תכירו את הטרנד החדש בתל אביב (ולא רק) טקסי קקאו : זה חוקי, זה טעים וזה גם אפילו ממסטל – יותר ויותר אנשים מגיעים למסיבות וטקסית בהם שותים קקאו מרוכז בשילוב מוזיקה טקסים ואווירה מתאימה הם חווים חווית התעלות ותחושה מרוממת. באירופה במקביל צמח לו טרנד של בליינים שמסניפים קקאו בארץ מעדיפים את בצורת משקה

המקור של עץ הקקאו הוא למרגלות הרי האנדים ונהר האמזונאס. בשנת 1502 כריסטופר קולמבוס הביא איתו את הפרי במסעותיו לאירופה, והאירופאים שלא אהבו את טעמו המריר החלו להוסיף לו סוכר.

אך הרבה לפני שהפך לשוקו, הקקאו היה קדוש למסורות רבות. בני המאיה כינו אותו “מזון האלים”, נשאו תפילות לאל הקקאו והשתמשו בו בטקסים שמאניים והטבלות. כהנים היו משתמשים בו למדיטציה ומלכים היו שותים אותו בכדי להתמקד לקראת קרבות

דוד ירין עורך טקסי קקאו בשנים האחרונות מסביר על המשיכה של יותר ויותר ישראלים לתופעה "בטקסי קקאו אנחנו צוללים אל הלא נודע" הוא מסביר "כך אנחנו נוכל לחקור עוד רבדים בקיום שלנו".

דוד מסביר "כי טקסי הקקאו נכנסנו בשנים האחרונות יחד עם עוד חומרים משני תודעה. כבר אלפי שנים משתמשים בקקאו ביבשת אמריקה בתור 'מדיסין' (תרופה) שתומכת בנו באופן עוצמתי בטקסים שמאנים וריטואלים.

תגובות

להשאיר תגובה