הטריבונה – חדשות עסקיות

מותג הכלים הידוע פיירי משיק את פיירי מקס פאוור, בקבוק העומד על הראש, עם פטנט חדשני המאפשר למנן את כמות הפיירי המדויקת. את הקמפיין החדש יוביל הפרזנטור של המותג בישראל ב 14 השנים האחרונות ישראל אהרוני. בצילומי הקמפיין החדש אהרוני יוכיח שגם בגיל 70 הוא יכול לעמוד על הראש ולהפתיע כמו הבקבוק החדש. הקמפיין עתיד לעלות בפריסה ארצית רחבה בערוצי הטלוויזיה המובילים וברשתות החברתיות.

השורד וכוכב הילדים יובל שם-טוב ("יובל המבולבל") השיק ביום חמישי האחרון הרצאת סטנדאפ חדשה "איך שורדים את זה?!" במרכז ענב לתרבות בתל אביב, בערב מצחיק ומרגש, שילוב של הרצאה וסטנדאפ על ההישרדות של החיים שלו. הגיעו להשקה: מעיין אשכנזי, סמיון גרפמן ובת הזוג גילי, קובי מאור ואשתו דנה, שירה פרבר, ליה גיל, יונתן בשן ועוד.

"מעשה בשתי מגפות" הינו סרט תיעודי בן שעה שהוקרן השבוע בהוט 8 והוא מטלטל ביותר. הבמאי יאיר אגמון ליווה מהיום הראשון של הקורונה את מנכ"ל בית החולים פרופ' רוני גמזו, את אבי שושן הדובר ועוד רופאה ואחות, החווים לנגד עיניהם את הגל הראשון המתהווה, ומחלקים את העובר עליהם עם הבמאי. בעיצומו של גל חמישי, וביום השנה השני להופעת הנגיף, "מעשה בשתי מגפות" הוא רק סיכום ביניים במסע ארוך, שסופו אולי קרוב ואולי לא. הוא סרט דוקומנטרי נדיר שחובה לראותו, על התקופה הקשה שעברה על ישראל מזה שנים רבות. בתמונה: אבי שושן דובר איכילוב.

מסעדת OCD הישראלית בניצוחו של השף רז רהב היא המסעדה הטובה ביותר בישראל, אשר דורגה במקום השלישי בדירוג המסעדות היוקרתי של '50 המסעדות הטובות' באזור החדש שהושק השנה: דירוג 50 המסעדות הטובות במזרח התיכון וצפון אפריקה. אירוע ההשקה נערך השבוע באבו דאבי, ואת המסעדות במדריך דירגו 250 שופטים מ-19 מדינות באזור, ביניהן ישראל.

סגן שר הביטחון אלון שוסטר הגיע ליום סיור בצפון הגולן ונפגש לישיבת עבודה עם רפאל נוה מנכ"ל אתר החרמון. בתמונה: סגן שר הבטחון ומנכל אתר החרמון.

בשבוע שעבר נערך בבית הנשיא טקס קבלת אות היצוא ובחירת היצואנים המצטיינים לשנת 2022, בנוכחות נשיא המדינה יצחק הרצוג ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי. בין היתר נבחרו השנה שתי חברות השייכות לאיגוד התעשייה הקיבוצית: בקטגוריית יצואן גדול  נבחרה קבוצת תמה השייכת לקיבוצים משמר העמק וגלעד, המתמחה בייצור מוצרי אריזה והגנה חקלאית אשר כ-98% ממכירותיה הן לייצוא. המפעל השני, פלרם פור יו מרמת יוחנן, העוסקת בייצור עמדות ומתקני תצוגה, פתרונות אחסון ותצוגה למגוון תחומים. מעל 90% ממכירות החברה הן לייצוא.

לרגל יום הפיצה הבינלאומי שחל אתמול, אל על ופיצה האט פינקו את הנוסעים בהפתעה במהלך הטיסה ללונדון. תחילה, צוות הטיסה הגיש את ארוחת הבוקר הקבועה בתפריט. כשעה לאחר מכן, צוות הטיסה הגיש להם פיצה של פיצה האט, ואכן הנוסעים נהנו מהמחווה הקולינרי המפתיע, כי מי לא אוהב פיצה?

השבוע התקיימה פרימיירה לסרט החדש "חתונה בהפתעה" בכיכובם של מאלומה וג'ניפר לופז ששימשה בסרט (וגם במציאות) כפרזנטורית של מותג האופנה הבינלאומי GUESS שגם נתנו חסות לסרט ולפרימיירה. להשקה המקומית הגיעו השופטת בדימוס אתי כרייף באירוע פומבי ראשון, יהודה נהרי, נטלי דדון, עירית ענבי, הראל מויאל, לינור סביניק, אוהד בוזגלו, קובי מאור, אלקנה מרציאנו, חני נחמיאס, חני נווה (אשתו לשעבר של אפי נווה), נאווה בוקר, רומי נסט, הודיה כהן, גל גונן, שירה מרגלית וים רפאלי ועוד. בתמונה: אתי כרייף ובן זוגה טל גולדמן.

קונסוליית הכבוד של ליטא בישראל נחנכה השבוע בנתניה, ובראשה איש העסקים והיהלומן שי שניצר. הקונסוליה נפתחה באווירה חגיגית בבניין עיריית נתניה, בנוכחות ויקטוריה צ'מיליטה-נילסן יו"ר הפרלמנט הליטאי, אורחת רשמית של משרד החוץ, שהגיעה לארץ לרגל הפתיחה. בפמלייתה הגיעו גם חברי פרלמנט מליטא ואליהם הצטרף שגריר ישראל בליטא יוסי לוי, ובכירים ממשרד החוץ הישראלי.

הדוגמנית נועם בוהדנה, האחיינית של מירי בוהדנה הצטלמה לקולקציה החדשה של מותג תכשיטי היהלומים הבינלאומי Love Diamonds v המשיק החודש את פעילותו בישראל ובעולם באמצעות אתר אינטרנט אינטראקטיבי, שבו ניתן להזמין תכשיטי זהב טהור משובצי יהלום עם אפשרות להתאמה אישית של כל תכשיט על פי מידה, סוג הזהב, גודל וצורת היהלום המשובץ בו. את האתר משיקה משפחת יליזרוב בהשקעה של כ-5 מיליון שקל. משפחת יליזרוב הינה משפחת יהלומנים וותיקה הפועלת בבורסת היהלומים של רמת גן מעל ל-50 שנה.

מותג הג'ינסים לי קופר יוצא בשיתוף פעולה עם פרזנטור המותג, הזמר איתי לוי, ומשיק בימים אלה קולקציית קפסולה חדשה לחורף 2022 במהדורה מוגבלת.

דנית גרינברג, התייצבה השבוע לצילומי קמפיין המותג דנון תכשיטים, לרגל חשיפת קולקציית  קפסולה של תכשיטים שעיצבה.  הצילומים נערכו בלונדון מיניסטור בתל אביב באווירת שנות השבעים, בהשראת "סטודיו 54" המפורסם אשר משך אליו את מיטב הסלבריטאים והאומנים של אותה תקופה. במסגרת הקמפיין המציג מסיבה נוצצת, חושפת דנית למעלה מ-30 פריטים טרנדיים לעונה הקרובה.

לרגל חגיגות ה-Valentine's Day, חברו "סוגת" ובוטיק הקינוחים TADAM של הקונדיטורית שירן מתתיהו, בוגרת התכנית בייק אוף, לשיתוף פעולה במסגרתו יושק ב-TADAM מארז קינוחים מרהיב, מעוצב ומתוק במיוחד במהדורה מוגבלת. כמו כן, ב-14.2.22 יוצב בבוטיק TADAM שבשוק הפשפשים, "דוכן הנשיקות" של TADAM & סוגת, וכל המבקרים במקום יוזמנו להצטלם ולקבל קאפקייק שוקולד עם הקדשה במתנה, במגוון מסרים שמתאימים לכל מי שחוגג את חג האהבה, ביניהם: Kiss me!, אהבה שלי, Love your self ועוד. בתמונה: יעל פודולסקי מנהלת תקשורת שיווקית ודיגיטל בסוגת מלח הארץ ,והקונדיטורית שירן מתתיהו.

שגיא ניב מנכ"ל, פארק עתידים תל אביב, סיגלית מוצפי, מנכ"לית radhreen, ואבי גפן מנהל מעבדת החדשנות של סיטי בנק, נפגשו באירוע נטוורקינג אשר התקיים השבוע ב – CityZone VIP Lounge בפארק עתידים בתל אביב לדון בשיתופי פעולה עם הסטארט אפים של העתיד. בתמונה מימין לשמאל: גלעד רבינר, מנהל השיווק של פארק עתידים תל אביב, רונה ליס, סמנכ"לית תפעול סיטי בנק, גבי קמינסקי מנהל סיטיזון פארק עתידים ת"א, אבי גפן ושגיא ניב.

רציו חיפושי נפט מודיעה על שינוי שם השותפות מ-"רציו חיפושי נפט" ל-"רציו אנרגיות" (Ratio Energies). שינוי זה ישקף טוב יותר את פעילותה ויוזמותיה בתחום הפקת הגז הטבעי, אנרגיות נקיות ומתחדשות וכן חדשנות בתחומי האנרגיה. כחלק ממהלך זה גם "פרוסיד" (ProSeed), זרוע ההשקעות בטכנולוגיה של קבוצת רציו, משנה את שמה ל"רציו טכנולוגיות" (Ratio Technologies). שינוי זה מדגיש את ההתפתחות של כל אחת מהחברות והסינרגיה הקיימת בין תחומי הפעילות השונים בקבוצת רציו. בתמונה: יגאל לנדאו מנכ"ל רציו.

החברים הטובים הספורטאים אבישי גורדון ועודד קטש, הצפינו לביקור באתר החרמון עם משפחותיהם, השתעשעו ממלחמות שלג טרי בין בנותיו של עודד,לבניו של אבישי, התחממו עם סחלב חם ולא ויתרו על נסיעה במזחלות האקסטרים ומתקן הסקיי ריידר.

נציגי 3|2|1 התוכנית היוקרתית ליוצרים צעירים של מרכז סוזן דלל, נבחרו להופיע בפסטיבל הנחשב ה'הולנד דאנס פסטיבל' באמסטרדם שיתקיים החודש. סמואל וורסטן המנהל האמנותי של 'הולנד דאנס פסטיבל', בחר ב- 6 עבודות של כוריאוגרפים ורקדנים ישראלים, להם נחשף בתוכנית  3|2|1 של מרכז סוזן דלל. ה"הולנד דאנס פסטיבל" יתקיים בפעם ה-18, בין ה-3 ל-19 בפברואר. בין היוצרים והרקדנים הישראלים שנבחרו להופיע בפסטיבל: תמיר גולן, שחר חנין, רון כהן וללאל פיליורה, במופעי סולו ודואטים. בחודש מרץ, יזכה גם הקהל בישראל לצפות ביוצרים הזוכים כשיעלה המופע במרכז סוזן דלל.

כריסטין מאיי סמנכ"ל סחר העולמי של קונצרט "קרשר" גרמניה, הגיע בימים אלו לישראל עם מר אקסל שטולף מנהל המכירות העולמי של החברה, להיפגש עם תומס וייס שמונה בימים אלו למנכ"ל חב' "קרשר ישראל". תומס יחד עם דוד דהן הבעלים ויו"ר "קרשר ישראל" הציגו בפני כריסטין את התוכנית העבודה של החברה לשנת 2022. בתמונה מימין לשמאל: תומס וייס מנכ"ל קרשר ישראל, כריסטין מאיי סמנכ"ל סחר עולמי קרשר, אמיל סלמי בעלים של "עלי סלמה" בירכא, דוד דהן בעלים יו"ר קרשר ישראל ואלכס שטוץ מנהל מכירות עולמי קרשר.

יאיר פרג'ון ראש המועצה האזורית חוף אשקלון לשעבר, החליט בגיל 68 לחזור למקורות כמורה דרך, ולהפוך למדריך טיולי ג'יפים בירדן ובערבה הירדנית בחברת עמיאל-איוונטס. הוא היה ממקימי חוגי סיירות במסגרת החברה להגנת הטבע, בוגר לימודי ארץ ישראל וגיאוגרפיה במכללת בית-ברל, יזם הקים וניהל את בבית הספר שדה "שקמים" באתר ניצנים הישנה במשך 25 שנה. את דרכו הפוליטית התחיל כראש המועצה האזורית חוף אשקלון, שם כהן בתפקיד 11 שנים רצופות. בשנת 2011 נבחר על ידי העיתון דה מרקר להיכלל ברשימת 100 האנשים המשפיעים בישראל  בתחומי החינוך ובשנת  2014 נבחר ע"י עיתון גלובס במקום ה- 8 ברשימת 50 האנשים שעשו את השנה. בשנים האחרונות פרג'ון בחר תחום נוסף ומסקרן: טיולי ג'יפים בערבה הירדנית. יחד עם חברת עמיאל-איוונטס, העוסקת בהפקות וטיולי קונספט, פרג'ון מדריך טיולי ג'יפים לאזורים המדבריים של ממלכת-ירדן.

חברת "ברא צמחים" מתרחבת ומשיקה שני סניפים נוספים: במודיעין ובגבעתיים, שיצטרפו לששת סניפי החברה הפרוסים כיום ברחבי הארץ, וממוקמים ביקנעם, תל אביב, כפר סבא, גדרה, נהריה וסכנין. כל סניפי הרשת מציעים חוויה בריאותית המתחילה עם ייעוץ אישי ומותאם של אנשי מקצוע, ללא עלות נוספת, המחזיקים בידע נרחב בתחומי נטורופתיה, רפואה סינית, צמחי מרפא ועוד, וכן ממגוון מוצרי החברה. עוד מציעים בסניפי הרשת, את האפשרות לרקוח תמציות צמחים אישיות, על בסיס צרכי הלקוח והעדפותיו, מתוך מגוון גדול במיוחד של תמציות צמחי מרפא. בסניפי הרשת גם עומדות לרשות הלקוחות קליניקות טיפוליות, הכוללות טיפולים משלימים, בתיאום מראש. בתמונה מימין לשמאל: גיל צלר ריאן ושרון קוצר, מייסד "ברא צמחים" והרבליסט קליני ומנהל מחקר ופיתוח בחברה.

המרכז לבריאות הנפש אברבנאל והמרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי (איכילוב), הכריזו השבוע על הסכם סינוף המרכז לבריאות הנפש אברבנאל למרכז הרפואי תל-אביב. פרופ' יובל מלמד מנהל המרכז לבריאות הנפש אברבנאל, ופרופ' רוני גמזו מנהל המרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי הובילו את מהלך הסינוף מתוך הבנה כי המהלך ישפר  את יכולת מתן הטיפול המלא במטופלי בריאות הנפש.

ניצן שיק כוכבת "חתונה ממבט ראשון", הגיעה עם אחותה מור העובדת בפיננסים בחברת "אלטשולר שחם", ליום כייף ושופינג בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, ולאחר ארוחת בוקר במקום, נכנסו לחנות של לבידו, עשו אבחון עור במכשיר החדשני והתאימו לעצמן מוצרי טיפוח לפנים ולגוף.

הקומיקאי ואיש הטלוויזיה אסף אשתר התארח השבוע במלון הבוטיק "וילה גליליי" בצפת בחופשה מפנקת ביותר.

המרכז הרפואי הלל יפה קיבל תרומה ע"ס 200,000 ₪ שמקורה בכספים שנאספו בשנת 1983 בזמן שביתת הרופאים על ידי רופאי האזור ד"ר ארטור פכנר וד"ר אברהם וילדר ז"ל עבור הקרן לפעילות מדעית ועזרה הדדית של רופאי חדרה, המיועדת למלגות לרופאים בתחילת דרכם. במעמד המפגש עם המשפחות הוטבע שלט הוקרה על לוח התורמים הראשי של בית החולים, בנוכחות הנהלת המרכז הרפואי.

פרופ' אריאל רבל, מחבר הספר "רפואת העתיד – מה היפוקרטס היה מצווה עלינו לדעת", יחשוף בהרצאתו החדשה, שתתקיים ביום ג' ה- 15.2.22 ב"טוקהאוס" בנמל תל אביב, את הסודות לחיים ארוכים, בריאים ומאושרים ויציג את המושג TransHuman – לידתו של האדם החדש. בהרצאתו יציג פרופ' רבל פיתוחים רפואיים אשר ישפרו משמעותית את חיינו גם בגיל 120, ובהם שימוש בתאי גזע בריאים לריפוי מחלות כרוניות, פענוח הצופן הגנטי לייצור תרופות חדשניות שישמרו על פעילות תקינה של המוח לאורך זמן ועוד. פרופ' רבל בעשור השביעי לחייו, משלב פעילות למען הקהילה, השתתפות אקטיבית ענפי ספורט שונים ובהם: טיס, גלישת סנובורד, רכיבה על אופנועים, טיולי ג'יפים, טריאתלון ועוד.

רשת ביתילי יוצאת בקמפיין חדש לרגל הוולנטיין בהשקעה של 700 אלף שקלים ישעלה בטלוויזיה, בפרינט ובדיגיטל במהלך פברואר, המהווה חודש האהבה. מי שנבחרו להוביל את הקמפיין הם שרה אלר מונהייט דוגמנית ומעצבת אופנה וערן פרקש דוגמן בהווה, משתתף נינג'ה ישראל לשעבר.

מינויים:

קבוצת Amiel Tours  מודיעה על מינויה של אילנה סלום כמנכלי"ת חברת Amiel Events. אילנה פיתחה והקימה מוצר משלים חוויתי המספק שירותי הפקות ואירועים, סיורים וטיולים בארץ ובעולם. היא מביאה עמה ניסיון עשיר בתפקידים שונים בחברות תעופה מובילות ותיירות יוצאת, והינה משפטנית ובעלת תואר MBA מהקריה האקדמית אונו.

נועה ישר-אל מונתה למנהלת השיווק והשותפויות של עמותת "עיגול לטובה". במסגרת תפקידה תהיה אחראית על בנייה והתווית האסטרטגיה השיווקית וניהול כלל פעילות השיווק, הובלת השותפויות עם חברות האשראי, ייזום והוצאה לפועל של שתופי פעולה מסחריים – חברתיים. ישר-אל, בעלת ניסיון מגוון בעולמות השיווק והפיתוח העסקי, בארגונים ישראלים וגלובאליים ובארגונים חברתיים, מחזיקה בשני תארים במנהל עסקים: תואר ראשון מטעם המכללה למינהל ותואר שני מאוניברסיטת בר-אילן.

הבנק השוויצרי לומברד אודייר המתמחה בבנקאות פרטית וניהול הון ממנה את ניר ישעיה להובלת הפעילות המקומית. המטרה היא להרחיב את הפעילות בישראל ולייצר דריסת רגל משמעותית בתחום הבנקאות הפרטית המקומית.  ניר ישעיה, ישראלי צעיר ומקומי, מכיר את הבנקאות השוויצרית הפרטית מבפנים, ועבד בשנים האחרונות במטה הבנק בג'נבה. לאחרונה חזר לישראל כדי להוביל את הפעילות המקומית, מתוך הבנת חשיבות השוק הישראלי. לומברד אודייר הוא בנק שוויצרי מהוותיקים באירופה (נוסד לפני יותר מ-225 שנים). ההון המנוהל של לומברד אודייר עומד על 381 מיליארד דולר, ולבנק 28 נציגויות בעולם ב-23 מדינות.

דבורה שרר נבחרה לדוברת, יועצת תקשורת ואשת יחסי הציבור של עמותת אמפא (Imfa) – ארגון מרפא אינטגרטיבי, אשר יפעיל את  בית החולים השיקומי מדיקל קר החל מחודש יוני 2022 וכן יפעיל מיזמים רפואיים מגוונים בתחומי הרפואה הקונבנציונלית והאינטגרטיבית. לשרר ניסיון של למעלה מ- 25 שנה בתחום התקשורת, אסטרטגיה, מיתוג, דוברות ויחסי ציבור, שיווק וניהול משברים. בין לקוחותיה המרכז הלאומי להשתלות ואיגוד המלרד"ים (חדרי המיון).

 

 

תגובות

להשאיר תגובה