בכירי קבוצת  ברימאג השיקו יחד עם בכירי המותג הקוריאני LG, אשר הגיעו במיוחד לישראל, לרגל השקת  ליין חדשני  של מכונות הכביסה LG. ההשקה נערכה במלון רויאל ביץ בתל-אביב, במסגרתה נחשפו  מכונות הכביסה החדשניות של המותג, בין החידושים נחשפו במייצג מיוחד:  מכונה  המסוגלת לכבס בו זמנית שתי תכניות כביסה שונות ומכונות כביסה המופעלות מרחוק באמצעות אפליקציה הנמצאת בסמארטפון ונשלטת באמצעות ה-WI-FI.

unnamed

בשישי האחרון התייצבו בהיכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן בתל אביב, מאות אורחים, חברים ומוזמנים מהארץ ומחו"ל, לטקס הפתיחה החגיגית של המבואה ע"ש מירי שטרית ז"ל, בתם של השר וח"כ לשעבר מאיר שטרית ורעייתו רותי. בין המשתתפים באירוע נכחו האלוף במי"ל מר יואב גלנט- שר הבינוי והשיכון, מר רון חולדאי, ראש עיריית ת"א, יו"ר המחנה הציוני מר בוז'י הרצוג, ח"כ עמיר פרץ, אוולין ופייר בסנינו, דוד אפרתי, אסנת ויעקב פרי, ליאון רקנאטי, דוד וברוריה ויסמן, מיקי צלמאייר, מנהלה המוסיקלי של התזמורת הפילהרמונית הישראלית, מאסטרו זובין מהטה ורבים אחרים, שאף נשאו נאומים אישיים לזכרה של מירי שטרית על במת האירוע. כמו כן התקיימה במסגרת האירוע, הופעה מיוחדת של הפסנתרן והאמן דוד שטרית, בנם של רותי ומאיר שטרית, שהקדיש כמה שירים לזכרה של אחותו מירי ז"ל. פתיחת המבואה ע"ש מירי שטרית, היא מפעל הנצחה נוסף בסדרת מפעלי הנצחה ייחודים שהוקמו לזכרה של מירי שטרית ז"ל בידי משפחתה האוהבת.

1

המרכז הראשון של רשת "הדסה מדיקל" – מרכזים רפואיים בפריסה ארצית, הושק השבוע באירוע פתיחה חגיגי בבית גיבור ספורט, במתחם הבורסה ברמת גן. בהשתתפות סילבן שלום השר לשעבר, יורם דבש נשיא הבורסה ליהלומים, מרסי נתן נשיאת ארגון נשות הדסה העולמי בדימוס, משה לוי גיבור ישראל, דני אנגל מנכ"ל הרצליה מדיקל סנטר, אוליאל ציון משנה למנכ"ל מכבי, הנהלת הדסה וחברים נוספים. נשאו דברים מנכ"ל הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין ויו"ר מועצת המנהלים של הדסה, אבי בלשניקוב  שאמר: "המילים גילוי מוקדם הן המפתח לכל. גם אני מנפגעי המחלה.איבדתי את רעייתי שחלתה בסרטן לפני 10 חודשים. הגילוי המוקדם הוא שם המשחק, החוכמה, היוזמה והדבר הנכון. וזו המצווה היומית שלך פרופ' רוטשטיין".

2

 

שרת המשפטים התארחה בסוף השבוע האחרון במפגש הסיום של התכנית להכשרת דירקטורים בכירים ב"להב פיתוח מנהלים" בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, בניהולו האקדמי של פרופ' יוסף גרוס. באו לברך אותה ולקבל את פניה פרופ' משה צבירן, דיקאן הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, פרופ' יוסף גרוס המנהל האקדמי של התכנית להכשרת דירקטורים בכירים בלהב פיתוח מנהלים, ורו"ח איריס שטרק שותפה מנהלת ב"שטרק את שטרק רו"ח".

3

מרכז  רוגובין פדרמן סינמה סיטי נתניה מתרחב עם פתיחת סניף של YOLO רשת חנויות למתנות פופ וציוד לבי"ס . לרגל הפתיחה הגיעה לברך את יעל יגלום בעלים משותף ומנכ"לית YOLO גיל פדרמן מבעלי מרכז רוגובין פדרמן סינמה סיטי נתניה. הסניף נפתח במתחם הכולל עשרה בתי קולנוע ו- 2 אולמותVIP  לצד של מסעדות וסניפים של רשתות מזון גורמה מובילות .

גיל פדרמן ויעל יגלום צילום יחצ

השבוע אירח יעקב גבאי מנכ"ל ובעלים רשת האופנה "דיסקרט", המונה למעלה ל-60 סניפים ומייצרת הכל כחול-לבן, אירוע השקה חגיגי בסניף הדגל של רשת האופנה "דיסקרט" בקניון איילון ברמת גן, לרגל השקת קולקציית קפסולה ראשונה לרשת, בעיצובה של שירלי בוגנים, פרזנטורית הרשת מזה 5 עונות. גבאי דיבר על השתתפותו בוועדה בכנסת לפני מספר ימים בנושא ייצור ישראלי למדי משטרת ישראל, נושא עליו הוא נלחם ואף הוביל לשינוי התקנון בכדי לאפשר ליצרנים הישראלים כולל הוא עצמו, לתת דריסת רגל בו. שירלי בוגנים, פרזנטורית הרשת והדוגמנית המובילה, סיפרה בהתרגשות על תהליך העבודה על הקולקציה החדשה בשיתוף עם המעצבת הראשית של הרשת אינגה קנייבסקי, וחשפה את תהליך בחירת הבדים, ההדפסים והצבעים שמתחברים לסגנונה האישי והחיבור שלה עם הקיץ. לאירוע הגיעו גם חיה פינקל מנהלת השיווק רשת דיסקרט, דקל גבאי הסטייליסטית של החברה, לצד מעצבי דיעה ואנשי תקשורת שונים.

4

רשת "משקפיים בשינקין" השיקה השבוע את מותג המשקפיים Tomas Maier המיוצר באיטליה, שעשה לעליה לישראל, בנוכחות גלי וידר מנהל המכירות של תומאס מאייר בארץ, לצד תומר ירון, הבעלים של רשת "משקפיים בשינקין" המוכר קולקציות ופיסים מיוחדים אותם ניתן למצוא רק בחנויות שלו מהמותגים המובילים בעולם. הדוגמנים והדוגמניות שנוכחו במקום, היו כולם אושיות אינסטגרם משהשורה הראשונה, כמו ויקטוריה קוז׳ליוק, זיו שליט, איתי נמרוד כהן , ויקטוריה קוז׳ליוק, דימה טליאנסקי ומתת סויסה. תומר הינו יבואן נועז דגמי משקפיים ממותגים ומקומות שונים ביניהם: אוסטרליה, יפן, פורטוגל, שאינם תמיד מסחריים אלא פאשניסטיים ותיאטרליים, דגמים כאלו שחנויות אחרות לא ממהרות לייבא. חווית הקנייה בחנות "משקפיים בשינקין" הינה ייחודית, כיון שבחנות ניתן ליהנות מבר משקאות חמים ומשקאות משכרים, לצד אופטומטריסט צמוד.

5

 

 

פרמיירה חגיגית נערכה השבוע בסינמה סיטי לסרט "סיפור אהבה ארץ ישראלי ה מספר את סיפור אהבתם של אשת התיאטרון פנינה גרי ועלי בן צבי ז"ל, בנו של יצחק בן צבי, נשיאה השני של מדינת ישראל. בחוגגים, שחקני הסרט אביב אלוש, עדי בילסקי, ומאיה ורטהיימר, שרק נישאה בשבוע שעבר. עוד הגיעה ראומה וייצמן, אלמנתו של עייזר וייצמן ז"ל, זאב בילסקי ראש עירית רעננה שהוא אביה של עדי, השחקנית הראשית, מרינה מקסימיליאן ששרה את שיר הנושא, השחקן אילן דר, שהוא חבר המשפחה ועוד חברים, אנשי עסקים ומוזמנים.

6

הספא של רונית רפאל במלון מרטינז בקאן הפך ליעד עלייה לרגל לקראת אירועי השטיח האדום של פסטיבל הסרטים בקאן. סלבס בינלאומיים הגיעו לטיפולים, והשנה רונית הזמינה גם שגרירות יופי ישראליות למסיבות הנוצצות, שעשו את כל טיפולי היופי בספא של רונית ובראשן אסתי גינזבורג, קורל סימנוביץ ונטע אלחמיסטר. בין הבינלאומיות שהגיעו לטיפולים, נראו אווה לנגוריה, אנדי מקדואל, אליזבת מוס ועוד.

7

חברת אופל יצאה בקמפיין לקידום רכב מדגם אדם, גרסת המיני האופנתית של החברה. לצורך הקמפיין גייסה החברה עשר אושיות רשת מובילות ביניהן הדוגמניות המובילות טיטי איינאו, נטלי דדון וקסניה טרנטול. במהלך הצילומים הולבשו הבנות בצבעים נועזים התואמים לצבעי הדגמים שצולמו. הצילומים התקיימו ברחבי קניון האופנה החדש- fashion mall מבית גינדי.  הגיעו במהלך הצילומים לביקור על הסט: חזי שייב, מנכ"ל אופל ישראל ואבי זמיר, מנכ"ל גינדי TLV.

8

ביום רביעי האחרון, "וראייטי" ישראל ציינה 50 שנה של עשייה ברוכה, למען ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים. כמיטב המסורת, התגייסה "רשת" למען ילדי וראייטי בערב התרמה חגיגי ומרגש. השנה הנחו את הטקס מיכאל אלוני ומלי לוי בשידור חי בערוץ 2 מאולם הסינמה סיטי בגלילות. במשדר התארחו מיטב אומני ישראל, שהתרגשו יחד עם ילדי וראייטי וביניהם: עידן רייכל, מירי מסיקה, שלומית שבת, משה פרץ, עדן בן זקן, ספיר סבן, נועה קיריל, אביאור מלסה ועומר אדם. בראש וראייטי ישראל עומדים: עו"ד אורי סלונים-יו"ר, אודי אנג'ל-נשיא וריקי אריאל-מנכ"ל, המרימים לחיים בערב ההתרמה עם יקבי כרמל.

9

ליאור פריטי מנהל מועדון הגולף בקיסריה אירח השבוע כ-120 אנשי עסקים וספורטאים, שהתייצבו במועדון כדי להשתתף בטורניר צדקה מיוחד של הקרן לחקר הסרטן וקבוצת מאיר, יבואנית מותג וולבו בישראל. בין אורחי הטורניר, הנערך במועדון שנה שנייה ברציפות, שהתגייסו ונרתמו הגברת המחקר למלחמה בסרטן היו: מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, אליעזר שקדי, מפקד חיל האוויר ומנכ"ל אל על לשעבר, ראובן אבלגון, בעל השליטה והיו"ר של רוסאריו קפיטל, מודי כידון, מרקו בלבול, מאמן נבחרת ישראל הצעירה, אייל ברקוביץ, כדורגלן לשעבר, בעלים של קבוצת הפועל ראשון לציון ופרשן כדורגל, טל בן חיים ויוסי בניון שחקני מכבי תל אביב ואחרים רבים. עו"ד תמיר גילת יו"ר הקרן לחקר הסרטן שיזם את התחרות ציין: "תסתכלו עלי – מסתובב כאן ומשחק גולף, אפילו שאני לא כזה שחקן טוב, אבל אני בסדר – וזה הכול בזכות המחקר".

10

אירוע השקה יוקרתי של מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי ETAM נערך השבוע בקניון איילון, לרגל חגיגות 100 שנים למותג בנוכחות אורחים רבים, בנוכחות שגיב שקד מנכ"לית etam. נטלי לוי בת זוגו של דודו אהרון התייצבה כאן לעבודה ראשונה, הודא נקש שורדות ותיקה מעונת הונדורס פגשה את ניקולה וורד השורדת החדשה בעונה שתחל ביום ראשון והעניקה לה טיפים איך להאריך את 15 דקות התהילה.

11

בשבוע שעבר נערכה ההשקה החגיגית של מסעדת סושי-מן בקניון עזריאלי חיפה, בניהולם של אנשי העסקים חיים ושירן פיטרו, המתכננים גם פריסה ארצית בהמשך. לארוע הגיעו 400 איש שפונקו במגוון מנות של סושי, סלטים, מנות ווק וקינוחים מהמטבח האסיאתי. במהלך הערב הגיע הרב אריה סוויסה לטקס התקנת מזוזה, ונשא ברכתו להצלחת העסק. בין האורחים נצפו: עופר שביט מנכ"ל עזריאלי חיפה, ירון ספיר מנכ"ל עזריאלי אתא, עו"ד שרין סולן, עו"ד לימור מגן ובן זוגה יוסי פלד, ליאת ואשר אוטמזגין, עו"ד אושרי שלוש ורעייתו רימון, בלומה רקוביצקי, עו"ד רונן לייבוביץ' עוד. סושי-מן היא המסעדה האסיאתית היחידה בארץ בכשרות בד"צ בית-יוסף.

12

כחלק מהכנות לביקורו של הנשיא טראמפ בארץ, הגיעו אנשיו לחנות הרהיטים היוקרתית Harmony אשר במרכז ירושלים, לקנות כלים יוקרתיים עבור אירוחו בבית הנשיא. אנשי הנשיא בחרו כלי הגשה וסכו"ם יוקרתי של חברת Arcosteel איתם יסעדו בארוחה. למרבה ההפתעה, צבע הסכום הנבחר היה דווקא כסף, ולא זהב. גם סט ספלי הקפה שנבחרו עוטרו בפס כסף תואם.הכלים נבחרו כבר ביום חמישי שעבר, אך מאחר והמלאי הקיים בחנות לא הספיק, נערכו בחברת ארקוסטיל וסיפקו בזריזות את המלאי החסר לחנות בירושלים.

מורן אייזנשטיין, בעלת אתר ודף הפייסבוק Emush, הגיעה בסוף השבוע לחופשת בטן/גב ב"מלון מטיילים הוילג'" נהר הירדן.  מורן, מצוידת בילדים, משפחה ובגדי ים, פגשה את מנהלת המלון תמי מור-יוסף, וגם תפסה הרבה שמש אביבית ושאר פינוקים

13

נחום ביתן מבעלי רשת "יינות ביתן", ויוסי ביתן המשנה למנכ"ל, השיקו השבוע באירוע חגיגי, סניף נוסף לפורמט השוק בגוש דן, הפעם בקניון איילון, בהשקה של כ-8 מיליון ₪. הטכס כלל התקנת מזוזה על ידי רב הרשת הרב ברדא. את האירוע כיבדו בנוכחותם: ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי ובכירי יינות ביתן, מנהלי הסניפים ולקוחות הרשת.הסניף ממוקם בקניון איילון ויחליף את סניף מגה הקיים בקניון. בסניף יושק שרות VIP -"קניות עד הרכב" במסגרתו נציג הרשת יסייע עם הקניות עד לרכב, בין אם בסיום הקניות או אחרי הסיבוב בקניון-בהתאם לדרישת הלקוח.

14

המעצב ירון מינקובסקי בחר בפנים חדשות לקראת הפקת אפנה של חג השבועות, והפעם עם קריצה קטנה לשווקים בחוץ לארץ. אומה תורמן הישראלית בדמותה של אלה פרולוב (19) מרעננה ונעמי קמפבל בדמותה של לימור טדלה (18) מקרית מלאכי, שתיהן עושות צעדי ביכורים בעולם הדוגמנות,  נבחרו לעטות עליהן את מיטב הקולקציה הבראשיתית של מינקובסקי, הייחודית בעושר סגנוני, בדי טקסטיל אקלקטיים ומגוונים, תוך יציקת תכנים תנ"כיים לבגד. יחד עם הישענות על ערכי המסורת הארצישראלית, הבחירה של מינקובסקי בדוגמניות צעירות ורעננות, בעלות מראה אוניברסלי, קולעת לטעמי הקהל בחו"ל, הצמא לסגנון הנובו אוריינטאלי החדש הזה.

15

הזוג הלוהט בוגרי האח הגדול, עדן סבן ואנדל קבדה, עולים שלב ומרהטים יחד את הדירה החדשה והמשותפת שלהם ביפו תל אביב. הם קפצו בשבוע שעבר לבחור רהיטים בחנות של רשת URBAN (אורבן) בראשון לציון לסלון החדש שלהם. לבסוף בחרו בספה מרופדת בד אפור, כורסת טלוויזיה עם הדום מפנק באפור, ושולחנות סלוניים עגולים עם משטח זכוכית בצבעי שחור ולבן.

 

16

נינט טייב הופיעה השבוע בלוס אנג'לס, במופע בוטיק ייחודי לזכרו של לאונרד כהן, ביוזמת המחלקה לפעילות בתפוצות בהסתדרות הציונית העולמית ובשיתוף IAC (Israeli-American Council), JNF (קק"ל) והבית הישראלי. נינט שרה את 'הללויה' לתרועות הקהל הנרגש, כאשר בעלה יוסי מזרחי מלווה אותה בגיטרה. המוזיקאי עופר בשן הוביל את האירוע ודיבר על חייו של לאונרד כהן מנקודת מבט יהודית-ישראלית, בשימוש בתכני המוסף החינוכי 'בית העם' שפרסמה גוסטי יהושע ברוורמן, יו"ר המחלקה לפעילות בתפוצות בהסתדרות הציונית העולמית בנושא לאונרד כהן. המוסף מנגיש את הטקסטים של לאונרד כהן למאות אלפי יהודים בתפוצות ומעודד אותם לחוות את יצירתו הענפה, בה ניכרים במובהק שורשיו היהודיים וחיבורו העמוק למורשת היהודית ולעם ישראל.

 

17

פרופ' הורוביץ וד"ר אתי ממן, מהמחלקה להפריה חוץ גופית בהרצליה מדיקל סנטר, אירחו את ד"ר רעות ברטוב ואשר מנדל ממרכז ברטוב לפוריות הגבר, שהגיעו עם נציגים מבית חולים קאזן ברוסיה, במטרה ללמוד על פוריות הגבר שפיתחו במרכז ברטוב.

18

מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי Tiny love קיים בסוף השבוע האחרון האקתון, שבמסגרתו ניסו מיטב המוחות בישראל לפתח את הצעצוע החדשני הבא. לאירוע הגיעו בין היתר ג'ף סגל, מייסד ובעלי חברת Dorel הקנדית, מנכ"ל Tiny love פרדי אבוקרט, המעצב הבכיר ירון טל, אוצרת בכירה לעיצוב גלית גאון, קלינאית התקשורת פרופ' אתי דרומי, המאיירת והסופרת רינת הופר, המעצב התעשייתי דורי רגב, ראש החוג לתואר שני בעיצוב משולב פרופ' דודי ראבד, ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי HIT לוקה אור, יו"ר מועצת המנהלים של שנקר צבי ימיני ועוד. המרתון התקיים במרכז לחדשנות במכללה למנהל בראשון לציון, ובמסגרתו התחרו 70 משתתפים, במשך 24 שעות, בניסיון לפתח את המוצר החדש הבא שיסייע להורים לספר סיפור לילדיהם.

19

השבוע התקיימו צילומי קולקציית קפסולה לחברת האופנה TNT בכיכובם של השחקן עומר חזן ובלוגרית האופנה המובילה קים אזולאי. הצילומים נערכו לקראת עונת האירועים הקרבה ונשפי הפרום, תחת השם SPOT LIGHT BY KIM AND OMER

20
כוכב 'תאטרון מרינסקי', הרקדן איגור קוֹלְבּ שהגיע השבוע לישראל, לבכורה עולמית של המופע "אשליות האהבה", נפגש עם כיראוגרף להקת בת שבע, אוהד נהרין. לקולב היה חשוב להיפגש עם יוצר שפת הגאגא הבינלאומי. איגור קוֹלְבּ הוא כיום הרקדן הראשי של להקת הבלט הנחשבת כאחת הטובות בעולם השייכת לתאטרון מרינסקי שהגיע לסיבוב הופעות בישראל.

21

רשת האופנה רנואר חוגגת את קולקציית בגדי הים לקיץ, ולראשונה לקחה חסות לפסטיבל Grounded שחזר זו השנה השנייה לעיר הדרומית אילת. הפסטיבל התקיים בסוף השבוע שעבר, ובמסגרתו הוציאה רנואר הפלגה אקסקלוסיבית מחופי הים האדום, ואירחה עליה את מיטב מוזמני  VIPשל המסיבה. בתמונה: ניבר מדר, מישל תמיר סמנכ"ל שיווק קבוצת רנואר וגפן ברקאי.

22

בסוף השבוע האחרון קיים איגוד הרופאים הווטרינרים את הכנס השנתי בהשתתפות חברת ביופט. במסגרת הכנס התקיימו הרצאות שונות ומגוונות בנושאי רפואת עור ודרמטולוגיה והחידושים בתחום. האירוע התקיים במלון נווה אילן, ובו השתתפו בכירים בתחום הווטרינריה וחיות המחמד: ראלף מולר, פרופסור בכיר לרפואת עור,  מירום שף, מנכ"ל חברת ביופט, דר' עמיר מאורר, רכז מדיה ותקשורת של ארגון הרופאים הווטרינרים, דר' שלי עינב דובר ארגון הרופאים הווטרינרים ועוד.

Tomer Foltyn Photography | www.TomerFoltyn.com
Tomer Foltyn Photography | www.TomerFoltyn.com

לרגל יום הויסקי הבינלאומי, הויסקי בר בשרונה תל אביב ערך ערב חגיגי יוקרתי ומושקע, הכולל ארוחת  שף חגיגית- פסטיבל קולינרי של 5 מנות, שהוגשו לסועדים על טעימות ויסקי משובח, ולסיום קינוחים מיוחדים צבעוניים לאניני טעם. בין מוזמני האירוע אנשי עסקים בולטים וידועים דוגמת ג.יפית וגיל גזית מנכ"ל שרונה. האירוע  היה מלווה במופע של הזמר נתן גושן ולהקתו. בתמונה: נתן גושן, ג.יפית  ורן דור חי הבעלים של הויסקי בר בשרונה.

 

24

האדריכל של מתחמי האירועים איציק לוי,  בחר לחגוג את חגיגת הבת מצווה לבתו הוד במתחם האירועים והכנסים "דוריה".  על הפקת האירוע היה אחראי אילן אשר, כאשר הקבלת הפנים שהתקיימה באמפי של דוריה, עוצבה בסגנון -3 מסעדות שונות: מסעדה אסייתית, מסעדה יוונית ומסעדת שוק. השף של דוריה מוטי תורג'מן לצד השף גיא פרץ, יצרו קונספט מיוחד עם מזנונים צבעוניים ומגוונים. ההשראה לעיצוב אולם ההיכל היתה בסגנון מלון בוטיק הוטל קוסט בפריז, וכך גם הכניסה, הספות והאהילים. בצד האמנותי הופיעו הזמרת עדן בן זקן, ובחצות עלה להופיע הזמר משה פרץ.

25

בכנס השנתי של היועצות המשפטיות השייך לארגון היועצים המשפטיים הבינלאומי ACC, השתתפו כ-100 יועצות משפטיות מהחברות המובילות במשק. פורום הנשים בארגון פעיל מאוד בשנים האחרונות ומארגן למשתתפותיו כנסים מקצועיים שונים במהלך השנה.הכנס הורכב מהרצאות קצרות של נשים מצליחות ביניהן חנה רדו, יזמית עסקית חברתית מייסדת ונשיאה של supersonas, עדי זמיר מנכ"לית אמרלד ניסויים רפואיים, מירב חכמון מנהלת אגף מערכות מידע בשרות המטאורולוגי ונטע עצמון אוצרת אומנות. בין היועצות המשפטיות שהשתתפו בכנס: סוזן ארז יועצת משפטית של IBM, מי-טל שריג יועצת משפטית של אמדוקס, שרון ברלין יועצת משפטית של אורקל ישראל, יפעת גבעול יועצת משפטית של מטרקיס בע"מ, עו"ד מירי חכמי שותפה במשרד גלוזמן ושות', עו"ד אורנה ליאה שמר יועצת לענייני חקירות צווארון לבן ועוד.

26

נשות העסקים רעות גינדי ומורן פריבש השיקו השבוע את מותג התכשיטים הניו יורקי Meira T בחנות המותג הראשונה בקניון האופנה Gindi TLV Fashion Mall, בנוכחות נשות החברה ואנשי עסקים. מותג התכשיטים הניו יורקי שהוקם ע״י מאירה טוגנהפט, צבר לעצמו מוניטין וקהל לקוחות גדול ברחבי העולם. הוא ממוקם בניו-יורק, ומנוהל כיום ע"י מאירה ושלושת בנותיה כחברה משפחתית רב דורית. המותג צבר קהל לקוחות נאמן, ביניהם הרבה זמרות, שחקניות ובלוגריות, זוכות האוסקר ג'ניפר לורנס, אמה סטון, הזמרת גוון סטפני, סינדי קרופורד, דקוטה ג'ונסון, קריסטן סטיוארט, הבלוגרית קיארה פראני ונוספות, העונדות דרך קבע את הפריטים באירועים מתוקשרים ועל השטיח האדום. בין המוזמנים שהגיעו: מנור ובת אל גינדי, כפיר גינדי , מירי טוכמאייר, מיה קרמר, שרונה פיק, אורנה דנינו , קרן בראז , דניאלה אלטר, נטלי סבן, גלית שרצקי, פאולינה אלברשטיין , טלי בן יהושע, לי אלון, נסטיה ליסנסקי ועוד.

27

 

יבואן הפלדה דורון הלפרין אירח השבוע את חברו הקרוב הנרי בראון (בן דודו של ג׳יימי הנדריקס) שהגיע לישראל לביקור אישי. בראון הפתיע את חברו הלפרן כשהוא הזמין אותו להופעת אירוסמית בפארק הירקון, אבל היישר לבק סטייג׳, שם אירח את השניים בראד וויטפורד, חבר קרוב של בראון. השניים בילו בחיק חברי הלהקה, ונהנו מצפייה חלומית מהמקום הכי טוב שניתן לחלום עליו.

28

ארז וינר מנכ"ל יקבי ירושלים, וגיל צפריר מנכ"ל פרימה פארק ירושלים, מלון היין של רשת מלונות פרימה, אירחו בשבוע שעבר חברים, לקוחות ומקורבים להשקת שיתוף הפעולה הייחודי בין השניים. המלון יהווה ליקבי ירושלים כ"מרכז המבקרים" ואירועים של היקב, בו יועברו סדנאות יין, טעימות, אירועי יין ועוד. באירוע נחשפו האורחים לסדרת היינות המיוחדת "סדרת היובל" שייצר היינן הראשי של יקבי ירושלים סם סורוקה לקראת חגיגות 50 שנה לאיחוד ירושלים". נכחו באירוע: מר מאיר תורג'מן- סגן ראש עיריית ירושלים, אבי בניהו, אלי פאש-  בעלים של "אפרת יין בוטיק ישראלי", אבי לוי – מנכ"ל מלון פרימה מלכים ירושלים ומנהל הרשת במחוז ירושלים, מר עופר גואטה הבעלים של יקבי ירושלים וכמובן ארז וינר מנכ"ל יקבי ירושלים, סם סורוקה היינן הראשי של היקב, מר גיל צפריר- מנכ"ל מלון פרימה פארק ירושלים מרשת מלונות פרימה, אביתר כהן- בעלים של החנות בוטיק "כוס של ברכה".  

29

יונה קלימוביצקי, הידועה כמזכירתו המיתולוגית של מנחם בגין, הגיעה בשישי האחרון לפרגן לחברתה האמנית רוני היימן, המציגה בתערוכה בנושא "חירות שיוויון ואחווה" בגלריה בגן העיר ת"א. השתיים פגשו במקום את עו"ד מימון פאר, יו"ר עמותת "אמני ישראל מתאגדים", יוזמת התערוכה, שסיפר לקלימוביצקי שלמרות שהוא משתייך ל"מחנה הציוני", הוא מתגעגע לפוליטיקה בימיו של בגין, שהיתה בה יותר תמימות מאשר בהווה.   

30

ביום ראשון, ה-4 ביוני בשעה 20:30, תכבוש את במת תיאטרון גבעתיים להקת TOUR MAGICAL MYSTERY (מג'יקל בנד) עם כל הלהיטים הגדולים של להקת הביטלס המיתולוגית. המופע הייחודי יתקיים במעמד ראש עיריית גבעתיים, מר רן קוניק ומכובדים רבים נוספים במטרה לסייע להקמת המרכז הראשון לטיפול גוף-נפש, שיהווה בית ל-6,000 חולים במחלה בישראל ויעניק מענה פיזי, נפשי, סוציאלי ותעסוקתי תחת קורת גג אחת. המופע המרגש של הלהקה TOUR  הנחשבת לאחת המצליחות בארץ ובעולם מזה 15 שנה, מצדיע למסורת החיפושיות וכולל את כל השירים מהאלבומים הגדולים של הביטלס מכל הזמנים. הרכב הלהקה הייחודי מאפשר לשחזר את הסאונד הייחודי של הביטלס, עם אותם כלי נגינה שניגנו חברי הביטלס: גיטרת הבס הייחודי של מקרטני–בס ההופנר, הגיטרות של הריסון ושל לנון-ריקנבקר, גרץ' ואפיפון וסט תופים לודוויג כמו של רינגו. המופע הייחודי יתקיים ביוזמת עמותת "הבית לחולי טרשת נפוצה" הפועלת מזה תשע שנים במטרה להקים מרכז רב תחומי כדי לשפר את תפקוד החולים בכל מישורי הפגיעה של המחלה. לרכישת כרטיסים: 054-3241465

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 הערות

להשאיר תגובה