תשכחו מאמזון, תשכחו מהזמנות ברשתות, תשכחו מהדיוטי פרי –  וזכרו את השם Trek Market – "טרק מרקט", הרשת המייבאת מגוון רחב של מותגים בין-לאומיים, במחירים שאפשר למצוא רק בחו"ל * 

שבתאי קמחי מייסד Trek Market טרק מרקט את הסניף השישי של הרשת שתחולל מהפך בעולם הרשתות למטיילים. בארוע השקה חגיגי בנוכחות  אנשי עסקים ומכובדים נוספים,הושק בקניון כפר סבא הירוקה סניף שישי של רשת Trek Market – טרק מרקט, אשר מביאה עמה בשורה צרכנית של ממש בזכות מודל השיווק הישיר לצרכן של מותגים בינלאומיים במחירים שפויים לכל קשת חובבי הטיולים – החל מתלמיד היסודי שיוצא לטיול שנתי וצריך תיק, הזוג הצעיר שיוצא לקמפינג בכינרת ועד למטיילת הקשוחה שיוצאת לטרק כדי לכבוש פסגה במזרח הרחוק.

רשת Trek Market  "טרק מרקט" מבטיחה לחולל מהפכה של ממש בעולם חנויות ורשתות ציוד המטיילים, הקמפינג והשטח בישראל. זוהי רשת ייחודית, שונה מכל מהשהכרנו עד היום, שמטרתה להעניק ללקוחותיה חווית קנייה מרעננת וחדשנית לצד חווית מחיר משתלמת. שבתאי קמחי, מייסד טרק מרקט, חשף שעד כה הקימה הרשת 6 סניפים בישראל ועד סוף שנת 2022 הרשת מתכננת להגיע ל-10 סניפים .

החנויות המרווחות ברשת טרק מרקט ממוקמות במרכזי קניות מובילים, ומעוצבות בהתאם למודל אחיד, נגיש ומאוד ידידותי, שיעניק לצרכן חווית קניה בינלאומית. שטחו של כל סניף ברשת טרק מארקט הוא כ-200 מ"ר, והוא בעל תקרה גבוהה, קירות שחורים ואלמנטים עיצוביים יחודיים עם ניחוחות של חו"ל.

כל פרט בחנויות הרשת חושב ועוצב מן היסוד: צורת הצגת המוצרים, סדר וארגון החנות בהתאם להגיון אסתטי מרהיב עין, יוצרים חווית נראות אחרת, משולבת במסכי וידאו ענקיים המקרינים מסלולי טיולים ואקסטרים מרחבי העולם, ובמוסיקה עכשווית מדליקה. כל המרכיבים הללו מעניקים למבקר בחנות הרגשה שהוא נמצא בחנות בינלאומית מדליקה.

האם החוויה הייחודית הזו מתבטאת במחירים גבוהים? ההיפך הוא הנכון: רשת טרק מרקט מייבאת את  מרבית המוצרים הנמכרים בה ביבוא ישיר ובלעדי – היישר מטובי היצרנים בעולם – ומעלימה לחלוטין את פער התיווך. את החיסכון בעלויות מעבירה הרשת ללקוח. בדרך זו מצליחה הרשת לשווק מוצרי איכות במחירים שפויים, נגישים וזולים משמעותית מהמקובל בשוק. עד כדי כך, שהמחירים בטרק מארקט דומים מאוד למחירי אתרי הקניות הגדולים בחו"ל.

לשבתאי קמחי, מייסד הרשת  יש ותק של 25 שנה בתחום חנויות ורשתות ציוד המטיילים, החיילים, השטח והקמפינג הישראלי. "הייתי זכיין יש ותק של 25 שנה בתחום חנויות ורשתות ציוד המטיילים, החיילים, השטח והקמפינג הישראלי. "הייתי זכיין בעל 5 סניפים ברשת גדולה", סיפר קמחי, "ומשהחלטתי לצאת לדרך חדשה הבנתי שבעולם התחרותי של היום חייבים להיות מקוריים, איכותיים, מקצוענים – ולהציע מחירים טובים. אין בישראל מקום ל'עוד רשת'; יש מקום לרשת שתחזיר את הלקוחות מרכישה בחו"ל ובאתרים, לחנות שליד הבית – וזו טרק מרקט."

הרשת מציעה את המותגים הבינלאומיים שהיא משווקת בשלוש רמות מחיר:

ברמת המחירים הראשונה מוצעים מותגי הבית כמו אייסברידג' ואסנה, המיוצרים במיוחד עבור הרשת במפעלים ברחבי העולם ונמכרים במחירים הטובים ביותר בשוק

ברמת המחירים השנייה נמצאים מותגים איכותיים כמו נייצ'ר הייק, F3, ואג'יסמקס, המוכרים היטב למטייל הישראלי, שעד כה רכש אותם באתרי המסחר המקוון. היום אין צורך לחכות חודשיים למשלוח שיגיע – או לא – ואפשר ליהנות גם משירות מעולה לאחר הקניה.

ברמת המחירים השלישית נמצאים מותגי-על למטיילים, שעד כה לא הצליחו לחדור לשוק הישראלי בשל מחירם הגבוה. "הודות ליבוא הישיר של הרשת (מהיבואן לצרכן), המותגים הסופר-איכותיים הללו מוצעים במחירים הרבה יותר נוחים, והצלחנו להנגיש אותם לקהל הישראלי הרחב.

תגובות

להשאיר תגובה