סניף מזרחי טפחות הוותיק ששכן עד כה ברחוב הכלנית בעיר קריית אונו, עבר דירה ונפתח השבוע מחדש במיקום מרכזי ונגיש, מתחם 'אונו ואלי' ברחוב לוי אשכול. לקוחות הסניף ימשיכו ליהנות מהיחס האישי והמקצועיות של בנקאי הסניף, אך יעשו זאת בסניף חדש וגדול יותר. סניף קריית אונו מצטרף לסניפים נוספים שפתח מזרחי טפחות בשנה האחרונה, וביניהם: סניפים בהוד השרון, ראשון לציון ותל אביב.

שולח לך פה תיקון שהגיע (הוסיפו את צביקה ימיני לטקסט)

אמש אירחה הנהלת שנקר את תצוגת הגמר השנתית של המחלקה לעיצוב אופנה בראשות אילן בז'ה – שנחשפה הפעם בבית המכולות בנמל יפו.

התצוגה התקיימה במעמד רעיית נשיא המדינה, הגב׳ מיכל הרצוג וכן בהשתתפות סוזן פרניק – אשר הקימה קרן מלגות סיוע לסטודנטים בשנקר והגיעה לארץ במיוחד לכבוד התצוגה, עוד נכח באירוע יו"ר ועד המנהל מר צביקה ימיני ושגרירים ונסיכים מדובאי, בחריין, מצרים, אטליה ואוזבקיסטן.

את הערב, בהפקת מוטי רייף, הנחתה השחקנית גל מלכה, על רקע מוסיקה מקורית שנכתבה ע״י היוצר יוסי מזרחי. לאירוע הגיעו גם בת זוגו של מזרחי, המוסיקאית נינט טייב, השחקנית גילה אלמגור, הדוגמניות שירלי בוגנים וגלית גוטמן והמוסיקאית מרינה מקסימיליאן.

יונתן ארן, מנכ"ל IL MAKIAGE ישראל אירח בפתיחת חנות הקונספט של המותג, אשר תציע שירותי איפור כגון הדרכות איפור אישיות או קבוצתיות, איפורי אירוע, 'קוויז' און ליין עם תוצאות התאמת איפור מיידי, לצד מכירת מוצרי איפור ומרצ'נדייז ייחודיים של המותג בקניון עופר רחובות.באירוע הפתיחה נכחו: שירן הולצמן -אראל סמנכ״לית מוצר IL MAKIAGE, נורית הירש, סמנכ"לית שיווק IL MAKIAGE ישראל, הפרזנטורים הדוגמנית והמנחה עדן פינס, המוזיקאי מרגי ועוד רבים אחרים. לאחר גזירת הסרט, מרגי עלה לשיר בהפתעה את "Imagine" (ג'ון לנון).

שגרירת ישראל באנגליה, ציפי חוטובלי אירחה ביום שני את קופטאן חלבי, יו”ר העמותה לקידום החייל הדרוזי, רן בר, מנכ"ל העמותה ובכירים נוספים מהקהילה היהודית באנגליה לערב מיוחד למען הכרת הטוב ותמיכה בחיילים הדרוזים הישראליים.

 

ירדן הראל, דנה גרוצקי ואלכסה דול הגיעו לאירוע "קודם כל את" של לאומית שירותי בריאות, ששמה לעצמה למטרה להציב את בריאות הנשים במקום הראשון, בקניון עזריאלי. במסגרת הפעילות, נשאלו שגרירות המהלך של לאומית "מה הן מבטיחות לעצמן?" וסיפקו כמה תשובות משעשעות, "התחרו" האחת בשנייה וגם חשפו את צעדיהן הבאים בקריירה.

השבוע הגיעה ליאורה עופר – יו"ר חברת מליסרון, ונכדתה מאיה אנג'ל בת ה – 13, לעופר הקניון הגדול פ"ת,לרגל השקת פרוייקט תרומה לקהילה "תיק טוב" שנערך ע"י קניוני עופר, לקראת החזרה לבית הספר.ליאורה עופר שפגשה את שיי קליין מנכ"ל עמותת תיק לכל תלמיד, באירוע הפתיחה, אמרה: "אני מתרגשת להגיעה עם נכדתי  לפעילות חשובה ומשמעותית זו.

בחמישי האחרון חגגו בכירי ההסתדרות והנהלת חברת כרטיסי האשראי, יחד עם אלפי לקוחות מועדון "ביחד בשבילך", וכמה עשרות לוחמות ולוחמים שהוזמנו לאירוע, את ההישג המרשים של 200,000 כרטיסי אשראי למועדון "ביחד בשבילך" והשקת מסלול "ביחד בשבילך SKY".האירוע התקיים בהיכל שלמה בת"א והופיעו בו הזמרים איתי לוי ומרינה מקסימיליאן.

לולולמון חגגו את יום היוגה הבינלאומי באימון יוגה בשקיעה בפיט האוס נמל תל אביב,האורחים חגגו את יום היוגה ופתיחת הקיץ הרשמית כשהגיעו לאימון יוגה בשקיעה, ולאחר מכן מבופה בריא ומפנק בין האורחים שנכחו באירוע- מעיין קרת מנהלת שיווק לולולמון בישראל, אריאלה ורטהיימר, ירדן ג׳רבי, ריי שגב, אודי סער, עומר ברבי ועוד..

המקהלה המרגשת 'אשקולות הדרום' של בית אקשטיין מקבוצת דנאל, בה לוקחים חלק דיירים עם מוגבלות, מדריכים ומנהלים בארגון, כבשה את בימת קריית החינוך למדעים ברחובות וגם את הלב, במופע שהתקיים מול עשרות אנשים במעמד זוהר בלום, סגן ראש העיר רחובות ומחזיק תיק החינוך, נציגי עמותות שונים, המשפחות ועוד.השחקן והזמר עופר חיון שהגיע לפגוש את אחיו גדי חיון, דייר באחת המסגרות של הארגון ולהופיע עם הלהקה במחרוזת שירים מתוך ההצגה 'קזבלן' בהשתתפותו, שבה הוא משחק בימים אלה ציין, "אני מתרגש להופיע אתכם, יותר מאשר על הבמה בהבימה", ולא השאיר אף עין יבשה.

חברת אפיליידי  (Epilady)  יוצאת  השבוע בקמפיין חדש, תחת הכותרת: 'כשמדע ויופי נפגשים',  בכיכובן של מנחת הטלווזיה והדוגמנית- מירי בוהדנה, ורופאת העור ד"ר להבית אקרמן.מה עשה ננסי ברנדס באונית הפאר "קראון איריס" של "מנו ספנות" בהפלגה לרודוס ולאגיוס ניקולאוס? מסתבר שבנוסף לכיף באוניה ולטיולים בנמלי העגינה, הרביץ ננסי הופעה מדהימה בפני כאלף נוסעים בהזמנת "שמחת הלב"-ארגון הליצנים הרפואיים שחבריה יצאו אף הם להפלגה.

מאות בכירים מהארגונים המובילים במשק השתתפו בשבוע שעבר בכנס בכירי הרכש השנתי 2023 של חברת הייעוץ הבינלאומית משיק בשיתוף הפורום הישראלי לתפעול וניהול שרשרת האספקה. באירוע שהתקיים במתחם הכנסים אווניו בקרית שדה התעופה השתתפו נציגי התעשייה האווירית, חברת החשמל, נטפים, בזן, בנק ישראל, החברה המרכזית לייצור משקאות קלים ורבים נוספים.

מלון "כפר מכביה" יארח 6 קבוצות כדורעף במסגרת אליפות אירופה בכדורעף 2023.במלון יתארחו למשך כשבועיים נבחרות הכדורעף של טורקיה, רומניה, פורטוגל, יוון, אלבניה, וישראל.

לא רק בברזיל או במקסיקו או בארגנטינה פותחים הקיץ במסיבת לטינית תוססת גם בבית הדיור המוגן "פאלאס רעננה" כ- 200 דיירים חגגו את פתיחת עונת הקיץ במסיבת סמבה תוססת צבעונית וגדושה בחוויות ופינוקים שעל רחבת הריקודים להקת קימבומבו עם הזמרת מורן לוי.

חברת RYLTECH (רילטק), המתמחה מאז שנת 2003 בניהול ותחזוקת בסיסי נתונים ופתרונות DBA & IT מתקדמים, הודיעה על מינויו של דביר אמסלם לתפקיד סמנכ"ל (COO) של החברה. אמסלם עובד ב- RYLTECH מזה 7 שנים, במהלכן התקדם בין צוותים ותפקידים שונים, החל מג'וניור, דרך ראש צוות ועד לתפקיד מנהל הנדסה, אשר היה אמון על מערך התמיכה ושירותי Database למאות לקוחות החברה בארץ ובעולם.

עופר הקריון יערוך ביום חמישי ה – 06.07,  אירוע עם לאה שנירר ונטע סקלי.המפגש יערך בשעה 19:00 והוא כולל הרצאה "לכל גיל יש תוקף" על סיפורה האישי והמרתק של לאה שנירר והדרכת איפור של נטע סקלי.כולם  מכירים את לאה שנירר בתור ההיא ש״פאן לה״ מהטלויזיה, שמרימה, חוגגת ועפה על החיים. בואו לשמוע את הסיפור האמיתי מאחורי ה״פאן לי״.סיפור ילדות ישראלי ומורכב, כבת לניצולי שואה. בהרצאה מלאה סיפורים קטנים מהתמודדויות גדולות, ואיך הבחירות השונות שעשתה בדרך הובילו אותה להצלחה. מסע אישי מרתק – דרך מחנות הריכוז, בסיסי חיל האויר, הבמות, המסכים וההשקות הנוצצות ביותר. מסע שיבהיר גם לכם, שאין דבר כזה ״מאוחר מידי״, שתמיד אפשר להגשים חלומות, לעשות שינוי ולהעז. הרצאה שתיתן לכם אומץ לעוף על החיים ותובנות עמוקות כצידה לדרך.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לאחר עבודה של שנה וחצי, השקעה של מאות שעות ו-15 אנשי מקצוע שליוו אותו וכוללים את יבואנית BMW בישראל דלק מוטורס, הגשים ד"ר קרייזר את החלום שהיה לו והשיק את רכב המרוץ אותו בנה בכוחות עצמו,  ,BMW E46 על מסלול המרוץ של מוטור סיטי בבאר שבע.בתמונה: הופעת בכורה למכונית החדשה של ד"ר קרייזר (מימין) על מסלול המרוץ עם אלון גולדמן מנהל שיווק BMW בדלק מוטורס, שהעניק לו מהדורה מיוחדת לאספנים של ספר חטיבת הביצועים  Mשל.BMW

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

להשאיר תגובה