הטריבונה – רכילות עסקית

www.Giladka.com Gilad Kavalerchik 052-3387998

כנס הרצליה שנערך על ידי המכון למדיניות ואסטרטגיה במרכז הבינתחומי, הגיע לסיומו אחרי שלושה ימים אינטנסיביים, בהם לקחו חלק בכירי ממשל אמריקאים ואירופאים, בכירים מעולם הכלכלה הבינלאומי ואורחים רבים מהזירה הציבורית, העסקית והחברתית בישראל. בכנס נכחו שליח ארה"ב למזה"ת ג'ייסון גרינבלט, מנכ"לית לוקהיד מרטין מרילין היוסון, סגן נשיא אמזון פול מייזנר, היורשת של אנגלה מרקל אָנֵגְרֶט קְרַאמְפּ-קָארֶנְבָּאוּאֶר, סגן נשיא גוגל העולמית פרופ' יוסי מטיאס, פרופ' דן אריאלי, ראש המוסד יוסי כהן, הרמטכ"ל לשעבר רב אלוף (מיל.) גדי איזנקוט, היועמ"ש אביחי מנדלבליט, יו"ר כחול-לבן בני גנץ, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ואישתו יו"ר דירקטוריון בית התפוצות אירינה נבזלין, יו"ר אסותא פרופ' שוקי שמר, שגריר ישראל באו"ם לשעבר רון פרושאור, האלוף (מיל') עמוס גלעד יו"ר סידרת כנסי הרצליה ועוד אורחים ודוברים רבים ובולטים מהארץ ומהעולם. בתמונה משמאל לימין: שגריר ישראל באו"ם לשעבר רון פרושאור, יו"ר מפלגת "כחול לבן" בני גנץ ומפקד המטה ללוחמה בטרור לשעבר ניצן נוריאל.

גבי רוטר מנכ"ל משותף קסטרו, רון רוטר משנה למנכ"ל קסטרו-הודיס, נגה פלוטניק מנכ"ל רשת איב רושה (YVES ROCHER) בישראל ופרזנטורית המותג בישראל השחקנית והדוגמנית והנשואה הטרייה אגם רודברג, השיקו השבוע חנות חדשה של איב רושה בקניון הזהב, ראשון לציון. באירוע נכח גם מנכ"ל הקניון יוסי לגזיאל. בימים הקרובים ישיק המותג את חנות האונליין החדשה. עלות ההשקעה בחנות ובאתר החדש עומדת על כחצי מיליון שקלים.

חברת סיבוס קיימה את הסדנה הרביעית ב"אקדמיה של סיבוס", במסגרתה מועברים מדי חודש קורסים וסדנאות ייעודיים לקהילת המסעדנים, במטרה להעניק להם ערך משמעותי וכלים פרקטיים לניהול נכון של העסק. את הסדנה הנוכחית בנושא "צילום בסמארטפון", העבירה הצלמת והבלוגרית דנה ישראלי. באירוע נכחו: איתן לב-טוב מנכ"ל סיבוס, דותן מצר סמנכ"ל לקוחות ושותפים מסחריים וקרן וייזמן סמנכ"ל שיווק סיבוס.

גילת אביב קיימה כנס חשיפת מרצים בהפקתה, ובין המרצים היתה שרון שפירא נחום מעמותת "רוח נשית", המסייעת לנשים נפגעות אלימות להגיע לעצמאות כלכלית ולצאת ממעגל האלימות. שרון השתתפה בהרצאה מעצימה על הכוחות הטמונים בכל אחת ואחד מאיתנו, המאפשרים לנו להתרומם גם מהמקומות הנמוכים ביותר, גבוה והלאה. שרון שעשתה חיל על הבמה גם בחידון הטריוויה של הצ'ייסר (איתי הרמן), זכתה להזמנה אישית ממנו להשתתף בשעשועון

BLU משקה האנרגיה שכבש את ישראל, ממשיך וכובש עוד ועוד יעדים, ולאחרונה סגר שיתוף פעולה עם המפיק הבינלאומי מרסל אברם, בשיתוף עם מריו ארלובסקי, טאלנט מיוזיק איוונטס ממפיקי המופע הגדול של הקיץ של אחת מכוכבות הפופ הגדולות בעולם, ג'ניפר לופז. זאת הפעם הראשונה שג'יי לו מגיעה לישראל כחלק מסיבוב ההופעות שנקרא It's My Party אשר יחל בחודש יולי. רק חמישה מופעים מתוך סיבוב ההופעות יתקיימו מחוץ לארצות הברית וישראל כאמור, נמצאת ביניהם.

בכירי עמותת שניר חגגו יום שיא לסיכום שנת פעילות ועידוד ההשכלה הגבוהה, באוניברסיטת תל אביב. האירוע נפתח בארוחה חגיגית ומינגלינג, לאחר מכן נערך סיור באוניברסיטה ולאחר הסיור שיחקו "חפש את המטמון" ברחבי האוניברסיטה. לאחר מכן שמעו המוזמנים את סיפורה האישי המרגש של קים בוסי ,בת להורים מכורים/נקיים מסמים ואלכוהול, שגדלה בשכונת התקווה וכיום יועצת חינוכית בעמותה.

אירוע גזירת הסרט של החנות החדשה של המותג היוקרתי והמקצועי GIORGIO ARMANI BEAUTY התקיים השבוע בקניון רמת אביב, ערב שכולו ביוטי וגלאם תחת הקונספט החדשני בהשראת עולם הקולנוע, האהוב על מעצב העל האיטלקי Giorgio Armani – המאפיין את החנות. את הסרט גזרה אורחת הכבוד הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי, אשר לה קשר מקצועי וארוך שנים עם האיש והאגדה ג'ורג'יו ארמני. אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, קובי אזולאי מנכ"ל חטיבת מוצרי היוקרה, חן רבינא מנהלת שיווק GIORGIO ARMANI BEAUTY, אירחו אמש את ליאורה עופר, יו"ר מלירסון, אבי לוי, מנכ"ל מליסרון, משה רוזנבלום, מנהל קבוצת קניוני עופר, רוני ויפעת אירני, בעלי פקטורי54, עופרה שמלצר, ליאת מולייב, מבעלי אדידס ישראל ועוד. הגיעו גם: סיגל שחמון, נטלי דדון, רוית אסף, עינת ארליך, שני גולדשטיין, דורית רבליס, שלי גפני, ציפי רפאלי, לאה שנירר, אורנה דץ, דנה זרמון ועוד.

ענקית העיצוב היפנית MINISO ממשיכה ברצף ההשקות ברחבי הארץ, ופתחה השבוע את החנות התשיעית של הרשת בקניון ביג פאשן דנילוף בטבריה. אל האירוע החגיגי הגיעו בכירי ביג: אילן דביר, מנהל קניוני ביג פאשן, גולן איפרגן, מנהל שיווק מסחרי של קבוצת ביג וארז אור דוידמן, מנכ"ל ביג פאשן דנילוף טבריה, שבאו לחלוק כבוד למנכ"לית רשת מיניסו ישראל, עינת פורטוגלי ורוני פרי, מנהל הרשת. החנות החדשה המתפרשת על פני כ- 180 מ"ר, וההשקעה בה נאמדת בסך של כמיליון שקלים. מי שעוד הצפין עד לטבריה הם הדוגמנים המוכרים יוליה פלוטקין ומייקל לואיס. מנכ"לית הרשת עינת פורטוגלי, בתקופה שעבדה בפוקס כסמנכ״לית השיווק, החתימה את מייקל לואיס האנונימי לקמפיין הראשון שלו בתור דוגמן, והוא היה הפרזנטור של הרשת לצד אסתי גינזבורג.

אל על זכתה במעמד פלטינה פלוס (המעמד הגבוה ביותר), ברשימת "דירוג מעלה" לשנת 2019.  "דירוג מעלה", שנוסד בשנת 2003, משמש כיום כמדד הראשי להערכת אחריות תאגידית בישראל. הציון הגבוה בו זכתה אל על, מדגיש את החשיבות הרבה שהחברה מקדישה לקשריה עם הלקוחות, העובדים והספקים, בדגש על אתיקה והתנדבות בקהילה, באופן קבוע ולאורך כל השנה. זו השנה ה-2 ברציפות בה אל על זוכה במעמד הגבוה ביותר במדד האחריות החברתית, כאשר היא החברה היחידה מקרב החברות הציבוריות בענף התשתיות, אנרגיה ותחבורה שזכתה במעמד פלטינה פלוס ומדורגת כגבוהה ביותר, עם ציון 94 כללי.כמו כן, החברה היא היחידה מענף התעופה שמופיעה בדירוג מעלה. יהודית גריסרו, סמנכ"לית חטיבת משאבי אנוש ומינהל באל על, ייצגה את החברה בטקס חשיפת הדירוג שהתקיים בבורסה לניירות ערך בתל-אביב.

קרן ההשקעות של מיקרוסופט M12, קיימה השבוע את האירוע הקייצי השנתי שלה בשיתוף עם SVB, בנמל תל אביב אליו הוזמנו ראשי קרנות הון סיכון בישראל ויזמיות ויזמי היי טק. נגאראז קאשייפ מנהל ומייסד קרן ההשקעות של מיקרוסופט העולמית, הסביר יחד עם עמיתו מוני חסיד מנהל M12 באירופה ובישראל, אילו השקעות ביצעה עד כה הקרן בישראל. השתתפו באירוע אסף רפפורט מנכ״ל מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, זוהר זיסאפל, דרור נחומי מ- NVP, אלי וורטמן מפיקו ונצ'רס, יהל זילכה ממגמה ונצ'רס, לירן גרינברג מ Team8, אהרל'ה מנקובסקי ואמיר פיינטוך מפיטנגו, אריק קליינשטיין מגלילות, רונן ניר מויולה ופרווין אקירג'ו מ- softbank ועוד. בתמונה: מוני חסיד ונגאראז׳ קאשייפ מ-M12, דוד כהן וגדי משה מנהלי svb ישראל.

יונה בהרי מייסד קבוצת בהרי ובנו המנכ"ל והבעלים אייל בהרי, השיקו בסוף השבוע האחרון את הפנטהאוז היקר ביותר ברמת השרון, פרויקט "מוריה 8" בהשתתפות 200 מוזמנים. נצפו: ערן רולס יו״ר מרכז הבנייה הישראלי, גידי בר אוריין המזוהה עם תחום ההתחדשות העירונית בת"א, אדריכל ומעצב האלפיון נסטור סנדבנק שגם עיצב את הפנטהאוז, אדריכלים, מעצבים, מתווכים, אנשי שיווק, ועשרות לקוחות פוטנציאליים שהתענינו בנכס שעלותו 30 מיליון ₪. אף שהנכס נמצא עדיין בשלב המעטפת והבטון, המוזמנים ראו את העיצוב היוקרתי בשלמותו, בעזרת טכנולוגיה ייחודית ומשקפי VR שהוזמנו במיוחד מחו"ל לרגל האירוע. בתמונה מימין: אייל בהרי וערן רולס.

שגריר סלובקיה בישראל פיטר הולאני, נציגי מנהלת רשות החדשנות של ממשלת סלובקיה ובכירים במשק הישראלי השתתפו ב"דמו דיי" – אירוע הסיכום של תוכנית ראשונה מסוגה, של האצה עסקית בישראל ליזמי הייטק מסלובקיה שנערך בשבוע שעבר בתל אביב. לתוכנית iLOG Accelerator ולקשר עם ממשלת סלובקיה, שהחליטה לממן את הפרויקט, אחראי היזם הישראלי שיבץ כהן. משלחת יזמי הייטק הגיעה במאי 2019 לביקור בן חודשיים בישראל, במהלכם פיתחו את האסטרטגיה העסקית שלהם יחד עם מומחים ישראלים, נפגשו עם יזמים ישראלים, סיירו בחברות הייטק מובילות, זכו למנטורינג ממומחים מובילים, פגשו משקיעים ישראלים ועוד. בארוע הציג כל אחד מהיזמים את הסטארט אפ שלו בפני משקיעים ישראלים פוטנציאלים שנכחו בקהל. שגריר סלובקיה בישראל בירך על שיתוף הפעולה בין ישראל לסלובקיה. בתמונה: היזם הישראלי שיבץ כהן, ושגריר סלובקיה בישראל פיטר הולאני.

השבוע התקיימה פרמיירה להצגה "הפקר" של תיאטרון ב"ש, בתרגומו ובבימוי של עידו ריקלין. הגיעו אנשי תקשורת, תרבות ושחקנים לפרגן ולברך את שחקני ההצגה, אך גם את כניסתם לתפקיד של שמוליק יפרח, מנהל התיאטרון ושיר גולדברג שמונתה  למנהלת האמנותית של התאטרון. ב"הפקר" משתתפת השחקנית שרה וינו אלעד בתפקיד ראשי. אחרי שלוש שנים שבהם שרה לא פקדה את הבמה, היא שבה לכבוש אותה ובגדול בתפקיד מאמא נאדי, המנהלת עסק בלב היער הטרופי באזור של שטח הפקר, בתקופה של מלחמה בקונגו. לצידה משחקים רעות אלוש, עודד לאופולד, אורן כהן, אמיר קריאף ועוד. בתמונה: השחקן איציק כהן עם שמוליק יפרח מנהל גודמן ביה"ס למשחק ומנכל תאטרון באר שבע.

באירוע ההשקה של 'משחקי השלג' בהיכל הקרח ice peaks שבפארק פרס בחולון, התייצבו סלב ובני משפחותיהם, כדי לבחון את מתחם הפעילות החדש והקריר המיועד לכל המשפחה ויהיה ללא ספק המפלט האולטימטיבי מהחום הלוהט של יולי אוגוסט. התייצבו: נעמה קסרי רגע לפני הלידה עם חברתה ההריונית ליהי גרינר שהגיעה עם הבעל והילדים והאחות, הדר לוי עם הבן, דביר בנדק והבנות יולי וגלי, אנסטסיה מיכאלי הח״כית לשעבר שהגיעה הפעם רק עם 2 ילדים, ליאור כלפון עם כל המשפחה, הכתב הצבאי אלון בן דוד עם הבנות, אורלי וילנאי עם הבן וחברה טובה, ינון מגל, אמירה בוזגלו, מירי מיכאלי ועוד.

בסוף השבוע האחרון וממש לפני שחגגה יום הולדת עשר, הצטלמה אמלי מנקין בתה של אופירה אסייג, לקמפיין החדש של רשת נעלי  TOGO, לאחר שנבחרה לשמש כפרזנטורית של קולקציית הילדות. איילת פיצ'ון עוז סמנכ"לית השיווק של הרשת, ודנה כחלון כהן בעלת משרד היחצ של הרשת, הזמינו לפרזנטורית החדשה עוגת יומולדת ייחודית, המשלבת ציור שציירה הילדה שהתרגשה מהמחווה .אמלי תפקדה על הסט כמקצוענית אמיתית, ואפילו השאירה לכל הצוות עמו עבדה, הפתעה מיוחדת כשציירה בחשאי את כולם בהפסקות בין טייק לטייק.

'ויסמן אחזקות' בעלת רשת 'שמרת הזורע' חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברה מובילה באירופה, לייצור סדרת מזרנים בלעדית אשר תשווק בשלב ראשון ברשת 'שמרת הזורע' ובאתר הסחר 'שמרת הזורע נט קולקשן'. זוהי כניסה ראשונה של החברה לתחום המזרנים ובכך היא משלימה את קשת המוצרים הרחב ביותר שיש לרשת רהיטים בישראל להציע. הקבוצה השיקה השבוע בחנות בבני ברק, את 'אימפלה' – סדרת מזרנים חדשה המיוצרת עבורה באירופה. המזרנים החדשים יוצעו למכירה ברשת 'שמרת הזורע' ובאתר הסחר "שמרת הזורע נט קולקשן" במחירים אטרקטיביים במיוחד, ובנוסף במהלך תקופת ההשקה יוצעו המזרנים במחירים חסרי תקדים. החדירה לתחום המזרנים, משלימה למעשה ב'שמרת הזורע' את קשת המוצרים הרחבה ביותר שיש לרשת רהיטים בישראל להציע. הסכם שיתוף הפעולה עם החברה היצרנית מספרד, לה שלוחה גם בפורטוגל, הוא הסכם שיווק בלעדי  לשמרת הזורע  בישראל, לתקופה של 10 שנים עם אופציה להארכה. המזרנים ימכרו בשלב ראשון ברשת "שמרת הזורע", ו"שמרת הזורע נט קולקשין", ובהמשך גם בסיטונאות בלמעלה מ-100 חנויות ברחבי הארץ. בתמונה: הבעלים אריה ונחום ויסמן והבנים כפיר ואילון.

יואב לאור מנכ"ל הגן בשפיים השיק השבוע תערוכה ייחודית במתחם הגן בנושא מצעד הכלות של העשור. בין עשרת הבנות בהומאז' לכלות מודרניות עתידניות נמצאות נטלי דדון, אירה דולפין, סיוון קליין, יוליה פלוטקין, שרי גבעתי, ג'ני צרוואני, שונית חמד ודנית גרינברג. הגן בשפיים ממוקם בלב השדות של גליל ים מול הים והשקיעה. המתחם החדש והמעוצב משלב לאונג' קבלת פנים המעוצב בסגנון כפרי מודרני, אולם מרכזי, וגינת בוסתן יפיפייה באחד הלוקיישנים היפים בישראל.

ד"ר יואב אינטרטור ראש מרכז החדשנות והטכנולוגיה ב J.P.Morgan ישראל, נפגש שבוע שעבר עם שר האוצר של ליטא מרVlius Šapoka, במסגרת כנס Fintech Junction 2019 הבינלאומי שהתקיים במתחם הכנסים אווניו קריית שדה התעופה.  בכנס המתקיים זו השנה השלישית, בהפקת בן פלד מקבוצת "אנשים ומחשבים", השתתפו כ-1500 מקצוענים מרחבי העולם, בהם משקיעים, יזמים, מנהלי חדשנות ו- IT, מוסדות פיננסיים, ביטוח, בנקים, אקסלרטורים וקרנות הון סיכון. שר האוצר הליטאי, שהשתתף בפאנל מומחים על עתיד התעשייה הפיננסית העולמית,  ציין כי בישראל מימשו חלום להפוך לאומת הסטארט-אפ, וכולם בעולם יודעים את זה. במסגרת הכנס התקיים שלב הגמר של תחרות הסטארט-אפים היוקרתית למיזמים בתחום השירותים הפיננסיים, בה זכתה במקום הראשון חברת הסטארט-אפ הבריטית Untied שפיתחה אפליקציה ידידותית למשתמש, לניהול שנתי אישי של תשלומי המיסים. בתמונה מימין לשמאל: ד"ר יואב אינטרטור ראש מרכז החדשנות והטכנולוגיה ב J.P.Morgan ישראל, ושר האוצר של ליטא מרVlius Šapoka

ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, השיקו השבוע ב"דה לורנס, ביפו העתיקה את מותג טיפוח הגוף והנפש – Rituals Cosmetics, שהינו המותג הראשון שיוצר בעולם, אשר משלב בין קוסמטיקה לגוף ומוצרי קוסמטיקה לבית. לחברה קו מוצרים נרחב הכולל מוצרים לטיפוח הגוף, נרות ריחניים, מקלות מפזרי ריח, מבחר סוגי תה, טיפוח עור טבעי, איפור ממינרלים יקרים, וכן קולקציית soulwear נינוחה ואופנתית, המותג הופך את שגרות חיי היומיום לרגעים משמעותיים יותר. כל אחד מ-400 המוצרים השונים, שואב השראה מהמסורת העתיקה של המזרח. בשנת 2000 נפתחה החנות הראשונה של Rituals ברחוב קלוורסטראט שבאמסטרדם, ולאחר מכן נפתחו חנויות בערים תוססות כגון לונדון, מדריד, אנטוורפן, פריז, ליסבון, ברלין, שטוקהולם וניו יורק. למותג יש מעל ל-730 חנויות, יותר מ-2,400 חנויות-בתוך-חנויות ו-4 מכוני ספא ב-29 מדינות ברחבי העולם. Ritual Cosmetics מתרחב במהירות לחברות תעופה, אוניות תענוגות ומעבורות ואף בבתי מלון. הוא גם ראה צמיחה משמעותית בדיוטי פרי, עם חנויות ביותר מ-140 אוניות תענוגות, 10 חברות תעופה שונות ומספר שדות תעופה ברחבי העולם. שאיפת המותג היא, לפתוח 1000 חנויות ברחבי העולם, עד שנת 2020. ארבע סדרות הטיפוח הראשונות מושקות בשלב הראשון בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. בתמונה מימין: אנדרו דנוס מבעלי ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, אמבר דן הרטוך מנהלת שיווק מסחרי ריטואלס, ג'יליאן הוקסבי יועצת טרוול ריטייל ריטואלס, עדי מזרחי שרקון סמנכ"ל שיווק ג'יימס ריצ'רדסון, כריסטה מיולמן מנהלת הדרכה ופיתוח ריטואלס, לוטה רוזמולר מנהלת טרוול ריטייל ריטואלס.

סטודיו קרמיקה, יצרנית אריחי הקרמיקה הגדולה בישראל, השיקה את סניף הדגל של החברה ברחוב הלח'י בבני ברק. הסניף החדש בבעלות יהודה ותחיה רובינשטיין וגיא חרש, מאובזר במיטב המוצרים של הספקים והמותגים המובילים בישראל ובחו"ל. לאירוע הגיעו בכירים מענף הבניה והעיצוב בישראל: עמי פרץ הבעלים של בונה התיכון, שמעון בובליל הבעלים של חברת עץ השקד, נחשון קיוויתי הבעלים של "בסר", סמי טיטו אדריכל, ניצן ודורית הורביץ אדריכלים מובילים, ג'קי סויסה מחברת איילה אגם, רחל פלר שותפה ב"יאסקי מור" אדריכלים, יהודה פסו יזם נדל"ן, יונית ושוקי זליג הבעלים של חברת שמשון זליג ועוד. בתמונה: תחיה רובינשטיין בעלת החברה סטודיו קרמיקה, עם יונית ושוקי זליג.

קבוצת חמת לקחה השבוע חלק בכנס HOTEL DESIGHN, הכנס הבינלאומי לתכנון ועיצוב בתי מלון ומסעדות באבניו, קריית שדה התעופה. הכנס שהתקיים זו השנה השביעית הינו כנס מקצועי המהווה מפגש פסגה לעיצוב וחדשנות בתי מלון ומסעדות. אל הכנס הגיעו: מנהלי בתי מלון, יזמים, בעלי רשתות, אדריכלים, מעצבים, מנהלי רכש, תחזוקה, אנשי ממשל ורשויות העוסקים בענף התיירות המלונאות והמסעדנות. במהלך האירוע נהנו המציגים והאורחים מהרצאות של מרצים מומחים בעלי שם, בינלאומיים ומישראל, בנושא חדשנות והתאמה לאתגרי התכנון והעיצוב של בתי המלון בשנת 2019. במהלך הכנס קבוצת חמת הציגה את חידושיי החברה בביתן ייחודי שעוצב על ידי האדריכל המוביל אושיר אסבן. בביתן הוצגו החידושים של החברה כגון סדרת ICE שהינה סדרה במראה קלאסי, סדרת KNOB שהינה סדרה מינימליסטית מנירוסטה בעיצובו של האדריכל אושיר אסבן, וכן מוצר הדגל של החברה: ברז ה -LAZY עם הפטנט הרשום שזכה חודש שעבר במקום הראשון בתחרות העיצוב המובילה NYCxDESIGN.

בתיאטרון הלאומי הבימה בשיתוף עם תאטרון חיפה, התקיימה בשבוע שעבר פרימיירה חגיגית להצגה "יש רופא באולם"  מחזה מאת ריי קוני, כותב הקומדיות האנגליות המבריק והבולט ביותר בדורנו, על מנתח מוביל בבית החולים היוקרתי ביותר בלונדון המתארגן לנאום חייו בפני שורה של רופאים מהמובילים בעולם. לפתע מגיחה פילגש מסתורית וקצת מוטרפת מן העבר הרחוק עם סוד שמערער הכל. הד"ר לא מהסס להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותו על מנת להסתיר את סודו, והתוצאה היא קומדיה מוטרפת מגלגלת מצחוק. הבימוי הוא של משה נאור, בהשתתפות יעקב כהן, רמי הויברגר, אלברט אילוז, אסנת פישמן, הילה סורג'ון, לירית בלבן, יואב בר-לב, עידו ברטל, בן יוסיפוביץ', יוסף אבו ורדה, אורנה רוטברג, רבקה בכר, תקווה עזיזו רבקה גור.

על אלפי התיכוניסטים שסיימו את לימודיהם התיכוניים, נמנית גם אורי מינקובסקי ,המעצבת הצעירה  בוגרת תיכון ״ראשונים״ בתם של השחקנית פזית ירון מינקובסקי ומעצב האופנה ירון מינקובסקי. בנשף מפואר שנערך באולם הארועים ״עדן על המים״, הופיעה אורי בשמלה ארוכה עם מחשוף עמוק בגב, אותה היא עיצבה לעצמה. את הזמן שנשאר לה עד הגיוס באוקטובר, היא ממלאת בעבודה בסטודיו עם האבא האופנאי שלה.

סילבי ז'אן הכדורגלנית הישראלית הטובה בכל הזמנים ובוגרת "גולדסטאר", עומדת בראש קמפיין מודעות לדלקת מפרקים מקשחת, שעלה לאחרונה. בקמפיין שהופק על ידי משרד פרסום בורודה קפלן, ביוזמת חברת נוברטיס ו"עמותת עינבר", חושפת סילבי ז'אן את דלקת הפרקים המקשחת, עימה היא מתמודדת, ואשר עלולה להותיר אותה מוגבלת. פעילות זו נועדה להגביר את מודעות הציבור למחלה התוקפת נשים וגברים בעשורים המשמעותיים בחייהם: 20-40, ולהדגיש את חשיבות האבחון המוקדם באמצעות טיפול מתאים, למניעת הידרדרות בתפקוד היומי ופגיעה קשה באיכות החיים.  בתמונה: סילבי ג'אן הפרזנטורית ומנכ"ל נוברטיס ישראל שלמה מנע.

אלי כהן אמן תוספות השיער מהבורסה בר"ג, הוזמן השבוע לתכנית הבוקר "פותחים יום" בהנחיית נעה רוזין ואלעז זוהר, יחד עם טלי סער העובדת שלו. אלי וטלי בעלת תסמונת דאון מציינים 13 שנות עבודה משותפת, הם שיתפו בתכנית את הסיפור שלהם, במטרה לעודד מנהלים להעסיק אנשים עם מוגבלויות ולשלבם יותר בשוק העבודה. אלי שיבח את טלי וציין שהיא אחת העובדות החרוצות, המוכשרות והמסורות בצוות שלו, ואמר שהוא מייחל לשיתוף פעולה ביניהם לעוד שנים ארוכות. נעה רוזין המנחה התעניינה גם בשיטה החדשה של אלי כהן, לחיבור תוספות המבוססת על קשירה ייחודית, פרי המצאתו.

מתחם שרונים ממשיך את מסורת הפסטיבלים הקולינאריים הגדולים, עם הפסטיבל המושחת של השנה – Sweeties. השבוע נפתח הפסטיבל, ואיגד את פסגת הקונדיטורים והאופים בארץ. בפסטיבל ניתן למצוא שלל גלידות וקינוחים מטורפים. נכחו בפסטיבל דודי דאבוש מנכ"ל מתחם שרונים, וליאור קוקה הקונדיטורית של הסלבס. מימין: ליאור קוקה ודודי דאבוש.

מיכל אנסקי ובן זוגה איש העסקים אייל אמיר, התארסו בשעה טובה בערב חג השבועות האחרון בגינה של סבתה, בנוכחות בתה דניאלה מנישואיה הראשונים של אנסקי לאדריכל רועי חמד ועברו להתגורר יחד. לרגל המעבר מתכננת אנסקי, הפרזנטורית של "דא קוצ'ינה" מטבחים מזה כשנה, יחד עם עובדיה אביבי מנכ"ל החברה, את מטבחם החדש שהינו חלק מקולקציית קפסולה, אשר תשווק בקרוב לקהל הרחב. המטבח הינו במראה אורבני בניחוח איטלקי, עם שילוב מעניין של חומרים.

בנק הפועלים יוזם מהלך אסטרטגי של העצמה דיגיטלית לבני הגיל השלישי, במסגרתו יוצעו קורסים מקצועיים להקניית כישורי חיים דיגיטליים ברחבי הארץ. במסגרת המהלך, הבנק יציע בחינם ללקוחותיו בגיל השלישי קורסי עומק של 16 מפגשים (50 שעות אקדמיות), להקניית כישורי חיים דיגיטליים בהם ילמדו נושאים רבים, כגון: שימוש בדואר אלקטרוני ובמנועי חיפוש, שימוש ברשתות חברתיות, גלישה בטוחה ברשת וצריכת מוצרים ושירותי בנקאות מקוונת. קורסי העומק יחולקו לשתי רמות: הדרכה דיגיטלית בסיסית והדרכה דיגיטלית מתקדמת הממוקדת בצרכנות ובבנקאות בדיגיטל. בשלב ראשון נפתחו קורסים ביישובים: קרית עקרון, עכו, אור יהודה, עפולה, טירת הכרמל, באר שבע, נצרת עילית, קרית מלאכי, נתניה. בנוסף, הבנק יציע את 'קפה דיגיטל': הדרכות חד פעמיות בני 3 שעות בעשרות סניפי הבנק ברחבי הארץ, הממוקדות בלימוד השימוש בערוצים הדיגיטליים של הבנק. במקביל לקורסים וההדרכות, הבנק הפיק כלים נוספים לבני הגיל השלישי, כגון: חוברות הדרכה אותן ניתן לקבל בכל סניפי הבנק הארץ, תרגולטור וסרטוני הדרכה.

שי-חי (האח הגדול) מצטרף לבית הספר הגבוה לאומניות לחימה קימורה ג‘וגיטסו ברזילאי ישראל, בניהולו של עמית הראל בנתניה, שהינו נציגות של בית הספר לאומניות לחימה מארה“ב .במהלך 5 שנות שהותו בארה“ב התאמן והתמחה עמית הראל אצל המאסטר ג‘ין קליבר והגיע לדרגת חגורה סגולה. עם שובו לארץ פתח את בית הספרKimura Brazilian jiu-jitsu בבית הספר לקימורה Kimura הממוקם במתחם אלון בקרית השרון נתניה. בספטמבר הקרוב 2019 יצטרף שי-חי בעל דן 5 שיהאן (מאסטר בכיר) לבית הספר, ויאמן קארטה במגוון שיטות.

כנס ההנהלה השנתי של "לאומית שירותי בריאות", נערך בסימן חדשנות טכנולוגית בעולם הרפואה ומעבר לרפואה דיגיטלית מותאמת אישית. בכנס שאליו הוזמנו מנהלי הסניפים וכלל ההנהלה, הציג מנכ"ל הקופה מר ניסים אלון, את תמונת המצב של המהלכים הנוכחיים אותם מבצעת הקופה. במהלך הכנס הרצה אסף לוין ראש תחום תוכנה ב SpaceIL,  שסיפר על האתגרים הרבים  שניצבו בפני הצוות שעבד על פרויקט החללית "בראשית", ועל החשיבות של המעבר לשימוש בדיגיטל בכלל, וקידום חדשנות טכנולוגית בפרט. בסיומו של הכנס עלו ההנהלה וראשי הסניפים לבמה, לביצוע השיר "שבט אחים ואחיות", שמילותיו הותאמו לרוח הקופה. עוד הגיעו: יו"ר וועד עובדי לאומית גבי מטרסו, המשנה למנכ"ל גיל ויינשטיין, אסף לוין ראש תחום תוכנה בspaceil ועוד. בתמונה ממין לשמאל: מימין גיל ויינשטיין משנה למנכ"ל, גבי מטרסו יו"ר ועד העובדים וניסים אלון מנכ"ל לאומית.

משפחת בוזגלו, הלא הם "הבוזגלוס" מסדרת הדוקו-ריאלטי ב"יס", הגיעו השבוע ליום צילומים בקייקי כפר בלום. מאור בוזגלו, כדורגלן הפועל תל אביב ונבחרת ישראל הגיע עם משפחתו, אביו יעקב, אימו ואחיו לשייט קייקים צונן. ה"בוזגלוס" זכו ליחס חם מהמבקרים הרבים שזיהו אותם במהלך השייט. גיא ירמק מנכ"ל קייקי כפר בלום, שידוע כאוהד הפועל מושבע, הזמין אותם לחזור שוב לחופשה מפנקת. בתמונה: משפחת בוזגלו בקייקי כפר בלום.

 

 

 

 

 

תגובות

להשאיר תגובה