נתניה היא בעיקר נוף ילדות ונדמה שהזמן באמת עצר שם מלכת, הטיילת העייפה שמתעוררת לחיים בשעות הערב ומזכירה את אילת בימיה הפחות יפים, אבל למזלם מלון "דיוויד טאואר" מציל את המצב

הגענו למלון "דיויד טאואר" שממוקם מרחק של דקה הליכה מהטיילת, מצד אחד של הכביש הים הכחול והרחב ומצידו השני ממוקם המלון, בנקודה אסטרטגית ממנה תוכלו להגיע למסעדות בעיר, בתי קפה, הטיילת המפורסמת של העיר ואפילו לחנויות שמוכרות 7 מגבות ב100 שקל- אבל כל זה זניח- משום שאתם לא באמת צריכים לצאת מהמלון.

המלון, נישא לגובה רב שנראה מכל נקודה בעיר והנוף ממנו מרהיב, הוא מכיל 75 חדרים שמתפרשים על 6 קומות ובקומה השניה ספא שם תוכלו לקבל עיסויים ,להשתכשך בבריכה מקורה או להתקלף בחמאם טורקי – אבל עוד נגיע לזה.

בימים אלה הושק במלון חדר האקזקיוטיב, ואליו בדיוק הגענו, מדובר בחדר רחב ידיים עם מרפסת ענקית שצופה אל הים. החדר עצמו מאובזר מאוד, עם מכונת קפה וקפסולות,פן ומקרר קטן, ברוח התקופה בחדר חיכתה לנו גם ערכת הגיינה אישית  לימי הקורונה שכללה מגבונים, אלכוג'ל וכפפות חד פעמיות- כל צרה שלא תהיה, אבל גולת הכותרת היא דווקא המקלחת הרחבה שמציעה זרם מים חזק ואפשרות להוסיף קפסולת ארומה לברז המים וליצור ניחוח בלתי נשכח שמלווה אתכם בזמן כל השהות במקלחת.

גילוי נאות: ביקרתי בלא מעט בתי מלון בארץ ובעולם, מעולם לא נתקלתי בזה.

שירות החדרים מצויין, וכל בקשה התמלאה ברגע, כאשר לפנות ערב הגיעה שוב(!) החדרנית כדי לנקות מחדש את החדר, ועכשיו, כשהוא נקי- אפשר לרדת לים, שנמצא במרחק נגיעה לשחות, להנות מהבריזה ולראות את השקיעה המרהיבה- מקרוב- וכן- היא הייתה מרהיבה גם ממרפסת החדר.

בחדר, המיטה, בגודל KING מרווחת ונוחה והנקיון כאמור הוא נר לרגליהם של העובדים וניחוחות הבישום שמופצים מכל כבר הבטיחו שהלילה השינה תהיה נעימה במיוחד. וכך היה.

בוקר- השמש זרחה על המרפסת, ציפורים מצייצות והבוקר התחיל בארוחת הבוקר המוגשת בקומת הלובי של המלון, שם תוכלו למצוא מאפים, לחמים, פירות וכמובן גבינות וסלטים, בעמדת הבר תוכלו לקבל חביתה עם שלל תוספות ובהתאם לרוח התקופה הכל מוגש בצלוחיות אישיות על מנת לשמור על המרחק, היתרון הוא לשני הצדדים- אנחנו המבקרים לא עורמים אוכל על הצלחות בגובה של מגדל בבל והמלון מצידו שומר על ההנחיות בצורה המבוקרת ביותר.

מארוחת הבוקר דילגנו למתחם הספא של המלון שנקרא VIA MARIS. הוא מעוצב בסגנון טורקי, במתחם חדרי עיסוי, חמאם טורקי חדר כושר סאונה יבשה ובריכה מקורה.

אחרי מילוי פרטים ראשונים אני מלווה לחדר העיסוי עם סימונה (שמומלצת מאוד!) העיסוי הנבחר, שבדי עם שמנים ואבנים חמות שמועבר בצורה מדהימה, סימונה ביררה על הנקודות הכואבות, לחצה עליהם במידה ומקץ 45 דקות סיימנו את העיסוי עם טעם של עוד, התחנה הבאה והמתבקשת ביקור בחמאם- ברמה האישית אני מאוהב בטורקיה על כל מאפייניה וחמאם מבחינתי זה החלק הכי כיפי של היום, חדר אדים סגור, צלוחיות נחושות מלאות במים חמים והמון נקיון לגוף. אחרי 15 דקות  עברתי במעבר חד לבריכה המקורה, לצנן את הגוף, לצלול קצת ובעיקר לנקות את הראש ומשם לסאונה היבשה וחוזר חלילה- כי אם אפשר- אז למה לא בעצם?

ואם תשאלו אותי? כמו שאמרתי בהתחלה, אין צורך לצאת מהמלון כדי לפגוש את הכיכר הרעועה, בתי הקפה המזדקנים והמסעדות שנשארו מאחור עם תפריט שכולל מנות שיצאו מהרשת לפני 30 שנים, בדיוויד טאואר תמצאו שלוות נפש, שקיעה מרהיבה, חדרים מרווחים שרות, נקיון, ארוחת בוקר מרשימה – וכן כמובן-גם ובעיקר ספא שם תוכלו לקבל מגוון טיפולים מיוחדים, מעסות מקצועיות וצוות שעושה הרבה למעל ומעבר.

1 תגובה

להשאיר תגובה