אז הגעת למסקנה שאתה צריך מוצרי פרסום וקד"מ כדי לשמר את הלקוחות ולמתג את העסק. יפה מאוד! לפניך 10 טיפים שיסייעו בבחירה נכונה של מוצרים אלו.

בין אם מדובר בחברת הייטק, בית השקעות, מוסד לימודי, מפעל או כל חברה פרטית וציבורית אחרת – מוצרי פרסום וקד"מ מהווים מרכיב בסיסי במיתוג, שימור והגדלת מעגל הלקוחות, ומכאן בהגדלת המכירות ורווחים. יעדים אלו מושגים בזכות חשיפת השם והלוגו מסביב לשעון בפני קהל יעד מגוון ומשתנה, ובעלויות נמוכות יחסית לאמצעים אחרים. יחד עם זאת, לא כל מוצר מתאים לכל חברה ויש לבחור בחוכמה ובקפידה את הפריטים שמתאימים לך:

בחר במוצרי פרסום שמתאימים לאופי העסק שלך, קהל היעד ומוצריו, המבדילים אותו מאחרים. כלומר, גם אם כולם היום רוכשים אוזניות בלוטוס נטענות, ייתכן שעבור העסק שלך ולקוחותיו עדיף להשקיע דווקא באבזרי יין יוקרתיים או בארנק נסיעות מהודר.

זכור שאופן ומקום הפצת המוצר משפיעים רבות על בחירתו, בין אם בדיוור ישיר, בבית העסק, נקודות מכירה, כנסים וירידים או בכל מקום אחר. כך למשל, אם אתה נותן חסות לאירוע מרכזי בחר לחלק מוצרים קטנים שישמחו את באי האירוע כדוגמת כובעים עם אוזניות בלוטוס, בקבוקי ספורט זוהרים, מאוורר אישי עם חיבור USB או חולצות מודפסות.

התמקד בפלח השוק הספציפי שעבורו מיועדים מוצרי הפרסום וזהה את מאפייניו, למשל מבחינת מינו, גילו, השכלתו, תחומי עניינו, עיסוקו, מעמדו החברתי והסוציו אקונומי. כך לדוגמא, אישה תשמח לקבל חלוק מפנק בעוד שגבר יעדיף אולר משוכלל, לקוח צעיר ישמח לקבל גדג'ט עכשווי ואילו לקוח מבוגר יעריך מוצר יותר מוכר ויוקרתי כמו גלובוס מזכוכית או ארנק עור.

חשוב לבחור במוצר יעיל שיקדם את מכירות מוצרי ושירותי העסק, אשר ישרת את מקבלו והוא גם ישמח לשמרו ולהשתמש בו. על הדרך המוצר גם יזכיר לו את שירותי ומוצרי העסק שלך.

הפתיע את הלקוחות עם מוצר שימושי, חדיש וייחודי כדוגמת אוזניות ועט למסך מגע, דיסק און קי כרטיס אשראי או דיסק און קי למכשירי אנדרואיד.

אל תשכח, לצד מוצרים חדשניים ישנם לא מעט מוצרי פרסום מוכרים וותיקים שלא נס ליחם, והם תמיד יתקבלו בברכה. מדובר למשל בעט משובח, אוגדנים ופתקים יפים למשרד, שעונים, לוחות שנה מעוצבים או מארז של יין איכותי.

שים לב! ככל שהמוצר הפרסומי יותר קטן בנפחו כך יותר פשוט לשאתו למקומות שונים ולחלקו גם באופן ספונטאני, ואילו למקבל יהיה יותר קל ונוח לקחת אותו עימו.

אל תתפשר על איכות המוצרים שאתה מחלק מכיוון שמוצר המיועד לשימוש רב פעמי ומתקלקל במהרה ישפיע לרעה על תדמית העסק.

לא חייבים לחלק מוצרי פרסום רק בחגים. אנשים מאוד יעריכו מתנה המסופקת סתם כך ביום חול, למשל מוצרים נחוצים למשרד או מתנת נוי לבית.

קנה את מוצרי הפרסום מחברה מוכרת, מנוסה ומומלצת. דוגמא נאה לכך היא חברת אשתר הפועלת בתחום עוד מתחילת שנות התשעים. מדובר בחברה מוכרת ומוערכת המספקת מוצרי פרסום וקד"ם איכותיים, אסטטיים, מבוקשים וחדישים של היצרניות המובילות בעולם עבור מחירים משתלמים במיוחד.

תגובות

להשאיר תגובה