פיינט דייט חוגג יומולדת שנה

כ-4,000 ישראלים השתתפו עד כה בבילוי הלילי היצירתי, שכולל ציור ושתיה בברים ברחבי תל אביב

אם נתקלתם בשנה האחרונה בזוגות שצועדים ברחובות תל אביב עם קנווסים בידיהם ומבטים גאים בעיניהם, כנראה שהם בדיוק חזרו מפיינטדייט. הבילוי הלילי החדש, בו השתתפו מאז השקתו אלפי ישראלים, חגג השבוע יומולדת שנה באירוע מיוחד בבר ה-Friends Undergroundבלונדון מיניסטור בתל אביב.

מאז נחת הקונספט בישראל (הישר מהניו יורק) השתתפו בפיינט דייט כ-4,000 ישראלים. מרבים המשתתפים הם זוגות וחבורות, שמגיעים לבילוי משותף. באחד האירועים אפילו התרחשה הצעת נישואין מרגשת, במהלכה כתב הבחור על הקנווס שלו "התינשאי לי" והגיש אותו לחברתו – לקול מחיאות הכפיים של יתר המשתתפים הנרגשים (היא אמרה "כן").

פיינט דייט מתרחש פעמיים בשבוע בברים ברחבי ת"א (ועוד שניים באזור השרון נכון לעכשיו), בהשתתפות 50-60 איש בכל אירוע. הוא מיועד לאנשים חסרי ניסיון בציור, שמגיעים לבר, שותים אלכוהול ומציירים ציור ידוע מראש בהדרכה צמודה של אמנית מקצועית – שלב אחר שלב. בסוף הערב כל אחד יוצא עם ציור על קנווס שהוא לוקח אתו הביתה. הבילוי כולל צילום מקצועי של המשתתפים, כשהתמונות מתפרסמות לאחר מכן בעמוד הפייסבוק של האירוע.

מאחורי המיזם עומדים שלושה יזמים: אפרת חפץ, אמנית ואשת הייטק לשעבר; ערן גולדין, מפתח תוכנה; וירון פרוסט, איש תוכן ודיגיטל.

לאתר האינטרנט הקליקו כאן.

לעמוד הפייסבוק הקליקו כאן.

תגובות

להשאיר תגובה