בהמשך להצלחה של תפריט "ביג דיל" שהושק בתחילת השנה, מקדונלד'ס ישראל ממשיכה לחדש ומשיקה את תפריט 'ביג דיל' המחודש עם מבחר מנות במחיר משתלם של עד 30 ₪. ועכשיו, לרגל הקיץ: 'ביג דיל משפחתי' עם ביג דיל משתלם במיוחד לכל המשפחה. ההשקה מלווה בקמפיין רחב היקף שיעלה ב-15.7 בתפוצה רחבה בדיגיטל, בסושיאל, בטלוויזיה, בשילוט חוצות ובכל הערוצים של מקדונלד'ס.
תפריט 'ביג דיל' החדש של מקדונל'ס כולל: מיני רויאל, 4 מק נאגטס ושתיה קטנה ב־30 ₪, מיני קריספי צ'יקן, טבעות בצל ושתיה ב-30 ₪. המנות החדשות מצטרפות לקיימות בתפריט הביג דיל: 2 מילקשייק ב-20 ₪, מיני רויאל ושתיה קטנה ב-15 ₪ ומיני קריספי צ'יקן עם שתיה קטנה ב-15 ₪. תפריט 'ביג דיל משפחתי', מציע 2 סוגים של ארוחות: 2 ביג מק/מק צ'יקן, 3 המבורגר קטן, 2 צ'יפס ענק ו- 2 כוסות שתיה קטנה ב-99 ₪, או ארוחה משפחתית הכוללת 2 ארוחות ילדים לבחירה, 2 ביג מק/מק צ'יקן וצ'יפס ענק ב- 99 ₪. התפריט זמין במסעדות ובאפליקציה החל מהיום, ה- 15.7 ועד ה-31.10.25.
ההשקה תלווה בקמפיין רחב היקף בכיכובם של השף אורן אסידו עם משפחתו, האחיות שיר ואור זוארץ, והשחקנים אופק בן מאיר וירין אורון (האחים מ'לבד בבית') ומתאר מצבים מהחיים שבהם נדמה שקרה "משבר", אבל הוא לא כזה "ביג דיל" הודות לתפריט החדש של מקדונלד'ס.
קורין קטנר, סמנכ"לית השיווק במקדונלד'ס ישראל: "אנחנו רואים את הביקוש בקרב הצרכנים לפתרונות זמינים, מהנים ומשתלמים לארוחות. עם הרחבת תפריט 'ביג דיל' אנו נותנים מענה איכותי, נוח וטעים והכי חשוב, במחיר אטרקטיבי. מקדונלד'ס ממשיכה להיות הבחירה המשתלמת ביותר בארוחות המבוגרים והילדים בתחום".













