צפון דרום ובכל הארץ: המדריך השלם לפעילויות הקיץ

הקיץ הגיע ואיתו שלל הפעילויות לילדים  בכל רחבי הארץ ולכם רק נותר לבחור איפה לבלות וכמה להוציא

מרכז

קניון עזריאלי

קניון עזריאלי ראשונים מזמין את הילדים וגם את ההורים ליהנות מחוויית קיץ מהנה עם פעילויות שאסור לפספס: מופעים עם הכוכבים שהילדים הכי אוהבים, סדנת אפייה לילדים והכל ללא תשלום. האירועים התקיימו לכל אורך הקיץ, בחודשים יולי- אוגוסט.

 קייטנת קיץ בחינם: ארבעה ימים של חוויה קייצית בקונספט של קיץ ותחביבים לילדים
בסוף יולי ולמשך ארבעה ימים תיערך קייטנת קיץ שתציע מתחמים ופעילויות שונים:  מתחם חוף ים, מתחם שף קידס,  מתחם אמנות צעירה ומתחם משחקים נוסטלגיים שיספקו הפעלות שמתאימות לכל ילד ולכל תחביב – הכניסה חופשית

מתי: 24/7-27/7 שעות: 11:00-14:00 ו- 16:00-19:00

איפה: קניון שבעת הכוכבים הרצליה

קייטנת קיץ בקניון שבעת הכוכבים צילום טל שבתאי

מוזיאון האשליות

מוזיאון האשליות החל כפרויקט ייחודי של שני יזמים מקרואטיה.המוזיאון מציע למבקרים עשרות אטרקציות שונות ומגוונות שיפעילו את המחשבה ויעוררו את הדמיון: בן האטרקציות אשליות גובה, אשליות היפוך, אשליות עיוות הנוצרות באמצעות מראות, אשליית אינסוף, אשליות אופטיות, הולוגרמות, אשליית ריחוף המדמות העדר כוח משיכה, קליידוסקופ, אביזרים בהם יש "טוויסט" מסוים ועוד.

איפה: נמל תל אביב, מתחם צפוני, ביתן 26.

כמה זה עולה לנו: 99 שקל

צילום: יוסי צבקר מוזיאון האשליות
צילום: יוסי צבקר מוזיאון האשליות

קיץ ב'אנו – מוזיאון העם היהודי' – "החמישייה הסודית"

אנו – מוזיאון העם היהודי מזמין את הילדים, ההורים, הסבים והסבתות לקחת חלק בפעילות משפחתית ממוזגת מלאת הפתעות בין גלריות המוזיאון החדש. במהלך הביקור כל משפחה תפגוש חמש דמויות יהודיות פורצות דרך במהלך ההיסטוריה,אשר יספרו את סיפורן לקהל הרחב וירכיבו פסיפס אנושי המספר את גדולתו של העם היהודי.כל משפחה תקבל שי מזכרת מהפעילות. קהל המבקרים במוזיאון מוזמן ליהנות גם מארבעת אגפי המוזיאון היהודי הגדול בעולם, לבלות עם עשרות סרטונים ומיצגים אינטראקטיביים מהנים לילדים ומבוגרים, וכן מבילוי אינטראקטיבי בגלריית הילדים "גיבורים" (בהזמנה מראש בלבד).

מתי : החל מה 9 ועד ה 25 לאוגוסט

כמה זה עולה לנו: 52  שקל. ילדים על גיל 5 כניסה חופשית, ללא תשלום.

פארק  DRAGONLAND

צאו להרפתקה מטורפת בה תזכו להיפגש פנים מול פנים עם דרקון אימתני וחד-קרן עצום בפארק הענק בנוסף לתערוכת הדרקונים בגודל טבעי, מחכות לכם אין ספור אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה. חוויה המערבת הרפתקה מטורפת של היכרות עם היצורים הקסומים מהאגדות. תוכלו להנות משלל הפעילויות כמו דרקונים זזים ורועמים בקול ובמרחק נגיעה, מתנפחים, פעילויות תוכן, פעילויות יצירה ועוד.

מתי: החל מה 1 באוגוסט ועד ה3 בספטמבר 2022 בפארק גני יהושע בתל אביב

כמה זה עולה לנו :139 שקל

מרכז מהותי

בואו לגלות דברים חדשים עליכם, על הקרובים לכם, ועל הסביבה של כולנו. במסע בין פעילויות תיצרו לוח חזון אישי בטאבלטים, ותפתרו כתבי חידה המפגישים בין ערכים וחלומות. בהפנינג הדרכים תעברו בין תחנות ביניהן יוגה ילדים, טיקטוק ייחודי עם מהות, ואפילו בועות סבון. בנוסף לקטנטנים – הצגת יחיד קסומה ופעילויות מהנות נוספות

מתי: 31.7-31.8.22, רח' שאול המלך 21 (רחבת הקאמרי) תל-אביב

כמה זה עולה לנו: מחיר לילד 35 שקל, מחיר למבוגר 15 שקל

מתחם השלג

מתחם המעוצב כאיגלו ענק תחת כיפת השמיים, שמורכב משתי כיפות קונסטרוקציה ענקיות שהובאו לארץ במיוחד, וממכונות ייצור שלג חדשניות. באחת יוקרן סרט קצר, בכיכובם של כוכבי הילדים אודי ואביעד, שיעסוק בתהליך היווצרותו של השלג ובמשמעות האקולוגית של השלג לעולמנו. בסיום הסרט, יעברו המבקרים לכיפה השניה, המתנשאת לגובה של 6 מטרים, שם ייהנו מאטרקציות חורפיות: משחק מודרך בבניית ואבזור איש שלג, איגלו ועוד יחד עם מגוון אביזרים למשחק חופשי ומלחמות שלג!

הביקור במתחם מוגבל לכ- 45 דק' ומספר המשתתפים בכל סבב הוא 100 מבקרים על מנת לאפשר הנאה מלאה משלג טרי ולהימנע מצפיפות.

איפה: עופר- הקניון הגדול בפתח תקווה

שעות וימי הפעילות: 01/07-31/08 החל מ- 10:00-20:00

גילאים: 3 ומעלה

כמה זה עולה לנו: 59 שקל

עולם המים

מתחם חוויתי תת ימי ייחודי המשתרע על כ 2000 מ"ר, שכולו בנושא העולם התת ימי. המתחם משלב חווית לימוד  ומגוון פעילויות לכל המשפחה. כמו עמדות משחקי Xbox תעתועי ראיה, עמדות צילום, פינות יצירה מחומרים ממוחזרים, מתחם VR המדמה צלילה חופשית במעמקים ועוד! 

איפה: ארנה הרצליה

שעות וימי פעילות: עד ה31.08 ימים א'-ה' + ימי שבת-  10:00-17:30 , ימי שישי  10:00-14:30

גילאים: 2-10

כמה זה עולה לנו : 99 שקל

וויפארק

מרכז מתקני האקסטרים wipeout ומתנפחי ענק עם 2000 מטר של מתקני ענק מכל הסוגים ולכל הגילאים, החל מג'ימבורי המיועד לבני שנתיים ועד להורים שרוצים לקפוץ לצד הילדים. במתחם דוכני אוכל, מתחם יצירה וצביעה לכל המשפחה, פאנזון לגו ענק עם כל מותגי לגו מתחם XBOX עשיר עם משחקים לכל הגילאים ופינות מנוחה מרווחות

איפה: היכל טוטו חולון

שעות וימי פעילות: 15.07-31.08  ימי שישי – 10:00-12:30, ימי שבת – 10:00-17:30

גילים: 3-12

כמה זה עולה לנו: החל מ-99 שקל

 

תערוכת Tomorrow

התערוכה שלוקחת את האומנות 200 שנה קדימה – תערוכה מולטימדיה דיגיטלית חדשה וייחודית, המאגדת את אומנותם של:  קלוד מונה, וסילי קנדינסקי, פול סזאן, ואן גוך, גוסטב קלימט, אוברי בירדסלי ואחרים , ועד ואומנות מולטימדיה, דיגיטלית עכשווית מעולם ה – NFT וה – VR (המציאות המדומה). יצירות האומנים היצירות יוצגו על גבי חללים ענקיים ב- 3600, באמצעות טכנולוגיות הקרנה מהמתקדמות בעולם, שיעניקו למבקרי התערוכה חוויה על חושית, דמיונית ואינטראקטיבית, באמצעותם ירגישו את ציורי האומנים ואת סיפורי חייהם.

מתי –  10 ביוני – 17 אוקטובר 2022

היכן – בחללי מוזיאון רמת גן.

כמה זה עולה לנו: החל מ-44 שקל  

כל יום סרט! -אוגוסט לילדים בסינמטק תל אביב

תחת הכותרת כל יום סרט יקיים הסינמטק מדי יום הקרנות של סרטי ילדים ובהם ארנגול, ליגת סופר-פטס, מיניונים, סמוראי על 4.  בנוסף יתקיימו השקות והקרנות של פרקי סיום בשיתוף כאן החינוכית וכך יזכו הילדים להיות הראשונים שיודעים את הסוף של הסדרה "מיוחדת" והראשונים לראות את הפרקים החדשים של "לבד בבית".

איפה ומתי: סינמטק תל-אביב, אוגוסט 2022

גילאים:  סרטים לקטנטנים – גילאי 2-5

סרטי קיץ וחופש גדול מתורגמים  (בשעות אחה"צ) מגילאי 8+

כמה זה עולה לנו: בין 33-44 שקל

פסטיבל "כראמל בסנטר"

הםסטיבל יציע חוויה בעולמו המופלא של כראמל עם מתחמי ענק עם עשרות אטרקציות, ביניהן: חשיפת הפרק הראשון של הספר השביעי שטרם יצא על גבי קיר שלם, מפגשים עם מחברת "כראמל", הרצאות וסדנאות עם מאייר ספרי כראמל רמי טל, מפגשים ושעות סיפור עם השחקן והמדובב תומר שרון, עמדה לבחירת צבע הכריכה של הספר הבא, הקרנות בינג' של פרקי העונה הראשונה שעלתה ב"כאן חינוכית", מתחם פעילות ויצירה בו תחולק חוברת פעילות וחידות בלעדית לפסטיבל ועוד. לכבוד האירוע תיוצר בובת אדם ענקית בגובה של כ-2 מטרים, על ידי עמרי בר-לב, מעצב בובות ותפאורות ישראלי מוביל.

מתי: 8-26/08/22

איפה: דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, ת"א.

כמה זה עולה לנו : הכניסה וההשתתפות בכל האטרקציות בחינם

היכל הקרח חולון Ice Peaks

היכל הקרח של ישראל מציע הקיץ, את חדר השלג לקטנטנים גם בחולון.  החדר ימוקם במהלך חודשים יולי-אוגוסט סמוך למתחם ההחלקה בפארק פרס.בנוסף המבקרים בחולון ייהנו ממופעי החלקה אמנותית מרהיבים ללא תשלום נוסף.במתחם הקרח בבאר שבע ייהנו המבקרים (רוכשי הכרטיסים) מגלגל המזל שיציע שלל מתנות, שייאספו מחנויות הקניון בסינמה סיטי ומתחרויות קליעה למטרה על הקרח

מתי: יולי אוגוסט ימים ראשון שבת 10:00-21:00
כמה זה עולה 70 שקל כניסה לחדר שלג 45 שקל

ימית 2000

בפארק המים הוותיק 5 בריכות ג'קוזי בטמפרטורות שונות, חמאם תורכי, סאונות יבשות ורטובות, מרפסת שיזוף ומנוחה ועוד.במקום גם מתחם מקורה הכולל בריכת גלים סוערת, פטריית מים, דליים מתהפכים בהפעלה עצמית, בריכת ערבול, תותחי מים, תעלת סחף, שעשועי מים, 26 מגלשות אקסטרים חדישות, מגוון רחב של בריכות: בריכה אולימפית, בריכת גלים בריכת פעוטות מוצלת בסגנון טרופי ועוד.

איפה : חולון, פארק פרס

פסטיבל ״אנימיקס״ 2022

הפסטיבל הבין לאומי לאנימציה, קומיקס וקריקטורה מציע תוכנייה עשירה ומעניינת לילדים והורים – סרטי אנימציה, סדנאות ומפגשים עם יוצרים.
בתוכניות הסרטים לילדים ניתן למצוא אוספים של סרטים קצרים – ללא דיבור – "בליזאורוס", או עם דיבור ותרגום לעברית – כגון "מלכת השועלים" ו-"חיי בוורסאי".ובין הסרטים באורך מלא- -"שון כבשון עף על החלל"- סרט באורך מלא על שון הכבשון המוכר של אארדמן. ושני סרטים נוספים מקסימים שלא זכו עדין להקרנות נרחבות: פלישת הדובים המפורסמת מסיציליה וערפד קטן- יופיעו עם תרגום לעברית.בנוסף לסרטים יתקיימו גם מגוון סדנאות בניהן סדנת דיבוב עם קובי ליקורמן, סדנת סטופ-מושיין, סדנאות יצירת דמויות בפלסטלינה עם רוני אורן ומפגשים עם טובי הקומיקסאים והמאיירים בישראל.
מתי ואיפה: 9-13.8, סינמטק תל אביב.
כמה זה עולה לנו: 25-40 שקל

פארק המים שפיים 

בפארק המים מתחמים שונים ומגוונים, מעולם הילד, המותאם לגילאי שנתיים ומעלה, מעוצב כחוף ים קאריבי עם מזרקות המתוזמנות למוזיקה ולתאורה, ברז מים ענק, מגלשות, מתקני משחקים, בריכת פעוטות המעוטרת בדמויות מעולם המים ועוד, ומתחם ג'ונגל לפעוטות ולילדים מגיל שנה ועד שמונה, בו 700 מ"ר של מזרקות, חיות משפריצות, מנהרות מים ומתקנים ייחודיים ומשעשעים, ועד למסלולי אבובים ומגלשות מים רבות מאוד, כולל בריכות ובריכת גלים ענקית.

איפה? פארק המים שפיים מונגש וממוקם בצמוד לקיבוץ שפיים

מתי? ביקור יום או אחה"צ, בהתאם לשעות ולתאריכים הפנויים המפורסמים באתר

כמה  זה עולה לנו ? 139 שקל

פארק המים שפיים

צפון:

KLIMT   – כשמדע פוגש אמנות במדעטק, המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בטכניון. 

תערוכה רב-חושית בינלאומית, שחושפת את עולמו הסוחף של גוסטב קלימט, הצייר האייקוני מהמפורסמים בעולם,עם מופע מהפנט של ציוריו ב-360 מעלות בליווי אורות וצלילים, מוצג תל מוצג תלת-ממדי בטכניקת אנאמורפוזה של "הנשיקה" ומתחם מציאות מדומה, הלוקח למסע בין יצירותיו, המתעוררות לחיים בתלת מימד, בשילוב פעילויות מדעיות מקוריות לכל המשפחה,

איפה? מדעטק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בטכניון,

מתי? במהלך כל ימות השבוע

כמה זה עולה לנו:  80  שקל ברכישה ישירה דרך אתר המוזיאון, ילדים עד גיל 5 נכנסים חינם

קיץ יום הולדת לאתר החרמון – אסטרונומיה, ג'אגלינג, טבע ונופים 

אתר החרמון מקבל את הקיץ בסימן יום הולדת חמישים ומציע למטיילים הרבים מגוון פעילויות ביום ובלילה, במקום היחיד במדינה בו עוד אפשר לנשום * פסטיבל אסטרונומיה, סדנת ג'אגלינג ובועות סבון, הפנינג יום הולדת 50, סיורי מודרכים לגבעות הקרב, טבע ונוף, לצד מתקני הקיץ, בואו לנשום ולגעת בשמיים ובכוכבים.

מתי : האתר פתוח בין השעות 8:00 – 16:00 (כניסת רכב עד השעה 15:00), למעט האירועים המיוחדים

כמה זה עולה לנו: הכניסה לאתר ללא תשלום,  המתקנים בתשלום. רכבל –54 שקל מזחלות אקסטרים / סקיי ריידר /אבובי קיץ / קרטינג  40 שקל

 

פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי בגלבוע

פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי היחיד המתקיים בארץ, ימריא בגלבוע אחרי שנתיים הפסקה בעקבות הקורונה. האירוע המושלם לכל המשפחה בקיץ הקרוב, מתקיים השנה בתאריכים 18-19 באוגוסט, ובסימן 100 שנות חיים משותפים בגלבוע ופריחה בטבע, ויכלול אטרקציות מיוחדות בשמים.

הפסטיבל הפך בשנים האחרונות לאירוע השיא שחותם את חופשת הקיץ בחגיגה מרהיבה וייחודית ומציע פעילויות חווייתית לכל המשפחה סביב השעון במשך יומיים ברצף, כולל לינה בגן הלאומי מעיין-חרוד.

מתי: 18-19 באוגוסט.

כמה זה עולה לנו: 155 שקל לאדם

חווימה בכנרת

הקיץ הנופשים והמטיילים בסובב כנרת מגיעים לחוות אותה מחדש מזווית שונה ומפתיעה, כשהמפלס מגיע לרום שיא ובאמצעות שייט בסירות מנוע חדשות ב'חווימה'. בשייט עצמי מגיעים לנקודות תצפית, בשמורות טבע נסתרות בחופיה הבתוליים של בקעת גינוסר שלא רבים זכו לראותן. השייט מתקיים בסירות מנוע בשייט עצמי, ללא צורך ברישיון משיט, כל סירה מאובזרת במסך טאבלט, עליו נבנתה מערכת ניווט ייחודית,

איפה ומתי? הפעילות ב"חווימה" מתקיימת בימים ראשון עד שישי, לא כולל שבתות וחגים, האטרקציה שומרת שבת וכשרות.

איזי ריידר בצת

אטרקציית רכיבת שטח מהנה שתחילתה מחוף בצת לאורך רצועת החוף המרהיבה מראש הנקרה ולכיוון אכזיב. הרכיבה על האיזי ריידר מותרת מגיל 16 ומעלה (אין צורך ברישיון נהיגה), ניתן להרכיב נוסע נוסף בגילאים 4 עד 12 (תלוי משקל כולל על הכלי). בקרוב תהיה גם רכיבת לילה.

כמה זה עולה לנו : רכיבה במשך 50  דקות כולל הדרכה 170 שקל לאדם. בהרכבת ילד מגיל 4-12 אין תוספת מחיר

ירושלים:

מבצר האבירים במוזיאון מגדל דוד

מוזיאון מגדל דוד בירושלים יפתח כמדי שנה את שערי המצודה לקהל הרחב עם פעילות הקיץ 'מבצר האבירים', בה יתקיים מסדר אבירים.במבצר, יהפכו המשתתפים מ"פשוטי עם" לאבירים מן המניין עם מסלול משימות שידרוש אומץ, חכמה, כוח, מיומנות וזריזות. לאחר מסע האתגרים במצודה, האבירים והאבירות הטריים ימשיכו לסדנה להכנת אביזרים וכלים ברוח מבצר האבירים במתחם המנוחה בחפיר.

הפעילות תתקיים בתחנות המפוזרות ברחבי המצודה והחפיר.

מתי: 8-28 באוגוסט 2022

כמה זה עולה לנו : 55 שקל לילד, 30 שקל למבוגר

Magic Kass פארק השעשועים המקורה

Magic Kass במעלה אדומים יציע בחודשים יולי – אוגוסט בילוי  ללא הגבלה בכל מתקני האקסטרים החדשניים שבפארק, בהם Looper, Sky Tower, Air Race וה-Discovery 360 לצד בראשית, רכבת הרים חיצונית בגובה של למעלה מ-20 מטר, הממוקמת על גג המבנה, משחקי ארקייד, חדרי גיימינג וג'ימבורי.. בימים אלו נמדדת התרגשות שיא בפארק, כאשר למתחם הגיעו שני מתקנים חדשים.

מתי: ימים א'-ה': 10:00-20:30 ימי שישי: 9:30-15:00

כמה זה עולה לנו : 100 שקל פארק מודיעין צילום דניאל סטרבו

פסטיבל סוף הקיץ – במה פוגשת מסך, תיאטרון ירושלים 2022 

מופעים מרעננים המציגים דו שיח בין הבמה למסך, הפקות מקור וחגיגה אומנותית ותרבותית מרהיבה באוויר הפתוח תחת כיפת השמיים כמיטב המסורת. מדי יום יציע הפסטיבל שני מופעים מופע לקראת שקיעה למשפחות וילדים ומופע ערב לקהל הבוגר.

מתי: 23-25.8

איפה: תיאטרון ירושלים, תחת כיפת השמיים

כמה זה עולה לנו: 50 שקל למופעי אחה"צ (הנחה מיוחדת למנויי התיאטרון).

מוזיאון יהדות איטליה

סיורים מודרכים בתערוכת המוזיאון "עניין משפחתי" העוסקת בתופעת סמלי המשפחה בקרב קהילות יהודי איטליה; "תעלומה מארץ המגף" – משחק "חפש את המטמון" קבוצתי בו תצאו למסע משימות אחר הסיפורים הגדולים והסודות הקטנים שמסתתרים בין פריטי האוסף במוזיאון; עמדת תחפושות איטלקית; בכל יום תתקיים הצגת ילדים בשיתוף תיאטרון "בנבינה" ולאחריה סדנת יצירה.

מתי – הפעילויות יתקיימו בין התאריכים 16-18.8.2022 (ימים שלישי עד חמישי) בין השעות 10:00-17:00

כמה זה עולה לנו: ילד – 45 שקל מבוגר – 25 שקל

בוטניזאור -קיץ של דינוזאורים וטבע בגן הבוטני גבעת רם בירושלים

איך הדינוזאורים חיו ומתי? איך כדור הארץ נראה בתקופת הדינוזאורים? איך הם הסתדרו בינם לבין עצמם? אילו בעלי-חיים היו לפניהם ואילו בעלי-חיים שאנחנו מכירים היום התפתחו מהם? מדוע נכחדו הדינוזאורים ואיך אנחנו בני האדם יכולים לחקור ולגלות את הסודות הכמוסים ביותר של הדינוזאורים. על כל השאלות האלה ועוד ניתן יהיה לקבל תשובות בתערוכה הבינלאומית על הדינוזאורים שהגיעה לירושלים ותוצג בגן הבוטני בקיץ הקרוב.

מתי: החל מה-24  ביולי ועד סוף אוגוסט

כמה זה עולה לנו: כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה – 89 שקל

סיור מודרך בין ערביים  בטיילת החומות הדרומית 

סיור החושף את הסיפורים והסודות של פנים החומות, וגם קצת מחוץ להן. על נזירות חסרות שיניים, כדורים מעופפים ולוחמים נועזים. מותאם למשפחות עם ילדים מיטיבי לכת וחובבי נופים. טיילת החומות נבנתה לפני כ-500 שנה על ידי הסולטאן סולימאן המפואר. הסיור על החומות מעניק מבט אווירי אל נופיה של העיר העתיקה והחדשה – היכרות מזווית חדשה עם החיים בתוך החומות ומחוצה להן.

איפה ומתי: כל יום חמישי באוגוסט בשעה 17:00 בטיילת החומות בירושלים נפגשים בקופה של הטיילת הדרומית, סיום: שער ציון.

גילים: מגיל 5 ומעלה

מחיר: כרטיסים: 50 שקל למבוגר (40 שקל לילד)

חומות ליל קיץ – סיור עצמאי בטיילת החומות

סיור עצמאי בטיילת החומות הצפונית (משער יפו ועד השער החדש) והדרומית (משער יפו ועד שער האשפות) פתוחה רצוף בחודשים יולי-אוגוסט. הסיור על החומות מעניק מבט אווירי נדיר אל נופיה של העיר העתיקה והחדשה – היכרות מזווית חדשה עם החיים בתוך החומות ומחוצה להן, לצד הבנה גיאופוליטית של כ-5000 שנות תרבות. טיול רגלי, באוויר הנקי והצלול, גבוה מעל העיר, בקצב שלכם, בנגישות טובה ובדרגת קושי קלה המתאימה לכל המשפחה.

איפה: משער יפו ועד שער האריות, אפשרות ירידה בשער החדש, שער שכם, שכם הפרחים ושער האריות. בימים א-ה ושבת בין השעות 9:00-21:00 ללא תוספת תשלום. בימי שישי וערבי חג: הדרומית 9:00-14:00, צפונית סגורה

מחיר: כרטיסים: 25 שקל למבוגר, 12 שקל לילד

גו קאר  GO CAR האטרקציה החדשה של הקיץ בירושלים

GO CAR הוא רכב חשמלי פתוח שאיתו מסיירים בסמטאות היפייפות של ירושלים באויר ההרים הצלול כיין, ברכב מסך דיגיטלי עמוס בסיפורי ההיסטוריה של ירושלים.החוויה המתאימה למשפחה, לזוגות שמחפשים פלפל לרומנטיקה ולאלה שמחפשים לחוות את ירושלים בדרך מיוחדת.

איפה ומתי: טיולי ה-GO CAR יוצאים ממתחם התחנה (רחוב דוד רמז 4 בצמוד למגרש החנייה) מדי שעתיים, משעות הבוקר עד שעות הערב המאוחרות בכל ימות השבוע. לכם נותר רק לבחור את היום והשעה שמתאימים לכם ולהזמין טיול באתר.

מחיר: 175 שקל לסיור של שעה וחצי

גו קאר ירושלים צילום בועז אורן

פעיליות במרכז בגין 

מוזיאון בגין בירושלים מציע שלל ארועים לכל המשפחה ובינהם: חוויה אורקולית החושפת את סיפור חייו המרתק של ראש הממשלה השישי מנחם בגין.בימים ראשון עד החמישי בין השעות 9:00-16:30, ימי שישי 9:00-12:30

אוצר השלום- חווית מציאות רבודה לכל המשפחה- בואו לגלות את האוצר הסתתר בכתף הינום. במהלך חודש אוגוסט, בין השעות 9:00-17:00

והפנינג קיץ לכל משפחה- מגוון פעילויות הכוללות מבוך מאתגר, קיר גרפיטי, עמדות צילום, משחקי ענק ועוד בין התאריכים 8-31.8 בין השעות 10:00-17:00

מוזיאון בגין צילום: חנה טייב
מוזיאון בגין צילום: חנה טייב

פסטיבל חוצות היוצר 2022

הפסטיבל הבינלאומי הגדול והוותיק בישראל חוזר זו השנה ה46 ומציע הופעות של מיטב המוזיקאים המובילים בשילובים מיוחדים, מופע עוצר נשימה ממנוף בגובה רב, מיצגים מיוחדים, גלריית הצצה מסקרנת, מתחם הקולינרי עם דוכני סטריט פוד מכל רחבי הארץ ועוד. ובנוסף, לצד היצירות ודוכני האמנות המיוחדים, יארח השנה היריד תכנים, מופעים, ומיצגים באווירה של פסטיבל רחוב גדול ומיוחד:פסטיבל אומנות חדשני לכל המשפחה, תצוגת אמנים ואומנות ישראלית, סדנאות אומנות לכל המשפחה, תיאטרון רחוב צבעוני ועוד. סדנאות חוצות היוצר יהיו פתוחות לקהל הרחב לאורך כל השבוע.

מתי: 15-27 באוגוסט

כמה זה  עולה לנו: מחירים: מבוגר: יריד + מופע 120 שקל מבוגר: יריד בלבד: 30 שקל

דרום:

חופש גדול אצל בן-גוריון

במהלך חודשי הקיץ, יקיימו בצריף בן-גוריון שבשדה בוקר ובמכון למורשת בן גוריון הסמוך שלל פעילויות מרתקות לילדים ולגדולים ביניהם: המייצג "משפט העם" בו המשתתפים ישמשו כחבר מושבעים וישפיעו על אירועים שעיצבו את המדינה, חדר הבריחה "אוצר הנגב" בו יעברו המשתתפים בין מגוון פעילויות, חידות ומשחקים, אשר יציגו להם את הנגב מזוויות שלא הכירו, סיורים מיוחדים בצריף המגורים המקורי בהם המבקרים .

איפה: צריף בן-גוריון, שדה בוקר והמכון למורשת בן-גוריון, מדרשת בן-גוריון

כמה זה עולה לנו: 20 שקל למבוגר ו-15 שקל לילד

 

לונדע

בקיץ הקרוב "לונדע", מוזיאון הילדים של באר שבע, משיק פעילות ייחודית במסגרתה כל המשפחה יוצאת להרפתקה שעולה על כל דמיון. מה מחכה למשפחות במוזיאון: משימות משפחתיות ברחבי המוזיאון שרק באמצעות שיתוף פעולה כל המשפחה תוכל להרכיב תמונה סודית שתוביל להשלמת ההרפתקה. מתחם פלאות – משחק משימות ייחודי ומקורי בו כל המשפחה נכנסת לעולמות מעבר לדמיון ומתחם אשליות – מתחם יצירה לגדולים ולקטנים שעולה על כל דמיון.

מתי: החל מה-1 ועד ה30 לאוגוסט

כמה זה עולה לנו: 57 שקל=

Dream Pic – מוזיאון סלפי חדש באילת

מתחם מקורי וצבעוני, ובו עשרים תפאורות מגוונות מצוירות ותלת מימדיות שונות ומיוחדות, וכולל אביזרים ואמנות מפתיעה, דוגמת בריכת כדורים ענקית על רקע נופי העיר, אמבט ברווזים, חדר מראות, פסל ענק של חד קרן, חדר מראות, מכונית ספורט ועוד, לצילומי סלפי עצמיים או עם חברים ובני משפחה. מזכרת מיוחדת מאוד מהחופשה המשפחתית, אתנחתא ממוזגת להנצחת רגעים משפחתיים.

איפה? חלק ממתחם האטרקציות פאנטזי, קניון אייסמול, קאמפן 8, אילת,

מתי? ראשון עד חמישי 11:00-23:30, שישי 10:30-21:30

כמה זה עולה לנו: 50 שקל לביקור של 45 דקות

שוקו לכולם ביטבתה 

יטבתה מזמינה את הנוסעים לאילת לעצור בפונדק יטבתה וליהנות מאירועי "ברז השוקו" שיתקיימו במהלך חודש אוגוסט – שוקו חופשי ללא עלות! זוהי השנה הרביעית שיטבתה מקיימת את פעילות "ברז השוקו" ומאפשרת להורים, לילדות ולילדים ולכל המבקרים בפונדק ליהנות מחוויית שוקו מפנקת ישר מהברז

'ברז השוקו' יהיה פתוח לאורך כל חודש אוגוסט בין  התאריכים 31.7-31.8, והמבקרים יוכלו ליהנות משוקו קר וממתחם פעילות חווייתי הכולל עמדות צילום מרהיבות, מתקנים והפעלות, מזרקות מים למשחק וצמידים במתנה.

תגובות

להשאיר תגובה