ג'ונסון אנד ג'ונסון מרחיבה את תמהיל מוצריה ומשיקה בישראל את מותג טיפוח הגוף מספר 1 בצרפת- Le Petit Marseillais– היישר מפרובנס שבצרפת.קו מוצרי מותג Le Petit Marseillais כולל מוצרים לטיפוח הגוף אשר פותחו בשיתוף עם דרמטולוגים ומכילים רכיבים הגדלים בחמימות השמש הים תיכונית של פרובנס.  6 סבוני רחצה ו 3 תחליבי לחות המתאימים לעור רגיל עד יבש ובעלי ניחוחות פרחוניים, פירותיים ומרעננים.

 

חברת המזון 'מיה' משיקה לרגל חג החנוכה,  סוכריות שכולם אוהבים, בצורות של חנוכייה, נר וסביבון, לאווירה חגיגית לכל המשפחה. הסוכריות של חברת המזון 'מיה' ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא גלוטן, ללא ג'לטין ונמכרות באריזות מאגדת חגיגיות. בכל מאגדת ישנן 8 יחידות במשקל 25 גרם וסביבון מאיר שלא תרצו להפסיק לסובב. לקראת חג החנוכה. חברת כרמית, מציעה, מגוון רחב של מטבעות שוקולד באריזות חגיגיות המסמלות את החג כמו נרות חנוכה, סביבון ועוד. המארזים מגיעים במשקלים שונים ומבחר טעמים.

חברת המזון 'מיה' מביאה לכבוד חג החנוכה סוכריות שכל הילדים אוהבים, בצורות של חנוכייה, נר וסביבון, הן ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא גלוטן, ללא ג'לטין ונמכרות באריזות מאגדת חגיגיות.

חברת פררו רושה, משיקה בימים אלה סנאי שוקולדי במיוחד המנגיש את הפרלין האהוב גם לקהל הצעיר. הסנאי עשוי משוקולד חלב ואגוזי לוז  קצוצים בדומה לפררו רושה המקורי.

Fiber One מותג  העוגות האישיות משיק חטיף פופקורן במרקם רך המכיל סיבים תזונתיים. הסדרה החדשה תושק בשני טעמים מפתיעים: חטיף פופקורן עם שבבי שוקולד חלב ובייגלה וחטיף פופקורן בוטנים בצפוי חמאת בוטניםתלמה משיקה דגני בוקר אלופות ואלופים100% דגני בוקר לילדים עם 100%* דגנים מלאים וכ- ¾ כפית סוכר בלבד בטעמים שילדים אוהבים.

סדרת 'אח של ביסלי' מרחיבה את מגוון הטעמים ומשיקה טעם חדש: ברביקיו מתוק. הטעם החדש מצטרף לשלושת אחיו הגדולים המגיעים מעולמות התבלינים החריפים: סלסה פיקנטית, מעושן וספייסי צ'ילי.

אסם משיקה את במבה MIX קרם נוגט וקרם בוטנים,מהדורה מיוחדת של במבה במילוי המשלבת שני טעמים אהובים במיוחד.בנוסף, לאור ההצלחה בחורף הקודם, מחזירה אסם את בייגלה שמיניות מצופה שוקולד חלב למהדורה נוספת בחורף הקרוב.

ביסלי HOT, חטיף שפותח בשיתוף פעולה עם בני נוער, המגיע  עם שקיות תיבול בטעם פלפל צ'יפוטלה בדרגת חריפות קלה ('חריף בקטנה'), ופלפל חבנרו, בדרגת חריפות גבוהה לאמיצים בלבד ('חריף בטירוף').

החטיף השני הוא ביסלי מאנץ' ישראלי, מהדורה טעם מיוחדת המצטרפת למגוון טעמי סדרת ביסלי מאנץ' המציעה חווית אכילה של מיקס של ביסלי עם פיצוחים.

מרס ישראל יוצאת בפעילויות לחיזוק מותג הדגל שלה – אורביט לקראת חנוכה, שתציע לצרכנים את ההזדמנות לזכות בטיול חוויתי זוגי של 8 ימים ביוון, כולל טיסה ורכב צמוד.במסגרת זו,פעילות אוטוטו יוון תבדוק עד כמה הצרכנים מכירים את מסטיק אורביט, יוון וחנוכה. בכל קנייה של אורביט בקבוקון לרכב, נכנסים למיניסייט ייעודי, עונים על 8 שאלות ויכולים לזכות בטיול חוויתי זוגי של 8 ימים ביוון עם רכב צמוד.הפעילות תלווה בפרסום שיעלה ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה.

מותג התה הבינלאומי פומפדור (TEEKANNE), משיק לראשונה חליטת צמחים בטעם ייחודי: ג'ינג'ר וכורכום, ללא קפאין ועם 100 אחוז רכיבים טבעיים.

סנו משיקה את סנו סושי ניילון נצמד+ עם יריעה רחבה במיוחד ברוחב 45 ס"מ המאפשרת עטיפה ואטימה של כלים רחבים בעלי פתח גדול (תבניות וסירי קדירה).

סנו משיקה מוצר חדש – " סנו סושי -שקיות צלייה", השקיות מאושרות למגע עם מזון, מתאימות לשימוש בתנור או במיקרוגל של כל סוגי המזונות הקשים: בשרים, עופות, דגים וירקות בחום בגובה של עד 220 מעלות צלזיוס. השקיות מתייחדות בסוגרים ממתכת וסוגרים נוספים מפלסטיק לשימוש במיוחד במיקרוגל.

טיפוח:

לקראת עונת החורף חברת  GIGI"  מעבדות קוסמטיקה", מציעה קרם הבהרה לפנים SKIN WHITENING לטיפול בפיגמנטציה מסדרת הדגל המובילהESTER C""

מותג הטיפוח  STYLE AROMATHERPYמציג את סדרת הפרו הוותיקה בנוסחה חדשה המבוססת על קומפלקס פעיל ייחודי! המכיל ויטמינים ,סרמידים, שמנים  ונוסחת אנטי אייגינ'ג בכל אחד מהמוצרים קיים צמח בעל סגולות ארומתרפיות.סדרת המוצרים מכילה: קרם לחות לשיער מתולתל והתרת קשרים מסכה לשיער מתולתל והתרת גלייז מוצר ותיק לעיצוב תלתלים.

 לייף משיקה מברשת שיער בעלת צורה ייחודית וטכנולוגיה פורצת דרך, אשר פותחה בשיתוף מעצב השיער מישל מרסייה. המברשת היחידה הנעה על ציר למניעת שבירת השיער, מורידה נפח  ובעלת אבקת יהלומים למראה שיער מבריק ובריא.

רשת האיפור והטיפוח  SACARA עושה מחווה לסרט הגדול של השנה “A Star Is Born” בכיכובה של ליידי גאגא ומשיקה קולקציית שימרים חדשה בשם – STARDUST המעניק לעורך "אבק כוכבים"!

חדש מצטאפיל! הסדרה המקצועית לניקוי ולחות לעור שומני עם פצעונים. הסדרה מכילה קצף ניקוי וקרם לחות המכיל מסנן קרינה SFF30.קצף הניקוי מכיל אבץ המאזן את שומניות העור ומונע ברק. וזהו המוצר היחיד בפורמט של קצף המיועד לניקוי עור עם פצעונים.הקצף מכיל אבץ אשר מאזן את שומניות העור ומונע ברק, מסייע לשמור על PH מאוזן של העור, ואינו סותם את הנקבוביות. בקרב צרכניות שהתנסו בקצף הניקוי, 90% ציינו יתרונות שונים כמו עור נקי ורענן, עור פחות שומני ומבריקו התמדה בו בשגרה היומיומית. קרם הלחות בסדרה החדשה נספג בקלות ומונע ברק, אינו מכיל בושם ומכיל מסנן קרינה SPF30, המעניק הגנה רחבת טווח מפני קרני UVA ו- UVB.

 

 

תגובות

להשאיר תגובה