הדמיון ומרקיעה שחקים.

חנוכייה פילגרין קטנה:החנוכייה נוצרה כמחווה לעבודת הצורפות העתיקה של יהודי תימן. אמני הצורפים יצרו בשיטת עיבוד מסורתית ועדינה עיטורים מרהיבים לכל אורכה של החנוכייה. חוטי כסף דקיקים השזורים ומלופפים זה בזה, לצד כיפות וחרוזים עשויים מכסף טהור. ייחודי של דגם זה הוא בקני הנרות החלקים והבוהקים ובבסיס הרחב והמעוטר.

 

תגובות

להשאיר תגובה