רגע לפני שהוא מגיע לבקר אותנו בשנית אחרי 15 שנים ,זה הזמן להיזכר בטלנובלות הכי טובות של פקונדו ארנה ,השחקן הארגנטינאי ששבה את לב הקהל הישראלי ובמשך עשור וחצי מנהל איתנו רומן מוצלח במיוחד שהפך אותו לאחד משלנו .אז יצאנו למסע הזמן אחרי הנסיך הבלונדיני

 "חיים גנובים"

הסדרה הארגנטינאית הכי טובה בכל הזמנים , גירסת הסנדק של בואנוס איירס שזכתה בכל הפרסים האפשריים והגיעה אפילו עד בית הנבחרים שם , עוקבת אחר עלילותיו של באוטיסטה אנתרופולוג אשר איבד את אשתו בתאונה ויוצא לחקור את מות חברו הטוב. החקירה מובילה אותו לסיפורים שונים של מעבר אנשים בין מקומות בעקבות סחר בנשים, זנות וכיו"ב ושלל שחיתויות ותככים בהם מעורבים מפקדי משטרה ,אנשי ממשל וצמרת המדינה ובראשם אסטור מונסרט האבא של אהובתו אנה . הסיפור מבוסס על מקרה אמיתי של בחורה צעירה בשם מריטה ורון אשר יצאה מביתה בארגנטינה בדרכה לרופא השיניים ומאז נעלמו עקבותיה, 134 פרקים של אקשן ללא מעצורים ומתח עוצר נשימה,בהפקה הזו החליטו פשוט ללכת עד הסוף ולא בחלו בשום אמצעי הדם פה נשפך כמו יין והאלימות חוגגת אבל בנושא כל כך כאוב וחשוב של סחר בנשים זה היה חשוב למען העברת המסר ,כדאי מאוד לשים לב לשלישיית הרשעים המבריקה כאן של אסטור ,דנטה וניקולס ללא ספק טריו קלאסי שידובר עליו עוד שנים רבות ,הסדרה הזו זכתה בשבחי המבקרים והיא עומדת בסטנדרטים שלא היו מביישים את הוליווד ומתהדרת בקאסט שחקנים מהמשובחים שהיו לצידו של ארנה מככבים מוניקה אנטונופלוס , חורחה מרלה ,אדריאן נבארו ,חואן חיל נבארו ,רומינה ר'יצי סופיה אליוט ועוד.


11992628_1039951372696484_1875376159_n

"יאגו"

מי שחשב שפקונדו ארנה הוא שחקן של להיט אחד ושהוא ייעלם מהר מהתודעה קיבל כאן את התשובה שהוא כאן כדי להישאר לתמיד , ,יאגו הוא גבר שגדל בג'ונגלים של מיסיונס הנמצאים באיגוואסו על ידי גרדל,הוא בן אדם פשוט וחברתי למרות שהוא קצת פרימטיבי ,מורנה היא אישה עירונית שמטפלת בעסקים של המשפחה שלה ותמיד
דואגת לאחרים נולדה בפרו והשלימה את לימודיה בניו ניורק ,חברתה הטובה ביותר לאורה משכנעת אותה לעשות טיול למפלים של איגוואסו כדי לקחת חופשה לכמה ימים ,ולמרות כל המחויבויות שלה מורנה מסכימה, במיסיונס היא נתקלת ביאגו ותמיד ההיתקלויות שלה בו הן אסון ,במקרה יאגו מגלה שגרדל הוא לא אביו הביולוגי ומתחיל לחקור על עברו עד שהוא מרגיש את הצורך העז לנסוע לבואנוס איירס ששם
הוא מניח שהוא יפגוש את זהותו האמיתית ,ובאופן בעייתי מאוד העבר של יאגו מעורב מאוד עם מורנה ומשפחת סירניו ,הנופים המרהיבים ,שירי הטנגו של גרדל, קרבות בתי הכלא ,הטלנובלה הקסומה זכתה להצלחה אדירה וגם במבחן הזמן נשארה איכותית וגם היום מהנה מאוד לצפייה עם ג'אנלה ניירה ,נוברטו דיאז בתפקידו המפורסם ביותר בתור אלדו מלך הרשעים שלצידו פדריקו אוליברה בתור בן חסותו העבריים רנסו צ'מורו המכונה התרנגול , ורומינה גייטני היפהפיה בתור מלינה התככנית.

11668016_1039954472696174_951486226_n

"חיים שלי"

הטלנובלה הכי מצחיקה וקורעת שאיחדה את פקונדו ארנה ונטליה אוריירו בפעם השנייה ומביאה מקרוב את הסיפור של החיים הפשוטים בשיכונים העניים של בואנוס איירס עם שלל דמויות קורעות ומשעשעשות אספרנסה, או "מוניטה" בפי חבריה, היא מתאגרפת במקצועה. לרוע מזלה, היא נפצעת במהלך אחד הקרבות שלה והרופא אוסר עליה להמשיך להתאמן. הפסקת האימונים מובילה למתחים בינה ובין מאמנה ובן זוגה לחיים, קיקה, ולהחמרה במצבם הכלכלי. מוניטה נאלצת לצאת ולחפש עבודה למשך התקופה שבה הצטוותה להתרחק לחלוטין מזירת האגרוף ואז היא פוגשת את מרטין שהוא איש עסקים ידוע ונהג מרוצים בעברו, שירש מאביו חברה מצליחה והפך אותה לאימפריה וחייה משתנים לעד, הקומדיה הזו היתה סיפור הצלחה מסחרר כל פרק היה פצצת צחוק של 50 דקות ומעל כולם קרלוס בלוסו בתור קיקה המטורף שגילם בהמשך גם את אחותו השרוטה פוצ'י,מרסלו מסארלו שכבר שיגע אותנו בתור רוקי בבובה פראית חוזר להצחיק שוב בתור מיגל הבן דוד התחמן והרמאי של מרטין עוד מככבים גבריאלה סילציני מייק אגריאונה ועוד,sos mi vida נבחרה לטלקומדיה של שנת 2006 וזכתה להצלחה מסחררת בכל רחבי העולם.

 

11997211_1039955966029358_657655329_n

"בובה פראית"

הטלנובלה שהגדירה דור שלם ונבחרה לאהובה ביותר על הקהל הישראלי והזניק את הפופולאריות של פקונדו ארנה ונטליה אוריירו כאן לשחקים ומביאה את סיפורה של נערה יתומה בשם מילגרוס, צעירה יפהפייה ומרדנית שגדלה במנזר לאחר שהוריה נטשו אותה מייד לאחר לידתה. כל עולמה הן הנזירות מחד וקבוצת נערים המשחקים כדורגל בשכונה מאידך. בגיל 18 עוזבת מילי את המנזר ומקבלת הצעת עבודה ב"אחוזת הבדידות", ביתה של משפחת דקרלו, משפחה עשירה מאוד, שמרנית ובעלת השפעה. בבית משפחת דקרלו פוגשת מילי את איבו, צעיר יפה תואר, פרי אהבתה של בעלת האחוזה וצייר צרפתי. איבו אינו יודע את מוצאו האמיתי ורואה בפדריקו, בעל האחוזה, את אביו החוקי. מילי מתאהבת באיבו ומגלה את האמת על חייו. איבו מתאהב בה אף הוא אך שומר על אהבתו בסוד. לנוכחותה של מילי באחוזה יהיו השלכות שונות על כל בני המשפחה, ואלה יחשפו אמת קשה וכואבת. מילגרוס תגלה כי איננה יתומה כפי שחשבה וכי שורשיה ומשפחתה קרובים אליה מאוד, הרבה יותר מכפי שאפשר להעלות על הדעת.,הרומנטיקה ,השירים ,מועדוני הסלסה ,הצחוקים כל אלה הפכו את הסדרה הזו לפולחן שגם 17 שנה אחרי צילומיה על כך יכולים להעיד הזכוכיות השבורות בהיכל התרבות בת"א אחרי טקס ויווה 2000 בו ארנה ואוריירו הגיעו לארץ גרפו את כל הפרסים והיו צריכים חמישה שומרי ראש על מנת לצאת מהמלון ,עוד מככבים כאן ארתורו מאלי ,נורברטו דיאז ,סגונדו סרנדס ,לידיה למסון ופאולה קרום ,וכדאי לשים לב לרוקי הנהג ורמון הגנן שגנבו את ההצגה בסדרה וגרמו לכולם לעשות במכנסיים מרוב צחוק.

11992541_1039962879362000_448485094_n

"לב אמיץ"
סדרה תקופתית והיסטורית מהנה מאוד לצפייה עליה שגרפה 7 פרסי מרטין פיירו כולל פרס הטלנובלה הטובה ביותר הסיפור של "לב אמיץ" מתרחש בשנות ה-50 בארגנטינה, בעיירה קטנה בשם "לה קרוס". את העיירה יסדה 70 שנה לפני כן משפחה עשירה ובעלת כוח, שרצתה לבנות מקום שישלט אך ורק לפי החוקים, העקרונות והאמונות שלה. את העיירה מנהל כיום הנכד של המייסד, מנואל קוסטה, שממשיך את דרכו. קורחה הוא צעיר אידיאליסט, שחשוד ברצח של אחד מבכירי העיירה. בניסיון להסתתר מהמשטרה, הוא מגיע לכנסייה של "לה קרוס" לאחר שהכומר שלה נרצח, ומתחזה לאב החדש – האב חואן. הכומר שנרצח היה אביהן של שתי אחיות: קלרה ואנה. אנה היא בחורה מרירה, נכה בכיסא גלגלים, שנמצאת בעימות מתמיד עם אמה ואחותה. אביה היה היחיד שהבין אותה, ולאחר מותו היא שקעה בבדידות גדולה. אנה מוצאת נחמה אצל האב חואן ומתאהבת בו. אחותה קלרה מאורסת לבנו של האיש שרצח את אביה, הורסיו. היא נחושה בדעתה לנקום את מות אביה, ומכיוון שכל האצבעות מופנות אל קורחה, היא מחפשת אחריו ובדרך מתאהבת בו גם היא., עוד מככבים כאן ננסי דופלה(ששיתפה איתו פעולה במשטרה 099) קרינה זמפריני וראול ריזו.
11997173_1039963552695266_292484252_n

24 הערות

להשאיר תגובה