הרפואה בעידן הזום

אם עולם ההוראה עובר לזום, הרי שעולם הטיפולים הפיזיים מחפש גם הוא פתרונות, אנשים שזקוקים לפיזיותרפיה, דיקור וטיפולים פיזיים נוספים, נותרו בלא מענה. דורית גרינברג חזתה את השינוי כבר לפני כמה שנים כשהחלה לייבא מכשירים רפואיים ביתיים בעלות סבירה לכל משק בית המכשירים נועדו לתת פתרונות רפואיים לא תרופתיים, מוכחים מחקרית לטיפול במגוון רחב של בעיות רפואיות בהן כאבים, כאבי מחזור, יתר לחץ דם, בריחת שתן, חרדות

מהם היתרונות של המכשירים על פני תרופות?

היתרון העיקרי הוא שאין תופעות לוואי וגם אין תגובות בין-תרופתיות הנובעות מהאינטראקציה הנוצרת מנטילת כמה תרופות במקביל. לא רבים יודעים זאת אבל שליש מהקשישים נפטרים למעשה כתוצאה מתגובת גומלין בין תרופות שונות. לכן שילוב של מכשירים רפואיים ייעודיים יכול לסייע בהפחתת הסיכון הזה.באמצעות שימוש במכשור המתאים ניתן לסייע לטיפול בשורה של בעיות בריאות ובהן כאב כרוני, יתר לחץ דם, חרדה, חיזוק רצפת האגן ועוד. לפניכם ארגז הכלים הטכנולוגי לשימוש ביתי שיסייע לכם לטפל בבעיות שונות ולשמור על בריאות טובה יותר ביעילות ובבטיחות.

 טיפול בכאב כרוניהפתרון: I-CURE

I-CUREהוא מכשיר לייזר רך נייד המסייע לטיפול בכאב ולהאצת ריפוי רקמה כואבת במצבים של דלקות שלד-שריר. הטכנולוגיה משלבת טיפול באורכי גל אור שונים המאפשר טווח טיפולי רחב.

דלקות כרוניות בשלד-שריר מובילות לשימוש מוגבר ויומיומי בתרופות נוגדות כאב לצורך התפקוד היומיומי. יתרה מזו, מאחר שמדובר בדלקות על רקע שחיקה הן מאפיינות בעיקר את בני הגיל השלישי, שלרוב נעזרים בתרופות נוספות לטיפול בבעיות רפואיות אחרות – דבר המגביר את הסיכון לאינטראקציות בין תרופתיות. שימוש קבוע ב-  I-CUREמסייע להקלת הכאב ללא הסיכון של התנגשות בין תרופות.

למידע נוסף לחץ כאן

התמודדות עם חרדההפתרון: קלמיגו

המכשיר הנייד הזעיר פותח על ידי עדי ולך, מהנדסת ביו רפואה שסבלה במשך שנים מהתקפי חרדה חוזרים. מדובר במכשיר קטן ונוח לנשיאה המבוסס על מחקרים שהוכיחו שתרגול נשימות מסוגל לסייע להקלה בזמן התקף החרדה על ידי הפעלת המערכת הפרה סימפתטית האחראית על הרגיעה בגוף ומשלב גם רכיב ארומתרפי. הוא פועל על סוללות וכשמניחים אותו בפה ונושפים, בזו אחר זו נדלקות נורות קטנות ומופעל רטט. הקצב שבו הנורות נדלקות משתנה בהתאם לביצועים וכך נותן אינדיקציה לאיכות הנשימה של המשתמש.

מחקרים רבים הוכיחו כי מתח וחרדה נחשבים לגורמים משפיעים ביותר על איכות חיינו, על קצב ההזדקנות ועל הסיכון שלנו לחלות במחלות כרוניות, כמו יתר לחץ דם, דיכאון ומחלות לב. לפיכך הפחתת רמת החרדה והסטרס הכרחית לשמירה על הבריאות, אך הטיפולים התרופתיים המשמשים לבעיות אלה כרוכים לא אחת בתופעות לוואי לא פשוטות ובהשלכות בריאותיות נרחבות.

קלמיגו עוזר בהקלה מידית בזמן התקף וגם משמש כטיפול מונע המרחיק את תדירות ההתקפים. במחקרים נמצא כי טיפול של שלוש דקות בלבד במכשיר מפחית באופן משמעותי את רמת הסטרס והחרדה.

למידע נוסף לחץ כאן

טיפול ביתר לחץ דםהפתרון: רספירייט 

רספירייט הוא מכשיר הפועל להרחבת כלי הדם באמצעות התמקדות בהקטנת קצב הנשימות. חיישן הנשימה של המכשיר מזהה את קצב הנשימות ולאחר עיבוד המידע המכשיר משמיע שני צלילים שונים, אחד לשאיפה ואחד לנשיפה, שמכוונים את קצב הנשימות של המטופל.

הפעולה של ה-רספירייט היא למעשה הארכת צלילי הנשיפה, כך שלאורך זמן הוא מוריד את קצב הנשימות. הורדת קצב הנשימות מובילה להרחבת כלי הדם הקטנים בגוף  ומאפשר זרימה טובה יותר של הדם ובכך הורדה של לחץ הדם.

טיפול תרופתי קבוע הוא חשוב ולפעמים גם הכרחי, כדי להגיע לאיזון של יתר לחץ הדם. עם זאת, לרוב זה יהיה כרוך בניסוי של כמה תרופות שונות, ושינויים תכופים במינונים. כתוצאה מכך, במקרים רבים הלוקים בלחץ דם גבוה לא יצליחו להגיע לאיזון של יתר לחץ הדם ויחפשו אלטרנטיבות טיפול אחרות. לכן, כדי לראות תוצאות ושיפור במדדים, כדאי להקפיד על אורח חיים הכולל תזונה נכונה ופעילות גופנית, לדבוק בטיפול התרופתי שניתן על ידי הרופא וגם להשתמש בטכנולוגיה הקיימת כמו במכשיר ה- רספירייט, ששימוש קבוע בו הוכח מחקרית כמשפר את מדדי לחץ הדם הקיימים וגם מאפשר לשמור על התוצאות לאורך זמן. כמו כן, במחקרים נמצא ש-רספירייט משפר גם את איכות השינה, מה שיכול לתרום בעקיפין לשיפור מדדי לחץ הדם.

למידע נוסף לחץ כאן 

הבעיה: בריחת שתן*הפתרון: הי טאץ

המכשיר פותח על ידי צוות מדענים בינלאומי ומשתמש בטכנולוגיית EMS, הנמצאת בשימוש במשך שנים בתחום הספורט המקצועני. המכשיר, הפועל על פולסים חשמליים, גורם לגירוי שרירי רצפת האגן, לכיווץ בלתי רצוני שלהם ובכך מחזק אותם  וכל זאת בצורה נוחה ויעילה ובטיפול ביתי קצר שאינו מצריך תרגולים אינסופיים בבית.

על פי ההערכות, כשליש מהנשים בגילאי 50 ומעלה, סובלות מבריחת שתן כתוצאה מרפיון השרירים ברצפת האגן, ועם השנים המצב רק הולך ומחמיר. מעבר למבוכה החברתית, הפגיעה באיכות החיים והתלות בתחבושות סופגות, שרירי רצפת אגן חלשים עשויים להוביל לצניחת איברים נוספים, כמו צניחת רחם למשל  ואצל חלק מהנשים המצב אף מצריך ניתוח פולשני שאינו תמיד מוביל לתוצאות הרצויות ואינו מטפל בבעיה לתמיד, משום שלאחר כ-15 שנה השרירים שוב נחלשים והבעיה חוזרת.

למידע נוסף לחץ כאן

טיפול בנזלת אלרגיתהפתרון: ביונט

המכשיר פותח על ידי צוות של מדענים ורופאים המתמחים בפוטותרפיה והוכח מחקרית כיעיל באותה רמה של התרופות האנטי היסטמינים המקובלות לטיפול במצב זה אך ללא  תופעות לוואי. המכשיר פשוט וקל וידידותי לשימוש. משך הטיפול הוא 4 דקות בלבד . בתחילה במשך 3 פעמים ביום והולך ויורד ככל שהמצב משתפר .

באמצעות ביונט ניתן לחוות את עונת האלרגיה ללא תסמינים. להשגת יעילות מרבית רצוי להתחיל בטיפולים מיד עם הופעת התסמינים. המכשיר בטוח לשימוש יומיומי במשך כל ימות השנה לילדים מגיל שש, ומיועד גם לטיפול בנזלת אלרגית שאינה עונתית.

המכשיר מבצע טיפול פוטותרפי באמצעות פס צר של האור האדום nm630 ברמה הנמוכה (LNB) ופועל להקלת התסמינים של הנזלת האלרגית ברמה הביולוגית, זאת על ידי שחרור מולקולות המשפרות את זרימת הדם באזור ומסלקת את החומרים הדלקתיים והאלרגניים.

למידע נוסף לחץ כאן

טיפול בכאבי מחזורהפתרון: אובה פלוס

מכשיר אלקטרוני המבוסס על טכנולוגיית טנס המקלה על כאב באמצעות זרמים חשמליים. המכשיר קטן, ניתן לנשיאה על הגוף, מורכב משתי אלקטרודות השולחות זרמים קלים לאזור הבטן התחתונה המביאים להפחתת הכאב בשני מישורים: במישור האחד הוא חוסם את הסיגנלים של הכאב המועברים למוח באמצעות מערכת העצבים ובמישור השני, כתוצאה מהגירוי החשמלי, הוא גורם לשחרור אנדורפינים, חומרים כימיים טבעיים בגוף התורמים לשיכוך כאב ולשיפור מצב הרוח.

כאבי מחזור, הנגרמים בעקבות כיווצים של הרחם, מטופלים בדרך כלל בתרופות נוגדי כאבים או בגלולות למניעת היריון הגורמות להאטה בפעילות שריר הרחם.

משככי הכאב מעניקים הקלה זמנית ולעתים קרובות המינון המותר אינו מספיק והעלאתו עלולה להיות מסוכנת, בנוסף השימוש בגלולות המכילות הורמונים סינתטיים כרוך בהשלכות לא פשוטות. אובה פלוס מספק מענה לא תרופתי המתאים לנשים בכל הגילאים, ובייחוד לנערות.

למידע נוסף לחץ כאן

המכשירים שפורטו כאן הם רק חלק מארגז כלים טכנולוגי נרחב המונה מכשירים רבים המסייעים לטיפול בבעיות בריאות שונות שמציעה MDS Pharm.

להתייעצות, למידע נוסף ולהתאמה של מכשיר לבעיה, ניתן לפנות למומחים של חברת מ.ד.ס פארם https://www.mdspharm.co.il/, טל': 1700-505-508.

 

תגובות

להשאיר תגובה