בשעה טובה, סיימתם לבנות את ביתכם ומה שנשאר כדי להגשים את החלום היא גינה מטופחת ויפה. חברת מעצבים גינות ונוף לוקחת אתכם יד ביד ומביאה את הטבע אליכם לגינה.

 מעצבים גינות ונוף היא חברה המספקת ליווי, תכנון והקמה מקצועית של גינות. החברה הנמרצת והיצירתית מעניקה מענה מדויק לשאיפות, לצרכים ולרצונות של בעלי הבית. שירותיה נשענים על אהבה לטבע לצד יכולות מקצועיות מגוונות הפותחות בפניכם שלל אפשרויות אסטטיות ופונקציונאליות.

מהי בעצם חברה מקצועית לתכנון והקמת גינות?

בשוק של ימינו כל מי שאוחז ביד מזמרה ומעדר כבר קורא לעצמו מעצב גינות, ובהתאם לכך גם נראית עבודתו. מנגד, בחירה בחברת מעצבים מחברת אתכם עם גורם רציני ומקצועי שעיצוב נוף וגינות הינו תחום התמחותו. מאחורי החברה עומדים בעלי מקצוע רציניים ביותר, כמו דני נדיב שקיבל את הכשרתו במכללת כפר סבא במגמת אדריכלות ונוף, ושלומי חסון  בוגר ארגון לגננות ונוף בישראל ובעל ניסיון רב שנים בתחום. כישורים אלו של מנהלי החברה מתגלמים ביכולות גבוהות לפיתוח נכון של גינות, המשלבות גישות יצירתיות יחד עם תכנון מאוזן, המוביל להקמת גינות מרהיבות ומושקעות על כל פרטיהן.

גינות מעוצבות בשלל סגנונות

הניסיון וההכשרה של חברת מעצבים באים לידי ביטוי ביכולת לעצב גינות במגוון סגנונות שונים, המאפשרים התאמה מלאה להעדפות אישיות, תנאי השטח ומאפייני הבית. בתור התחלה, מי שמחפש אותנטיות יוכל לבקש גינות בעיצוב ארצישראלי, המשתלבות בטבעיות בסביבה הים תיכונית ומורכבות מטרסות, סוכות של גפנים, בוסתנים של עצי פרי וצמחיה מקומית. כמו כן תוכלו לעצב גינה אנגלית מטופחת, פרחונית ומסוגננת עם פינות חמד אינטימיות, או לבחור בגינה יפנית מינימליסטית ופיסולית, עם בריכת נוי קטנה, שופעת בשלווה הרמונית.

הליך מוקפד לתכנון ועיצוב גינות

עם חברת מעצבים כל גינה בכל סגנון מבוססת על תהליך מוקפד ומקצועי, המבוצע בשיתוף ובשקיפות מלאה עם מזמיני העבודה. התהליך מתחיל בפגישת היכרות בו יובנו וינותחו המאוויים והרצונות שלכם, לצד מאפייני הבית והסביבה והגדרות תקציב. נתונים אלו יובילו לתכנון גינה מושלמת עבורכם מכל היבט – אסטטי ופרקטי כאחד. התוכניות לגינה יוצגו בפניכם בפרוטרוט בהדמיות תלת ממדיות ובמידת הצורך יבוצעו בהן שינויים והתאמות. בהמשך, עם התכוניות המאושרות עוברים לשלב המעשי שיבוצע באופן יעיל ויסודי, עד לקבלת מרחב חיצוני מטופח ומרהיב ביופיו שנעים לשהות ולארח בו, המתוכנן לשרת אתכם לשנים רבות וטובות.

דגשים בתכנון גינות

לאורך כל תהליך הקמת הגינות, במעצבים שמים דגש על מספר היבטים מרכזיים ומנחים. קודם כל, אנשי החברה פועלים בגישה מקצועית עם תכנון גינות החושב קדימה, פריסה נכונה של תשתיות ובחירה מושכלת של צמחים. דגש נוסף מושם על ההיבט האסטטי של המרחב החיצוני והשתלבותו ההרמונית עם סביבתו, ליצירת דיאלוג פורה בין חללים פנימיים לחיצוניים. ולבסוף, במעצבים מתכננים גינות מתוך אהבה והערכה לטבע ולכן מושם גם דגש על תכנון נכון של מערכת אקולוגית המותאמת לעונות השנה, לאקלים, לחי ולצומח בסביבה, דבר המוביל ליצירת גינה חיה ודינאמית.

לפרטים נוספים על תכנון ועיצוב גינות צרו קשר עם חברת מעצבים בטלפון 052-5249605.

תגובות

להשאיר תגובה