עו"ד אורי סלונים יו"ר וראייטי, אודי אנג'ל נשיא וראייטי ישראל, יאיר מלכה מבעלי רשת קפה גרג והדוגמנית טיטי איינהו, השתתפו באירוע חגיגי לרגל יריית הפתיחה לפעילות התרמה בסניפי רשת קפה גרג, למען ארגון וראייטי. בתום האירוע הציגו בכירי וראייטי את אלונה פרידמן, ועדכנו שמונתה בימים אלו כמנהלת קשרי חוץ ואירועים בארגון.

גרג

היזמים הירושלמים: יונתן כהן ושמואל סמדג'ה, ערכו  יחד עם מנכ"ל קנין הדר,אירוע חגיגי  לרגל פתיחת הדר מרקט, מתחם אוכל ירושלמי. האירוע נערך בהשתתפות אנשי עסקים מקומיים, יזמים, רבנים,  בכירי  העיר ועוד.מי שניצל את המעמד לשאת דברים:  משה ליאון – המועמד לראשות העיר.

צילום אלירן לוק (215)מימין לשמאל שמואל סמדגה,משה ליאון יונתן כהן ואייל סקוזה

ראש ממשלת מדינת גוג'אראט בהודו ויג'אי רופאני, ערך אמש ביקור רשמי בבורסה הישראלית ליהלומים ברמת גן. זהו ביקור ראשון שלו בישראל. במסגרת אירוע שנערך לכבודו אמר ויג'אי ופאני: "בביקור הראשון שלי בחו"ל בחרתי בישראל כדי ללמוד".

דני טל, יורם דבש, ויגאי רופאני, בועז מולדבסקי, קובי קורן. צלם אפי שמח.השבוע נפתחה רשמית החנות הראשונה של ענקית הקמעונאות היפנית DAISO JAPAN בישראל, המפעילה 5000 חנויות ב-30 שווקים ברחבי העולם. החנות נפתחה באשדוד בקניון Friendly Sea mall"" אליה הגיעו עוזי בניטה מנכ"ל מאץ' פמיילי זכיינית JAPAN בישראל, עמיחי קילשטיין מנכ"ל מאצ' ריטייל המפעילה את קבוצת H&M, ג'ון טומיוקה סאן מנכ"ל DAISO JAPAN סינגפור, דרום אסיה והמזה"ת, רוקסן חורש ואנדרו חורש מבעלי החברה. החנות החדשה משתרעת על כ- 430 מ"ר וכוללת עשרות אלפי מוצרים במחיר קבוע של 10 ₪, מ- 22 קטגוריות שונות. עוזי בניטה מנכ"ל הרשת ציין שדייסו מביאה בשורה משמעותית לצרכן הישראלי, באמצעות מגוון אינסופי של מוצרים לכל המשפחה, לכל צורך, תחביב או סגנון חיים.

1

טקס פרסי התיירות לשנת 2018 לאירופה והמזרח התיכון, מטעם World Travel Awards, נערך בסוף השבוע בעיר אתונה שביוון. מידי שנה וכך גם השנה, מחולקים פרסים "לטובים ביותר" בקטגוריות השונות של עולם התיירות. מלון ריץ-קרלטון הרצליה זכה השנה בפרס היוקרתי של "מלון הסוויטות הטוב  ביותר בישראל". זכייה זו מצטרפת לזכיות קודמות של המלון בקטגוריה זו בשנים 2016, 2015. גיא קליימן, מנכ"ל מלון ריץ-קרלטון, הרצליה מוסר שטקס זה נחשב לחשוב והמשפיע ביותר בתחום התיירות באירופה ובמזרח התיכון. מלון ריץ-קרלטון בהרצליה מציע 115 חדרי אירוח ו- 82 סוויטות במרינה בהרצליה. הסוויטה הנשיאותית נפרשת על 180 מ"ר וכוללת מטבח מאובזר, סלון ענק, חדר אוכל פרטי, סאונה פרטית, מרפסת היקפית ועוד. בתמונה: גיא קליימן מנכ"ל מלון ריץ קרלטון, הרצליה וטל חורש מנהלת השיווק במלון.

2

הקומיקאי הישראלי מריאנו אידלמן הגיע לאופטיקה YOU&EYE  ("יו אנד איי") של רן יעקבי בקניון עיר ימים בנתניה, שם התחדש בזוג משקפי שמש של המותג  SERENGETIהמוכר בזכות העדשות החדשניות והאיכותיות שלו.

3

השבוע רמי לוי נכנס באופן רשמי לקניון עזריאלי חיפה, במקום רשת שופרסל ךסניף המשתרע על 3,000 מ"ר בקניון.
עופר שביט מנכ"ל הקניון, קפץ לברך על פתיחת הסניף, יחד עם רבים שחיכו לפתיחת הסניף.

4

מותג טיפוח השיער LABEL M מבית טוני וגיא, נותן החסות הרשמי של שבוע האופנה בלונדון, השיק סדרת מוצרי טיפוח מהפכנית לשיער COOL BLONDE במספרתו של ניסים פרץ SCISSORS. האירוע כלל בופה מפנק, לצד הרצאה מעניינת על המותג ומוצריו, בליווי מצגת שהעבירו באנגלית מר אמון בורהם המנהל המסחרי הבינלאומי, שהגיע היישר מלונדון וכן גם מקס למפרטר שגריר LABELM ברצלונה, ומדריך בכיר בחברה ,שהגיעו לארץ במיוחד לרגל השקת הסדרה, וכן פינקו את האורחות בטיפים על מוצרים שונים לסוגי שיערן, בטיפול במוצרים החדשים. יניב שושן מנכ"ל קבוצת יניב שושן, היבואן הבלעדי של המותג LABEL M בישראל, הסביר לאורחים כי בחירת הלוקיישן של ההשקה במספרה שלו לא הייתה מקרית. ניסים פרץ עצמו הינו שגריר מותג LABEL M בישראל ובשנת 2017 אף זכה בתחרות THE LOOK תחרות צילומי שיער מול חבר השופטים של טוני אנד גאי. זכייתו הקנתה לו השתתפות בשבוע האופנה בלונדון, שם גם סייע ליצור את קולקציית המראות החדשה לשנת 2019 למותג LABEL M.

Photo by Ezra Levy

נועה תשבי הגיעה לביקור מולדת לשם צילומי קמפיין סתיו חורף 2018 של מותג האיפור המינרלי gaya cosmetics, לו היא משמשת כשותפה ופרזנטורית. השבוע נערכו הצילומים בתל אביב, ומי שהגיע לבקר בסט הוא בן זוגה ואיש העסקים רוס יחד עם בנה ארי, שהזכירו לכולם מי המשפחה הכי הוליוודית בישראל.

6

דון ג'ובאני של מוצרט, הינה קומדיה אופראית מהידועות בעולם, בעלת סגנון קליל עם דמויות הקרובות לדמויות הקומדיה דל ארטה. דון ג'ובני הינו רודף שמלות שאינו עוצר, לצד נשים פגועות וקרוביהן הרודפים את הרשע הכריזמטי, כדי לעצור את המסע ההרסני שלו. מופע הבכורה יתקיים ב – 25 ביולי באמפיתיאטרון בנתניה, בניצוחו של המאסטרו פאולו ספדארו (מתיאטרון לה סקאלה), עם התזמורת הקאמרית הקיבוצית, סולנים ישראלים וסולנים מבתי האופרה המובילים, מקהלת "צלילי זהב" ועוד. המופעים הבאים יתקיימו במוזיאון תל אביב ובאוניברסיטה המורמונית בירושלים.

7

הגאלה החגיגית של התיאטרון ליידישפיל התקיימה בבית ציוני אמריקה, להצגה "דז'יגאן ושומאכר רצים לבחירות" בכיכובם של מוטי גלעדי ויעקב בודו. בין הנוכחים: זליג רבינוביץ' מנכ"ל התיאטרון, ששי קשת המנהל האמנותי של התיאטרון עם אשתו יונה אליאן, יו"ר הוועד המנהל ניצב בדימוס גבי לסט יו"ר קבוצת האחזקות של יצחק תשובה, אלכס לנדסברג בעל השליטה בקבוצת "סנו", יפה ויגודסקי יו"ר אגודת הידידים של התיאטרון, יעקב פרי, אלי יונס, עו"ד תמי רווה, אספן האמנות לזר פרוכטר, הירואקטי איטו (בני) יו"ר ארגון מקויה בישראל, עו"ד יורם שפטל, המלונאית עירונה טייק ועוד. בצילום: גבי לסט, מוטי גלעדי, ששי קשת ויהונתן רוזן.

8

בשבוע שעבר במסגרת "הלילה הלבן" הוזמן חוג הלקוחות של מרצדס לעוד ערב אקסקלוסיבי במסגרת  MERCEDES INSPIRE . הלקוחות פתחו את הלילה בארוחת שף, ולאחר מכן קינחו במצב רוח טוב במופע של 'כמעט מושלמים', עם שי שטרן וערן זרחוביץ שאירחו את פיטר רוט.  בתמונה: דנה רביד מנחם מנהלת השיווק של מרצדס, עם שי שטרן, ערן זרחוביץ ופיטר רוט.

9

השבוע הגיעו למלון קראון פלאזה בעזריאלי, 100 קוסמטיקאיות, עיתונאיות ובלוגריות מובילות לחגוג עשור לחברת 'סיאל קוסמטיקס', המפתחת מוצרי קוסמטיקה איכותיים העשירים בוויטמינים. הנוכחות נהנו מהרצאות מרתקות מעולמות הכימיה והקוסמטיקה, התעדכנו על מוצרי החברה החדשים שהושקו, והתנסו בעצמן במוצרים השונים, כולל טיפול מפנק שכלל התנסות במסכות 'ג'ל אקטיב' החדשות. בעלת חברת 'סיאל קוסמטיקס' היא ענת שובל כימאית, מומחית לקוסמטיקה, מרצה לניהול ולהעצמה נשית, מעצבת ויוצרת, המפתחת מוצרי קוסמטיקה ייחודיים המשלבים תועלות בריאותיות ואסתטיות, יחד עם חוויה חושית ואמנותית של ריחות, מרקמים, צורות וצבעים, הפועלים על כל החושים. ענת שובל מפתחת קוסמטיקה איכותית כחול לבן, בשילוב חומרים טבעיים מפירות אקזוטיים, המתאימים לעור פניהם של הישראלים. בתמונה: ענת שובל.

10

טל זהבי, מנהלת השיווק של 'כריסטינה' חברה לאירוע שכולו על טהרת הכוח הנשי חברת הקוסמטיקה המקצועית: כריסטינה ביחד עם אושית הכושר והפיטנס אירה דולפין, והקוסמטיקאית של הידוענים קרן ברטוב, סיפקו לקהל הנשים הרחב שהגיע ערב בלתי נשכח באלם הארועים "אייקה" בתל אביב, על כיצד להגשים חלומות ולסלול את הדרך להצלחה, חשפו טיפים אישיים על שמירה על הגזרה ועור הפנים, ואיך להיות אשת קריירה מצליחה. הגיעו גם: בל אגם, אחוה סיטבון, מורן מזור, שני גולדשטיין, רוית אסף אחרים.

11

גיא סברסקי סיו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד, ומיכאל כרסנטי מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, הניחו השבוע את אבן פינה ל"קמפוס גרניט" החדש, שיוקם בחלקו הצפוני של פארק העסקים החכם קיסריה, בהשקעה של יותר מ-150 מיליון ש"ח. המתחם יכלול שלושה מבנים בני 4 קומות, המשתרעים על פני שטח של 30,000 מ"ר, שייבנו סביב פארק ירוק המיועד לשימוש העובדים והאורחים בקמפוס, ובו שלל פינות מוצלות, שבילי הליכה, אגם מלאכותי, אמפיתיאטרון ומרחבי דשא להתכנסויות בטבע. דיירי 'קמפוס גרניט' ייהנו גם מכל מכלול השירותים שפארק העסקים החכם של קיסריה מעניק: נגישות מיטבית לתחנת רכבת הפועלת בפארק עצמו, מערך שאטלים המתוזמן עם עצירות הרכבת ועוד. בניית המתחם החדש צפויה להסתיים ברבעון הראשון של 2019.

12

אשת העסקים נעמי הורביץ ובעלה חיים הורביץ ואיש העסקים האני סואלחי, השיקו השבוע במלון שרתון בתל אביב את "ספא הורייזן" , ספא חדש המביא את חווית ים המלח לתל אביב. בספא הושקעו כ-5 מליון שקלים והוא עוצב על ידי האדריכל האיטלקי מרקו סברה. באירוע הוגשו מטעמים אסייתים בניצוחו של השף שחף שבתאי מעוטר המישלן ממסעדת  ניטן תאי. הגיעו לגזירת הסרט מורן אטיאס, ירדן הראל, דר זוזובסקי, אושרי כהן, השף טום אביב, קסניה טרנטול, לצד אנשי עסקים בכירים ביניהם: מנכ"ל שרתון תל אביב פרנקו וולה, סעיד אבולעפייה, אייזיק גינדי מבעלי חברת הנדל"ן  סנצורי 21, חיים לוזון מבעלי TYO ואמאמה, מפיקת תצוגות האופנה סמדר גנזי ועוד. ספא הורייזן כולל 13 חדרי טיפולים, ביניהם גם מתקני ספא ייחודיים כגון חדר מלח ראשון מסוגו בספא בישראל, חדר בוץ היישר מים המלח, סאונת אדי מלח מינרלי הראשונה בישראל, חדר מנוחה רחב ומעוצב ועוד. הספא מציע מחלקת טיפולי ים המלח ומגוון טיפולים מסביב לעולם.

13

בשבוע שעבר ערכה חברת ההנעלה והלייף סטייל סקצרס, אירוע חברה באולם אירועים בנמל תל אביב בהפקתה של ליאת מוליוב. גדעון מוליוב מבעלי קבוצת MGS, אדידס ומגה ספורט ועדי מוליוב מנכ"לית סקצרס ישראל, ארחו את מרוין ברנשטיין מנהל ושותף בכיר בחברה העולמית   SKECHERSשהגיע להתרשם מהשוק הישראלי, ואף דיווח על צמיחה וגידול של המותג בעולם. היתה הפתעה נוספת כאשר הגיעה הפרזנטורית והשחקנית אגם רודברג, שכבר כיכבה בעבר בקמפיינים של המותג והתרגשה לחזור למשפחה המוכרת. עוד הגיעו להרים כוסית: יעקב פרץ סמנכ"ל MGS ושותף עסקי של גדעון מוליוב, גולן סימנטוב מנכ"ל רשתות הקמעונאות של חברת MGS, רמי שביט בעל השליטה בקבוצת המשביר לצרכן, ערן אמציה סמנכל ניהול ביג, לירז הרשקו מנכ"ל אינטר גינס, יוני דותן, מורן מנדל מהשיווק של סקצרס, יהודה עמר זוכה מאסטר שף האחרון, חיליק לסרי מבעלי חברת גיפט קארד ועוד.

14

אורן ודנה רוזנבליט, בעלים ומנכ"לים משותפים של Nimrod Group הגיעו יחד עם עמי כץ מנכ"ל מוזיאון ארץ ישראל להשקת תערוכת "סנדלים – אנתרופולוגיה של סגנון מקומי", שאצרה פרופסור תמר אלאור. זו תערוכה חדשה השמבקשת לחגוג את החפץ שהפך מזוהה עם המקום, להפנות מבט אל כפות ידיהם של בעלי המלאכה ואל כפות רגליהם של נועלי הסנדלים, ולברר כיצד הפכו שתי רצועות הרוחב לצורה ברורה ומובהקת, המתגלגלת בין בתי היוצר כבר למעלה מתשעים שנה. הסנדל התנ"כי נוצר על ידי חברת נמרוד, שנוסדה בשנות ה-40 וייצגה את הפשטות הארצישראלית. עכשיו הסנדל זוכה לקאמבק.

15

בשבוע שעבר ערכה לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון כנס עסקים במועצה התעשייתית מגדל תפן, אליו והגיעו עשרות אנשי עסקים ומנהלי מפעלים מאזורי התעשייה בכרמיאל , בגליל המערבי ומתפן. בין המרצים בכנס ניתן היה לראות את ערן רותם ועמיר קרן מנכ"לים משותפים בחברת "השורה התחתונה", שהרצו על  "התמודדות וצמיחת חברות ותעשיות בשוק תחרותי". בתמונה מימין לשמאל: עמיר קרן, רו"ח שמוליק ווטנשטיין מנכ"ל לשכת המסחר חיפה והצפון וערן רותם.

16

רגע אחרי שזכתה במקום הרביעי המכובד באליפות אירופה שהתקיימה בתחילת החודש בספרד, הגיעה המתעמלת האומנותית הבכירה של ישראל לינוי אשרם, לסיור אישי במפעלי רב בריח באשקלון, החברה שמאמצת אותה בשנתיים האחרונות. אשרם זכתה לליווי אישי של שמואל דונרשטיין יו"ר הקבוצה והבעלים שלה, אשר פועל בקרב תעשיינים מובילים בישראל במטרה שיאמצו גם הם ספורטאים, כחלק מפעילות התרומה לקהילה והשיווק של החברות אותן הם מובילים. במהלך הסיור זכתה אשרם להיחשף לתהליכי הייצור של מגוון מוצרי החברה המיוצרים בישראל, ונפגשה עם העובדים, אשר סיפרו לה על תחושת הגאווה שהיא מספקת להם.

17

הדוגמנית ויקטוריה קצמן נבחרה להוביל את צילומי הקמפיין של מותג היוגה הישראלי "Anjaly" בבעלותה של המעצבת גילי רביד. קצמן המוכרת לקהל הרחב מאז זכייתה בתכנית הריאליטי "הדוגמניות" לפני כ-13 שנה. היא נשואה טרייה, המשלבת כיום בין קריירה בתחום הנדל״ן להדרכת יוגה באזור המרכז. לאורך השנים ויקטוריה כיכבה בקמפיינים של מותגים בינלאומיים וישראלים. גילי רביד, הבעלים והמעצבת של המותג  שנכחה על סט הצילומים אמרה: "בחרנו את ויקטוריה קצמן להוביל את הקמפיין, כי היא מייצגת באופן מיטבי את קהל היעד אליו אנו פונים, בשל היותה מורה ליוגה".

18

"קבוצת לפידות" היבואנית הבלעדית לישראל של מותג העדשות הגרמני צייס ויז'ן קר, קיימה בתחילת השבוע מסיבת עיתונאים חגיגית להשקת עדשות הראייה של המותג, עם הטכנולוגיה החדשה UVProtect המוטמעת בכל הסדרות של עדשות הראייה של החברה, במסעדת "התרנגול הכחול" בתל אביב. לרגל המאורע החשוב, הגיע הישר מחו"ל האורח מר בוריס דה ז'ונקיר, סמנכ"ל מכירות ופיתוח צייס ויז'ן קר העולמי, אשר העביר לעיתונאים הרצאה מרתקת בנושא הטכנולוגיה החדשנית שפיתח המותג. עוד נכחו באירוע: אילן לפידות מנכ"ל "קבוצת לפידות" ובועז להב סמנכ"ל השיווק של "קבוצת לפידות".

19

מותג האופנה FOX בחר בשחקן הישראלי תומר קאפון להצטרף כפרזנטור של המותג FOX, לצידם של שלומית מלכה, שמלווה את המותג ב- 3 השנים האחרונות וניב סולטן שהצטרפה לאחרונה. עבור תומר קאפון זהו הקמפיין הראשון. תומר קאפון, שחקן ישראלי בן 33, כיכב בסדרה המצליחה "בשבילה גיבורים עפים" אשר זכתה לאחרונה בפרס בפסטיבל קאן. תומר השתתף במספר סדרות ישראליות מובילות דוגמת "בני ערובה", "תאג"ד",  "פאודה", "פול מון" והסרטים "סיפור על אהבה וחושך" ו- "שבוע ויום" בו זכה בפרס אופיר (אוסקר ישראלי) כשחקן משנה.

תומר קפון

ברביעי האחרון נפתח פסטיבל אוכל הרחוב החדש והאותנטי streeties במתחם שרונים בהוד השרון שנמשך עד ליום שישי ה29.6. אל האירוע הגיע הבעלים והמנכ"ל של מתחם שרונים אור קופרלי, שאירח במקום עשרות בעלי דוכנים ממגוון רחובות ושווקים בארץ, כמו בינו גבסו הלא הוא ד"ר שקשוקה, רחל בן אלול ממאסטר שף, הפריקסה של אלי מרמלה ועוד נוספים שהציעו מנות טעימות ובמחיר עממי. בתמונה: אור קופרלי מנכ"ל ובעלים מתחם שרונים, ובינו גבסו הבעלים של ד"ר שקשוקה.

שרונים דרור

לקראת שנת הלימודים הבאה, חברת טוונטיפורסבן מזניקה פרויקט שיתוף פעולה עם ביה״ס התיכון ׳רעות לאומנויות׳ בחיפה. במסגרת הפרויקט 14 תלמידי כיתה י״א ממגמת האופנה, בליווי רכז המגמה עידו רקנטי, ובשיתוף צוות העיצוב של חברת טוונטיפורסבן, יעצבו קולקציית טי-שירטים, שתוצע למכירה ברשת חנויות טוונטיפורסבן. כהכנה לפרויקט הגיעו התלמידים לסיור במפעלי החברה בראשון לציון בהדרכת מעצבות הרשת. במסגרת הסיור קיבלו התלמידים הסבר מפורט על תהליכי תכנון ועיצוב הקולקציה, תהליכי פיתוח המוצרים והייצור ועוד. בבסיסו של שיתוף הפעולה עומד הרעיון שחברת טוונטיפורסבן תאפשר לתלמידי מגמת האופנה, מעצבי העתיד, הזדמנות לחוות את תהליך העיצוב כפי שנעשה בחברה מסחרית מובילה, וכן תיתן להם את ההזדמנות להציג דגמים בעיצובם למכירה.

תיכון רעות

המפיק עמית רונאל בעלים ושותף עם השף המוערך רן שמואלי ועירית קולבר ב"מערבה", מקום חדש לאירועים (לשעבר ה"סטואה") וקרין לאופר דיין כוהנת הסטיילינג מסטודיו "קרינה"- בית למעצבים מובילים מתחומי האופנה וההום סטיילינג, משלבים כוחות לקראת יריד הלייף סטייל הבוטיקי שיתקיים בין 11-13 ליולי ב"מערבה", קיבוץ געש. גם הדוגמנית ריי שגב תתארח ביריד ביום ד' בערב (11.6) עם הרצאתה המבוקשת  "i love my selfie". את האירוע ילווה בר מפנק ועשיר של השף רן שמואלי.

שלי גנדל

דיאנה גוז מתמודדת תוכנית הריאליטי "כמה רחוק", שהרחיקה עד ברזיל כדי למצוא אהבה, ואף נבחרה ע"י המתמודד מברזיל  ציון פדלון, להיות "האחת שלו", גילתה שהאהבה האמיתית נמצאת כאן ממש ליד הבית. גוז ויתרה על הנופים המרהיבים של ריו דה ז'נרו, חזרה לארץ וגילתה שבשביל אהבת אמת לא צריך לנסוע רחוק. שלושה חודשים לאחר חזרתה, הכירה דיאנה את שי שוקרון שגר מרחק חצי שעה ממקום מגוריה. לאחר זוגיות של שנה וחודשיים, נישאו השניים בסוף השבוע האחרון בגני האירועים הקאלה, חיפה.

דיאנה גוז ושי שוקרון 3 קרדיט צילום מורן קדוש מוקטן

משרד יחסי הציבור של אילנה ישועה קיבל לטיפולו את ניהול מערך תקציב יחסי הציבור של  המשרד ליעוץ נדל"ן מסחרי, תכנון  ועיצוב  פנים לעסקים בראשותה של אורית בנדר. בעשרים שנות פעילותו, המשרד מעניק שירותים לחברות גדולות במשק הישראלי ובין לקוחות המשרד נמנים: חברת כלל ביטוח, סוכנות לביטוח בטח תורן, מקלרנס ישראל, מוקד שחר, משרדי עורכי דין מצליחים ועוד. בתמונה: בעלת המשרד אורית בנדר.

מינוי ישועה

לאור הגידול במספר חברי מכבי ברמת אביב, ובשכונות הצפוניות של תל אביב  שמסביב לה, החליטה הנהלת מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות להיענות לצרכי החברים במרחב עבר הירקון ( שכונות רמת אביב והשכונות הסמוכות לה ) ולהרחיב את שירותי הרפואה לתושבי האזור. השבוע נפתח מרכז רפואי חדש ( הרביעי במרחב ), ברחוב איינשטיין 7 שמציע מגוון שירותי רפואה, ומתווסף למרכזי הרפואה שכבר מפעילה מכבי לרווחת תושבי אזור רמת אביב ג' ובתוכנית ל'. המרכז הרפואי החדש מתפרש על שטח של 250  מ"ר בקומה אחת במרכז המסחרי בנופי ים ( הגוש הגדול ). במקום מוצעים השירותים הבאים: רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, אורתופדיה, נפרולוגיית ילדים, שירותים אונקולוגים, רפואה כירורגית , נוירולוגית ילדים, אנדוקרינולוגית ילדים, קלינאיות תקשורת שירותי אחות ומעבדה ללקיחת דם ייפתחו גם כן במקום בקרוב. בתמונה: דודו שעשוע, מנהל מרחב עבר הירקון במכבי.

מכבי

ראש עיריית כפר סבא צביקה צרפתי היה אורחו של אביב כהן מנכ"ל חב' "אושירה", בסיור מקצועי באתר ההקמה של מתחם הביוטק-הייטק הגדול ביותר באזור כפר-סבא והשרון "O-TECH", המוקם עי" חברת "אושירה" (שבבעלות איש העסקים סמי קצב). "O-TECH" הינו מתחם משרדים המיועד לחברות הייטק וביוטק מאגד 3 בניינים של 6 קומות כל אחד ושתי קומות חניה המשתרע על פני כ-52,000 מ"ר ובהקמתו משקיעה החברה כ-500 מיליון ₪. הפרויקט יכלול גם פארק ירוק נרחב משובץ פינות ישיבה בשטח של כ- 5,000 מ"ר, שיעמוד לרווחת העובדים במשרדים בפרויקט.

וילדר

מיכל אנסקי, אושיית קולינריה ולייף סטייל, נבחרה לשמש כפרזנטורית של מותג המטבחים דא קוצ'ינה בשלוש השנים הקרובות. את הבוקר פתחו עובדיה וקובי אביבי, מבעלי החברה, יחד עם אנסקי בוילה חדשה בקיסריה שם צולם הקמפיין החדש, שירצוץ במדיות השונות והושקעו בו למעלה ממיליון וחצי שקלים. במטבח המרשים והמושקע, שמחירו מעל חצי מיליון שקלים, הסבירה הפרזנטורית החדשה על הקשר ההדוק בין מטבח מושלם לארוחות גורמה.  לחברה, יבואנית המותג האיטלקי Domio Cucine המשתייך לקבוצת הריהוט השנייה בגודלה בעולם, מפעל יצור נוסף בראשון לציון המייצר מטבחים כחול לבן וריהוט משלים.

אנסקי

צביקה שווימר מנכ״ל דלתא ישראל, הכריז השבועלראשונה בישראל, על פתיחת מחנה האימונים הרשמי של קבוצת הכדורגל מילאן בחסות פומה וסוקרסטארס בנוכחות שגריר איטליה  מר ז'אן לואיג'י בנדט ובתו גאיה, והמאמנים האיטלקיים מאורו ברטוני ומאסימו גיוני, אשר הגיעו היישר ממילאן להוביל את הקאמפ בישראל, בשיתוף יניב לוגשי, המאמן הישראלי. עוד הגיעו לפתיחה הרשמית אלעד לוין מנכ״ל סוקרסטארס בישראל, לירן שטראובר מנהל קטגורית הספורט בפומה, אפי אשל סמנכ"ל פעילות פומה בישראל ועוד.

כדורגל ילדים

בשישי האחרון התקיים ליין המסיבות להיריוניות של חברת DNA, כאשר ליטל שוורץ הופיעה מול 800 נשים היריוניות . בתמונה: מנכ"ל DNA חיים אוחיון, ליטל שוורץ ועמית צנטר מנהל יחידה עסקית בחברת אבוט

רותם שדה

המפיק אילן קורן שיצא לאחרונה מבית האח הגדול, החליט לקחת חופשה קצרה מעומס האירועים שמשרדו מפיק, והפתיע את גליה אשתו בסופשבוע רומנטי במלון בוטיק טמפלרס, במושבה הגרמנית בחיפה. בערב הם יצאו מהסוויטה וחצו את הכביש לעבר מסעדת שטרודל לחגוג לשמס, גם היא יוצאת האח הגדול, ובעלה חוסאם 11 שנות נישואין.

שלי האח הגדול

שלל ידוענים הגיעו לפתיחת המרכז החדש לטיפולי יופי וטיפולים במגע, "MAGIC TOUCH UP", של ד"ר לריסה ברק בתל אביב. המטופלים נהנו מעיסוי קובידו יפני לפנים, מבית המותג הספרדי ג'רמן דה קפוצ'יני, שהעניקה המטפלת זהבית כהן, וכן מטיפולי גוף של המטפל יניר ביטן הכוללים רפלקסולוגיה ועיסוי רקמות עמוק. נצפו: שחקני הבימה אמנון וולף וריקי בליך, השחקנית שני קליין, כוכבת הסדרה "כמה רחוק" טניה מחין, אילן קורן ואינה סטיוארט יוצאי בית האח הגדול, מלכת הילדים רינת גבאי, סוכנת הדוגמנים בטי רוקאווי ואחרים. המרכז החדש הוא תוספת לקליניקה המצליחה בתל אביב המציע למטופלות גם איפור קבוע ותוספות שיער איכותיות בהתאמה אישית. בקרוב יושק גם מרכז טיפולים חדש בזיכרון יעקב.

לריסה ברק

שלל מפורסמים, אנשי עסקים ואוהבי קפה הגיעו השבוע להשקת ליין ההופעות והמסיבות של נספרסו, שהתקיימה באספרנטו בר במלון קרלטון ת"א, לרגל תערובות קפה קר חדשות, המיועדות להכנת משקאות קפה קר. במסגרת האירוע התקיימה הופעה של ג'יין בורדו, והאורחים התענגו על שלל קוקטיילים ייחודיים שהרכיב במיוחד המיקסולוג המוביל, אריאל לייזגולד. בין האורחים: האב הטרי אנחל בונני, האיט גירל עדן פינס, קסניה טרנטול, מייקל לואיס, השחקנית שני קליין, ילנה ראלף, ג'ני צ'רוואני ורוני מאנה ואפרת גוש עם יובל סיגלר.

נספרסו

כמידי שנה גם השנה המשיכו חנן מור ואבי מאור, ראשי קבוצת הנדל"ן הציבורית MORE, את המסורת ארוכת השנים במסגרתה חגגו בר ובת מצווה לנערים ולנערות מכפר הילדים והנוער "נווה יהודה" שבנס ציונה, בטיסה בשמי הארץ. מור ומאור, ראשי הקבוצה, הטיסו בעצמם את הנערים במטוס בטיסה שנערכה בשמי הארץ, וערכו להם יום כיף לרגל הגעתם לגיל המצוות. השנה לראשונה הצטרפו גם ילדי העובדים בקבוצה שחוגגים בת או בר מצווה. החברה שמשרדיה ממוקמים בעיר נס ציונה, מקיימת קשר ארוך שנים עם "נווה יהודה", ומקיימת פעילויות למען הקהילה לאורך השנה. בסיום הפעילות, העניקו ראשי הקבוצה לנערים ולנערות שלקחו חלק בטיסה המרגשת, כנפי טיסה משלהם.

חנן מור - דינה

לרגל יריד ראשון מסוגו הגדול ביותר בתחומו, שהתקיים בקניון ארנה במרינה של הרצליה, המיועד לכל המבקשים לשפץ את ביתם או לאלו הנמצאים לפני מעברי דירות, התקבצו ובאו מנכ"לים ובעלי חברות מתחום השיפוץ ועיצוב הבית. ביריד של "סוגרים הכל לדירה" הוצגו חבילות העיצוב השונות וכן סל שיפוץ אטרקטיבי במיוחד של נותני שרות עם חומרים ועוד. בתמונה: דרור מגל מבעלי חברת "סוגרים הכל לדירה", גיא אזולאי מנהל מכירות רשת טרקלין חשמל ושי סטולר מבעלי חברת "סוגרים הכל לדירה.

20

בסוף השבוע האחרון הגיע ההרכב המצליח האולטראס להתארח באולמי WE בבאר- שבע. הרכב ההיפ הופ והדאנס המצליח הביע התלהבות רבה מהרעיון הייחודי של בריכה מקורה בגודל מלא בתוך האולם, והפתיעו עם כניסתם להשתכשכות קלה בבריכה המקורה לפני ההופעה. חזוט מצידו פירגן על ההצלחה וגילה להם שהוא מחובר מאוד למוזיקה שלהם, ומכאן הדרך לשיתופי פעולה משותפים קצרה. בתמונה נריה חזוט מבעלי אולמי WE, אלי פרץ ודן ברטוב כוכבים לוהטים, רגע לפני הקפיצה המרעננת לבריכה.

מיכאלי

 

תגובות

להשאיר תגובה