סוויטבוקס בתרומה לקהילה, קנזו בניחוח חדש ומרענן ונירלט חופשת את הטרנדים החדשים בעקבות צבע השנה שנבחר- חדש על המדף

סוויטוויט, מותג הממתקים חבר לעמותת המשאלות make a wish להגשים כל חלום ועל כל סוויטבוקס שנמכר הם ייתרמו 10 שקלים לעמותה. אז מה בקופסה?

עוגיות אוראו ס'מורס, אפרופו מצופה שוקולד לבן, במבה כוכבים, מטבעות שוקולד, משקה ג'לי בלי בטעם אבטיח, סוכריות קופצות, טט ברולה ענבים, סוכריית צ'ופה צ'ופס, שרוול סוכריות גומי האריבו, חטיף הנוטה שוקולד חלב ואגוזים, קיטקט זברה, וופל נוספלי, שוקולד קדבורי עם סוכריות גובי קופצות, עוגיות דופלו מצופה שוקולד, גומי הריבו פרעצל, גומי מפלצת ספגטי, שרוול ממבה חמוץ, שוקולד היידי פלורנטין, שוקולד פרפקט בייט, פליפז בייגלה מצופה, מרשמלו הריבו, מיני ביצי פסחא, קנדי קורן, רק מרשמלו לאקי צ'ארמס, קעריו פודס במילוי וואו, מיקס קומבוס, טבלת שוקולד  TONY'S, מיני וזלין בטעמי ורדים, קרם ברולה וחמאת קקאו, שלט מתוק לדלת, קוד סודי לדומינוס פיצה 40% הנחה, כרטיס גירוד זוכה בפרס מתוק.

מותג הפרימיום התאילנדי Blue Elephant, המותג המוביל לבישול מנות תאילנדיות מסורתיות, מרחיב את פעילותו בישראל ומשיק סדרת מוצרים חדשה. הסדרה הכוללת שלושה רטבים בבקבוק: רוטב פאד-תאי, רוטב פלפל שחור ורוטב בוטנים תאילנדי לבישול.

חברת "אחוה" משיקה עוגה חדשה בסדרת מוצרי המאפה:עוגת שמרים קראנץ תפוח וקינמון.העוגה החדשה תהיה חלק מסדרת המאפים של אחוה הכוללת עוגת שמרים בטעם שוקולד, קינמון, פרג וקרמל.

חברת "טבעית מוצרים מן הטבע" משיקה סדרת חטיפי בריאות חדשנית:BAR BARY BITES-הסדרה כוללת חטיפי ביס ב-5 טעמים בהם תמר מג'הול עם שקדים וקוקוס בטעם אננס, תמר מג'הול עם לוז, קשיו ושברי פולי קקאו, תמר מג'הול עם קשיו שקדים ופיסטוק,תמר מג'הול עם אגוזי מלך ובננה ותמר מג'הול עם פקאן ולוז בטעם פירות יער.

ר.ב.דגנים מרחיבה את יבוא מוצרי מותג התבלינים העולמי McCormick –בכך ענקית המזון, הנחשבת לחברת התבלינים הגדולה בעולם, מרחיבה את פעילות המותג בישראל.החברה משיקה ברשתות המזון את ליין תבליני האיכות שלה, התערובות והתמציות המובחרות, בקונספט חדש.

מותג יאמאסה (YAMASA) מתרחב ומשיק את יאמאסה רוטב פונזו (PONZU)לתיבול מהמטבח היפני, מבוסס על רוטב סויה בשילוב יוזו המיוצר בתהליך הבשלה טבעי לפי מסורת קפדנית רבת שנים.

ויסוצקי מעשירה את חווית התה ומשיקה את סדרת חווית הצ'אי-סדרת משקאות צ'אי מפנקים במיוחד המומלצים לשילוב עם חלב ותחליפיו שכוללת 4 מוצרים בטעמים טרנדיים על בסיס תה שחור ותבלינים ארומטיים: צ'אי שקדים, צ'אי קרמל מלוח, צ'אי ורדים וצ'אי מסאלה עוצמתי.

לקראת סוף השנה האזרחית, יקבי כרמל משיקים בצירים חדשים ליינות מבעבעים:פרייבט קולקשן מוסקטו 2021  ובאזז מוסקטו 2021 .

סדרת פריכיות השוקולד של Fitness מתרחבת ומשיקה את Fitness פריכיות דגנים בציפוי קרם בטעם יוגורט-תות, עם  70 קלוריות לזוג פריכיות.

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm, משיק דאודורנט סטיק ללא אלומיניום וללא אלכוהול, המותאם במיוחד לעור רגיש ומסייע למניעת ריחות גוף והזעת יתר בלתי רצויים,ב-3 ניחוחות מרעננים MUSK , COOL GREEN , Fragrance free.הדאורדרנטים מתאימים לכל סוג העור, וכן לבעלי עור רגיש. לשימוש יומיומי.

ניאופרם מוצרי צריכה מרחיבה את המותג דוקטור עור ומשיקה את סדרת Booster OR -סדרת בוסטרים חדשה המועשרים ברכיבים ממקור טבעי-ליעילות עוצמתית מוכחת. מוצרי הסדרה מכילים רכיבי פטנט ממקור טבעי הנותנים מענה אפקטיבי וממוקד לסוגי עור שונים ולמגוון הצרכים הנפוצים ביותר של עור הפנים כגון מיצוק העור, הפחתת קמטים, הפחתת כתמי פיגמנטציה, פגמי עור וחידוש העור.מגוון מוצרי הסדרה מכילים רכיבים פעילים, בשילוב עם מגוון תמציות צמחים, שיעילותם מוכחת, להגנה ולהזנת העור ולמראה עור בריא וזוהר באופן שנראה לעין כבר מהשלבים הראשונים של השימוש. בסדרה 5 מוצרים שונים.

ניוואה משיקים את סלולר לומינוס 630 (630 LUMINOUS) נגד כתמים כהים,מדובר בחדשנות פורצת דרך  אחרי 10 שנות מחקר במהלכו מדעני החברה הצליחו לייצר בעצמם את האנזים המייצר מלנין ואיתו יצרו את הסדרה החדשה לטיפול מתקדם בכתמים כהים ולמראה עור זוהר. לתוצאות נראות לעין תוך 4 שבועות.

קנזו הום א.ד.ט אינטנס, הוא בושם לגבר המבטא גרסה חדשה ל"חופש אמיתי" בהשראת ה"גבר החדש". מדובר בשילוב של תווי ריח עציים כמו וטיבר ועץ האלגום, יחד עם תאנה ותווי ריח ימיים, שיוצרים ניחוח שמותיר שובל עוצמתי, מרענן וחושני.

חברת הרבה דרם, המתמחה בייצור מוצרי טיפוח טיפוליים עם ריכוז גבוה של רכיבים מהטבע, חידשה את הסדרה הטיפולית קמילוטרקט, המתמקדת באנטי אייג'ינג לעור הקרקפת ומטפלת גם בסיב השערה עצמו. הסדרה מכילה מגוון תמציות צמחים פעילות ויעילות לחיזוק השיער ולהמרצת עור קרקפת, מסייעת לטיפול בשיער דליל, ומטפלת במגוון מצבים נפוצים.

אנוVיד הוא תרסיס חדשני לאף שמבוסס על חנקן-חמצני (Nitric Oxide) ומיועד לשימוש כמחסום מכני וכימי שמגן נגד הצטברות וירוסים בחלל האף, שהינו "שער הכניסה" לגוף עבור וירוסים הפוגעים בדרכי הנשימה.המוצר פותח בקנדה, מיוצר בישראל ונמכר בבתי המרקחת בארץ כאביזר רפואי.

קבוצת לפידות משיקה פתרון חדשני בתחום כאבי הגרון בילדים: ספיד גרון ילדים לכסניות רכות למציצה. הלכסניות מסייעות בטיפול ומניעה של תסמיני הצטננות, יובש בפה ובגרון וצרידות עקב שימוש יתר בקול.

מותג הבאלמים עטור השבחים מבריטניה Dr.PAWPAW מצרף למגוון המוצרים בישראל שני גוונים חדשים: באלם בגוון מוקה ובאלם שימרי מנצנץ. שני הגוונים החדשים מועשרים בנוסחה עטורת הפרסים של הבאלם הקלאסי שלDr.PAWPAW  הכוללת שלישיית מרכיבים צמחיים.

סופט טאץ'  משיק קרם גוף בושם בהשראת הבושםRainbow Pink  Eau De Perfume – מדובר בניחוח פרותי- פרחוני- אמבר.

Forever Living משיקה את "אלו-פרופוליס", קרם רב שימושי על בסיס אלוורה המיוצר בפטנט ייחודי השומר על החומרים הפעילים שבצמח האלוורה ומכיל פרופוליס אורגני, חומר אנטיביוטי טבעי המופק על ידי דבורים ופועל כמשכך דלקות והתחדשות התאים.

פאלטה, המותג המוביל מבית שוורצקופף משיק:צבעי שיער בגוונים חדשים למיני ערכת הצביעה פאלטה, קרם צבע אינטנסיבי.הנוסחה, המכילה פגמנטי צבע אינטנסיביים,חודרת לעומק סיב השערה ונועלת את הצבע, להגנה מפני דהייה.

Tupperware ישראל מחדשת ומרחיבה את סדרת הקערות הרב שימושיות והחכמות שלה ומשיקה את סדרת הקערות האולטימטיביות שמשתלבות באופן מושלם עם ׳המכסה האולטימטיבי׳ – האביזר השימושי נגד השפרצות  בעבודה עם המיקסר, המסייע לשמירה על משטחי עבודה נקיים.מדובר בכלי עזר רב-שימושי המתחבר אל מגוון רחב של מוצרי Tupperware נוספים, והסדרה כולה קלה לשימוש, אחסון וניקוי, ובעלת מראה בעיצוב עכשווי.

חברת FETAYA ELECTRICS מציגה את הפעמונים האלחוטיים, בצבעי לבן או שחור, בחיבור שקע/תקע פשוט. לפעמון 36 צלילים לבחירה לנוחות ולבחירה כיצד תרצו לקהל את האורחים החדשים. בנוסף ישנן   אופציות שונות לדרגת עוצמת צלצול. הלכתם לשנ"צ ? יש גם מצב שקט. טווח הקליטה הוא עד 150 מטר.

חברת הצבע 'נירלט' חושפת את צבע השנה לשנת 2022 גוון אופטימי ומואר עם נגיעה חמה וטבעית: IS 0048 EMBRACE-  מדובר בגוון רגוע ונעים, שנע בין הטרה קוטה החמה והדומיננטית לפודרה הרכה והרומנטית עם קריצה של קרן שמש מלטפת. מדובר בגוון בהיר, ששובר את גבולות הגזרה המסורתיים של הבז' והאפור היומיומיים ומטעין כל חלל בנוכחות צבעונית מתוחכמת ומזמינה.

לרגל תחילת עונת השיפוצים המגיעה לקראת השנה החדשה, חברות עיצוב הפנים נערכות עם קולקציות חדשות ומבצעים. חברת גאלרי דורס Gallery Doors יבואנית ומשווקת דלתות פנים וחוץ, משיקה סדרה של דלתות פנים פולימריות 100% תחת השם SUMMER במחיר הכל כלול.

תגובות

להשאיר תגובה