מחנה הקיץ של אנו

אנו – מוזיאון העם היהודי, שנפתח לפני כחמישה חודשים בתל אביב והוא  המוזיאון היהודי הגדול בעולם והיחיד שמספר את סיפורו של העם היהודי בצורה מרגשת וקלילה – מציע בקיץ זה לילדים וכל המשפחה בילוי והרפתקאות מהנים ליום שלם במוזיאון הממוזג.

"מחנה הקיץ של אנו" שהותאם על ידי הצוות המקצועי של המוזיאון מתוכנן לתת מענה חינוכי וערכי לבילוי זמן איכות משפחתי מגבש ומהנה, בשלושה מסלולי קיץ מיוחדים, שביחד מהווים מסע להרפתקה בלתי נשכחת ברחבי המוזיאון.

במסלול משפחאנו (גילאי 5 ומעלה) יעברו הילדים והוריהם פעילות חווייתית, חינוכית ומגבשת שבמרכזה המושג משפחה. מצוידים בחוברת חידות, מדבקות, מפות וצמיד מיוחד ישוטטו ברחבי המוזיאון, יחקרו את מושג המשפחה הכללי, יגלו משפחות יהודיות בעולם ומנהגיהם, מאכלי עדות מנהגים ומסורת, יבחרו את המנה המשפחתית האהובה עליהם, יענו על חידון מוסיקלי של שירי ילדים ישראליים, ירכיבו את הפאזל המשפחתי הייחודי שלהם ועוד. בעזרת "צמיד איתך"-  צמיד חכם עם טכנולוגיית RFID, יוכלו לסרוק למייל האישי שלהם 80 מוצגים אינטראקטיביים בתלת ממד ואת החוויות הדיגיטליות כמזכרת מהבילוי במוזיאון.

במסלול אנו לילדים (החל מגיל 8) יצאו הילדים למסע עצמאי, חווייתי ובגובה העיניים, בו יתוודעו אל נפלאות העם היהודי באמצעות יובל מלחי אמן ויוצר הפודקסטים הנודע לילדים, שידריך אותם בקולו באמצעות אודיו גייד (מדריכים קוליים) או באפליקציה של המוזיאון, ויאתגר אותם בחידות ומשחקים.

ולקינוח יוכלו הילדים ללכת לתערוכת "גיבורים" (מגיל 6 ומעלה) האהובה, שם ילמדו בדרך חדשנית ואינטראקטיבית על כל היהודים ששינו את פני ההיסטוריה: יטיילו בתוך במוחו הגאוני של אלברט אינשטיין, ישחו כמו האלוף האולימפי מארק ספיץ, יהיו סוכנים חשאיים כמו אלי כהן, יעצבו אופנה כמו דונה קארן ועוד ועוד.

**בהזמנת מקום מראש באתר המוזיאון

אנו – מוזיאון העם היהודי, שנפתח לאחר 10 שנות תכנון ובנייה בהשקעה של 100 מיליון דולר בתל אביב, נחשב לאחד המוזיאונים המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית ומשתרע על 7000 מ"ר של שטח תצוגה הכוללים למעלה מ- 500 מוצגים ופריטים נדירים, 40 סרטים בהפקה מקורית ו-21 סרטים אינטראקטיבים מהנים לכל המשפחה ולילדים בפרט.

ביקור במוזיאון  הוא חוויה מוזיאלית ברמה בינלאומית לכל המשפחה.

פעילויות הקיץ מותאמות גיל ומיועדות לילדים מגיל 5 ומעלה והכניסה לפעילויות מותרת לכל בני המשפחה. כרטיס כניסה למוזיאון כולל את כל המסלולים (משפחאנו בתוספת 15 ש"ח הכוללים ערכת מתנה משפחתית)

לרכישת כרטיסים

 

 

תגובות

להשאיר תגובה