הטריבונה – חדשות עסקיות

קבוצת Signature-IT ממשיכה לגדול ורכשה את פעילות הדיגיטל של חברת Web Media Group המתמחה בשיווק דיגיטלי לגופים גדולים, מוסדות וארגונים ציבוריים. בעקבות המהלך, נכנסת Signature-IT עמוק יותר לעולמות הסושיאל, הפרפורמנס והשיווק הדיגיטלי בכלל. "עם הניסיון והידע הרב שצברנו לאורך השנים בפיתוח מערכות Web ומתן פתרונות טכנולוגיים לחברות B2B ו-B2C, הרחבת הפעילות לעולמות הסושיאל מאפשרת לנו להעניק שירותים מלאים 360 מעלות ללקוחות שלנו בתחום הדיגיטל", אומר רועי עצמון מנכ"ל הקבוצה.

עו"ד דוד שמרון, יו"ר בנייני האומה ירושלים ויצחק (בוז'י) הרצוג, יו"ר הסוכנות היהודית העניקו השבוע עותק ממגילת היסוד של בנייני האומה למירה אלטמן, מנכ"לית מרכז הקונגרסים הבינלאומי "בנייני האומה" ירושלים, שפרשה לאחר 19 שנה בתפקיד. בטכס שנערך בלשכה של יו"ר הסוכנות היהודית, שהיתה משרדו של ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון, אשר היה גם במשך 20 שנים יו"ר הסוכנות, הוענק למירה אלטמן עותק ממגילת היסוד המקורית של בנייני האומה, עליה חתמו בשנת 1950 נשיא המדינה, ראש הממשלה ושריה, חברי הנהלת הסוכנות היהודית, חברי הכנסת ועוד עשרות נציגים של הישוב היהודי בישראל. אלטמן אירחה בבנייני האומה נשיאים וראשי ממשלה, אנשי תרבות ומשפט, אדריכלים ואנשי כלכלה באירועים רבים וחשובים בעיצוב ההיסטוריה הפוליטית, החברתית והתרבותית בישראל. בתמנה מימין: יו"ר הסוכנות יצחק הרצוג, עו"ד דוד שמרון ומירה אלטמן.

וולדורף אסטוריה מלון היוקרה הירושלמי פתח את שעריו השבוע, במיוחד עבור שר האוצר האמריקאי סטיבן מנוצ'ין המבקר בישראל. המנכ״ל אבנר און הזעיק מהבית צוות מצומצם אשר הכשיר במשך שעות קומה שלמה, הכוללת את הסויטה הנשיאותית. זר פרחים בצבעי אדום לבן כחול, פירות ארץ ישראל פרוסים עם קערת תותים גדולה, בר עם פיצוחים, בקבוק ירדן קברנה סוביניון 2012 המתינו לאורח המכובד בסויטה היוקרתית עם הגעתו. חברי המשלחת כובדו בסחלב חם וכנאפות אישיות חמות בכניסה למלון, לחמם את הלילה הירושלמי הקריר. בתמונה מימין: השר מנוצ׳ין ומארחו אבנר און מנכ״ל המלון.

מלון Link hotel & hub בתל אביב מרשת מלונות דן, נפתח לאחרונה במיוחד לטובת צילומים של קולקציית הפליז של Gounder לחורף 2021, בכיכובה של זוכת האח הגדול והפרזנטורית של החברה שי מיקה. בצילומים שהתקיימו ברחבי המלון במתחם ה-hub, בבית קפה ובחדרים המעוצבים, השתתפו גם בנות להקת פורמולה. רמה אורם, מנכ"לית דן ת"א ומלון לינק בתל אביב, הגיעה אישית לצילומים במלון, ולבסוף התייצבה גם לצילום משותף איתן, במתחם ה-Hub של המלון. בתמונה: המנכ"לית רמה אורם, שי מיקה ובנות הלהקה.

"באבלס" אתר לבגדי ילדים, המאמץ את דיירי הדיור המוגן של משען, מעביר מסר לחיזוק ותמיכה בסבא וסבתא, שלא יכולים להיפגש עם הנכדים. הילדים הפריחו בלונים מהחצר עם הסיסמא: "סבוש וסבתוש אנחנו איתכם", להעלאת המורל עם מסר של אהבה בשם הילדים של כולנו. בתמונה: ליטל סמדג'ה וילדי באבלס.

לקראת הטור דה פראנס ואולימפיאדת טוקיו,אלופי ישראל גיא שגיב ועומר שפירא ברכיבה על אופני כביש, הגיעו השבוע למכון סילבן אדמס לספורט באוניברסיטת תל אביב, למבדקי יכולת ומאמץ. עומר שפירא נחשבת בעיני רבים, למועמדת מובילה לייצוג ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021 וגיא שגיב, הרוכב גם בקבוצת Israel Start-Up Nation, שואף להתחרות בטור דה פרנס. מכון סילבן אדמס לספורט עוסק במחקר ובבדיקות של ספורטאי הישג וספורטאים אולימפיים ופאראלימפיים, במטרה לשפר את ביצועיהם ובכך להגדיל את הישגיה של מדינת ישראל במשחקים האולימפיים והפאראלימפיים. בתמונה: עומר שפירא.

בצילומי ההפקה שהתקיימו אצל אלי כהן, מומחה לפאות ותוספות שיער טבעיות מרמת גן, לקחה חלק גם השחקנית גילת אנקורי, שהצטלמה עם פאת ביוטי, שהותאמה במיוחד לסגנון ולמרקם השיער שלה.

מותג המשקפיים הצעיר KREUZBERG KINDER "קרויצברג קינדר" יוצא בקמפיין חדש לחורף 2021 המציג לוקים אייקוניים, המוכיחים שלמרות המסכה על הפנים, היא יכולה להשתלב עם המשקפים הנכונים והאופנתיים של המותג, ולהציג את המראה החדש והמקורי לזמן הקורונה "משקפיים ומסכה". לקמפיין הוזמנו 40 כוכבי רשת, דוגמניות מובילות, אושיות חברה וידוענים כמו שירלי בוגנים, קובי מאור מסברי מרנן, קסניה טרנטול ועוד, שהתבקשו להצטלם עם המשקפיים של המותג יחד עם מסכה, ולהעלות את התמונות לרשתות החברתיות. תמונות אלה המשלבות משקפים ומסכה, הם ההוכחה שעם המשקפים הנכונים, אפילו המסכה לא תמנע מכם להיראות מלאי שיק. בתמונה: השחקן קובי מאור.

כמידי שנה, עמותת אלו"ט מקיימת מבצע התרמה מדלת לדלת למען ילדים ובוגרים עם אוטיזם. השנה החליטו באלו"ט יחד עם משרד החינוך, לעבור לתרומה דיגיטאלית כדי למנוע מפגשים. כל תלמיד קיבל ביום ההתרמה לינק אישי, ומטרתו להשיג כמה שיותר תרומות ממכרים, חברים ומשפחה קרובה. אתר הסחר עזריאלי.קום, התורם רבות לקהילה ולסביבה, חבר לאלו"ט וסייע בהפצת לינק התרומה למספר גדול של תורמים. לדברי הדסה וולפרט סמנכ"לית שיווק עזריאלי. קום: ״אנו מברכים את אלו״ט על פועלם ועל היוזמה שנקטו, מאחלים הצלחה לכל התלמידים שלוקחים חלק במהלך וקוראים לציבור לפתוח את הלב״. בתמונה: הדסה וולפרט סמנכ"לית שיווק עזריאלי. קום, ועופר ירום מנכל עזריאלי. קום.

מתכונים מעוררי תיאבון הוכנו במסגרת הפקת אוכל מרהיבה שקיימה חברת "משק אחיה", לרגל השקת סדרת שמן הזית הזני של ראשית המסיק, שמני זית חדשים שנמסקו בבית הבד של החברה בישוב שילה. הפקת האוכל, בכיכובו של השף דוד ביטון, התקיימה בגן האירועים החדש "גבריאל" בנס-ציונה, האמור להיפתח בקרוב. דוד ביטון, שעד לאחרונה ניהל את מסעדת "לה רג'ינס" שבמלון קינג דיוויד בירושלים, ונודע כמי שאירח את המנהיגים החשובים שהגיעו לביקור בישראל, משמש כיום כשף המנהל של גן האירועים היוקרתי החדש שבאיזור השפלה. לדברי רועי כרמי, מנהל השיווק והמכירות של "משק אחיה", שיתוף הפעולה עם השף דוד ביטון הינו ארוך שנים וזה היה טבעי לחבור יחד ולשתף פעולה. הפקת האוכל תהיה חלק מקמפיין הפרסום של החברה לשנת 2021 ותלווה את השקת סדרת השמנים החדשה.

Big Brands למוצרי צריכה בסיסיים להיגיינה, ניקיון, כביסה, לצד בשמים ואלכוהול במחירים שוברי שוק, הינו שחקן חדש המטלטל את תחום הקמעונאות עם פתיחת חנות ראשונה, וזאת בשל הייבוא המקביל של 95% מהמוצרים שלו. יזמי Big Brands מיכאל פינטו (49) וישי דיאמנט (58) מגיעים מתחום יבוא מוצרים רפואיים ומוצרים חד-פעמיים. החנות האלקטרונית שהפעילו www.uniclick.co.il הפכה להצלחה מטאורית, ואת עליית המדרגה הבאה הם זוקפים לזכות הקורונה, שהגבירה את הצריכה באונליין עם משלוחים חינם, מה שהביא אותם למחזור מכירות של כ-100 מיליון ש"ח בשנה. בתמונה: מיכאל פינטו.

חברת אלוני תרמה בחמישי האחרון עשרות מחשבים, לטובת ילדי כפר הנוער מאיר שפיה הסמוך לזכרון יעקב, באמצעות "מחברים את ילדי ישראל"- מיזם חברתי שמטרתו לחבר כמה שיותר נערות ונערים למחשבים. מתנדבי השירות לאומי בכפר הנוער מאיר שפיה, עזרו בהתקנת המחשבים בכל הכיתות.

אורנה בנאי, אלי פיניש, רמי גרשון ונטע אלחמיסטר, הזמר מוקי, מאור ומירן בוזגלו, ירדן הראל, אלון אולמן, נטלי דדון, שביט ויזל, שרון דוראני, מלי לוי, עדי הימלבולוי, שרון כידון, קובי פרץ ועוד סלבריטאים ומובילי דעה, התגייסו לעלות השבוע בקמפיין דיגיטלי, עבור גיוס תרומות למשפחות נזקקות, המטופלות ע"י עמותת "עיגול לטובה" ועמותת שניר. בתמונה: אורנה בנאי ועינת אושרי מעמותת "שניר".

גידי גוב, רותם סלע, בר רפאלי, עברי לידר, שירי מימון, ריטה, אסי עזר, לוסי האריש, צחי הלוי, ליאור רז, אופירה אסייג, חנה לסלו, מיה דגן, סטטיק, חן אמסלם, חיים כהן, מירי מסיקה, עדן בן זקן, מיכל אנסקי, שלום מיכאלשווילי, אנחל בונני, רן דנקר, יובל שרף, ועוד רבים התגייסו למען מטרה חשובה: מבצע התרמה למען עמותת אלו"ט. את הקמפיין ליווה הסרטון "טוק טוק, הפעם לא פותחים את הדלת, אלא פותחים את הלב". הסלבס הנוספים שהתגייסו ולקחו חלק במהלך: כלת פרס ישראל מרים זוהר, מיקי בוגנים, דני רופ, אקי אבני, שגיא מוקי, לי בירן, אליאנה תדהר, לירון ויצמן, ריטה, משי קליינשטיין, ליאור נרקיס, קורין גדעון, מלי לוי, ג'ני צ'רוואני, עמוס תמם, קרן מור, הראל סקעת, ליאור רז, רוסלנה רודינה, תום אבני, שלומי שבת, עינת ארליך, מיכל ינאי, ציפי שביט, יעל שלביה, עומר נודלמן ועוד רבים.

חברת האקריו, המרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק, הפועלת בשוק המקומי, האמריקאי והאירופאי, הודיעה על מינויה של חני שלום (36), לתפקיד סמנכ"ל שיווק פעילות ישראל. חני התחילה את הקריירה שלה בתחום השיווק בהאקריו בשנת 2012 והקימה את מערך השיווק בישראל כמנהלת מחלקת השיווק. לשלום תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית בקריית אונו. בימים אלו חזרה לסבב שני בחברה כסמנכ"ל פעילות השיווק בישראל. במסגרת תפקידה החדש תהיה אחראית על כל הפעילות השיווקית בתחומי הדיגיטל, השיווק ועולמות ה – Data Driven Marketing וכן תהיה אחראית על האסטרטגיה השיווקית של החברה בשוק המקומי.

בשבוע שעבר צולם קמפיין 2021 של מותג ההלבשה התחתונה המובילה בישראל FEMINA בהובלת ירדן הראל ובר זומר, באווירה חגיגית במיוחד לרגל חגיגות הסילבסטר, כשהן מצטלמות למספר קולקציות של המותג. השתיים מחליפות את רוסלנה רודינה שהיתה פרזנטורית של המותג בשנה האחרונה. הקולקציה תגיע כבר בחודש פברואר עם "קולקציית קפסולה לוולנטיין", בגזרות משלבות תחרות עדינות, מבדי קרפ סאטן למראה נשי, רומנטי עם נגיעה סקסית. פמינה לאביב-קיץ 2021 מתאפיינת במראה נשי אלגנטי ובשילוב אלמנטים טרנדיים, ואילו הלבשת הלילה כוללת חלוקי סאטן, בייבי דול וסטים של גופיה ומכנסונים, גזרות משוחררות, וגופיות עם מחשוף עדין בגב.

השנה, לאור מגבלות הקורונה, לא יתקיים פסטיבל תל אביב לשירה כפי שהתקיים בשנים קודמות. אף על פי כן, מארגני הפסטיבל חברו אל אגף התרבות בעיריית תל אביב-יפו ובית הספר "מקום לשירה", ויחד יציגו לאורך השבועיים הקרובים, פרויקט מיוחד של קטעי שירה ברחבי תחנות אוטובוס בעיר תל אביב- יפו. כ-100 תחנות אוטובוס מדרום ועד צפון העיר, קושטו בשירים של עשרה משוררים מבטיחים בראשית דרכם: שגיא אלנקווה, נעה שחם, יעקב ביטון, שני פוקר, גל נתן, עמרי לבנת, עמנואל יצחק לוי, עמרי דנינו, ספיר יונס ואורין רוזנר. צעד זה מספק למשוררים, שרבים מהם איבדו את מקור פרנסתם, חשיפה משמעותית לצד תמיכה כלכלית. בתמונה: המשורר עמנואל יצחק לוי.

לאחרונה הוענק פרס "סטיבי" היוקרתי לעו"ד אירית רוזנבלום מנכ"לית ומייסדת ארגון "משפחה חדשה". בשל מגבלות הקורונה, התקיים הטקס בזום. פרס סטיבי, אחד הפרסים הבינלאומיים היוקרתיים ביותר בתחום העסקים מוענק ליזמים, אנשי עסקים וחברות. בין זוכי פרס הסטיבי בעבר, חברות כמוApple BASF, BT, סמסונג, פורד מוטור, ING, פרוקטור אנד גמבל, קבוצת רוש, ועוד רבים אחרים. כ-200 שופטים ביניהם אנשי עסקים ואנשי חינוך מהמכובדים ביותר בעולם, שהינם נציגים של יותר מ-23 מדינות בעולם, בוחרים את המועמדים שמתוכם נבחרים הזוכים.

אמן האיפור גילי אלגבי מונה כיועץ מקצועי בתחום האיפור של המותג לוריאל פריז, וייקח חלק פעיל בהסברה והשקת מוצרים בשנת 2021. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על יצירת מראות של המותג בישראל, על יצירת תוכן וסרטוני הסברה דיגיטליים, ייעוץ והסברה לצרכניות על הטרנדים והמגמות בתחום האיפור ועוד. גילי אלגבי מחזיק ברשימת לקוחות מפורסמות רבות. בנוסף, לאחרונה לקח חלק גם בהפקת האח הגדול, ואיפר את כל משתתפות התוכנית ביום כניסתן לבית האח.

יו"ר קופת חולים כללית יוחנן לוקר הגיע השבוע לביקור במתחם החיסונים של קופת חולים כללית אשר הוקם בקניון שער הצפון, ובו התחסנו עד כה אלפים מתושבי הצפון. הנהלת קניון שער הצפון תרמה את שטחי הקניון לצורך הסבתם למתחם חיסונים, על מנת להקל על העומס הרב שנוצר בקופות החולים ובמרכזים הרפואיים באזור הקריות. בתמונה: יו"ר כללית יוחנן לוקר עם דותן שלום מנכ"ל הקניון ומנהל המחוז רונן נודלמן.

השבוע דיירי הדיור המוגן "לב רחובות" התחסנו נגד קורונה, על ידי צוותי מד"א וזכו לאורח: פיטר פלצ'יק אלוף אירופה בג'ודו המדורג מקום1בעולם, המתאמן בימים אלו מתאמן לקראת התחרות בקטר, אבל בחר לעשות הפסקה מהאימונים, כדי להגיע לעודד את הסבים וסבתות להתחסן. בתום הביקור זכה פיטר לתעודת הוקרה שהוענקה לו על ידי מנכ"ל "לב רחובות" מאיר בן חיים. גם חברת המועצה איטל בציר אלשיך נצפתה בתור לרשימת מתחסנים, וזאת למרות שטרם מלאו לה 60, זאת מכיון שהיא משמשת כדוברת של דיורים מוגנים, לרבות "לב רחובות". אלשיך נדרשה להתחסן כדי לא להוות איום בריאותי על בני הגיל השלישי, שאיתם באה במגע יומיומי. בתמונה: פיטר פלצ'יק ומאיר בן חיים מנכ"ל "לב רחובות"

עובדי סניפי מרכנתיל ברחבי הארץ, בשיתוף נציגי הרשויות המקומיות, יזמו מבצע לחלוקת שמיכות לבני גיל השלישי לימי החורף הקרים. במסגרת המבצע חולקו כ- 2,000 שמיכות. בתמונה מימין לשמאל: דני בראמי מנהל סניף מרכנתיל דימונה, מר בני ביטון ראש העיר, ועו"ד אריאל ללוש סגן ראש העיר.

"רואים טוב, מרגישים טוב" הינו פרויקט התנדבותי חדש, שהחל לפעול במרכז לבריאות הנפש ע"ש י. אברבנאל ביוזמת אגודת ידידי נפש אברבנאל, ומאפשר למטופלים הזקוקים לבדיקות עיניים לקבל טיפול אישי ומשקפיים מותאמות בחינם. קלוד סמואל, הבעלים של מרכז האופטומטריה קלוד סמואל בתל אביב, מעניק את השירות למטופלים בהתנדבות מלאה ללא כל עלות. קלוד הינו האופטומטריסט הקליני של תל השומר מזה  30 שנה,  פעיל בארגון רופאים לזכויות אדם, וגם יוזם פעילויות התנדבותיות ברפואת עיניים באפריקה.

מיזם מיוחד של סאסא סטון, הארגון החברתי המוביל את תחום החינוך לילדים מאושפזים בבתי החולים בישראל, והאקדמיה ללשון העברית, מנגיש את המונחים הרפואיים בבתי החולים עבור הילדים המאושפזים, ובמסגרתו נשלחו השבוע מאות פוסטרים אינטראקטיביים למחלקות הילדים בתי החולים השונים ברחבי הארץ. בכל פוסטר אינטראקטיבי מוצבת שאלה על ביטוי או מושג רפואי, אותו פוגשים הילדים המאושפזים מידי יום ברחבי בית החולים, וכאשר פותחים את הפוסטר ניתן לגלות כיצד הוגים את הביטויים הרפואיים השונים בעברית תקינה, ומה המשמעות העומדת מאחורי ביטויים ופרוצדורות רפואיות שונות. סוניה גומס דה מסקיטה, הינה נציגת משפחת התורמים וסגנית יו"ר הדירקטוריון של סאסא סטון.

רגע לפני הסגר החליטו דוד דביר ואשתו דליה, לעלות על מטוס לביקור אצל הנכדים בארצות הברית, במטרה להעביר שם את כל הסגר. דוד שידוע כחובב טיפוח ואסתטיקה, הספיק לנצל את הפגרה שהיתה לועד רגע העלייה למטוס, לטובת סדרת טיפולי אנטי אייג'ינג של חברת מד-אופ הישראלית, עם הטכנולוגיה החדשנית שפיתחו בייצור כחול לבן.

עו"ד עמוס גבריאלי, מבכירי המגשרים המשפטיים והבוררים בישראל, נבחר לתפקיד יושב ראש מכון אדלר. גבריאלי, בן 56 ואב ל-4, אשר פיתח שיטה ייחודית ליישוב סכסוכים מורכבים, משמש כחוקר ומרצה בתחומי המשפט ויישוב הסכסוכים באוניברסיטאות בארץ ובעולם. גבריאלי כיהן בעברו כסגן ראש עיריית כפר סבא, ועסק בעיקר בתחומי התרבות והחינוך בעיר. בתקופה זו, ייסד את התחרות הארצית לפסנתרנים צעירים על שם פנינה זלצמן בה הוא מכהן כנשיא. במסגרת תפקידו כיושב ראש מכון אדלר, יהיה גבריאלי אמון על קביעת האסטרטגיה של המכון לשנים הבאות.

תגובות

להשאיר תגובה