חתן פרס ישראל הרב ישראל מאיר לאו אמר באירוע חגיגי לפסח: "אני יהלום" והסביר זאת עפ"י ראשי התיבות של שמו. באירוע שניערך בבורסת היהלומים ברמת גן' חשף נשיא הבורסה יורם דבש ואמר:"משלחת יהלומנים מהבורסה, תצא במאי הקרוב לפגישות עם בכירי אלרוסה במוסקבה".

כ-50 רכבי שטח של מועדון לנדרובר, בראשם דני עייני מנכ"ל חברת המזרח, "פשטו" השבוע על אזור הכנרת וזאת במטרה לעשות יום כייף לכ-100 ילדים חולי סרטן, הנמצאים בקייטנה של עמותת "זיכרון מנחם". חברי המועדון התייצבו בשעה 09:00 בכפר הנופש "כינר" ויצאו לטיול ברמת הגולן. הילדים התחלקו לרכבים וטיילו בדרום רמת הגולן. הקינוח: ארוחת צהריים משובחת אשר נערכה בשטח, ליד רפטינג נהר הירדן. לפני היציאה לשטח נערך טקס במסגרתו הוענק  אות לחיים אהרנטל, שייסד את עמותת זיכרון מנחם יחד עם רעייתו מירי.

בכירי מותג האופנה נאוטיקה השיקו את קולקציות אביב-קיץ 2019 של המותג במסעדת התרנגול הכחול, בתל אביב. גולת הכותרת: הפרסומת הבינלאומית של נאוטיקה, בכיכובה של הדוגמנית הישראלית שלומית מלכה.

חברת אמריקן אקספרס נסיעות ערכה אירוע ססגוני ללקוחות ה VIP של החברה במסעדת ראצ'ה, בנווה צדק בתל-אביב. לאירוע הוזמנו כ-150 אנשי עסקים, בכירים מענף התיירות והנסיעות. לפני ארוחת הערב נהנו האורחים מהרצאה של צלם החדשות והדוקומנטרי זיו קורן, אשר סיפר על "צילום פורץ גבולות", וסיפק הצצה נדירה אל עולם הפוטו-ג'ורנליזם, על התקשורת בכלל ועל הצילום בפרט. לאחר ההרצאה נערכה ארוחת ערב על טהרת המטבח הגיאורגי, ובין המנות  הנו ממופע מוזיקלי מסורתי של האחים אלייב.

יולי אדלשטיין, פיני גרשון והשר אלי כהן הגיעו השבוע למפעל החסד "יד ביד" של הרב גלויברמן כדי לתת יד באריזת חבילות מזון לנזקקים לקראת חג הפסח, לצד עשרות מתנדבים מבוגרים צעירים וחיילים. מפעל החסד ‘יד ביד’ הוקם על ידי הרב יעקב גלויברמן בשנת 2000, בכדי לתת מענה ועזרה, עבור אלפי משפחות נזקקות וקשות יום, ניצולי שואה וגלמודים, משפחות ישראליות, אלמנות ויתומים, שמזלם לא שפר. ’יד ביד’ מספק ונותן להם את הצרכים הבסיסיים ביותר כמו מזון, שמיכות לחורף, ביגוד, ארוחות חמות ואף ריהוט יד שניה.

באולם התצוגה של מרצדס בהרצליה, אריאל פינטו מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מרצדס ודנה רביד מנחם, ארחו בשבוע שעבר את אבי נשר על במה בשיחה מרגשת עם בתו על איך נראית עבודה יצירתית בשגרת יום יום, איך הופכים תסריט למציאות, נוסטלגיה עם קטעים מהלהקה, דיזינגוף 99 וסוף העולם שמאלה. זאת במסגרת ערבי ההשראה של חוג לקוחות מרצדס אינספייר. בתמונה: אריאל פינטו המנכ"ל ואבי נשר.

ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי וגיל לייזר מנכ"ל CAR2GO, השיקו השבוע את מיזם הרכב השיתופי באשדוד. בתום טקס גזירת הסרט, ראש העיר נכנס לרכב להתנסות בשירות. מיזם הרכב השיתופי באשדוד הושק היום לתושבי אשדוד במטרה לסייע לתושבים בפתרון לרכב ראשי או שני במשפחה, להפחית כלי רכב פרטיים בעיר, לפנות חניות, לתרום לאוויר נקי ולחסוך בהוצאות הנסועה למשק בית. המיזם יופעל ע"י חברת CAR2GO, המתמחה בהפעלת מיזמי רכב שיתופיים בארץ ובעולם. בתמונה מימין לשמאל: ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי וגיל לייזר.

ג'ודי שלום ניר מוזס נשיאת "עמותת חום" וניסים משעל, הובילו יום שידורים מיוחד ב"רדיו ללא הפסקה" 103FM, לטובת גיוס כספים ואריזת חבילות מזון עבור ילדים רעבים לקראת חג הפסח. עמותת חו"ם, פועלת כל השנה למען ילדים רעבים, משפחות נזקקות, מחלקת ארוחות חמות לכבוד החג, בגדים חמים לחורף, שמיכות, נעליים וציוד לבית.

אברי גלעד הצליח לרגש אותנו השבוע בפוסט שלו בפייס, והחלטנו לצטט אותו: "כבר כמה שנים שחברת פייר קרדן משאילה לי בגדי הופעה. אוהב את הבגדים שלהם מאד. לפני כמה שבועות מתקשר אלי הבעלים, ידידי איציק דור, ושואל אם אסכים להצטלם לקטלוג הקיץ המתקרב שלו, לצד דוגמנים צעירים וחתיכים. ביררתי שהוא זוכר שאני בן 56, ושהוא מבין שאין לי שום תכניות להפוך בגילי לדוגמן. הוא אישר שהוא מודע לכל המגבלות, ובכל זאת מבקש. שאלתי אותו כמה הוא משלם. אמר כמה שאמר. אמרתי לו, תרגם לי את זה לחליפות קומפלט. אמר עשר. אמרתי לו סבבה, אני אצטלם – ואת החליפות נחלק לאנשים שצריכים חליפה טובה, כולל הכל, לחתונה מתקרבת, לליל הסדר, לראיון עבודה, למשהו. אז כך נולד המבצע הזה, שאני משיק היום. אם אתה זקוק לחליפה משהו-משהו, היכנס ללינק הזה, http://pierrecardin.co.il/land תגיד למה, ובעוד כמה ימים אולי תקבל הודעה משמחת לבוא לאחד מסניפי פייר קרדן עם הארוסה, או הארוס, או לבד, ולהלביש את עצמך מכף רגל עד ראש. המתנה היא אנונימית, לא צריך להיחשף כלל. אם תרצה להצטלם עם הבגדים במשרדי החברה בחולון יחד איתי, יהיה גם כיף". ממש לא חובה. שאפו ליוזמה המרגשת של אברי.

הדוגמנית והשחקנית רוסלנה רודינה הצטלמה בסוף השבוע האחרון למותג בגדי הים  ALMARIE והפגינה מראה חטוב, במלון ווסט לגון ריזורט נתניה. הבחירה ברוסלנה כפרזנטורית נולדה מתוך המסר של העצמת "האישה החדשה" של ימינו, חזקה, בשלה ורכה, המשלבת בין קריירה למשפחה ומקפידה על אורח חיים בריא, תזונה, ספורט ואימהות, לצד חיי חברה. מותג בגדי הים ALMARIE הינו בבעלותה של המעצבת מארי כץ, עם קולקציית קיץ 2019 המאופיינת בצבעוניות ובשלל טרנדים לוהטים, בשילוב מנצח של סגנון, יופי ותחושת נוחות. בתמונה מימין לשמאל: רוסלנה רודינה ומארי כץ.

השבוע התכנסו פוליטיקאים מכל קצוות הקשת הפוליטית, למען מטרה משותפת: אריזת סלי מזון למשפחות נזקקות. את הפרויקט עורכת עמותת 'מגדל אור' מייסודו של חתן פרס ישראל, הרב יצחק דוד גרוסמן. אירוע האריזות מתקיים זו השנה ה-16 ברציפות כחלק מפרויקט ‘חג שבע לילדים’, אותו יזמה 'מגדל אור' ובמסגרתו מחולקות למעלה מ-20,000 חבילות עם מוצרי מזון למשפחות נזקקות לרגל החג, בכדי שיוכלו לחוג את החג כהלכתו. בין הנוכחים באירוע: יו"ר מפלגת כחול לבן רא"ל במיל' בני גנץ, שר הביטחון לשעבר ויו"ר מפלגת 'תלם' משה בוגי יעלון, שר התיירות יריב לוין, שרת התרבות והספורט מירי רגב, שר הכלכלה אלי כהן, שר הקליטה יואב גלנט, השרה לאזרחים ותיקים גילה גמליאל, השר להגנת הסביבה ולענייני ירושלים זאב אלקין, ח"כ המיועד ויו"ר ההסתדרות לשעבר אבי ניסנקורן, ח"כ המיועד וראש עיריית ירושלים לשעבר ניר ברקת, הח"כ המיועד והשר לשעבר גדעון סער, ח"כ אמיר אוחנה וח"כ איילת נחמיאס ורבין.

כחלק ממסע הפרסום של יקבי כרמל, המציג את רגעי השמחה המשותפים הכי ישראלים, לצד החיבור לאדמה לחומרי הגלם האיכותיים: הענבים, ולתהליך הכנת היין, היקב יוצא בקמפיין חדש תחת הכותרת 'פסיפס רגעי שמחה משותפים'. על הביצוע אמונים להקת התקווה 6 האהובה והמצליחה , שנבחרה כלהקה הישראלית המושמעת ביותר באפליקציית SPOTIFY ב-2018. במסגרת הקמפיין, יעלה ברחבי המדיה קליפ קצבי המציג את תהליך ייצור היין האיכותי של יקבי כרמל, מהכרמים ועד היקב שבזיכרון יעקב הציורית, כשברקע יתנגן שיר אשר נכתב במיוחד עבור הקמפיין על ידי להקת התקווה 6. במקביל יושק קליפ רשמי לשיר "לחיי רגעים של שמחה", הכולל "פסיפס רגעי שמחה משותפים" אשר צולם ביקבי כרמל שבזיכרון יעקב. הקליפ יציג את הרגעים המרגשים בחיי כולנו, מהצעת נישואין וחתונה, דרך ברית מילה ועד חגיגות ניצחון הקבוצה האהובה, מסיבות שחרור וכל האירועים השמחים בחייו של כל ישראלי. הלוקיישן המרהיב במרתפי יקב בזיכרון יעקב, גרף התלהבות רבה מצד חברי להקת התקווה 6 שאף זכו לטעום את היינות המובילים של יקבי כרמל בזמן הצילומים. בתמונה: חברי להקת התקווה 6 עם נדב ארנס מנכ"ל יקבי כרמל.

בחול המועד פסח ייערכו סיורים למשפחות מידי יום בשעה 10:00 בבוקר ובשעה 13:00 במתחם הכספות הפרטי הראשון בישראל "בריקסטון" הממוקם בקומת הקרקע במגדל רובינשטיין (קומת הלובי) רחוב לינקולן 20 ת"א. הסיור יכלול צפייה בסרט על המתחם, עולם הכספות בישראל ואמצעי הבטיחות, ולאחר מכן ייערך סיור במתחם חדר האוצר בו ממוקמים 2600 כספות, עם הסברים של קצין הביטחון, על נהלי האבטחה האלקטרוניים והמתקדמים ביותר בעולם, הממוקמים במתחם בדומה לסרטי ג'יימס בונד. הסיור ייערך בקבוצות קטנות של 3 אנשים לכל סבב. לתאום בטלפון: 077-3-36-36-36. בתמונה: עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל בריקסטון.

השחקן כוכב הילדים והנוער עומר חזן ובת זוגתו, התארחו במלון קראון פלזה ביץ בטיילת בתל- אביב, לשם  הגיעו ישר מהצילומים אשר היו ליד על חוף הים. רגע לפני שהוא חוזר לצה"ל שם הוא משרת בתיאטרון הצבאי, עומר זכה ליהנות מהסויטות החדשות אשר נפתחו במלון. בתמונה: מנכ"ל המלון ניר נעימי (משמאל) עם עומר חזן.

מנכ"לית מוצר השנה בישראל אתי עמיעד העניקה אות מיוחד לאלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל",על היבחרה כ"חברת הביוטי החדשנית של השנה", לאחר שצרכנים בחרו בארבעה ממוצרי החברה כמוצרי השנה בישראל. באותו מעמד סיפרה עמיעד לשגיב, שהענקת האות ללוריאל היא סגירת מעגל עבור הארגון הבינלאומי, משום שאת פרסי מוצר השנה בעולם ייסד כריסטיאן לה-ברט, כאשר היה מנהל מותג בלוריאל העולמית, ומשם קיבל את הרעיון לייצר פרס בינלאומי, שבו הצרכנים בוחרים מבין המוצרים החדשים שיצאו במהלך השנה.

קבוצת גוטקס בחרה בדוגמנית הבינלאומית הברזילאית ומלאכית ויקטוריה סיקרט איזבלי פונטנה, כפרזנטורית של המותג לקולקציית בגדי הים 2020. במסגרת הצילומים, היא תוביל את הקמפיין הבינלאומי של המותג בעולם ובישראל. פונטנה נשואה לזמר דייגו פררו, אמא לשני ילדים ועמוד אינסטגרם עם מעל 1.2 מיליון עוקבים.
היא הגיעה במיוחד לישראל לרגל הצילומים, שהתקיימו בחופי הים באזור השרון ,מיד לאחריהם טסה בחזרה לארה״ב לצילומי קמפיין בינלאומי נוסף. מימין איזבלי פונטנה וקרן גסנר מנהלת קריאייטיב קבוצת גוטקס.

בסוף השבוע האחרון התקיים ערב לקוחות VIP בסניף JACKIE-O בביג פאשן דנילוף טבריה. במסגרת האירוע התארחה בחנות ג'קי אזולאי, שהעניקה הרצאה מעצימה אשר שילבה טיפים בנושא שילוב קריירה משגשגת לצד חיי משפחה. הלקוחות בחנות נהנו מליווי יועצות סטיילינג לבניית טוטאל לוק אישי. רשת JACKIE O מאגדת תחתיה את התכשיטים והשעונים של המותגים הבינלאומיים המובילים: תכשיטי PANDORA, שעוני ותכשיטי TOMMY HILFIGER, שעוני ומשקפי השמש KOMONO שעוני JUICY COUTURE ושעוני BULOVA תכשיטי DIAMONFIRE ותכשיטי BUDDHA TO BUDDHA. בתמונה: ליאת גוטרמן מנהלת השיווק של המותג וג'קי אזולאי.

כעשרת אלפים חסידי חב"ד הגיעו ביום שני להיכל מנורה מבטחים, כדי להשתתף בחגיגות יום הולדתו של הרבי מלובביץ. במהלך היום החסידים ערכו כינוסים והתוועדויות, ונהנו מדברי תורה והופעות מוזיקליות של מיטב הזמרים בקרב הקהילה החב"דניקית, שהגיעו במיוחד מרחבי העולם. האירוע התקיים במעמד הרב דוד נחשון יו"ר ארגון ניידות חב"ד ויו"ר ארגון הנוער צבאות השם של חב"ד, השר ישראל כץ אשר נשא דברים במהלך האירוע,  אריאל אטיאס מנכ"ל וואלה טורס, שלמה ג'רזי סמנכ"ל הכספים של קבוצת איסתא, ליאור אגאי מנהל יחידת המכרזים והתקשרויות ב- BDO זיו האפט, ראובן עופרי בעלים של סוכנות פוליביט ואסי שמייסר מנכ"ל פוליביט. בתמונה: השר כץ יחד עם שמואל הנדל יו"ר מטה משיח, הרב דוד נחשון יו"ר ניידות חב"ד ושלמה ליפש שליח חב"ד בכפר אחים.

בפארק עתידים תל אביב ציינו השבוע  את הפריחה וההתחדשות בפארק הטכנולוגי המתקדם בישראל, עם הרמת כוסית חגיגית לכבוד חג הפסח. באו לברך ולחגוג רון חולדאי ראש העיר תל אביב יפו, שגיא ניב מנכ"ל פארק עתידים תל אביב, חיים דור הבעלים של בית החולים מ.ר.ב, מוטי כהן יו"ר ועדת הכספים של עתידים, אדי קורן מנכ"ל אפשטיין ניהול פרוייקטים, רו"ח שחר זיו שהינו שותף מנהל בקבוצת BDO , גבי קמינסקי מנכ"ל CityZone, יורם יהב מנכ"ל קבוצת יויה – yoyah group, ודירקטורים נוספים בפארק עתידים: יאיר אורגלר, נעמן גור,ז׳אן ברטל מנכ״ל ברטל הנדסה, ברוך גינדין מנכ״ל קומסט, ערן מלכה מנכ"ל APM, אורי גת וגל רינגל ממשרד אדריכלים משה צור, ועו"ד אורן ארדמן.

"תל אביב ב-4 עיניים" הוא שמה של תערוכת צילום ייחודית ומשותפת של אורנה גטניו ואיציק דהן צילומים תל אביבים שנעשו בסמארטפון בלבד. אורנה גטניו, עיתונאית בתחום העיצוב, עורכת תוכן ולאחרונה גם דוגמנית, היא תל אביבית מלידה המתגוררת לא הרחק מחוף הים. היא מרבה לצאת להליכות ספורטיביות בשעות הבוקר, שבמהלכן היא מתעדת סיטואציות ואנשים בחוף הים. איציק דהן עצמאי בתחום הדפוס והפרסום, מתגורר בתל אביב ומצלם הרבה באזורי יפו, מרכז העיר והים. הוא רוכב על אופניים כספורט, ובשבתות יוצא לצעידות של עשרות קילומטרים, במהלכם הוא מתעד את העיר. פגישה מקרית בין השניים הולידה את הרעיון, ובעקבותיה פנייה של אורנה לבעלים של קולקציית מלונות "בראון" ליאון אביגד, שנענתה באהדה וברצון, והתערוכה תלויה לראווה בלובי מלון פוליהאוס אשר עוצב ע"י מעצב העל קארים רשיד, ונמצא בכניסה למדרחוב נחלת בנימין. בתערוכה מוצגות כארבעים עבודות של השניים, אשר צולמו בשנתיים האחרונות באזורים שונים של העיר ובחוף הים והיא תינעל לאחר יום העצמאות.

מלכת היופי לשעבר וגורו האיפור רוית אסף, חגגה לבתה ליה יום הולדת 9. שלוש חגיגות ימי יומולדת כללו יום צילומים עבור בוק עם צוות מקצועי הכולל צלם אופנה, מסיכת זהב מפנקת לפנים אצל הלגה רקנטי ומסיבת גלאם עם היו-טיובר והשחקן (כפולה) ניסו שליו.

BE ALL רשת מתחמי העבודה המשותפים בבעלות איש העסקים והיזם נס שובל, קיימה את אירוע הצפייה הגדול בת"א, של נחיתת החללית הישראלית הראשונה "בראשית" על הירח, בתום מסע של 48 ימים בחלל. במסגרת האירוע התקיימה צפייה חגיגית משותפת במעמד בכירים בתעשייה האוויר והחלל הישראלית, ובהשתתפות נציגים מקרן רמון, היושבת במתחם אלון 1 של רשת BE ALL. ניר דוברובסקי מומחה בתחום הניסויים בחלל, שיתף בפני מאות משתתפי האירוע את סיפור ההצלחה של פרויקט בראשית, החל מההשתתפות בתחרות החלל של גוגל. בנוסף נהנו המשתתפים ומשפחותיהם מתערוכת "מיורי ועד בראשית", תערוכה אינטראקטיבית המציגה את הדרך לחלל. בתמונה מימין לשמאל: ניר זפרני רכז תכנית ספייסלאב, מאיה גולן מנהלת תחום חלל, ניר דוברובסקי וליאור רון מנהלת תכנית ספייסלאב.

ריף נאמן בת ה-21 כוכבת כפולה ובקרוב פאודה' קיבלה להיות הפרזנטורית של מעצב שמלות הכלה עובד כהן. ריף שנכנסת לנעליה של נטע אלחמיסטר, תשלשל לכיסה כמה עשרות אלפי שקלים עבור הקמפיין. ריף: "אני אוהבת לדגמן מגיל 9 ותמיד זה חלק משמעותי מחיי. בשנים האחרונות גם הוספתי לי קריירה בתחום המשחק". עובד כהן: "ריף היא הבחירה האולטימטיבית. כשהתחלתי לעבוד עם נטע אלחמיסטר בתחילת דרכה, זיהיתי שעוד שנתיים היא תהיה סופרסטאר. גם ריף היא בתחילת דרכה, עם אנרגיות מטורפות, ויש לנו חיבור מעולה".

רשת תיווך הנדל"ן הבינלאומית קלר וויליאמס, שהושקה בישראל לפני כשנה, ומיוצגת ע"י איש העסקים עמוס נעים, המתמחה שנים רבות בנדל"ן, בשותפות עם איש העסקים אילן ברכה, הבעלים של קלר וויליאמס ניו יורק, השיקה סניף נוסף ברעננה. טקס ההשקה נערך במעמד ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, עמוס נעים, מנכ״ל רשת קלר וויליאמס בישראל, הזכיינים המקומיים רועי ואבי זלצמן ואורחים נוספים. בתמונה מימין לשמאל: רועי זלצמן זכיין הסניף ברעננה, חיים ברוידא ראש עיריית רעננה, אבי זלצמן זכיין מקומי ועמוס נעים מנכ"ל רשת קלר וויליאמס בישראל.

השבוע הושקו חגיגות יום הולדת השנתיים למסעדת יא-פאן של שף יובל בן נריה, ולקו תל אביב-הונג קונג של חברת התעופה קתאי פסיפיק. לרגל החגיגות נסע בן נריה, בשיתוף פלייאיסט וקתאי פסיפיק, לאסוף השראות מהערים היפניות פוקואוקה, אוסקה וטוקיו. בהשקה נכחו בכירים מעולם התעופה, ביניהם יריר ומיכל פישר בעלי חברת פלייאיסט,  ג'ונתן ביילי המנכ"ל האיזורי של קתאי בישראל, בעלי קבוצת אופקים איתי לוי ומנכ"לית אופקים עידית פדן, מנכ"ל רימון תיירות יעקב לוי ועוד. כולם נהנו מסאקה ללא תחתית, מוזיקה אנרגטית, מלצרים בתלבושות הרוג'וקו צבעוניות, ותפריט חדש ומשובח שנוצר בעקבות המסע הקולינרי. בתמונה מימין לשמאל: מנכ"ל קתאי פסיפיק ג'ונתן ביילי, השף יובל בן נריה ובעל חברת פלייאיסט יריב פישר.

מנור גינדי ואורי לוי, מבעלי מגדלי גינדי תל אביב, ואלוף במיל' אבי זמיר מנכ"ל מתחם גינדי TLV, אירחו את חוג הלקוחות של הפרויקט הייחודי והמרשים בלב תל אביב "מגדלי גינדי", לארוחות בוקר עשירה והרצאה מרתקת של כתב השטחים של חדשות 12, אוהד חמו . המוזמנים אשר עלו במעלית לקומת הפנטהאוז, הממוקמת בקומה ה-50 של המגדל, נפעמו מנוף עוצר נשימה, מתמונה פנורמית של כל תל אביב ומארוחת בוקר עשירה מעשה ידיו של השף גיא פרץ, וטעימות של יינות ישראליים משובחים כמו קסטל, צובה ופלאם. לאחר שלב המינגלינג וארוחת הבוקר, נהנו האורחים מהרצאתו של כתב השטחים של חדשות 12 אוהד חמו, על מאחורי הקלעים של סיקור הזירה הפלסטינית ומדעא"ש לחמאס. הגיעו להתרשם: דפנה הרלב מנכ"ל ובעלים קבוצת אביב ובעלה מיכאל, איש העסקים סולי סקאל, אשת העסקים גליה אלבין, הגברת קלוד ברייטמן, אדי כץ מנכ"ל חברת הסטארט אפ גיקאפס ורבים נוספים. מימין לשמאל: אוהד חמו אבי זמיר ואורי לוי.

מיכאל כרסנטי מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה' והנרי צימרמן  יו"ר התאחדות התעשיינים מרחב צפון, אירחו כ-300 בכירי התעשיינים בכנס ייחודי בנושא תעשייה חכמה וייצור מתקדם, שנערך בפארק העסקים החכם בקיסריה, הראשון מסוגו בישראל. בין המכובדים שלקחו חלק בוועידה: חיה ענזרות כלכלנית מרשות להשקעות במשרד הכלכלה, מרים דרוק מנכ"לית איגוד התעשייה הקיבוצית, צח הררי יועץ טכנולוגי ברשות החדשנות, ענבל אטל מנהלת מערכות הייצור בנטפים, אורלי קלמנוביץ' מנהלת מרחב מסחרי צפון בבנק לאומי, יריב ענבר מנהל יחידת חדשנות עסקית תעשייתית במטריקס ואחרים.

לקראת חג הפסח יקיים מתחם שרונים פסטיבל ויראלי, הכולל 10 עמדות צילום תלת מימד מדהימות, כהומאג' לסרטי דיסני המפורסמים בכל הזמנים, בהשקעה של כחצי מיליון שקלים. כחלק מהאסטרטגיה והחדשנות שמביא המתחם, נוצר שיתוף פעולה עם דיסני, במטרה להביא עולם תוכן עשיר וחדש לקהל הרחב. הפעילות במתחם תייצר עניין ושיח ברשת, כאשר כל הורה וילד יוכלו ליהנות מחוויית הצילום הקסומה, בתוך תפאורה ששואבת השראה מסצנות מפורסמות מהסרטים האהובים. ביום שני האחרון הגיעו להנות מהחוויה ליהיא גרינר ונטלי דדון יחד עם הילדים. בתמונה: עינת סקפה מנהלת הישווק של המתחם  וליהיא גרינר.

רשת בתי המרקחת הקהילתית "ש.ר.מ. פארם", המונה מעל 100 בתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, ציינה השבוע 25 שנים להיווסדה, באירוע חגיגי ומרגש שנערך ב"אודיאון" שבעמק חפר. ברשת חברים בתי מרקחת פרטיים, שחלקם נוסדו עוד לפני הקמת המדינה ובין לקוחותיהם בני הדור השני והשלישי. אריה פז מנכ"ל הרשת ב- 25 שנותיה, נשא דברים מרגשים על איתנות הרשת לאורך השנים, ועל החלטתו להעביר את שרביט הניהול לדור צעיר, שיביא אותה להישגים חדשים. בין המשתתפים באירוע: אבי מושנזון היו"ר הראשון של הרשת, ברונו גריסרו היו"ר הנוכחי, עו"ד יורם גרוס המנכ"ל החדש שיחליף את אריה פז (אשר שימש כיועץ המשפטי של הרשת מאז היווסדה), ובכירים בחברות התרופות בארץ. בתמונה מימין לשמאל: עו"ד יורם גרוס המנכ"ל החדש, ברונו גריסרו יו"ר הרשת, אריה פז המנכ"ל היוצא.

כחלק מאסטרטגיית "יקב היוצר" לעידוד אמנות ישראלית ויצירה, אירח אלחנן שור מבעלי יקב היוצר, ומהמשפחות הראשונות שיצרו יין בישראל, ומנכ"ל היקב אראל ברקאי, את האמן הבינלאומי גיל גורן, במסעדת דקא בערב השקה מיוחד, לקראת שיתוף פעולה. שף המסעדה אילן מזרחי חיבר ארוחת ייחודית, יחד עם יינן יקב היוצר פיליפ ליכטנשטיין, שיצרו חיבור מושלם בין יינות היקב למנות שהורכבו במיוחד לקונספט. המהלך המשותף כולל ערבי אמנות בו יתארח האמן הבינלאומי גיל גורן, המציג בתערוכות וגלריות חשובות ברחבי העולם. בנוסף, שיתוף הפעולה יכלול פיתוח מארזים ותוויות בעיצובו של האמן.

בסוף השבוע האחרון חגג אסי ישראלוף יומולדת בלונדון במשחק ליגת האלופות בין מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם. על חגיגות יום ההולדת לא ויתר גם חברו הטוב עמוס תמם, שהגיע כל הדרך ללונדון על קביים, לאחר ניתוח המניסקוס שעבר לפני יומיים. אל השניים הצטרך גם שלום מיכשוואלי, והשלושה נהנו מרבע גמר ליגת האלופות, לה מעניקה ניסאן את החסות הראשית, יחד עם בן אילן מנהל השיווק של ניסאן ישראל.

ברטה בלילתי מעצבת שמלות הכלה מהמצליחות בעולם, הציגה בניו יורק את קולקציית אביב-קיץ 2020, כחלק משבוע האופנה לכלות שמתקיים בעיר. על המסלול צעדה ג'ואנה סנצ'ז אשתו של שחקן הכדורגל מפריז דני אלבס. באירוע נכחו דוגמניות בינלאומיות, שהציגו את השמלות עבור עשרות קניינים מכל העולם (אוסטרליה, צרפת, מיאמי, יפן ועוד), לקוחות פוטנציאלים ותקשורת בינלאומית, שקיבלה הצצה ראשונה לפריטים. הגיע ללוות את ברטה ניר מוסקוביץ, אשר מתפקד כמנהל הפעילות הבינלאומית. מימין: ניר מוסקוביץ', ג'ואנה סנצ'ז וברטה בלילתי.

להקת הבלט הישראלי נבחרה להצטלם לגלויות האירוויזיון, אשר ישודרו לפני כל ביצועי השירים במהלך התחרות. המנהלת האומנותית של הבלט הישראלי קלייר בייליס נגר, יחד עם 20 רקדניות הבלט, הצטרפו לצילום הגלויה בירושלים, עם הנציגה מדנמרק לאירוויזיון, לאונורה קולמור ג'פסן. הקונספט שנבחר לצילומים השנה הוא "רוקדים את ישראל". את הצילומים מובילים בין היתר רקדני להקת הבלט הישראלי. נציגי המדינות המשתתפות יצטרפו בכל גלויה אל הריקוד, בכל פעם בנוף ישראלי שונה.

ניצולת השואה קורינה מיכאל משכונת כצנלסון, הופתעה לכבוד יום הולדתה ה- 88 כאשר שתי שליחות התדפקו על דלת ביתה, הגברת דבורה אלמלם פרץ ראש מנהלת שירות לתושב שכונות רמז כצנלסון ורעות טולדו מזכירת המנהלת. השתיים הגיעו עם עוגה, זר פרחים וזר בלונים. מדובר ביוזמה של הגב' דבורה פרץ, שגייסה לצורך כך כמה בעלי עסקים מרחוב רוטשילד בעיר.

נעמי גרינברג לוי מנהלת מתחם חללי עבודה Spaces הרצליה, אירחה כ-100 יזמים, אנשי עסקים וסטארט אפיסטים באירוע ייחודי של קהילת מרחיבי הדעת אפוק טיימס. נוסף על נטוורקינג ומינגלינג בשפע, זימן המפגש לאורחים הרצאה מרתקת של דונה גריפית, אחת המומחיות המובילות בנושא Storytelling. גריפית אשר שנים רבות מתגוררת בעמק הסיליקון, הגיעה במיוחד כדי לחלוק עם הקהל הרב והמגוון, את הטיפים המנצחים להעברת הפיץ' הנכון וליצירת סיפור חזק, קצר וקולע בכל סוג של תוכן. בתמונה מימין לשמאל: הדס סלונים, נעמי גרינברג לוי ודונה גריפית.

גדעון ויגדור מנהל חטיבת מותגי מוצרי החשמל היוקרתיים למטבח Gorenje  ו- Asko מקבוצת ח.י. ורוני ברום, מנהל חנות הקונספט Gorenje ו – Asko בהרצליה פיתוח, היו בין אנשי העסקים שלקחו חלק בתערוכת העיצוב הבינלאומית הידועה "סלונה דה מובילה", שהתקיימה במילאנו בשבוע האחרון. ויגדור וברום התמקמו בביתן שהקים המותג השוודי 'Asko', בו הציג את ליין מוצרי הפרימיום החדש שלו למטבח- "black steel", ודאגו לארח את כל האורחים הישראלים שהגיעו במיוחד לתערוכה. גם ניסים בן שוהם מנכ"ל "קרני תכלת", ורד קוריסקי סמנכ"ל השיווק והמכירות של "קרני תכלת", היו בין האורחים שהגיעו לתערוכה על מנת להתרשם ממיטב החידושים, המגמות, הטרנדים והטכנולוגיות שישלטו בתחום העיצוב בכלל, והתאורה בפרט במהלך השנה הקרובה, וכן במטרה לבחון שיתופי פעולה עתידיים.

אלברט כהן מנתניה (נשוי + 6), שהגיע השבוע  לירושלים, כדי לחגוג את יום הולדתו ה-67 יחד עם בני המשפחה, הוא המבקר ה-3 מיליון באטרקציה מעלית הזמן בירושלים, וזכה בכרטיס כניסה חופשי לו ולמשפחתו לעשר השנים הבאות. אמר אילן רותם מנכ"ל האטרקציה מעלית הזמן: "אני נרגש לקבל היום את האורח ה-3 מיליון שלנו. העובדה שאנחנו ממשיכים למשוך אלינו קהלים גם אחרי 20 שנות פעילות, היא בעיקר בשל החדשנות והטכנולוגיה המשולבים באטרקציה היוצרים אצל הצופה תחושה מרתקת ורב חושית, עד כדי תחושה שהוא נמצא בתוך המיצג". בתמונה: מימין אילן רותם מנכ"ל מעלית הזמן, אלברט כהן ובתו בת ה-11.5.

שיתוף פעולה יוצא דופן בין Helpi פטלפורמה דיגיטלית ראשונה בישראל, להתנדבות חד פעמית לאתר בעלי המקצוע  https://www.tovtoda.co.il/ ייאפשר מעתה לאנשים קשי יום לקבל בהתנדבות תיקונים ועבודות מקצועיות בבתיהם על ידי בעלי מקצוע מוסמכים. פז גלזר, המתמחה בפיתוח עסקי עם מודעות חברתית ויוזמת שיתוף הפעולה: "החלטנו לבחור במיזם המשותף עם Helpi לאחר שנחשפנו לפעילות המבורכת של העמותה הזו".  נועה אורבך, מייסדת ומנכ"לית Helpi: "מאז הקמתה של פלטפורמת Helpi אחד הצרכים הכי בולטים המתקבלים מאוכלוסיות רווחה הוא הצורך בבעלי מקצוע. עובדים סוציאליים מעידים על כך, שתנאי חיים בסיסיים הם קריטיים להצלחתו של טיפול ארוך טווח בעוני. שיתוף הפעולה עם אתר "טוב תודה" מרגש שכן יש קושי אדיר במציאת בעלי מקצוע שיסכימו להתנדב לפעילויות מסוג זה. זהו אתר בעלי המקצוע הראשון שמקדם בעלי מקצוע חברתיים".

השחקן גיא זוארץ התנדב להוביל קמפיין טלוויזיוני חדש של עמותת "שם ונר", העולה בימים אלו. בסרטון מזמין זוארץ את הציבור לקחת חלק במסורת לאומית שמנציחה העמותה, במסגרתה כל אדם או משפחה ידליקו בערב יום השואה נר נשמה אישי, הנושא את שמו וסיפורו של אחד הנספים בשואה. בנוסף קוראת העמותה לציבור להוסיף שמות למאגר השמות באתר הייעודי של העמותה. בימים אילו סיימה העמותה לחלק כ-800,000 נרות, הנושאים שמות של נספים לבתי ספר ברחבי הארץ. קרוב ל-100,000 נרות כבר נרכשו, ונרות נוספים עתידים להירכש ע"י חברות פרטיות, רשויות מקומיות וארגונים ציבורים כדי לתרום גם הם בבניית המסורת. להפקת הקמפיין נרתמו בהתנדבות חב' מוזר פילמס בע"מ ועוד רבים נוספים.

בסוף השבוע האחרון קיימה רשת "יומנגס" בסניף כפר סבא את אירוע "כל הקודם טועם", אשר מתקיים פעם בחודשיים, בכל פעם בסניף אחר של הרשת. מדובר באירועים אקסקלוסיביים לקליקת החברים של יומנגס חברי "השמנמן המתמיד", במסגרתם מוצעות להם מנות חדשניות, מסקרנות וייחודיות שלא קיימות בתפריט של המסעדה. כל זאת במטרה להעניק ללקוחות הנאמנים של הרשת, את זכות הבחירה וההשפעה על אילו מנות ייכנסו לתפריט. כל המנות שהוגשו ברוח הרשת, הדוגלת בסקרנות קולינארית, ומעודדת את לקוחותיה להתנסות בשילובים של טעמים אקסטרימיים, ומנסה תמיד להביא אותם לקצה, ולגלות להם עוד צד שהם לא הכירו בעצמם. מתפריט הטעימות המיוחד נהנו כ-200 לקוחות הרשת ובכיריה, וביניהם בעלי הרשת האחים גל וטל בכר ומנהלי הסניפים.

יוסי קורן מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק בקבוצת הנדל"ן MORE. קורן, בוגר בצלאל באדריכלות MBA אוניברסיטת ברקלי בשיווק ותקשורת, ניהל עד כניסתו לתפקיד את חברתNEXT המספקת שירותי מיתוג ואסטרטגיה. עד 2016 שימש כסמנכ"ל התקשורת והמיתוג הגלובלי של חברת טבע. קורן החל את דרכו בתחום השיווק כסמנכ"ל שיווק בחברת הנדל"ן פנטהאוז מקבוצת PEPSICO, בהמשך הקים את משרד הפרסום  מור קורן – more interactive ואת חברת ING שסיפקה שירותי מיתוג ואסטרטגיה לחברות מובילות במשק. עופר שביט מונה לתפקיד סמנכ"ל נכסים מניבים בקבוצת הנדל"ן MORE. שביט בעל ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן המניב, שימש כמנהל קניון הזהב בראשון לציון ולקח חלק מהותי בפתיחת האגף החדש בקניון. בהמשך ניהל שביט את רשת רולדין ( 52 סניפים) והפיתוח העסקי, שהביא לצמיחת הרשת. בחמש השנים האחרונות שימש בתפקידים בכירים בקבוצת עזריאלי, בין היתר ניהל את קניון גבעתיים ואת קניון חיפה.

עופר ויתקון מנכ"ל IWG – International Workplace Group ישראל, התארח בכנס Noah Tel Aviv 2019, בו לקחו חלק עשרות סטארט אפים, מנהלים בכירים ומשקיעים מחברות בינלאומיות. בנאומו התייחס ויתקון למהפכה המתחוללת בתחום סביבת העבודה, וכראיה הציג ממצאי מחקר בינלאומי שערכה IWG בקרב כ-15,000 אנשי עסקים ביותר מ-80 מדינות, בו נאמר:"מה שנחשב בעבר נחלתן של חברות סטארט אפ, הולך ותופס תאוצה גם בקרב ארגונים ותאגידים גדולים שנוטשים את משרדיהם ועוברים למתחמי עבודה משותפים, לפחות בחלק משבוע העבודה. יותר ויותר חברות הופכות את השימוש בחללי עבודה משותפים, כפתרון משלים לעבודה במשרדי האם, לסטנדרט קבוע". בתמונה מימין לשמאל: עופר ויתקון וגלית רגב מנהלת מכירות ארצית ב-IWG.

תגובות

להשאיר תגובה