מגנום, מבית גלידת שטראוס של יוניליוור, ממשיך לחדש כבכל שנה עם שלגונים מפנקים במיוחד -והשנה מגיעה לישראל סדרת מגנום דאבל, בטעמים : מגנום דאבל שוקולד ומגנום דאבל קרמל.מגנום דאבל שוקולד – גלידת שמנת קטיפתית עטופה בקרם בטעם שוקולד ושכבה שוקולדית מפנקת.מגנום דאבל קרמל – גלידת שמנת קטיפתית עטופה בקרם עשיר בטעם קרמל ובשכבה שוקולדית מפנקת.

Print

מי עדן משיקה מהדורה מיוחדת המשותפת עם סרט הילדים "דרדסים הכפר האבוד" ,המהדורה כוללת מיתוג של מארז ובקבוקים חצי ליטר ספורט עם דמויות הדרדסים האהובות. בנוסף בכל מארז מצורפת שקית הפתעות הכוללת צמיד, מגנט לתמונה, מדבקות שם לבקבוק ובנוסף קוד חד ערכי המקנה דמויות דרדסים באפליקציית Moojis וכן אפשרות להשתתף בחידון באתר מי עדן. כמו כן, באתר "מי עדן" ישנן מגוון פעילויות  נוספות.

מארז דרדסים מי עדן, צילום יחצ (2)

סקיטלס, מותג הסוכריות המצליח ביותר בעולם והצומח ביותר בישראל, משיק אריזה חדשה ומעתה ניתן יהיה ליהנות מהסוכריות בטעמי הפירות גם בבקבוקון.

בקבוקון סקיטלס

לקראת יום העצמאות ה- 69 של מדינת ישראל:מותג המתנות הקולינאריות  yoffi  מציע את מארז ארץ הדבש –  Honey Land – במחיר מיוחד של 69 שקלים. בתוקף עד ה 4.5.2017ניתן לשלוח את מארז הדבש לכל העולם וכמובן גם בישראל. הרכישה און ליין בלבד באתר: www.yoffi.gift<https. ://he.yoffi.gift/>

מארז ארץ הדבש של yoffi מחיר 69 שקלים לכבוד יום העצמאות צילום דן לב

מותג הסלטים האהוב "מעדני מיקי" משיק לקראת עצמאות ועונת הפיקניקים סדרת חומוס חדשה עם תוספות נפלאות- "החומוסייה של מיקי". סדרת התוספות החדשה כוללת 6 סוגי חומוס עם תוספות שישראלים אוהבים במיוחד, שיהפכו את הבית הפרטי שלכם לחומוסייה אותנטית.

IMG_5397

מותג השוקולד השוויצרי "לינדט", המשווק בישראל על ידי חברת סידס רק הטוב ביותר, משיק טעם חדש בסדרת אקסלנס: לינדט אקסלנס 70% מוצקי קקאו מעודן – טעם עדין יותר למעוניינים בחוויה והאיכות של שוקולד מריר איכותי, ללא טעם מריר מודגש. חובבי הטעם הקליל יותר יבחינו בהבדל אל מול 70% מוצקי קקאו הרגיל, המעניק חווית טעם מרירה יותר.

שוקולד

רשת "סופר קופיקס", מציעה לקראת יום העצמאות סל מוצרים ושתלם במיוחד לארוחת ה"מנגל" המסורתית של החג כמו נקניוקיות עוף, מגוון סלטי מיקי ועוד.בנוסף מציעה רשת "סופר קופיקס" מבחר מוצרי גימיק בצבעי הדגל: בלונים, דגלים וקישוטים שונים ברוח החג.

12338259_7290014748026

"קולגייט" משיקה משחת שיניים מסדרת  Colgate OPTIC WHITE קולגייט אופטיק וויט  – Whiten & Restore  למראה גוון אחד לבן יותר תוך שבוע. המשחה החדשה מסירה כתמים בבטחה ממשטח השן ומונעת הצטברות אבן שן. כתוצאה מהסרת הכתמים, מעניקה המשחה לשיניים מראה של גוון אחד לבן יותר בשבוע אחד.המשחה החדשה משלבת טכנולוגיה מוכחת מחקרית כיעילה וכבטוחה לשימוש בשיניים רגישות.
קולגייט אופטיק וויט

מותג Life  מבית סופר פארם משיק מכשיר גילוח חדש, קליבר 5 וממשיך להוביל את השוק עם נתח של 45% במכשירי גילוח. מכשיר הגילוח החדש בעל ראש גילוח עם 5 להבים הנע על ציר ומאפשרי גילוח יעיל יותר. ראש הגילוח יכול לנוע קדימה, אחורה ולצדדים ובכך להגיע גם למקומות הבעייתיים ביותר.

מכשיר גילוח קליבר5, מחיר 39.90שח, צילום יחצ LIFE מבית סופר-פארם

סדרת מוצרי  הגנה מפני עקיצות יתושים בבית ובחוץ של המותג  AUTAN (אוטן) כוללת את ה"אוטן הטרופי" – המוצר הייחודי והאהוב, מומלץ למטיילים במרפאות המטיילים בארץ  ספריי יבש דוחה יתושים, מגן מפני עקיצות יתושים בבית ובחוץ ויעיל גם נגד עקיצות יתוש הנמר האסייתי. יעיל במיוחד גם לאקלים טרופי ומומלץ עבור טיולים למדינות טרופיות במזרח ובדרום אמריקה.

אוטן תרסיס דוחה יתושים וחרקים מחיר מומלץ לצרכן 17.90 צילום - אפרת אשל

רשת ארקוסטיל קיטצ'ן, בבעלות חברת מילניום מרקטינג יבואנית המותג ARCOSTEEL בישראל, משיקה בימים אלה את הגאדג'ט "שיפוד רץ" – לנוחות מרבית והגשה נקייה וקלה של מאכלי שיפודים. מדובר בשיפוד נירוסטה בעל דוחפן מובנה המסייע להוריד את מוצרי המזון בקלות ובמהירות מהשיפוד ישירות לצלחת. לרגל יום העצמאות, קונים 10 יחידות של שיפוד רץ 1 ס"מ ומשלמים 69 ₪ בלבד (במקום 99 ₪ )

שיפוד עם פטנט של המותג ארקוסטיל במחיר 9.90-11.90 שח. צילום דן לב (5)

חברת ישראטויס משיקה לקראת יום העצמאות סדרת משחקים פרי פיתוחה המשלבים את נופי הארץ. המשחקים "כחול לבן" מיוצרים בארץ.
פאזל מפת ישראל באנגלית מבית ישראטויס מחיר 49.90 שח_Easy-Resize.com

3 הערות

להשאיר תגובה