16 שנים למותה של עפרה חזה ובחולון מתכננים תערוכה עם פריטים יחודיים של הזמרת, מה רכש מושיק רוט ומי נירלט בארוע השנתי של נירלט. הטריבונה- רכילות עסקית

מותג תכשיטים שהצטרף לאחרונה כשחקן חדש לשוק הישראלי – "טוליפ דאיימונדס", מדווח על ביקוש הולך וגובר לתכשיטים משובצים ביהלומים צבעוניים, כחלק מטרנד אופנה עולמי. שמות גדולים באופנה כמו ראלף לורן, טומי הילפיגר, דונה קארן ואחרים, מציגים כעת את דגמי האופנה החדשים שלהם לשנת 2016-17, וכולם באים אל מסלולי תצוגות האופנה עם מגמה ניכרת של צבעים נועזים. הטרנד המדובר לא פוסח גם על ארץ הקודש, בעיקר בתחום היהלומים, התכשיטים והאקסוסריז. דורון ברנשטיין הבעלים של "טוליפ דאיימונדס", המתמחה ביהלומים צבעוניים, שהינו יהלומן עם ותק של 40 שנה, מדווח על עלייה חסרת תקדים בדרישה לתכשיטים אקסצנטריים המשובצים ביהלומים צבעוניים, בעיקר בגוונים של כחול, צהוב ואדום, ביקוש שלא היה קיים בעבר, והוא צופה שבעונת הצעות הנישואין, נראה עלייה חסרת תקדים בדרישה ליהלומים וטבעות אירוסין בצבע ורוד.

מס. 1

"עמותת הקו המאחד" שבראשה עומדים ישראל וחיה שיינפלד, ערכו יום כיף משמח במיוחד ל-1300 ילדים חולים ובני משפחותיהם בספארי שברמת גן. הילדים נהנו משפע של פעילויות, הפעלות ומתנות וכמובן מסיור בספארי. הגיעו לברך את הילדים ראש עירית רמת גן מר ישראל זינגר, סגן ראש העיר מר צחי זליכה, הרב מאיר לאו, הרב של תל אביב יפו. התייצבו לשמח ולהצחיק בהתנדבות מלאה: יובל המבולבל ומני ממטרה, עדי ביטי והלהקה שלה, יעל ממלאכת הצבעים והרקדניות, האיש הירוק אביעד בראשי, אייל אלטווייל הסטנדאפיסט, תומר דודאי  קוסם מפעיל, הדוגמנית-שחקנית יערה בנבנישתי, רותם סמדג'ה ודודו כהן מאמזונס. מסעדת ליליות והשף יונתן ברבי תרמו את הקייטרינג, ומדיה 10 הוצאת ספרים חילקה לילדים ספרים במתנה. האירוע התקיים בחסות יהב מתקני פירסום.

מס. 2

העיר חולון תפתח בחודש ספטמבר הקרוב בפעם השמינית את העונה הישראלית לעיצוב בגלריות העירוניות בעיר. במוצ"ש 24/9 בשעה 19:30 ייפתחו במקביל בעיר ארבע תערוכות עיצוב חדשות, כשהמרכזית שבהן היא "גַּלְבִּי. עפרה חזה", בגלריית המשכן בית מאירוב. התערוכה מתחקה אחר דמותה של הזמרת פורצת הדרך עפרה חזה, שהלכה לעולמה לפני 16 שנים. התערוכה מבקשת להתחקות אחר דמותה והקריירה הענפה של מי ששיריה היו ללהיטים גדולים והפכו במהלך השנים לנכסי צאן ברזל של התרבות העברית. בתערוכה יוצגו עשרות פריטים אישיים של חזה מהאוסף של אחיה יאיר חזה ושל אחייניתה: שמלות ופריטי לבוש, צילומים משפחתיים, תקליטים ועוד, המייצגים אבני דרך בקריירה מפוארת בת מספר עשורים, מההשתתפות באירוויזיון, זכייה בתואר זמרת השנה מספר פעמים ברציפות, נוכחות ובולטות במגזינים של בידור ותרבות, הפקות אופנה ופוסטרים. בנוסף, יוצגו פריטים מהאוסף הפרטי של בן ציון דוד, צורף בעל שם עולמי דור שמיני למשפחת צורפים מתימן, אשר יציג את התכשיטים שעיצב עבור עפרה חזה, ואותם היא ענדה במהלך הופעותיה וצילומיה. כמו כן, בתערוכה יציגו כ-30  מעצבים ואמנים מובילים, עבודות המתייחסות לדמותה האייקונית של חזה והשפעתה על התרבות הישראלית.

מס. 3

ירדן ג'רבי הג'ודאית הביאה כבוד גדול לישראל, עם זכייתה השבוע במדליית ארד במשחקים האולימפיים בריו. שרת התרבות והספורט מירי רגב אשר מייצגת את ישראל באולימפיאדה, בירכה את ירדן בעמוד הפייס שלה: "ירדן את גדולה. נלחמת כמו לביאה, ואנחנו גאים בך, מריו עד ישראל. הבאת לנו גאווה גדולה, ובזכותך דגל ישראל יונף היום על הפודיום".

מס. 4

הסטנדאפיסטית ליטל שוורץ לקחה פסק זמן מהמופעים והצילומים, והצפינה עם כל המשפחה ל"הגושרים מלון בטבע", בגליל העליון. המשפחה הזמינה את סוויטת הפרימיום החדשה, והאמא ליטל בילתה בעיקר עם הבנות בבריכה, בסדנאות יצירה ובסיור בעמק הנהר הנעלם מסביב למלון, וגם עשתה סלפי עם יוסי טקוני מנהל ערב וביטחון של המלון.

מס. 5

הפלסטיקאי הנודע ד"ר דב קליין מתרחב ופותח רשת מרפאות אסתטיקה, תחת ניהולו. בעוד כשבוע יפתח הסניף השני של ד"ר דב קליין בסביון,  ברחוב האלון 6. הקליניקה החדשה תשתרע על שטח של 180 מ"ר בקונספט של קליניקת בוטיק. הסניף בסביון מצטרף לקליניקה של ד"ר דב קליין שהוקמה לפני כ- 10 שנים במלון מנדרין בתל-אביב. לקליניקה במנדרין מגיעים סלבס רבים, אנשי עסקים ומובילי דעת לקהל, בעיקר לניתוחים פלסטיים ולהזרקות. המרפאה בסביון תנוהל על ידי גילי וולמן ותציע במקום טיפולים רבים, ביניהם: הזרקות בוטוקס, טיפולי פנים אנטי אייג'ניג, פיסול פנים, ייעוץ לניתוחים ועוד. לד"ר דב קליין שיטת טיפול ייחודית משלו, אותה המציא, פיתח ומשדרג כבר שנים, ואיתה הוא מבצע את אלפי ניתוחים בארץ ובעולם.

מס. 6

רשת המשביר לצרכן השיקה חנות ספורט חדשה, במתכונת SHOP IN SHOP  בשטח של כ-300 מ"ר ובהשקעה של 2 מיליון ₪ בקניון רחובות. החנות החדשה תתמקד במתן מענה מקצועי לענפי הספורט השוני, ותציע מבחר גדול של נעלי ספורט מקצועיות לריצה, הליכה ואימוני כושר, ביגוד מקצועי ואופנתי לקטגוריות הספורט השונות, אביזרים נלווים וציוד ומכשירי כושר. לפתיחת הסניף החדש בקניון רחובות, הגיע מנכ"ל ובעלי המשביר לצרכן רמי שביט עם אשתו טל, מנכל אנדר ארמור אבי שפיר, מיכל פורטמן מנכ"לית ניו באלאנס , עופר נוינר מנכ"ל טריומף, מנכ"ל קניון רחובות יהודה חמו וחברי הנהלת המשביר.

מס. 7

מנכ"לים, אנשי עסקים ובכירי ענף המסעדנות בישראל, הגיעו להתארח אצל האחים שלמה ודני זיגרייך, בעליה של חברת מילניום מרקטינג, יבואנית המותג ארקוסטיל בישראל. השניים, קיימו ביום שני את קוקטייל הפתיחה של תערוכת החידושים המסורתית של החברה לקראת ראש השנה. השף של "קבוצת כתית" מאיר אדוני, המקיים שיתוף פעולה רחב עם החברה, הגיע גם הוא להתארח בתערוכה. השף סיפר על המסעדה החדשה שלו שתפתח במהלך חודש ספטמבר באזור הדאון-טאון בניו יורק, אותה הוא צפוי לפקוד למשך שבועיים בכל חודש, במהלך השנה הקרובה. שפים בכירים נוספים כמו השף ויקטור גלוגר ממסעדת "קלואליס" ברמת גן, הגיעו גם הם לפרגן לאחים זיגרייך, שהבטיחו בקרוב הפתעה מיוחדת מטעם החברה לשפים והמסעדנים. גם השף הצעיר אור גינסברג, המוביל ביד רמה את מטבח בר הקוקטיילים קונסיירג' ברחוב דיזינגוף בעיר, שהינו גם בוגר התוכנית משחקי השף, הגיע להתארח. אור, השתתף במהלך העונה האחרונה של התוכנית בנבחרת של השף מאיר אדוני.

מס. 8

כ-300 איש ביניהם עשרות אנשי חברה ועסקים, הגיעו לחתונה שערך איש העסקים שי ישראל, מבעלי מתחם סוקה תל אביב. שי ישראל חיתן את בנו השף גבריאל עם בת זוגתו בשנתיים האחרונות טל שוורץ. השף גבריאל ישראל המוביל את טרנד השקשוקה טראק בניו יורק, הפך לאחרונה להיות שף ראשי של מסעדת מלון YOTEL היוקרתי במנהטן. החתונה נערכה  בסוקה תל אביב בסגנון 'מרקט' – הקונספט שיוביל את המתחם בעונת החתונות הקרובה. בין אנשי העסקים שנראו בחתונה: נחום חוגי מנכ״ל וולבו, עופר גל מנכ״ל הדיה שילוט ופרסום, איש העסקים מוטי רון ועוד.

מס. 9 (2)

השף ומגיש הטלוויזיה  מושיק רוט נחת מאמסטרדם היישר לשופינג בקניון גבעתיים, כשהתחנה הראשונה הייתה חנות אופנה למידות גדולות מתאים לי –  men ml. מסתבר שרוט לא זז בלי הסטייליסטית האישית שלו יהלי אביכזר, אותה הקפיץ דחוף לסיבוב קניות, לרגל נסיעתו לברזיל שם הוא הולך לבשל לנבחרת האולימפית של הולנד. רוט עדכן שזוגתו החדשה שירן בן שושן הצעירה ממנו בכמה שנים, נמצאת בחופשת קיץ  בארץ ועוד מספר ימים תחזור ליוסטון שם היא מתגוררת. השופינג יסתיים לאחר שעה עם שלל של 14 פריטים אופנתיים.

מס. 10

השבוע התקיים אירוע ההשקה של שיתוף הפעולה בין חברת "נירלט" לארגון "פתחון לב", במסגרתו על קניית מגוון ממוצרי החברה תתרום "נירלט" ל"פתחון לב" עבור רכישת סלי מזון למשפחות נזקקות. כוכבי הביצה נהרו למרכז "נירלט" בדן דיזיין סנטר, באזור התעשייה של בני ברק, על מנת להפגין את כישורי הצביעה שלהם לטובת תרומה למשפחות נזקקות, כולל הפרזנטור של "נירלט" השחקן והקומיקאי המוערך טל פרידמן, דניאלה פיק המדוברת בימים אלו פחות בזכות אבא ויותר בזכות הרומן הטרנס אטלנטי עם קוונטין טרנטינו, הדוגמנית/שחקנית יעל גולדמן, השחקנית נטע גרטי, הדוגמנית ואושיית האופנה ירדן הראל, סופי טייב אחות של נינט שחווה שבוע לא קל בלעדיה, הזמרת מיכל אמדורסקי, והפתעת האירוע:  ינאי פרישר שבן זוגו אמיר פיי גוטמן מתאושש בימים אלו מהבשורה שהוא בעצם לא חולה בסרטן. כל אלה הגיעו לצבוע לבבות שיעלו למכירה פומבית, אשר תעלה לפרק זמן קצוב באתר נירלט, וכל כולה תרומה ל"פתחון לב".

מס. 11

אדי רדמיין, השחקן זוכה האוסקר ושגריר מותג שעוני היוקרה אומגה, נכח כאורח כבוד באירוע  ההשקה המפואר לרגל פתיחת בית אומגה (HOUSE OMEGA) בריו דה ז'נרו, בברזיל לכבוד האולימפיאדה 2016. רדמיין הגיע מלווה באשתו חנה רדמיין. בין אורחי הכבוד, נכחו גם הנסיך אלברט השני ממונקו והשחקנית  האמריקאית קמיל בל, אשר חלקו כבוד וצעדו על השטיח האדום. בתום האירוע קיבל אדי רדמיין מנשיא אומגה, את השעון החדש של המותג שיגיע לישראל במהדורה מוגבלת, ומחירו  לצרכן בישראל – 33,990 ₪. כמובן מי שיככב בקמפיין שיעלה לקראת החגים בארץ ,הוא אדי רדיימן.

מס. 12

עופר חיות (47) מונה למנכ"ל מלון רימונים גלי כנרת בטבריה, מקבוצת רשת מלונות רימונים. עופר חיות מתגורר במושב רמות, ומגיע עם ניסיון עשיר שנים מתחום המלונאות, ברשת פתאל. כניסתו לתפקיד תהיה במהלך חודש אוגוסט, לאחר חפיפה עם המנכ"ל היוצא מיקי אבני.

מס. 13

1 תגובה

להשאיר תגובה