הטריבונה – חדשות עסקיות

לאט לאט חוזרים לשיגרה שכה חיכינו לה, ונתחיל עם קסטרו הפותחת את חנויות הרשת הפרושות ברחבי הארץ. בקולקציה החדשה לעונת קיץ 2020 של קסטרו תמצאו גזרות טרנדיות כגון מכנסי באגי, שרוולים נפוחים ואלמנטים מהעולם הגברי, הנפגשים העונה עם פריטי ריזורט בצבעוניות רכה, וקולקציה בהשראה ספורטיבית. קולקציית הספארי מאופיינת בצבעוניות מושלמת של קאמל-זית-חרדל מקבלת במה אוורירית דרך בדים רכים, טבעיים ונושמים כמו כותנה, פשתן וויסקוזה, המושלמים לקיץ הישראלי. בנוסף, קסטרו ממשיכה בשיתוף פעולה עם מותגי הנעליים המובילים Reebok , VENS ובירקנשטוק עם דגמים שניתן למצוא בלעדית בקסטרו.

הספארי ברמת-גן יחזור היום בהתאם להנחיות הקו הסגול. הכניסה לספארי תתאפשר רק לאחר רכישת כרטיסים מהאתר הספארי, או מאתרי מועדוני הצרכנים לאחר בחירת היום ושעת הביקור. בשל ההנחיות, מספר הכרטיסים מוגבל לכל יום ושעה. שעות הפעילות בספארי יהיו החל מהשעה 09:00 בבוקר עד 13:30 בצהריים או עד השעה 15:00 (השעות עשויות להשתנות ולהתארך). בזמן הביקור בספארי יש לעטות מסכות ולשמור על מרחק של 2 מטרים בין משפחה למשפחה. ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "רמת-גן חוזרת לשגרה, בבטחה ובזהירות. הספארי הוא מוסד רמת גני מהשורה הראשונה. במהלך משבר הקורונה, אלפי בני נוער רמת-גנים נהנו מסיורים מקוונים שנערכו בספארי ועזרו מאוד בשמירה על החוסן העירוני. זה הזמן של תושבי רמת-גן לתת בחזרה, לרכוש מינויים ולבקר בספארי. העיר רמת-גן מחבקת את הספארי שימשיך להוות מקור גאווה עירונית".

נטע ברזילי תשיק את השיר חדש שלה, אותו כתבה והלחינה עם ביצוע מיוחד, עבור משדר האירוויזיון העולמי shine the light אשר ישודר במקום גמר הארוויזיון ברחבי העולם. יש לציין שזו הפעם הראשונה בה קהל יחשף לבלדה של נטע.

מוטל'ה שפיגלר, מלך השערים וגדול החלוצים של הכדורגל הישראלי, היה הראשון שהגיע השבוע לעמדת בדיקות הקורונה שהתקינה קופת חולים מאוחדת בהוד השרון, הראשונה מסוגה בעולם. מוטל'ה בן ה-75 "בן רבע למאה" כמו שהוא מגדיר זאת, התפעל מהעמדה שמאוחדת פיתחה בשיתוף צה"ל, באופן המבטיח נגישות מלאה לאנשים עם מוגבלויות, ואפילו לכאלה הרתוקים לכיסאות גלגלים. שפיגלר החמיא לרכז הנגישות של מאוחדת רון אייזן, ולמנהלת מחוז מרכז של הקופה דורית גולדמן. בצילום: מוטל'ה שפיגלר.

רשת הפיצות הגדולה בישראל "פיצה האט" המונה כ-92 סניפים בפרישה ארצית, מצרפת לשורותיה פנים חדשות: הסטנדאפיסט חן מזרחי, ועולה עם קמפיין חדש בערוצי הטלוויזיה ובדיגיטל. הקמפיין הינו יריית הפתיחה לשיתוף הפעולה החדש, ומציג בפן הומוריסטי וקליל שהרשת אינה מתפשרת על איכות וטעם, וזו תמשיך להוביל כמותג מצליח בישראל. ענבל שטרן סמנכ"לית שיווק פיצה האט: "אנחנו גאים לצאת לדרך תקשורתית חדשה, ואין שותף מושלם מחן מזרחי שעבורו זו אפילו סגירת מעגל קטנה, שהרי עבודתו הראשונה היתה כשליח הרשת חן מזרחי השתתף בסדרה "הבורר", הצטרף בעונה השביעית לפאנל בתוכנית "צחוק מעבודה", שיחק בעונה השנייה והשלישית של הסדרה "שנות ה- 80" וחבר לגדי וילצ'רסקי בסדרה "שותפים" ששודרה בערוץ סנטרל קומדי בהוט. בעברו השתתף בפרסומת למותג פפסי יחד עם בר רפאלי, וכיום מריץ את מופע הסטנדאפ שלו ברחבי הארץ ועוד. מלבד הפיצות האיכותיות, התפריט של הרשת מגוון במנות נוספות, כגון: פסטות טריות ברטבים שונים, סלטים טריים, קישים, פוקצ'ות וכמובן קינוחים. רשת "פיצה האט" בישראל הינה בבעלות חברת "טבסקו החזקות בע"מ.

גם קניון TLV פותח היום את שעריו לקהל הרחב. אורי אבל, מנכ"ל קניון TLV: "הקניון יפעל על פי הנחיות משרד הבריאות ותחת הקריטריונים של התו הסגול". קניון TLV המצוי בין הרחובות החשמונאים וקרליבך, מתפרס על פני 33,000 מ"ר, עוצב בסטנדרטים בינלאומיים וכולל כ- 180 חנויות ממיטב מותגי האופנה והלייף סטייל הנחשקים. הקניון מרכז בתוכו תחת קורת גג אחת את כל הקטגוריות, כגון, הלבשה, ספורט, הנעלה וטיפוח, של מותגי יוקרה ומותגים אהובים הפונים לקהל הרחב, ביניהם גם חנויות דגל בלעדיות בישראל. שעתיים חניה חינם (ו-3 למחזיקי אפליקציית TLV).

היום יחזירו קניוני עזריאלי את 17 הקניונים שברשותם לפעילות. ארנון תורן מנכ"ל קניוני עזריאלי: "כלל קניוני הקבוצה יעמדו תחת קריטריונים מוקפדים מאד בכדי להבטיח את בריאותם של המבקרים, השוכרים והעובדים". הקניונים ינסו להקל על המבקרים באמצעות מספר אמצעים: פתיחת שערי החניון ללא מגע פיזי – אפליקציית קניוני עזריאלי מאפשרת כניסה, יציאה ותשלום לחניונים באופן אוטומטי ע"י זיהוי מס הרכב ללא כל מגע. תשלום דיגיטלי: ניתן לשלם באמצעות עזריאלי גיפטקארד במגוון רשתות וחנויות שבקניונים, במקום לגעת בארנק ובכרטיס האשראי. בטיחות ובריאות המבקרים: כל קניון יעמיד לרשות הציבור עמדות אלכוג'ל בכל כניסה, ומדידת חום תתבצע הן בכניסה לחניון התת קרקעי והן בכניסה לקניונים להולכי הרגל. בנוסף לכך, יהיה שילוט והסברים שיעמוד לרשות המבקרים בחלל הציבורי בכדי לעזור לחנויות לנהל תורים מסודרים במרחק 2 מטרים זה מזה. כחלק מסדרת הפעולות אותם ינקטו הקניונים, יעלו גם סדרת סרטונים בטלוויזיה ובדיגיטל, בהובלתה של השחקנית והפרזנטורית השחקנית נלי תגר עם הסלוגן: "קניוני עזריאלי עושים הכל כדי שתחזרו לבלות בראש שקט".

בכירי רשת טיב טעם, בראשם חגי שלום, הגיעו בחמישי האחרון מצויידים במסכות, לטקס מצומצם שנערך בסניף הדגל ברמת החייל בתל-אביב, במסגרתו העניקה תרומה למען עמותת ילדים בסיכון, עבור המרכז לטיפול וחקר באוטיזם. במסגרת התרומה קיימה רשת טיב טעם ב- 40 סניפיה ברחבי הארץ, פעילות מיוחדת של מכירת איורים וציורים של ילדי העמותה, ונמכרו כ- 4,772 יחידות בעלות של 47,720 ₪ – כל ההכנסות קודש לעמותה.

החל מהשבוע, בני נוער חניכי תנועת הצופים מתנדבים בגינות ציבוריות ברחבי העיר, שגודרו לטובת הקשישים ביוזמת העירייה. חניכי הצופים מדברים עם בני גיל הזהב, מנעימים את זמנם ושומרים עליהם שאף אחד לא ייכנס. ב- 20 גינות רחבי תל אביב מתנדבים כשלושה בני נוער. מאות חניכי תנועת הנוער ייפגשו השבוע במהלך החודש עם הקשישים. מרדכי, ניצול שואה החי בגפו בשכונת  רמת החייל, שמח לפגוש את חניכות תנועת הצופים משבט "בני דן" בגינת "בית קמחי" בשכונה. לאחר כחודש וחצי שלא יצא מביתו, זאת הייתה עבורו הזדמנות להתאוורר ולהחליף אווירה, ביחד עם בנות הצופים.

רגע לפני שהשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות, הגיע ישראל אלמסי מנכ"ל עמותת 'ידידים לסיוע בדרכים' ועובד ישראכרט, ללשכתו של רון וקסלר מנכ"ל קבוצת ישראכרט. במסגרת הפגישה, הודיע רון וקסלר לישראל אלמסי, שישראכרט גאה בפעילותו ההתנדבותית ושמחה שיש עובד כזה בין שורותיה. כ"כ עדכן אותו שהחברה החליטה להירתם ולתרום סכום כספי, שיסייע להמשך פעילות העמותה שהקים. עמותת הסיוע 'ידידים בדרכים' הינו ארגון מתנדבים מיוחד במינו, מושיט יד לכל אדם, בכל שעה ובכל מקום, בחילוץ ילדים מרכב נעול, בתיקון רכב בשולי הדרך ובימים אלה גם בשינוע תרופות ומאות אלפי מנות מזון לכל מי שזקוק לו. אלמסי, בן 34 נשוי ואב לארבעה, מתגורר בגבעת שמואל, ומשמש ב-5 שנים האחרונות כנציג אגף עסקים בישראכרט. בתמונה משמאל: רון וקסלר מנכ"ל ישראכרט וישראל אלמסי.

בימים טרופים אלה, האופנאים עוסקים גם בעיצוב מוצר שימושי: בית האופנה משכית בעיצוב שרון טל מציע מסיכות קלאסיות בהשראת הקולקציה החדשה. המסכות נתפרות באטלייה של בית האופנה ביפו מהבדים היוקרתיים של הקולקציה. הן מעוצבות לפי מידה, מגיעות בשלל צבעים והן רב פעמיות. ניתן גם לרקום את ראשי התיבות של השם בעבודת יד, והן מעטרות את הבובות בכניסה לחנות בכיכר המדינה שנפתחה מחדש בעקבות החזרת המשק לפעילות. מחירים 120-150 שח למסיכה את המסיכות ניתן להשיג: הצורפים 14 יפו . טלפון: 03-6884004 וגם ברחוב ה' באייר 48 כיכר המדינה תל אביב. טלפון: 03-6884004.

במסגרת מאמץ מתמשך לתמוך במאבק בנגיף הקורונה, תתרום לוריאל ישראל עשרות אלפי יחידות אלכוג'ל לצוותי רפואה בבתי חולים בכל רחבי הארץ, לצוותי מד"א ולרוקחים שעומדים בחזית המאבק בהתפשטות הנגיף. נוסף על כך, תתרום לוריאל ישראל אלפי יחידות אלכוג'ל לשמירת על היגיינה, גם לצוותי ודיירי בתי אבות וקשישים בכל רחבי הארץ, המהווים אוכלוסיות פגיעות במיוחד. לצד התרומות המוצרים, תתרום לוריאל ישראל את כל רווחי המכירה של מוצרי האלכוג'ל של גרנייה, כסיוע לצוותי רפואה.

משבר הקורונה, אשר פגע בעסקים רבים מתחומי האירועים והמסעדות, מביא איתו גם הזדמנויות חדשות, של חיבור לאדמה, לערכיות ולחקלאות הישראלית: "חקלאי גרנות" החלו בשילוב צעירים יוצאי צבא וסטודנטים, בפרויקטים של נטיעת אבוקדו במטעי גרנות שבקיבוצים להבות חביבה, רמת הכובש ושדה ורבורג. מסביר אילון ברנס, מנהל החקלאות בגרנות: "מדובר בחבר'ה צעירים ערכיים מאוד, יוצאי צבא, שעבדו כמלצרים, ברמנים, מנהלי אירועים וכו', אשר מצאו את עצמם מחוסרי עבודה עקב הקורונה". חקלאי גרנות, הנמצאים כעת בשיא עונת הנטיעה של אבוקדו, שמחו לשלב את הצעירים החדשים, שפשטו את המדים, הסינרים והעניבות, לא נרתעו מעבודה סיזיפית והחלו בעבודות חפירה, נטיעה ושתילה של עצי אבוקדו. לדברי אילון, לאחר סיום הפרויקט, בכוונת חקלאי גרנות להמשיך עם החברים החדשים, לנטיעות בכפר גליקסון ובקיבוצים נוספים של גרנות.

חברת Abeles & Heymann, יצרנית מעדני הבשר הכשר הידועה בארה"ב, אשר נמצאת בבעלות חברת "מעדני יחיעם" הישראלית מקיבוץ יחיעם, מקבלת סיוע חשוב מקרן הטיפול במשבר הקורונה בארה"ב, ומצליחה, למרות משבר הקורונה העולמי ובאופן ספציפי בניו-ג'רזי, להפעיל את המפעל בנוכחות מלאה וללא כל תוכנית לפיטורי עובדים. בהתאם לזכויות ולתקנות המיוחדות בארה"ב, הגיש סת' לוויט, מנכ"ל חברת Abeles & Heymann, בסיוע מעדני יחיעם ומשרד עו"ד אסטליין מישראל, בקשה להלוואה בשל הקורונה. ההלוואה אושרה והתקבלה, וכך גם עשתה חברת ההפצה האמריקאית בייגל בייטס, המפיצה את מוצרי יחיעם בארה"ב, המקווה לחזור להיקף הפצה מלא. יוחאי נאמן, מנכ"ל "מעדני יחיעם": "הקורונה עדיין כאן, אם כי נראה שמתחילים לראות סימנים לשינוי גישה ולאפשרויות של הרחבה ופתיחה. בכל התקופה מתחילת המשבר ועד היום, בהיותנו מפעל שמוגדר כמפעל חיוני בשעת חירום, אנחנו עושים מאמצים משמעותיים כדי להוסיף ולספק סחורה במציאות המורכבת אותה כולנו חווים". החברה גם תרמה ממוצריה לצוותים הרפואיים של בית החולים איכילוב, בית החולים נהריה, עמותה לנזקקים בשלומי, תושבים וותיקים ביישובי מועצה אזורית מטה אשר, ותוסיף לתרום גם בהמשך.

חוזרים לשגרה: GROO מציעה דילים לחופשות בארץ. אחרי עצירה של תחום תיירות הפנים בישראל בשל הסתגרות בבתים, הצרכן הישראלי מחפש את החופש והמרחבים. ענף הצימרים נפתח מחדש, מתארגן בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומוכן לקבל את הצרכן הישראלי לנופש רגוע ובטוח. GROO (לשעבר גרופון), חברת ה-E-commerce הגדולה והמובילה בישראל, מחדשת את הדילים לחופשות בישראל ומציעה למחפשים נופש בארץ במחיר משתלם מבחר של חבילות נופש במחירים אטרקטיביים. טל אפטה סמנכ"ל מכירות GROO: "בימים האחרונים אנחנו מזהים ביקושים שהולכים וגוברים לנופשים בעיקר לצימרים. הציבור חיכה בקוצר רוח לחופשה קצרה ובשבוע האחרון אנחנו עדים לקצב הזמנות גבוה בעיקר בצפון הארץ. בעלי הצימרים יכולים "ליהנות" מכך שהגנים ושאר המוסדות לא חזרו לפעילות מלאה, כך שגם באמצע השבוע ישנם ביקושים יפים. בימים אלו המחירים זולים ב-30%-40 בהשוואה לחודש מאי אשתקד, בנוסף בתי המלון מציעים גם הם מחירים אטרקטיביים לימי הפתיחה שלהם, כאשר חלק נכבד מבתי המלון מכוונים לפתיחה בסוף מאי".

פרופ׳ נמרוד מימון, מנהל מחלקה פנימית ב׳, במרכז הרפואי סורוקה מקבוצת כללית, מונה לעמוד בראש תכנית ״מגן אבות ואמהות״ של משרד הבריאות, המרכז את תחום הטיפול בבתי האבות בישראל. פרופ׳ מימון ימשיך להוביל את התכנית בה החל פרופ׳ רוני גמזו, מתוך ההבנה בהתמודדות הלאומית בהתפשטות הקורונה, כי לאוכלוסיית הקשישים יש לתת את הדעת בצורה ממוקדת וברורה. מינויו של פרופ׳ מימון ניתן על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבריאות יעקב ליצמן ומנכ״ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב שהודו לו על ההירתמות למשימה חשובה זו.
פרופ׳ נמרוד מימון, הל מחלקה פנימית ב׳ בסורוקה בשמונה השנים האחרונות ולפני כן שימש כסגן מנהל בית החולים.
בתקופה האחרונה שימשה מחלקתו כמחלקת קורונה ב׳, מחלקה נשימתית בה אושפזו מטופלים עם תסמיני קורונה.
פרופ׳ מימון, בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון. בחודש האחרון, עם התפרצות משבר בתי האבות, הוביל ביחד עם ראש עירית באר שבע ועם דיקאן הפקולטה למדעי הבריאות, הקמת חמ״ל לתכלול הטיפול בבתי האבות באזור הדרום.

תן ביס, אפליקציית משלוחי האוכל המובילה בישראל, תומכת בצוותי הרפואה בטיפול נמרץ וצוותי הטיפול בקורונה בישראל ותורמת ארוחות בשווי 1,200,000 ₪ שזה אומר כ-30,000 ארוחות. בנוסף לתרומות בישראל, חברת האם takeaway.com, תורמת גם עשרות אלפי ארוחות לבתי חולים באירופה, בין היתר בהולנד, גרמניה ופולין. הצוותים יזמינו את הארוחות ממסעדות באזור באמצעות הפלטפורמה של חברת תן ביס, כך שמספר ההזמנות יגדל משמעותית. הצוותים המקבלים ארוחות בכ-17 בתי חולים מכל קצוות הארץ הם בשערי צדק, השרון בלינסון, מעייני הישועה, אסף הרופא, העמק, לניאדו, הלל יפה, אסותא אשדוד, וולפסון, סורוקה, פוריה ועוד, וזאת הודות לפריסה הארצית של מערך המשלוחים של החברה. נורית שקד, מנכ"לית משותפת תן ביס: "היום צוותי הרפואה הם הגיבורים האמיתיים, ובדרכנו זו אנחנו רוצים להביע כמה אנו אסירי תודה לאלו הנמצאים ב"קו האש" של המאבק".

לראשונה ניידת טיפולי שיניים לחולי קורונה עד הבית: "כללית סמייל", רשת מרפאות השיניים של "כללית", מציעה שירות ייחודי לחולי קורונה המאושפזים בבית או בית מלון הכוללים טיפולי שיניים דחופים, המבוצעים בבית החולה או בבית המלון. טיפולי חירום מבוצעים על ידי צוות הכולל רופא שיניים וסייעת המגיעים לבית החולה או לבית המלון, כשהם לבושים בציוד מיגון אישי הנדרש כדי למנוע הידבקות. הם מגיעים לבית באמצעות ניידת ייעודית המאובזרת בכל הציוד והמכשור הרפואי הנדרש לבצע את הטיפול בבית, בבטיחות מירבית הן לחולה והן לצוות המטפל. ד"ר חגי סלוצקי, רופא שיניים ראשי ברשת מרפאות "כללית סמייל": "מרבית חולי הקורונה הקלים מאושפזים במסגרת הקהילה, בבית או בבית מלון. וחלקם זקוקים למענה רפואי לבעיות השגרה שלהם, שאינן קשורות למחלת הקורונה, ואת הטיפול בהן לא ניתן לדחות עד לאחר ההחלמה". הקריאה לניידת מתבצעת באמצעות יצירת קשר עם אחת ממרפאות "כללית סמייל" וההגעה לבית המטופל תתבצע תוך 24 שעות מרגע הפניה, על פי דחיפות המקרה.

חברת הטכנולוגיה Dyson אשר לוקחת חלק פעיל במאבק הגלובלי בקורונה, תומכת גם בשוק המקומי, ותרמה מסנני אוויר PURE COOL למחלקות הקורונה בבתי החולים ברחבי הארץ. כחלק מפעילותה בישראל, ומחויבותה החברתית, תרמה החברה 10 מסנני אוויר Dyson Pure Hot+Cool™ ו- Dyson Pure Cool™ מתקדמים, הלוכדים 99.95% מן האלרגנים והמזהמים המזיקים בחללים סגורים.¹ , מסלקים חלקיקים עד לגודל של 0.1 מיקרון, ולאחר מכן מזרימים סירקולציה של אוויר מטוהר ומסונן לחלל החדר. יוזמת דייסון התקבלה בהכרת תודה בקרב מחלקות הקורונה, אשר מדווחות על שימושיות גבוהה, והתאמה מדויקת לצרכיהם בימים אלו, עם אוויר מסונן נקי ומבוקר.

במסגרת שיתוף הפעולה בין חברת הממתקים המובילה MARS ישראל לבין מכבי FOX תל אביב, חולקו לאוהדים מנויים שחצו את גיל 70, מארזי מתנה ממותגים הכוללים חבילות M&M בטעם בוטנים, צעיף של מכבי, שתי מסכות, שני כיסויי פנים ממותגים של מכבי ומחזיק מפתחות. "המחשבה הייתה לשים בשלב זה דגש על המנויים היותר מבוגרים שלנו, שהמגבלות עליהם הן החמורות ביותר", מסביר דורון ג'מצ'י סמנכ"ל שיווק וקשרי קהילה במועדון. MARS ישראל: "לכולנו יש בחיינו קרובים ואהובים מבוגרים שחווים בשבועות האחרונים בדידות ושעמום, ולכן החלטנו להצטרף בשמחה למיזם החברתי של מועדון מכבי תל אביב, ולתת להם תשומת לב ופינוק קטן ומתוק, וכך לגרום להם הרגשה טובה במיוחד בימים אלה."

משבר הקורונה הביא להחמרה במצבם של בני נוער וצעירים. רבים מהם ברחו מהבית ומצאו עצמם מבלים את הלילה ברחובות, אחרים ברחו לסמים ואלכוהול, ויש עוד רבים שנותרו ללא עורף ותמיכה כלכלית מהבית. רשת שופרסל החליטה לסייע לצעירים בסיכון, ובמהלך השבוע הראשון של מאי (3-9.5.20), מציעה הרשת את האפשרות בכל רכישה לתרום 10 ש"ח (או יותר), לעמותת עלם. ההתרמה תתאפשר בקופות הרשת (בסיום כל קנייה), וכן בפלטפורמות המכירה של שופרסל אונליין. לשופרסל כ-270 סניפים ברחבי הארץ ולמעלה משני מיליון לקוחות מידי שבוע.

החברה לנכסי קיסריה ממשיכה לממש את אסטרטגית הצמיחה המהירה שלה. השבוע חתמה החברה על הסכם שכירות עם הבאנה לאבס, המתמחה בפיתוח וייצור מעבדים ליישומי בינה מלאכותית, שנרכשה בדצמבר האחרון בעסקת ענק תמורת 2 מיליארד דולר במזומן, ע"י חברת אינטל האמריקאית. לפי ההסכם תשכור הבאנה לאבס שטח של כ-8,000 מ"ר בתוך 'קמפוס גרניט' החדשני בפארק העסקים החכם בקיסריה. בניית הקמפוס תושלם בחודשים הקרובים על ידי החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד, בהשקעה של כ-150 מיליון ₪. מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה ולנכסי קיסריה, ברך על חתימת העסקה. בתמונה: רן אלישע, מיכאל כרסנטי אורן זילברשטיין ועודד אייזנברג.

לבית הספר חוזרים רק בביטחה, ולפניכם מסכות כירורגיות מעוצבות מיוחדות לילדים: מגינות, איכותיות, קלות משקל, ונעימות למגע. המסיכה שהינה מסיכת 3ply מכילה שלוש שכבות הגנה, נוחה לשימוש וממותגת לקהל הצעיר. האריזה הינה חסכונית עם 30 מסיכות, ופתח עליון לשליפה ביד אחת. מחיר 89 ₪. ניתן להשיגן באתר "בון ספורט" Www.bonsport.co.il

אם תראו את האוטובוסים של חברת "אפיקים" מכוסים בשלטי הצדעה לגופים הנלחמים במאבק הקורונה, תדעו שמדובר בקמפיין חדש באלפי שקלים כאות הערכה והוקרה ללוחמי הקורונה, וכן למשרדי הממשלה הרלוונטיים. מדובר בקמפיין של מאות אוטובוסים למשך חודש ימים, עם שלטי הצדעה תחת הכיתוב: "חברת אפיקים מצדיעה בגאווה למנכ"ל משרד הבריאות וצוותו", "חברת אפיקים מצדיעה בגאווה לממשלת ישראל, "חברת אפיקים מצדיעה למשרד האוצר" ועוד.

הדוגמנית טליה בכר בת ה- 17 וחצי מראשון לציון, נבחרה להוביל את קמפיין אביב קיץ 2020/21 של בית האופנה C STYLE, אופנה שיקית המיועדת למגזר הדתי אך לא רק. מותג האופנה C STYLE מתאים לנשים המחפשות להתלבש בסטייל, אך אינן מוותרות על הצניעות, עם קולקציה מגוונת המשלבת טרנדים בינלאומיים מעודכנים ומותאמת כמובן לאקלים הישראלי החם, הלח והלוהט כשהרעיון הוא להימנע משכבות רבות. בית האופנה C STYLE הוקם לפני שנה וחצי בבני ברק (חנות הדגל), כשהסגנון העיצובי המוביל הוא קו עיצוב דתי צעיר המשלב אופנה שיקית ועכשווית. הייצור העצמי הוא בעיצובה של המעצבת הראשית בטי יונסי. את הדגמים ניתן להשיג בבית האופנה ברחוב ז’בוטינסקי 170 בני ברק, וניתן לרכוש און ליין באתר cstyle.co.il.

בצל משבר הקורונה, קבוצת גזית גלוב משלימה את פתיחת מתחם G כוכב הצפון, והשבוע הושקה במתחם G כוכב הצפון מעדניית "דליקטסן" מקבוצת R2M בבעלות רותי ברודו, הכוללת את המותגים: קופיבר, הבראסרי, מלון מונטיפיורי, דיסקו טוקיו, הרצל 16 ועוד, ובכך משלימה קבוצת גזית גלוב את פתיחת המתחם החדש בצפון תל אביב. ירון אשל, מנכ"ל גזית ישראל מסר: "למרות התקופה הלא פשוטה של המשק, אני גאה ונרגש להשלים את פתיחתו של מתחם G כוכב הצפון. אני בטוח כי מעדניית דליקטסן החדשה במתחם תשרת נאמנה את תושבי הסביבה". מעדניית "דליקטסן" החדשה במתחם הינה בגודל של כ- 200 מ"ר, ומציעה אוכל מוכן ומוצרים טריים, יינות, גבינות ונקניקים ועד למארזי שי, כלי הגשה ופרחים. בתמונה: ירון אשל מנכ"ל גזית גלוב ישראל.

עלם התרבות הישראלי הוא הסובל ביותר, מכיון שאין תאריך לחידוש הפעילות שלו. אומרת לאה לביא, מנכ"לית הבלט הישראלי: ״אנחנו מברכים על הכוונה להתחיל להחזיר את מוסדות התרבות לפעילות. יחד עם כך, חייבת להיות תכנית סיוע, אשר תייצר אקלים כלכלי להתנעה מחודשת של הפעילויות". מכורך ההנחיות החדשות המוצעות תוגבל כמות הצופים, ולכן ההכנסות תהיינה נמוכות מאד, אל מול ההוצאות הגבוהות הנדרשות לקיום הפעילויות והמופעים. כמו כן, יש להבטיח את התאמת מבחני התמיכה להשלכות של משבר הקורונה. בבלט הישראלי מוכנים ומצפים לעליית המסך, על מנת לחזור ולהעניק לשוחרי התרבות בישראל חוויה מרגשת של בלט במיטבו.

הנהלת רשת מלונות "קיסר פרמייר" הודיע שתיפתח את המלונות באילת ובטבריה ב- 2.7.20. ישראל חייט סמנכ"ל השיווק של רשת "קיסר פרמייר": "ברשת יתווספו עמדות שטיפת ידיים נוספות באזורים הציבוריים, החדרי אוכל ובמטבחים, יותקנו מחיצות זכוכית בדלפקי הקבלה והברים, יתווספו שולחנות בצמוד לחדרי האוכל באוויר הפתוח, תופעל שיטת הגשה מלאה לשולחנות שיורחקו על פי התקנות, ובריכת השחייה תחולק למספר "בריכות פרטיות" על ידי חציצה ביניהן, באמצעות חבלים עם מצופים, כדוגמת הבריכות בתחרויות אולימפיות". מחירי האירוח בתקופת הפתיחה יותאמו לתקופה, ואף תוצע למזמינים אפשרות לאירוח על בסיס חדר בלבד ללא ארוחות, זאת בתנאי ביטול של 100% עד 7 ימים לפני מועד האירוח. יחד עם זאת מבהירים במלונות "קיסר פרמייר" כי לא יפתחו את המלונות כל עוד לא תתאפשר הפעלת המלונות ברמה של 50% תפוסה לפחות, וללא פתיחת חדרי האוכל ובריכות השחייה. רשת מלונות "קיסר פרמייר" כוללת 4 מלונות באילת, טבריה, ירושלים, ורמת גן.

בעקבות ההודעה על יציאה מבידוד הקורונה, מלון כפר מכביה יוצא במבצע התרעננות, לאפשר למשפחות חופשה  במרחבים הפתוחים והירוקים של מתחם כפר המכביה, וכל זאת מבלי לשבור את חשבן הבנק. דרור מורד מנכ"ל מלון כפר מכביה מציין: "במסגרת המבצע יוכלו לקבל האורחים אירוח בחדרי המלון במחיר של 399 ₪ לזוג + ארוחת בוקר מארזים סגורים לחדר, וזאת במקום מחיר הרגיל 925 ₪, סוויטה במחיר של 649 ₪ לזוג + 2 ילדים + ארוחת בוקר במקום המחיר הרגיל 1319 ₪. המבצע בתוקף לחודשים מאי ויוני".

מאמנת הכושר נירית זדה מראשון לציון, פותחת בימים אלו קבוצה של "חוזרים לשגרה אחרי הקורונה". מדובר בתכנית אימונים המתקיימת בקבוצה סגורה בפייסבוק, למשך שלושה חודשים בעלות של 99 שקלים בלבד לכל התקופה, והיא כוללת מערכת אימונים יומיומית, תפריט תזונה כללי של תזונאית לכל התקופה, שרשור שקילות טיפים וכו'. כל אלו לצד "בנק" של מגוון אימונים (פילאטיס, אימוני כח, זומבה ועוד) המתאים לכל הגילאים. לפרטים והרשמה: נירית זדה 050-6582063  www.niritzada.com

תגובות

להשאיר תגובה