הטריבונה – רכילות עסקית

אנדי לינדנאוור בכיר מרשת CBS מרשתות הטלוויזיה הגדולות ביותר בארה"ב, וגם חברו הקרוב של דני רופ, ביקר בישראל בשבוע שעבר. רופ שאירח בארץ את לינדנאוור, בחר להגיע איתו למתחם מול החוף וילג' בחדרה, כדי  שיתנסה לראשונה בחייו  לגלוש בבריכת גלישת גלים.

בכירי קניון עופר סירקין בפתח תקווה הזמינו בחמישי האחרון את ילדי הגן מראש העין, "בייבי לאב" והוריהם, שסבלו מהתעללות הגננת כרמל מעודה, ליום כייף ואירוע שכולו נתינה ואהבה. הילדים ומשפחותיהם הוזמנו אל משרדי הנהלת הקניון, ומשם המשיכו למופע פתיחת הקיץ של כוכבת הילדים: "נתי הגעת הופעתי",מופע מוזיקלי מרהיב וצבעוני.

לרגל ט"ו באב שחל ב 16 לאוגוסט, משיקה רשת שעוני ותכשיטי היוקרה Impress (אימפרס), קולקציית תכשיטי זהב משובצים יהלומים,  שעוצבו בהשראת סמלים, אותיות מוטיבים של חג האהבה. על הקולקציה חתומה הסטייליסטית סנדרה רינגלר שעיצבה את הפריטים.

בסוף השבוע נפתחו חגיגות הקיץ, באירוע פתיחת 'לגו פארק ת"א' בגני התערוכה בנוכחות מוריס קאהן הפילנתרופ, שהגיע יחד עם ניניו ל"הנחית" את חללית בראשית מלגו, שיצר אמן הלגו יובל דבורין (בנו של פרשן הספורט דני דבורין), ממאה אלף קוביות לגו במשקל חצי טון, במידות זהות לבראשית המקורית. מוריס קאהן אמנם נושק לגיל 90, אך זה לא מנע ממנו לקחת חלק פעיל בפעילויות אקסטרים לילדים, ואף לא היסס וטיפס על קיר טיפוס ואומגה בחלל. אירחו: מיקי צימט וגיא בסר הבעלים לייב ניישן ישראל מפיקי 'לגו ספייס פארק', איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל ונכחו בכירי התעשייה האווירית, spaceIL וסוכנות החלל הישראלית.  הגיעו גם: ישראל קטורזה עם אשתו סורלה ומשפחתו, אלי פיניש והבן, יעל בר זוהר, ליטל  שוורץ והבת, ליהי גרינר ושני הילדים, מני נפתלי וסימונה, רמי קליינשטיין והבן, אבי נוסבאום והבת, מור סילבר והבן, אנסטסיה אברבוך עם אבא אלכס, דנה גרוצקי ובתה, הדר לוי והבן, אפרת דאום והילדים, מנחם הורוביץ ותחיה ושני נכדיהם, קובי עוז עם הילדים, מיכל אמדורסקי והילדה, יוליה פלוטקין והבן, חיים זנאתי והילדים, מרב מילר והבנים, ינון מגל והילדים, עומרי רוטברד והבן, זוהר ליבה והבן ורבים אחרים. בתמונה מימין: יובל דבורין, מוריס קהאן וגיא בסר.

חניכי מרכז נתניה אזורים של עמותת 'חינוך לפסגות' השתתפו בחמישי האחרון בסדנת שף של רשת מסעדות ההמבורגרים BBB. במסגרת הסדנה הכינו ילדי העמותה, בהנחיית השפים של הרשת, ארוחת המבורגר אישית, בליווי הסברים על תזונה בחמישה צבעים וההבדלים בין צבע לטעם ובאמצעות משחקים, חידות, ציור עם מזון ועוד מגוון פעילויות והפעלות מעניינות.

למעלה מ-800 תורמים הגיעו במוצ"ש לאירוע "מסיבת קיץ של כוכבים" אותו ארגנה עמותת שניר, העוסקת בקידום שוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות. האורחים הופתעו לגלות שמי שמגיש את המשקאות על הבר הם אמנים, מפורסמים, פוליטיקאים ואנשי עסקים ביניהם: ליהיא לפיד ובנה ליאור, שביט ויזל, נועם פרוסט, ח"כ יועז הנדל,  המנטור אלון אולמן, ניר שרצקי מבעלי איתוראן, הדוגמנית  סופיה מצ'טנר ובן זוגה הדוגמן תומר טליאס, סיגל שחמון, ועוד רבים אחרים.

בין מארגני האירוע "מסיבת קיץ של כוכבים" של עמותת שניר, היה גם עו"ד יואב פלאטו שרון, שהינו חבר בועד המנהל של העמותה, העוסקת בקידום שוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות, והינו גם הבעלים של דיזנגוף סנטר, לאחר פטירתו של אביו סמואל פלאטו שרון. לארוע הוא הגיע עם אמו אנט פלאטו-שרון וזוגתו מזה שנים אילונה מילאנו.

ביום שני הגיעה יו"ר הימין החדש ושרת המשפטים לשעבר איילת שקד, לקפה גרג סניף בקניון עופר הקניון הגדול בפ"ת, שם נפגשה עם נשיאת בית המשפט העליון לשעבר מרים נאור.

התאחדות תעשייני היהלומים בישראל העניקה באירוע חגיגי את תואר יקיר תעשיית היהלומים ל-12 נבחרים מקרב בכירי התעשייה. האירוע נערך בתיאטרון היהלום בר"ג עם אורחי הכבוד אלי כהן שר הכלכלה והתעשייה, אופיר מורד משנה למנכ"ל בנק מזרחי-טפחות וראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן. שר הכלכלה והתעשייה ח"כ אלי כהן בירך את הזוכים ואמר בדבריו: "ענף היהלומים בישראל נהנה ממוניטין בינלאומי ומהווה מרכיב חשוב בייצוא של מדינת ישראל. בכוונתי לקדם כלים שיסייעו לענף לחזור למסלול צמיחה ולשמר את מעמדו הבינלאומי."

בעוד חודש בדיוק תינשא כוכבת הריאליטי והדוגמנית בר זומר, לבן זוגה אביב כהן ורגע לפני החתונה המרגשת, התאמנו השניים על הלוק שלהם כחתן וכלה, במסגרת צילומי Trash The Dress שהתקיימו במגנום בר בנמל ת"א. עשרות מגנומים, ליטרים של שוקולדים צבעוניים וקילוגרמים של סוכריות ושברי עוגיות, התעופפו לכל עבר במסגרת הצילומים הסופר כיפיים, שגרמו לרגע לחתן ולכלה העתידיים להרגיש ממש כמו ילדים. בר לבשה לצילומים שמלה של עידן כהן, המעצב שגם עתיד להלביש אותה ביום חתונתה, לבר שלום, לשמלה פחות.

פיליפס ישראל, מובילה עולמית בטכנולוגיות בריאות, אירחה משלחת של 10 נציגים בכירים של ממשלת אתיופיה, באתר החברה בחיפה ואת מייסדי JerWay, אשר הוקמה על ידי חמישה ישראלים יוצאי אתיופיה. את הביקור הוביל דורון בר-נתן, מנכ"ל מרכז הפיתוח והייצור של פיליפס בישראל. במהלך הביקור, חברי המשלחת סיירו באתר הייצור והפיתוח של פיליפס, ונחשפו לטכנולוגיות הבריאות המתקדמות והחדשניות של החברה, המסייעות כבר היום לשפר את חייהם של 2.2 מיליארד איש ברחבי העולם. בין חברי המשלחת היו: השגריר דוואנו קדיר ראש מטה שר החוץ וראש המשלחת; ג'מאל באכר סגן השר לחדשנות וטכנולוגיה, שאמאבו פיטאמו מנכ"ל אגף המזרח התיכון במשרד החוץ האתיופי, רטה אלמו נגה שגריר אתיופיה בישראל ונציגים נוספים. המשלחת לוותה על ידי מייסדי חברת JerWay המתמקדת בפעילות עסקית המניבה ערך חברתי אינהרנטי ואחראית על הזמנה ואירוח המשלחת בישראל. במפגש השתתף אבירם סושרד מנכ"ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל, האחראי על המכירות לשוק הישראלי ולשווקים בינלאומיים. בתמונה מימין: השגריר דוואנו קדיר, ראש מטה שר החוץ האתיופי, שאמאבו פיטאמו מנכ"ל אגף המזרח התיכון במשרד החוץ האתיופי אבירם סושרד מנכ"ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל, סלאמוויט דאוויט מנכ"לית הסוכנות האתיופית לקשרי תפוצות, רטה אלמו נגה שגריר אתיופיה בישראל, ג'מאל באכרסגן השר לחדשנות וטכנולוגיה ודורון בר-נתן מנכ"לPhilips Medical Systems Technologies.

אגם בוחבוט משיקה שיר נוסף לאלבומה "לימונדה" בקצב אפריקאי מקפיץ, כשמאחוריה עומדים היוצרים המוכשרים של השיר: משה פרץ, אבי אוחיון ורותם כהן. השיר יוצא בתזמון מושלם לאחר שנבחרה לשיר את "אקונה מטטה" בסרט "מלך האריות" של דיסני, כך שהקצב האפריקאי מוכר ומתאים כמו כפפה לידה של בוחבוט. הקיץ אגם לא נחה לרגע, וממשיכה את ההצלחה המסחררת שהחלה על השטיח האדום, בפרמיירה של מלך האריות בלונדון, מנחה בתוכנית THE BOX בערוץ KIDZ, כיכבה בקמפיין של always, משחקת בתוכנית שתעלה בקרוב "חדר בריחה" ועד לתפקיד ראשי בהצגת חנוכה רובין הוד.

רשת מסעדות בלאק של השף צחי בוקששתר ואיש העסקים איציק אדרי, השיקה השבוע שיתוף פעולה מחודש ומוצלח, עם ביסלי אסם בניצוחו של השף צחי בוקששתר, מבעלי הרשת. במסגרת שיתוף הפעולה אסם, משיקה שני טעמים מיוחדים תחת מותג ביסלי, בהשראת מנות הדגל של הרשת, ובמקביל ברשת המסעדות יגישו בתקופת הקמפיין מנה של המבורגר, ומנה של כנפיים עם שילובי ביסלי. באירוע ההשקה שהתקיים בערב בבלאק סינמה סיטי בגלילות אמר שף צחי בוקששתר: "הרעיון של אסם לפתח ביסלי עם טעמי המבורגר הוא נפלא. מאז השקת שיתוף הפעולה הראשון בינינו לבין ביסלי, סועדים רבים ביקשו מנות עם ביסלי, והחלטנו להיענות לדרישה. עוד נכחו באירוע שולי ואיציק אדרי, מבעלי רשת Black, גלית מילוא מנהלת חטיבת החטיפים באסם ועוד. בתמונה מימין: זהבה מרטינוביץ' מנכ"לית חטיבת החטיפים באסם, ושף צחי בוקששתר מבעלי רשת בלאק.

נשיא האיגוד לכירורגיה פלסטית ד"ר מון הגיע ארצה לביקור כאורח של חברת סלע מדיקל הישראלית-בינלאומית, העוסקת בהפצה של מכשור במגוון תחומי הרפואה בתחום הנוירו רדיולוגיה פולשנית [צנתורי  מח], הכירורגיה והאסתטיקה הרפואית מהגדולות בארץ. קרן סלע מנהלת חטיבת האסתטיקה בחברה נשאה דברי פתיחה בשבח פועלו של ד"ר מון, הנחשב כפורץ דרך בתחום הכירורגיה הפלסטית, והודתה למשתתפים שהגיעו לכבד את המעמד. נשיא האיגוד הרצה בפני פורום של כ-90 רופאים בכירים בתחומי הרפואה הכירורגית והאסתטיקה הרפואית, אודות החידושים וההתפתחויות בטיפולי מתיחת פנים  ללא צורך בניתוח פולשני באמצעות טכנולוגיית חוטי מינט, המגיעה היישר מקוריאה, הנחשבת כמעצמה עולמית מתקדמת בעולם הטיפוח והיופי. הטכנולוגיות החדשות מציגות  חוטים אלסטיים, חזקים יותר וגמישים, המסוגלים לחולל שינוי מהותי ובעל אפקט דרמטי כשל מתיחת פנים קלאסית. לצד ד"ר מון נוכחה גם הדרמטולוגית הבכירה ד"ר מרינה לנדאו. בתצלום מימין לשמאל: ד"ר מון, הדרמטולוגית ד"ר מרינה לנדאו ומר מייק בייק נציג חברת הנס העולמית.

לקוחות שנקלעו השבוע לסניף הדגל של רשת אביבי מטבחים בראשון לציון, הופתעו להיתקל במקום באופירה וברקו, שלא הגיעו לרכוש מטבח חדש, אלא לשדר משם את תכנית הספורט היומית שלהם, לרגל חגיגות היובל לפעילותה של רשת אביבי מטבחים. בתמונה מימין: אופירה אסייג, יוני אביבי (הבן), אייל ברקוביץ, יצחק אביבי הבעלים של אביבי מטבחים ואישתו צביה.

שלום שמחון יו"ר דירקטוריון תיירות נוף גנוסר ולשעבר שר החקלאות, הגיע עם אישתו דר' אורנה שמחון מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך למסיבת הקיץ הכי ישראלית על שפת הכנרת, שהתקיימה במתחם בריכת השחייה במלון נוף גנוסר, המלון הקיבוצי הראשון שהשיק את הקיץ. למסיבה הגיעו אורחים מרחבי הארץ, אנשי תקשורת, סוכני תיירות, מפיקים, תיירנים ומכובדים. רוני מנור מנכ"ל תיירות נוף גנוסר, ציין כי מפלס הכנרת עלה ואיתו מפלס מצב הרוח והנופשים הרבים. אורחי המסיבה נהנו מהופעה של משה להב הטיש הגדול, עם מחרוזת ישראלית מקפיצה, מטעמי השפים בסגנון שוק, ומשקאות כיד המלך. בתמונה מימין: אורנה ושלום שמחון, מיכל ורוני מנור.

פרמייר ים המלח השיקה השבוע לראשונה בישראל במסעדת הולה בתל אביב, מכשיר אנטי אייג'ינג לטיפול ביתי: NUNA. פיתוחו של NUNA ארך למעלה משנתיים, ועליו אמונים מהנדסים יוצאי הטכניון, אשר עומדים בחוד החנית של תעשיית ההיי טק העולמית. בשל כך זכה NUNA לדירוג הגבוה ביותר הניתן למכשיר ביתי: דירוג הבטיחות והיעילות הגבוה ביותר והמאושר ע"י ה-FDA  האמריקאי  כמכשיר רפואי – FDA CLASS II (תו תקן רפואי עולמי).. שחר יובל בעלים ומנכ"ל פרמייר מסר: "זהו מכשיר אנטי אייג'ינג מתקדם לשימוש ביתי, בעל תוצאות מידיות נראות לעין, וארוכות טווח. המכשיר הינו ללא כאבים, ללא פעולות פולשניות, ללא הזרקות, תוצאות נראות לעין החל מהטיפול הראשון, קל ונוח לנשיאה ולשימוש, היקף השקעה בפיתוח המכשיר: למעלה מ 2.5 מליון ₪. בתמונה: יובל שחר מנכ"ל פרמייר וענת אזרד מנהלת מותג מכשור רפואי פרמייר.

מנכ"לים, אנשי עסקים ובכירי ענף המסעדנות בישראל הגיעו להתארח אצל האחים שלמה ודני זיגרייך, בעליה של חברת מילניום מרקטינג, יבואנית המותג ארקוסטיל בישראל. השניים קיימו בתחילת השבוע את קוקטייל הפתיחה של תערוכת החידושים המסורתית של החברה, לקראת ראש השנה, וחשפו את מהלך שילוב הכוחות עם השף טום אביב, בהשקת סדרת סכינים בעיצוב יפני מסורתי. באי התערוכה נהנו מתפריט מיוחד שכלל מטעמים רבים ממסעדת "קוקו במבינו" של השף טום אביב, שהגיש את המנות על כלי הגשה של ארקוסטיל, ואף הדגים חיתוכים באמצעות סדרת הסכינים החדשה הנושאת את שמו. בתמונה: האחים דני ושלמה זיגרייך עם השף טום אביב ומשפחתו.

גיא גמזו שף ובעלים של רשת NUNUNU השיק חנות פופ- אפ של הרשת, המיועד לפעול לכל אורך הקיץ בקניון עזריאלי תל אביב. בפופ -אפ יוצעו הלחמניות המוכרות של הרשת, לצד אופציות חדשות ומפתיעות, כמו לחמנייה מתוקה במילוי אלפחורס וקרם מסקרפונה וריבת חלב. אופיר אורן מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב הגיע לטעום את הלחמניות המדוברות ובירך את גמזו על פתיחת הפופ- אפ בקניון.

בצהריי יום חמישי האחרון התקיים אירוע השקת מותג גבינות הפרימיום הטבעוניות The Nuts Chef  במסעדת משק ברזילי.בנוה צדק. האירוע כלל בראנץ' ומבחר מנות שף ייחודיות וטבעוניות,  שהוכנו במיוחד לאירוע ע"י דן שורר הבעלים של The Nuts Chef ועמרי סיבול, שף מסעדת משק ברזילי. נכחו באירוע: דן שורר הבעלים של The Nuts Chef, עמרי סיבול  שף מסעדת משק ברזילי, ארבל שירן מנכ"ל רשת ניצת הדובדבן, אדית לייבוביץ-אשכנזי מנהלת הרכש של ניצת הדובדבן ואורחים אחרים.

כמו בכל אתר מוביל ברחבי העולם, גם בקייקי כפר בלום מתחדשים כל העת. השבוע הוצב בכניסה לאתר מיצג מרהיב שיקבל את פני הבאים. בימת המיצג מיועדת לצילומי מזכרת מהאתר. ראשונים להצטלם הגיעו מנהלי האתר,גיא ירמק מנכ"ל קייקי כפר בלום, עדי כהן ממלא מקום מנכ"ל, אייל גרינוולד מנהל השיווק ודודיק אלגרבלי מנהל התפעול. בקרוב יושק קמפיין צילומים סביב המיצג, ובין המשתתפים שיצטלמו יוגרל פרס מפנק.

בעקבות שיתוף פעולה עם עמותת 'רחשי לב', המסייעת לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, הגיעו השבוע אלן ושושנה טלר, הבעלים והמנכ"ל של משחקי חברת הקובייה (יבואנית משחקי הקופסא קטאן, שם קוד, דיקסיט ועוד רבים), לצד עובדי החברה, אל המחלקה ההמטו-אונקולוגית לילדים בתל-השומר ליום מיוחד של משחקים, חלק ממכלול פעילות הקיץ של עמותת 'רחשי לב'. צוות החברה הקים במחלקה עמדות משחק, שיחקו לאורך היום עם הילדים, לימדו אותם טכניקות ואסטרטגיות משחק, ואף השאירו בסיום עשרות משחקים במתנה לילדי המחלקה.בתמונה: אלן ושושנה טלר עם בנות שירות לאומי שהתלוו אליהם.

בטקס מכובד ורב משתתפים, חנכה חברת התרופות "תרו"TARO  חיפה את המרלו"ג (מרכז לוגיסטי) החדש והמתקדם. מדובר במרלו"ג ענק שישמש לאחסון חומרי אריזה ומוצרים מוגמרים. המבנה המשוכלל מתנשא לגובה 20 מ' ומשתלב בסביבה. איתמר כרסנטי, מנהל אתר תרו חיפה, שיבח את כל העוסקים במלאכה. איציק ברוך סמנכ"ל טכני בתרו ומי שהיה אמון על הפרויקט, אמר גם הוא דברי תודה לקבוצת שמיר, החברה שביצעה את בניית הפרויקט. משה שרשוב ויוסי רודה בעלי החברה ליוו את הפרויקט באופן אישי יחד עם רושדי שניהל את הפרויקט  ועלי עפאן מנהל העבודה בשטח. בתמונה: עלי עפאן, איתמר כרסנטי, משה שרשוב, רושדי ואיציק ברוך.

מיכל אמדורסקי הגיעה בשבוע שעבר למתחם השלג החדש 'משחקי השלג', בהיכל הקרח בחולון, עם הבנות ארייה ונינה,  והפגינה כישורי החלקה מעולים. כשארייה בתה הקטנה התלהבה ממתחם השלג הקריר, נינה אחותה החליקה להנאתה על משטח הקרח הסמוך עם הבן של השחקנית טלי אורן.

יקבי כרמל המשווקים בישראל את מותג הוודקה האמריקאי Tito's handmade Vodka,  משיקים מיזם פילנטרופי בשיתוף עם מרכז "נא לגעת", במסגרתו יקדמו סדרת מופעי מוסיקה בחושך, בהשתתפות אמנים מובילים, וכן אמני סטנד-אפ חירשים. במהלך המופעים יימכר קוקטייל DARK TITO'S, וכל ההכנסות ייתרמו  לטובת הפרויקט. לאירוע ההשקה הגיעו רן אסא מנהל השיווק של יקבי כרמל, אורן יצחקי מנכ"ל מרכז נא לגעת וכן שגריר מותג הוודקה הבינלאומי הירמן אסנדי, מי שזכה בתחרויות בינלאומיות ברחבי העולם, מאוסטרליה ועד דובאי. בתמונה: רן אסא מנהל השיווק של יקבי כרמל, הירמן אסנדי שגרירהמותג וודקה טיטוס ואורן יצחקי מנכ"ל מרכז 'נא לגעת'.

חברת דייסון השיקה השבוע בישראל שני מוצרים חדשניים לניקיון יסודי של הבית, שפותחו בזכות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק, והם מהווים את עתיד הטכנולוגיה לטיפוח הבית, בהיותם  נותנים פתרון כולל לבעיית "זיהום האוויר התוך מבני". שני מוצרים החדשים לשמירה על בית נקי: מסנן האוויר Pure hot + cool ו- ושואב האבק האלחוטי V11 . המסנן מחובר לאפליקציה חכמה המאפשרת בדיקה של האוויר שאנו נושמים מחוץ לחלל החדר באוויר הפתוח, בתוך החדר ואת השינוי כתוצאה מהשימוש במכשיר הפועל. Dyson V11 שואב האבק החדש של Dyson משתמש באלגוריתם ייחודי הלומד כיצד פועל המכשיר. פיתוח שואב האבק האלחוטי V11 כלל יותר מ-32,500 חלקי אב-טיפוס ו- 315 מהנדסים. בתמונה מימין: דידי אשנר מנכ״ל ב.נ.ז.כ סחר, צבי כהן דירקטור ב.נ.ז.כ סחר, ליאור ראובן סמנכ״ל המכירות והשיווק של ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של דייסון בישראל.

הדוגמנית המצליחה שביט ויזל חתמה לשנה הקרובה לככב כפנים החדשות של המותג עמנואל, בקמפיין נרחב שיעלה בשילוט ובדיגיטל שביט ויזל בת 29 מקיבוץ בארי היא מלכת היופי של ישראל לשנת 2010 ומאז אחת הדוגמניות המובילות בישראל. ויזל מלכת הRUNWAY הנצחית של ישראל מסכמת את השנה הטובה ביותר בקריירה שלה שנפתחה בערב הגאלה של שבוע האופנה בניו יורק, כאשר היא מככבת על מסכי הטיים סקוור בתערוכה של צלם האופנה המוביל אייל נבו ומסתיימת בבחירתה של שביט להיות הפרזנטורית של רשת האופנה ׳עמנואל׳. השנה עשתה גם את טבילת האש הראשונה בטלוויזיה במסגרת תכנית לייפסטייל לקשת 12 לצד נועה תשבי, ומבטיחה שזו רק ההתחלה.

חברת קולנוע חדש, בעלת רשת ההנעלה והתיקים WESHOES סימנה את תחום המזוודות, תיקים וארנקים כתחום מבוקש ואטרקטיבי, ועל כן הרחיבה את פעילותה, עם כניסה של מותגים בינלאומיים ומקומיים, על ידי רכישת חברת דיאנה בכ- 8 מיליון שקלים. בין המותגים המובילים שעשו את כניסתם לרשת, הוא מותג המזוודות הצרפתי DELSEY ולרגל השקתו בישראל, אירחה רשת WESHOES בבעלותם של עמוס ומיכאל הורוביץ, את הגברת ריין ג'נבייב (REINE GENEVIEVE ) מנהלת השווקים הבינלאומית של DELSEY. ריין העבירה הדרכה למנהלי המכירות ברשת והרצתה על החידושים, הצלחת המותג בעולם ונתוני מכירות העולמיים. נכחו בארוע: זוהר בן זינו מנהלת השיווק של המותג, ריין ג'נבייב מנהלת השווקים הבינלאומית של DELSEY ומיכאל הורביץ משנה למנכ"ל.

בשבוע שעבר קניון עזריאלי מודיעין ערך, זו השנה השלישית ברציפות, את אירוע פסטיבל הבירה והפוד טארקס המסורתי של הקניון. במסגרת הפסטיבל הוצעו למעלה מ- 40 סוגי בירות מכל העולם, משאיות פוד טראקס שונות אשר הציעו מבחר סגנונות אוכל רחוב והופעות חיות של הרכבי מוזיקה ייחודיות שסחפו את הקהל. לפסטיבל הגיעו כ- 8,000 אורחים, ביניהם: שביט ויזל, שני גולדשטיין, עדי כרמלי, עומר גורדון, ג'וזי זירה, מריה דומרק, שירן סנדל, אסף גורן ועוד ונמכרו למעלה מ- 10,000 כוסות בירה. האירוע נערך בנוכחות בכירי עזריאלי: אייל חנקין מנכ"ל הקבוצה, ארנון תורן מנכ"ל הקבוצה, רן גורן סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של הקבוצה, צביקה רוזנטל מנכ"ל עזריאלי מודיעין, אופיר אורן מנכ"ל עזריאלי תל אביב, רינה טל מנכ"לית עזריאלי אילון, עדי קרום מנכ"לית עזריאלי ראשונים, אייל ג'רבי מנכ"ל עזריאלי שרונה, יורם פיק מנכ"ל עזריאלי ירושלים, שחר טביב מנכ"ל עזריאלי הנגב, אייל סקוזה מנכ"ל עזריאלי גבעתיים, אבי שומר מנכ"ל צומת ספרים, סם ניזרי מנכ"ל אלדו וספרינג, דדי ריזל מנכ"ל ועידת הקניונים ורשתות המסחר. בתמונה: ארנון תורן, סם נזרי וצביקה רוזנטל.

תגובות

להשאיר תגובה