שוברות את תקרת הזכוכית

למעלה מ-8,000 נשים השתתפו בכנס הנשים הדיגיטלי שיזמה וארגנה שני פרץ קריב, מרצה ומנטורית בתחום ההופעה מול קהל וההתפתחות האישית. מאות מהמשתתפות הגיעו מ-15 מדינות שונות מרחבי העולם, ביניהן אוסטריה, דרום אפריקה, שוויץ, ארגנטינה, גרמניה, ברזיל, הולנד, יוון, איטליה, רומניה, צרפת ועוד. פרץ קריב: "הפסיפס של עשרות המרצות הנהדרות שהיו בכנס יצר ארגז כלים מרשים לפריצה משמעותית בחיים, הן בפן העסקי והן בפן האישי".

מרים פרץ כלת פרס ישראל אשת חינוך ומרצה, ריגשה מאוד את משתתפות כנס הנשים הדיגיטלי הגדול בישראל שנערך בשבוע שעבר, כששיתפה אותן בסיפור ילדותה במעברת חצרים בבאר שבע, סיפרה איך החליטה לבחור בחיים לאחר שאיבדה שניים מבניה וכיצד קיבלה את תפקידה בקדמת הבמה ולמדה להרגיש איתו בנוח. "אני רוצה שכל אישה בכנס תדע שהיא בעצמה אם השבט, ושכל אישה לא תפחד ללכת על החלומות שלה" , אמרה. 

בחמישי האחרון הסתיים כנס נשים דיגיטלי נוסף של פרץ קריב שנמשך יומיים, בו השתתפו למעלה מ-8,000 נשים, ביניהן מאות נשים מרחבי העולם. הכנס, שהכניסה אליו לא היתה כרוכה בתשלום, כלל הרצאות מרתקות של  30 מומחיות ודוברות מעוררות השראה מהארץ ומחו"ל, ומטרתו היתה לתת לנשים כלים פרקטיים, השראה והעשרה ליציאה לקדמת הבמה בכל מעגלי העשייה והתוכן.  ההרצאות המרתקות עסקו במגוון נושאים ביניהם: אומץ ותעוזה, סטוריטלינג, שיווק, בניית קהילה, להיות מותג, שילוב סיפור חיים והרצאה מקצועית, אפקטיביות וניהול זמן , איך לבנות עסק מצליח, כיצד לעבוד עם ארגונים גדולים, כתיבת תוכן, עוצמה נשית, הגשמה בכל מעגלי החיים, שילוב הקריירה עם הזוגיות, המשפחה ועוד. 

שני פרץ קריב: "הפסיפס של עשרות המרצות הנהדרות שהיו בכנס יצר ארגז כלים מרשים לפריצה משמעותית בחיים, הן בפן העסקי והן בפני האישי. זו היתה חוויה עוצמתית מאוד להוביל אירוע עם כל כך הרבה משתתפות ושלל הרצאות מרתקות".

לוסי האריש, עיתונאית שחקנית ומגישת הטלויזיה, סיפרה למשתתפות ללא פילטרים על האומץ לעמוד בחזית, על החיבור אליו היא שואפת, על השינוי שהיא מנסה ליצור, ועל התפקיד המיוחד של הנשים בשינוי בחברה הישראלית ובשיח המאחד. "מהיציע את לא משנה עולם, צריך לעלות למגרש. וכל הנשים צריכות לדעת שיש להן פנס ביד להאיר את הדרך, כל מה שצריך זה לדאוג לסוללות", אמרה האריש. 

מרשה וידר, גורו האימון האמריקאית, מייסדת "אוניברסיטת החלומות" ובעבר יועצת בבית הלבן, אמרה בהרצאתה בכנס: "עלינו להבין שאין התנגשות בריבוי חלומות – ניתן להיות אמא נוכחת וגם אשת עסקים או קרייריסטית בקדמת במה, עלינו לזהות חלומות וללמוד להגיד לא, למה שלא מקדם אותנו". 

מיה וידר מילאה את המשתתפות בהשראה ובכלים פרקטיים לאיך לשלב את החלומות שלנו לחלום אחד, על האיזון בין הקול שמוריד אותנו לקול הריאלי ואיך לתכנן את החלומות שלנו בדרך להגשמה. 

מירה עווד הזמרת, השחקנית והמלחינה הביאה למשתתפות הכנס אנרגיות מדהימות, תעוזה, אומץ והשראה גדולה. " תבינו טוב הפחד הוא חלק מההצלחה, כשאני בחרתי בבמה יש בזה גם הקרבה ויש בזה מאמץ, אבל הסיפוק הוא אדיר", סיכמה עווד.  

על עשרות המרצות מעוררות ההשראה שהשתתפו בכנס נמנו גם שירלי גליק מרצה ומומחית בתדמיתנות ואינטליגנציה אסטטית ,  גלית גלבוע אמא ל-9 מנטורית להורות ומייסדת השיטה "מחזירים את השמחה למשפחה", עדי מאור סיסו מאמנת לאפקטיביות ושינוי הרגלים, ברנדון בייס מייסדת שיטת "המסע" לשיפור הבריאות הגופנית והנפשית נוגה וידר מנכ"לית Up-Grade למיתוג ושיווק בעלות עסקים, העיתונאית מגישת טלוויזיה ושדרנית הרדיו לינוי בר גפן, ישראלית התקשורת החרדית יעל צין ועוד .

תגובות

להשאיר תגובה