הטריבונה – חדשות עסקיות

יעל ארד מדליסטית הכסף מאולימפיאדת ברצלונה 1992, נבחרה השבוע באופן רשמי ליושבת ראש הוועד האולימפי הישראלי, ובכך הפכה לאישה הראשונה בראש האירגון וכן למדליסטית האולימפית הראשונה שמכהנת בתפקיד. ארד תחליף את יגאל כרמי שכיהן 9 שנים בתפקיד.

נועה כוכבא מלכת היופי החדשה של ישראל, ביקרה השבוע במכון ההמטו-אונקולוגי בבית החולים לילדים ספרא שיבא, אותו מכון בו בגיל 14 הייתה מטופלת במשך שנתיים שלמות. היא פגשה את הרופא שטיפל בה ד"ר יורם נוימן, רופא בכיר במכון להמטו-אונקולוגיה ילדים ואת פרופ' עמוס תורן, מנהל המערך ההמטו-אונקולוגי בילדים. נועה סיירה במכון ונתנה כח להרבה ילדים שאיתם דיברה והצטלמה. נועה סיפרה שניסיון הילדות שעברה בבית החולים הביא אותה לרצון להיות רופאת ילדים, והיא ממש מחכה להתחיל בלימודים.

לאה שנירר הגיעה ביום ראשון האחרון למדידות אצל המעצבת הבינלאומית ברטה בסלון הכלות והערב שלה באשדוד. לאה בחרה שמלת ערב שאיתה טסה לפרמיירה העולמית של הסרט "בית גוצ'י" בלונדון אליו היא הוזמנה. לאה צעדה השבוע על השטיח האדום ופגשה את שחקני הסרט ליידי גאגא, סלמה הייק ועוד.

דיסני עולה לקראת חנוכה בסרטון אנימציה מרגש בן 3 דקות, בה מככב אבא חורג העובר להתגורר עם האמא וילדיה. סטפן לגר נבחר לשיר בעברית את שיר הנושא לקמפיין, ואילו בגירסה הבינלאומית שר אותו זמר הג'אז גרגורי פורטר. בתמונה: קרן סער מנכ"לית חטיבת הסחר של דיסני ישראל באולפן ההקלטות וסטפן לגר.

במהלך סוף השבוע נערכה במרכז העיצוב YVEL בירושלים השקה חגיגית של פסטיבל הסרטים הישראלי ה-35 בלוס אנג'לס, שיתקיים השנה בין ה-3 ל-17 במרץ 2022. את האירוע אירח מייסד ומנכ"ל פסטיבל הסרטים הישראלי בלוס אנג'לס  מאיר (פוגי) פניגשטיין. נשאו דברים גילה אלמגור והשחקנית מורן אטיאס. בין הנוכחים: חבר הכנסת והפרופסור יוסי שיין, איש העסקים ומראשוני תומכי הפסטיבל ג׳יסון ברזילי, סגנית נספחת התרבות של שגרירות ארצות הברית בישראל אליסון בראון, מנכ"לית ומנהלת אומנותית קרן גשר לקולנוע רב תרבותי זיו נווה ועוד.

השבוע נפתחה תערוכת התיירות בלונדון (WTM) שתימשך 3 ימים. שר התיירות יואל רזבוזוב הגיע לפתיחת התערוכה בדיוק ביום בו החל מתווה כניסת התיירים לישראל. מנהלת התיירות של הערבה הדרומית ליטל שמואלי ומנהל פארק תמנע עומר ארמוזה היו גם הם בין המציגים בתערוכה.

צוות הנהלת אתר החרמון בביקורם לאחרונה בארה"ב, הגיעו לפגישה עם שגריר ישראל בארה״ב ובאו״ם, מר גלעד ארדן ובחרו להכריז על תחילת חגיגות שנת היובל להקמתו של אתר החרמון במעמד זה. בתמונת ארכיון: שגריר ישראל בארה״ב ובאו״ם גלעד ארדן, עם מיקי ענבר סמנכ"לית שיווק, רפאל נוה מנכ"ל אתר החרמון ויריב ברוך סמנכ"ל התפעול.

זו השנה הראשונה בה התקיימה תחרות קולינריה בהשתתפות פרחי הקולינריה המבטיחים ביותר בישראל, מחמישה בתי ספר לקולינריה של זרוע העבודה במשרד הכלכלה. בגמר, אשר התקיים בתחילת החודש, התחרו שלוש משלחות של בתי הספר לנוער במגמת קולינריה בישראל, לצד נציגים מהמשלחת הגרמנית. בית הספר אורט דן גורמה תל אביב זכה בתחרות ויזכה לטוס לגרמניה להשתלמות מקצועית. לצד המתחרים, עמדה נבחרת שפים מרשימה, אשר שפטה את המנות, ביניהם: רות סירקיס, מושיק רוט, רן שמואלי, אורי ירמיאס (המכונה אורי בורי) ועוד. עוד לקחו חלק באירוע הגמר שגרירת גרמניה בישראל ד"ר סוזנה ואזום־ריינר, ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי, אשר בירכה את התלמידים בזום.

כנאפה של בוגרת מאסטר שף פרח רסלאן ואגמון מרקט פותחים את החורף הכי מתוק שאפשר. פסטיבל הכנאפה הראשון בגליל פותח את אירועי החורף בגליל העליון בתאריכים: 17-18-19 נובמבר  ב"אגמון מרקט" בכניסה לאגמון החולה. הפסטיבל כולו על טהרת שיתופי פעולה טעימים, המתיכים יחד סוגים שונים ומיוחדים של כנאפה, החל מהכנאפה כעכ אוכל רחוב לבנוני ומנת הדגל של פרח רסלאן במסטר, כנאפה טבעוני, כנאפה בשרי, כנאפה תורכי ואפילו סופגניות כנאפה. עוד בפסטיבל גם סדנאות אפיית כנאפה לילדים.

החודש התקיימה התערוכה השנתית של חברת פלפוט הישראלית, במסגרתה השיקה החברה את שיתוף הפעולה החדש עם הבלוגרית הבינלאומית דיאנה. אודי אקר מנכ"ל חברת פלפוט, הגיע לפגוש את אנסטסיה אברבוך שנבחרה להיות הפנים הישראליות של דיאנה בישראל. ובכך תהייה חלק בלתי נפרד מחיבור עולמה של דיאנה, ילדת הפלא, לקהל בישראל.

רשת תחנות הדלק פז בחרה בקבוצת MASAEAT כספק הראשי למשאיות הפוד-טראק החדשות בהם השף עומר מילר יבשל ברחבי הארץ. בתמונה: גידי חכימי מנהל השיווק של קבוצת masaeat עם השף עומר מילר בפוד-טראק הראשון שמוצב בתל אביב.

השף הישראלי, בעל כוכב המישלן אסף גרניט נבחר כשגריר מותג שעוני היוקרה השוויצרית  HUBLOT (הובלו). יש כבר כמה שפים בינלאומיים ברשימה המכובדת, אשר משמשים כשגרירים למותג, כמו יאניק עלאנו הפריזאי ואנדראס קמינדה בעלי שלושה כוכבי מישלן. רק לאחרונה המנטליסט הבינלאומי ליאור סושרד נבחר לשגריר עולמי של המותג. הדוגמנית הישראלית בר רפאלי נבחרה כשגרירת מותג היוקרה בשנת 2015. הפעילות כשגריר הובלו תכלול בין היתר קמפיינים בכיכובו, שיתופי פעולה קולינריים, השקות קולקציות חדשות, פעילות ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטלים של המותג ושל גרנט ועוד.

עידו גרינברג, הידוע בכינוי MISMAS ומייסד המותג #משפטאחדביום, הגיע לאירוע חגיגי של אדריכלים ומעצבי פנים שערכה רשת הריהוט ZAGA בסניף רדיזיין קריית אתא, לרגל השקת קולקציית שולחנות וכיסאות חדשה. האירוע כלל קוקטייל חגיגי, מינגלינג, חשיפת הקולקציה החדשה והרצאתו של גרינברג אשר סיפר על המסע המקורי שלו, על בניית עסק קטן בעשר אצבעות ועוד.

בשבוע שעבר ערכה חברת המזרח, יבואנית רכבי היוקרה לנדרובר ויגואר, אירוע חגיגי לרגל פתיחת תערוכת "המצעד" של האמן עידו מרקוס, אשר הציג עשרות יצירות בדימוי האייקוני של החייל הבריטי אורח הכבוד באירוע היה ג'ים פריסט הנספח הצבאי של שגרירות אנגלייה בישראל, אשר הגיע לאירוע לבוש במדי הממלכה. הגיעו הדור הצעיר למשפחת אדרי: אבי, אייל  ושגית אדרי (ילדיו של לאון אדרי), גלית עיני, שוקו (ניסים חכם) מבעלי רשת איינס, עו"ד דודי עבדי, עו"ד יעל נתן, רונית יודקביץ, איש העסקים מאיר שפירא, אורלי אשכנזי, דנה אדרי, האוצרת כרמית שיין ועוד.

עופר גרנד קניון חיפה יערוך ביום שני ה- 15.11.202  'בוקר אישי'  הכולל מפגש עם איש התקשורת דני קושמרו. המפגש יכלול הרצאה של קושמרו על הנעשה מאחורי הקלעים בחדשות ערוץ 2. לאחר ההרצאה יוקרן הסרט "התקופה היפה בחיי" המדמה לצופים בו את היכולת  לחיות מחדש את היום המאושר בחיים.

השבוע נחנך מרכז חדש בעמותת "זכרון מנחם" בעלות של כ-2 מיליון שקלים, במימון תרומות של מותג פנטן לבית פרוקטר אנד גמבל. מדובר במרכז יחיד וראשון מסוגו בישראל שנועד ללוות ולהדריך את מעגלי התמיכה של משפחות במשבר. לטקס הגיעו מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל אופיר גוטמן, רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי מאיר שפיגלר והיזם והפעיל החברתי זיו שילון.

נבחרת ישראל בגיימינג אשר תשתתף באליפות העולם בגיימניג שתיערך באילת ב-16.11 עד 21.11.21, חתמה הסכם חסות עם חב' Overwolf ותייצג את ישראל במיתוג "נבחרת Overwolf ישראל". אליפות העולם בגיימינג שתיערך לראשונה בישראל, מאורגנת ע"י "מכבי תנועת העולמית" בשיתוף עיריית אילת ומשרד התיירות. באליפות העולם בגיימינג בישראל ישתתפו כ-300 אלופים מ-71 מדינות.

בנק מרכנתיל אשר עושה רבות למען הקהילה, העניק חסות בחודש המודעות לסרטן השד, למרתון "גמאני רצה". כ-230 נשות חוף הכרמל רצו לאורך טיילת הרכס בעתלית. האירוע התקיים במשותף עם וועד תרבות עתלית – מחלקת הספורט של המועצה האזורית חוף הכרמל, ומועצת נשים חוף הכרמל. מר איתמר שורקי מנכ"ל העיר עתלית, השתתף באירוע. מטעם בנק מרכנתיל תמכו במשתתפות, מירב בן בסט מנהלת סניף טירת הכרמל ועובדי סניף נוספים, שחילקו בקבוקי שתיה ממותגים למשתתפות "את חשובה לנו רוצי להיבדק", ואף נטלו חלק בריצה. בתמונה מימין לשמאל: מירב בן בסט מנהלת סניף טירת הכרמל בנק מרכנתיל ואינה כץ בנקאית עסקית סניף טירת הכרמל.

בכנס השנתי העולמי של שלוחי הרבי מליובאוויטש בעולם, שהתקיים בארה"ב בשבוע שעבר, השתתף גם הרב יעקב גלויברמן יו"ר עמותת יד ביד. בדיונים שנערכו בשכונת קראון הייטס שבברוקלין, דנו על פעילות חב"ד בקהילות נידחות, וצוין שהשנה נוספו שלוחים לאוגנדה, לאמירויות, למרוקו ולטוניס. במשך השבת נפגש הרב יעקב גלויברמן עם הרב יהודה גרמי (35), רבה הראשי של אירן שעורר התעניינות רבה בכנס, שכן זו לו ההשתתפות הראשונה בכנס השלוחים. הרב סיפר על שמירת הגחלת היהודית באירן, ועל בתי הכנסת המלאים במתפללים.

BIG מרכזי קניות יוצאת בקמפיין חדש לקראת אירועי הבלאק פריידיי בכיכובו של השחקן ומנחה הטלוויזיה רון שחר, שקוטף קמפיין ראשון לאחר השתתפותו בתכנית הזמר במסיכה. שחר הצפין עד לקריות כדי להצטלם לקמפיין שקורא לצרכנים להגיע למרכזי הקניות של ביג וליהנות מחוויית הקנייה. בתמונה (מימין לשמאל): חי גאליס מנכ"ל ביג, רון שחר, הילה נוי מנהלת שיווק ארצית ביג ואיתי וגנר מנהל שיווק ביג.

סנטה קלאוס הירושלמי Issa Anis Kassissieh, המשמש כשגריר סנטה קלאוס הרשמי של ארץ הקודש בעולם, בחר לצלם את ברכת חג המולד בסיוע משרד התיירות ואגף תיירות בחברה הכלכלית גולן, בנופי הגולן המרהיבים,  ברכה שתישלח למיליוני נוצרים ברחבי העולם החוגגים את חג המולד. מסעו של סנטה בגולן כלל: שיט  בירדן בקיאק עם עץ אשוח, מפגש  מרגש עם ילדי הגולן,  רכיבה על אופניים עם כריס פרום, טיול במטעים החקלאיים ובשרידי מנזר כורסי.

בשבוע שעבר הציגו מנכ"ל הקאמרי רן גואטה והמנהל האמנותי גלעד קמחי, את הרפרטואר לעונה הבאה, הכולל מגוון עשיר המשלב בין קלאסי ומודרני, מקומי ובינלאומי. אחת ההצגות הבולטות ברפרטואר היא "חוה ואני", על חוה יערי ואביבה גרנות עם מיה דגן ועירית קפלן בתפקידים הראשיים. הצגות בולטות נוספות: "אדיפוס" עם עמוס תמם וקרן מור, "פיטר פן" עם מיה לנדסמן בתפקיד וונדי, הצגות של דנה מודן ושל גיתית פישר ועוד.

מגישת הטלוויזיה והרדיו מעיין אדם, הגיעה השבוע לאולם המסירות של יבואנית סמלת ברחוב יגאל אלון בתל אביב, והתחדשה ברכב הפיאט 500 החשמלית החדשה מדגם אייקון. מעיין התחברה לערך השמירה על איכות הסביבה של הרכב המורכב ממנוע חשמלי לא מזהם ומחומרים ממוחזרים. מדובר במכונית חדשנית וקומפקטית המיוצרת מחומרים ממוחזרים וצבעי חוץ מתכלים. היא זוכת פרס Red Dot, הפרס היוקרתי ביותר בתחום העיצוב התעשייתי.

נציגי חברת הסייבר דיפ אינסטיקנט עם גיא כספי מייסד שותף ומנכ"ל דיפ אינסטינקט סיירו בשבוע שעבר במחלקה לטיפול נמרץ לחולי קורונה בבית החולים איכילוב ושמעו מפי הצוות הרפואי על התמודדותם היומיומית. במהלך הסיור העניקו עובדי החברה במתנה שוברים לטיפולי ספא עבור 300 אנשי צוות מהמחלקה, ביניהם רופאים, אחיות, מתמחים וצוות הניקיון. עלות השוברים, הכוללים טיפולי ספא עומדת על 70 אלף ₪.

האופרה הישראלית פתחה את עונת 2021-22 עם ההפקה המדוברת ביותר בעולם של "חליל הקסם". בתום המופע התכנסו חברי אגודת ידידי האופרה הישראלית ביחד עם יוצרי וסולני ההפקה לקבלת פנים חגיגית במיוחד שנערכה בתרומתם של שרה ופרופ' מיכאל  סלע. לבכורה החגיגית הגיעו שר הבריאות ניצן הורוביץ ובן זוגו במאי האופרה עידו ריקלין, ראש עיריית תל-אביב רון חולדאי ורעייתו יעל, יו"ר האופרה דני גילרמן ורעייתו ג'ניס, יו"ר אגודת הידידים של האופרה עליזה יפו ובן זוגה פרופ' אריאל יפו, שגרירת אוסטריה אנה ליקו, שגרירת גרמניה סוזנה ואסום-ריינר, ענבר ומריוס נכט, טליה וגד זאבי, ליזיקה ועמי שגיא, נאוה ברק, מיקה בשן ועוד.

רונית וג'ונתן ליופריו כוכבי רשת מובילים, נבחרו על ידי חברת שטראוס להוביל קמפיין להעלאת המודעות כדי להעביר מסרים חברתיים חשובים לקבלת השונה. בסרטון רונית וג'ונתן מדברים על אפליה על רקע בריאותי בקרב ילדים אלרגיים, ועל האחריות של הורים לחנך אותם להסתכל אל כולם כשווים.

השבוע נערך יום התרמה משותף לעמותת עלם לנוער בסיכון ובמצבי מצוקה והמרכז לעיוור בישראל’ בשיתוף חברי תנועת הצופים בתל אביב, במטרה לגייס תרומות. העיר תל אביב נצבעה בחאקי, כאשר אלפי חניכים מ-15 שבטים של הצופים בתל-אביב, יצאו לרחובות העיר לגייס תרומות. מי שהוביל את הפעילות היה איתי זיתון, מרכז הנהגת צופי תל אביב, בשיתוף עידן גביש ראש הנהגת הצופים, אשר מכהן גם בתפקיד ראש אגף תברואה בעיריית תל-אביב.

במסגרת הרחבת שיתופי הפעולה עם מוסדות אקדמיים עמיתים ובין-לאומיים, הגיעה המכללה האקדמית צפת להסכם עם אוניברסיטת קושיצה לרפואה וטרינרית ולרוקחות בסלובקיה, לפיו בוגרי החוג למדעי המעבדה הרפואית במכללה, יוכלו להמשיך עם סיום תואר הראשון ללימודי וטרינריה באוניברסיטה זו, וילמדו שם לתואר ד"ר ברפואה וטרינרית במשך 4 שנים, במקום 6 שנים כבמסלול הרגיל. האוניברסיטה בקושיצה הינה המוסד האקדמי היחיד בסלובקיה ללימודי רפואה וטרינרית בשפה האנגלית. הכרה אקדמית זו מצטרפת להכרה בלימודי החוג למדעי המעבדה הרפואית, כשקילים ללימודי קדם רפואה. בתמונה: ד"ר ניר אטמור, מנהל היחידה ללימודים בין-לאומיים במכללה האקדמית צפת.

משה בר-דוד מונה לתפקיד מנהל מרחב דן בקופת חולים מאוחדת. בר דוד ניהל במשך שנים את מחלקת ה-Corporate בחברת "פרטנר" בה היה מופקד על שירות, גיוס ושימור לקוחות עסקיים ובניית תוכניות עבודה אסטרטגיות. בתפקידו האחרון שימש בר-דוד כסמנכ"ל מכירות ושירות בחברות: "פיתגורס ציוד משרדי", ובעבר ניהל את מערך המכירות של "גרפיטי" ו"החברה להזזת הרים".

משרד יחסי הציבור דולפין של ענת שור ורון שור, קיבל לידיו את תקציבי היח"צ של היכל התרבות מודיעין-מכבים-רעות, רועי גור – מאמן אישי לילדים ונוער, חברת איסוף הנתונים הגדולה בישראל IPANEL, ו-WINWORK מיזם עסקי-חברתי, שהוקם על ידי אנשים עם מוגבלות ומטרתו לקדם אנשים עם ובלי מוגבלות, בפיתוח קריירה כיזמים ובעלי עסקים.

ביום חמישי האחרון התקיים במרכז סוזן דלל בתל אביב, אירוע חגיגי להשקת חוג הידידים של תיאטרון מחול "ענבל", בראשו יעמוד השר לשעבר אלוף במיל' מתן וילנאי. הקהל וחברי חוג הידידים נהנו ממופע המחול "לכת", יצירתו החדשה של הכוריאוגרף מור שני. הגיעו לאירוע: השר לשעבר רן כהן, ראש אגף התקציבים לשעבר באוצר דוד בועז, ראש עיריית קריית גת אבירם דהרי, עו"ד נחום פיינברג, ניצב הכבאות הראשי דדי שמחי, המשנה לראש עיריית תל אביב-יפו גל שרעבי, אל"מ במיל' פרופ' זאב דרורי, פרופ' אמיר ברנע, יו"ר "ענבל" דוד קאפח ומנכ"ל ענבל אלדד גרופי. בתמונה מימין: נחום פיינברג, דוד קאפח, אמיר ברנע, מתן וילנאי וזאב דרורי.

עו"ד שרון נהרי, המכהן כיו"ר משותף של ועדת ההסגרות, השתתף לפני מספר שבועות בכנס בינ"ל של עורכי דין בתחום הפלילי וההסגרות שנערך בברלין. עו"ד נהרי זכה גם בכבוד להימנות על צוות מרצים עולמי מצומצם שירצה בכנס הבא באירופה, בארגון עורכי הדין של ההסגרות באירופה. בתמונה: ראש לשכת עורכי הדין עו"ד אבי חימי (משמאל) מעניק תעודת הוקרה על תרומה מקצועית לתחום לעו"ד שרון נהרי (מימין).

 

תגובות

להשאיר תגובה