זאת שניצחה

מוצאי שבת האחרון, עדן בן זקן עולה על הבמה בהיכל מנורה מבטחים, עדן בן זקן עולה על הבמה ומראה לכל הזמרות הוותיקות איך באמת עושים את זה נכון, מדוייק, ובעיקר מוצלח. 

עדן בן זקן ממשיכה לייצר שיאים ומבססת את מעמדה ככוכבת הגדולה של המוזיקה בישראל. בספטמבר האחרון שיחררה עדן את האלבום השלישי שלה " לזאת שניצחה" ואכן השיגה מאז כמה וכמה נצחונות שמבססים אותה למלכה הבלתי מעורערת של הזמרות הישראליות.

השנה האחרונה הייתה ללא ספק שנה של נצחונות לעדן  –  זמרת השנה של מאקו ורשת ג' שיר השנה של מאקו , אשת השנה במוסיקה בגלגלצ, זמרת השנה ב'כאן גימל' תאגיד השידור, זמרת השנה בערוץ הילדים והזמרת הכי מושמעת בקריוקי ישראל .

אחרי קצת יותר מחודשיים מרגע שחרור האלבום חוזרת עדן למופע השקת האלבום  בהיכל מנורה ת"א , המקום בו פרצה לתודעה לפני כ-4 שנים באודישן המפורסם בעונה הראשונה של התוכנית X-Factor, מופע שכל הכרטיסים אליו נמכרו תוך זמן קצר.

במופע ההשקה הוענק לעדן מטעם מובייל1 מיוזיק אלבום פלטינה על למעלה מ-30,000 רכישות לאלבום "לזאת שניצחה" – מכירות בחנויות וכן מכירות בשירותי המוזיקה הדיגיטליים.

האלבום השלישי של עדן בן זקן ייצר כבר למעלה מ-60 מיליון צפיות ביוטיוב (מאז הקמת הערוץ יש לו כבר למעלה מרבע מיליארד צפיות!!). השיר המושמע ביותר הוא שיר הנושא "לזאת שניצחה" עם למעלה מ-17 מיליון צפיות .

הערוץ הרשמי של עדן ב-YouTube עומד על למעלה מ-260,000 מנויים רשומים. המנויים הרשומים לערוץ מקבלים עדכונים על כל תוכן חדש שמועלה לערוץ של עדן והם מהווים את הקהילה העיקרית שמייצרת צפיות וכניסות לערוץ ה-YouTube.20171125_222400

הערוץ של עדן הוא הערוץ החמישי בגודלו מבחינת פופלאריות ומספר מנויים ועדן היא הזמרת היחידה שהצליחה להגיע לדירוג כזה וכל זה בזמן קצר ועם 3 רפרטואר של 3 אלבומים בלבד.

בשירות המוזיקה בתשלום  של  Apple Music היו לאלבום ה-3 של עדן למעלה מ-750,000 שימושים , מנויים מארה"ב ייצרו כ-150,000 שימושים ועוד כ-30,000 שימושים היו ממנויים שנמצאים בצרפת.

בשירות המוזיקה הבינ"ל של Apple מכככב דווקא שיר אחר מהאלבום – השיר מאורסת עם קצת יותר מ-150,000 השמעות.20171125_234856

תגובות

להשאיר תגובה